-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... pozwoli na dalszą personalizację doświadczeń konsumenckich. Synchronizacja daje więc markom szansę na wzmocnienie przekazu i lepszą ekspozycję, a tym samym pozwala zwiększyć wskaźnik ROI w stosunku do wydatków na reklamę. Należy zauważyć, że synchronizacja nie polega tylko i wyłącznie na wzmocnieniu przekazu i zwiększeniu częstotliwości, ale daje ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... podejmie decyzji o inwestycji rzędu kilku milionów złotych bez szczegółowych analiz, dodatnich wskaźników ROI, analizy ryzyka etc. To wolne poletko marketingowców jednak się kurczy. Coraz ... kanały do wspólnego mianownika – pomiaru share of mind konsumenta, który to wskaźnik, jeżeli jest wysoko skorelowany ze wskaźnikiem share of wallet, daje de ...
-
E-mail marketing w Polsce
... email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak i średnim biznesom budować skuteczną sprzedaż oraz komunikację z obecnym i potencjalnym klientem ...
-
Firmy usługowe: rentowność w dół
... fakt, że 25% respondentów nie zna poziomu ich rentowności, a w większości spółek wskaźnik efektywności w ogóle nie jest liczony, działania te mogą okazać się trudne do ... pozyskać dopłaty w wysokości nawet 50-proc. wartości inwestycji. – podkreśla Anna Turzańska-Sadlej. Analiza ROI z inwestycji w system informatyczny dowodzi, że tego typu rozwiązania ...
-
Rejestracja REGON III 2015
... oznacza powrót do tendencji widocznych pod koniec lata i jesienią 2014 r., kiedy wskaźnik ten mocno zbliżył się do poziomu 24 000. Ale pomimo tego spadku ... konieczność opłacania wysokich składek na ZUS. Na stronach z interpretacjami Zakładu aż się roi od wyjaśnień, kierowanych przez przedsiębiorców zamierzających przenieść swoją firmę do innego ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... wszystkim na: Lepsze dotarcie z ofertą – unikniemy nietrafionych kampanii oraz uzyskamy lepszy wskaźnik konwersji Zmniejszenie retencji klientów – dzięki wiedzy o zapotrzebowaniu subskrybenta, odbiorca otrzyma interesującą treść i nie wypisze się z newslettera Poprawę ROI (z ang. return of investment) – lepsze kampanie oznaczają wyższy zysk Jak ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... i tak jest zwrot z inwestycji Pod jakim kątem byśmy nie analizowali kampanii SMS to i tak dla większości marketerów najbardziej liczy się wskaźnik ROI (Return Over Investment), który pozwala określić, ile zysku przypada na każdą złotówkę zainwestowaną w promocję. Jak wyliczyć zwrot z inwestycji? Wystarczy porównać ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... statyczne i dynamiczne – wybierane w zależności od określonych celów. Na koniec dnia każdy menadżer odpowiedzialny za marketing on-line chciałby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik ROI, ale powinien przy tym pamiętać, że nawet najbardziej zaawansowane technologie, nie zawsze kreują największą wartość. To, czy wybierzemy statyczny, czy ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... to doskonałe środowisko dla marketerów i reklamodawców. Oferuje im dotarcie do właściwego targetu, personalizację i efektywność kampanii przy jak najniższych kosztach (wskaźnik ROI). Platforma ta stała się również istotnym narzędziem analitycznym dla wydawców stron internetowych. Jakie korzyści przynosi im analiza użytkowników i segmentacja w DMP ...
-
Mniej firm wykrywa oprogramowanie ransomware we własnym środowisku IT
... ukierunkowane dzięki rosnącemu wyrafinowaniu atakujących oraz chęci zwiększenia zwrotu z inwestycji (ROI) z każdego ataku. Badanie wykazało również, że liczba wykrytych ataków ransomware nadal ... – W raporcie podkreślono większą liczbę aktywnych botnetów (+27%) i wyższy wskaźnik liczby incydentów wśród firm w ciągu ostatnich pięciu lat (+126%). Jednak ...
1 2