-
Rynek magazynowy. W budowie aż 56 inwestycji
... główne rynki magazynowe, tj.: Polska Centralna (20% wszystkich transakcji), rynek Warszawy i okolic (18%), region Poznania (12%), Górny Śląsk (11%) oraz region ... również firmy z branży produkcyjnej (5%), a także farmaceutycznej (4%), motoryzacyjnej (3%), AGD (3%) i elektronicznej (3%). Na koniec pierwszego kwartału 2018 r. zarejestrowano najniższy ...
-
Polacy a rynek energii
... żarówki na energooszczędne (63 proc.). Nieco więcej niż połowa badanych (51 proc.) stara się kupować energooszczędny sprzęt domowy, np. urządzenia AGD i RTV. Po około jednej trzeciej zwolenników mają również sposoby, takie jak: włączanie pralki dopiero po zapełnieniu bębna, niepozostawianie ładowarek np ...
-
Ranking sieci sklepów specjalistycznych III kw. 2021 r.
... roku. Polski rynek sklepów stacjonarnych z elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD jest zdominowany przez czterech graczy – są to sieci RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt ... rezultat w kontekście jakości w trzecim kwartale tego roku uzyskała marka RTV Euro AGD z wynikiem 46,9%. Na drugim miejscu uplasował się Media Expert (wynik 42,5%), a na trzecim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... kontaktów reklamowych online? Które z marek dominowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w ... % zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Euro RTV AGD z 0,619 mld kontaktów reklamowych i 82,60% zasięgu w populacji 7-75. ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... RTV AGD, Media Expert czy Kaufland, a także platformy zakupów online Allegro. Dodatkowo w sierpniu wystartowała duża kampania wprowadzająca na polski rynek sklep ... 15 minut dziennie. Wydatki na reklamę radiową wzrosły po dziewięciu miesiącach tego roku o 7,7%. Rynek napędzany były przez branżę handlową. Drugi kwartał był rewelacyjny – budżety wzrosły ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
Rynek zakupów w Internecie rośnie równie szybko jak świadomość polskich Klientów, którzy ... , które są kupowane w sieci. W związku z ogromną ilością sklepów internetowych dla kategorii "Komputery", "Fotografia", "RTV" oraz "AGD", Opineo.pl podzieliło sklepy na 3 grupy, w zależności od wielkości sklepu i zasięgu jego działania: 1 Liga – Mega sklepy ...
-
Powstanie druga fabryka BSH we Wrocławiu
... pracy dla mieszkańców aglomeracji, a silna w mieście branża AGD wzbogaci się o nowoczesny zakład światowego lidera – powie-dział Rafał Dutkiewicz, Prezydent Wrocławia. Dwie nowe fabryki BSH z pewnością przyczynią się do znaczącego wzrostu zatrudnienia w firmie w Polsce. Wrocławski rynek pracy jest bardzo konkurencyjny i wymagający. Jednak firma BSH ...
-
Inwestycje zagraniczne w Polsce głównie w sektorze produkcyjnym
... świecie w rankingu najlepszych lokalizacji dla inwestycji w sektorze produkcyjnym. Rynek pracy Rynek pracy w Polsce charakteryzuje dostępność do wykwalifikowanej kadry, ... stosunku do 15 mln urządzeń w 2010 r. Oznacza to, że polski rynek ma szansę stać się europejskim liderem produkcji sprzętów AGD (według szacunków zawartych w badaniu Euromonitor ...
-
Podwyżka VAT a ceny w sklepach internetowych
... wzrosły? Porównywarka Ceneo przyjrzała się wszystkim zmianom. Jak przedstawia się rynek po 3 miesiącach od zmian? Rok 2011 przyniósł nowe stawki VAT. O jeden punkt ... to tylko 5% VAT (wcześniej 7%). Najpopularniejsze produkty w Internecie, czyli elektronika, telefony, sprzęt AGD, to wzrost o jeden procent (z 22% na 23%) więc to zmiana stosunkowo ...
-
Polski e-commerce 2012
... 30% zainteresowania Użytkowników więcej od zdawałoby się najpopularniejszych: Komputerów czy Sprzętu AGD. Polski rynek e-commerce jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się w całej Europie. ... . Kategoria ta zanotowała wzrost popularności względem dwóch popularnych dotychczas: Sprzęt AGD o 3% oraz Komputery o 36%. Na tak duży wzrost Modą i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... niż to powinno wynikać z zasad rynkowych, a wwóz takich produktów na unijny rynek. Wnioski z tego postępowania opartego na nowej metodzie obliczania dumpingu będą ... wybrane więc najpopularniejsze produkty świąteczne z poniższych kategorii: gry komputerowe, konsole, AGD drobne, kosmetyki, książki, muzyka, okulary VR, perfumy, gry planszowe, smartfony, ...
-
Ochrona środowiska. Prawo do naprawy ratunkiem przed odpadami?
... w walce o ochronę środowiska w UE. W efekcie zainicjowanych zmian prawnych dostarczane na rynek produkty mają być bardziej przyjazne środowisku, mniej energochłonne i łatwiejsze do ... Myśląc o naprawianiu, nie powinno się go ograniczać tylko do wspomnianego sprzętu RTV i AGD. Naprawiać można np. buty, odzież, rowery, meble i wiele innych rzeczy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... telewizji, a czyje w radio? Która marka jest liderem pod względem wysokości budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, ... w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,64 ...
-
Gospodarka Rosji: niepewna przyszłość?
... producenta AGD „Amica” z zapowiadanej inwestycji może świadczyć o wspomnianej wcześniej rosnącej ostrożności nie tylko polskich firm, ale generalnie inwestorów zagranicznych w Rosji. „Polskie art. spożywcze (pw. mięsne) nie zdobywają obecnie rosyjskiego rynku w tempie, jakiego publicznie oczekiwano z kilku powodów. Trzeba pamiętać, iż rynek jest ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386,3 mln ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... , jako rok utworzenia Izby Gospodarki Elektronicznej i wejścia na rynek serwisu shoppingowego Google, ale także jako czas kolejnych przemian w strukturze rodzimego ... prawda tytuły liderów takich kategorii jak Odzież i Obuwie (Amazon), czy AGD i RTV (RTV EURO AGD) po raz kolejny przypadły w udziale rynkowym potentatom, to wśród najpopularniejszych ...
-
Śledzimy zachowania konsumentów z Ukrainy
... Ukraińców dokonuje również zakupu sprzętu w Polsce, w szczególności małego sprzętu AGD. Konto bankowe w Polsce posiada 68% badanych. Najczęstszym powodem założenia konta ... – komentuje dr Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia. Informacje o badaniu Badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia miało na celu ustalenie zwyczajów konsumenckich ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... czy środków czystości (81,1%), panowie biorą odpowiedzialność za wybór samochodu i sprzętu RTV i AGD (odpowiednio: 84,2% oraz 70,1%). Ale już w przypadku produktów finansowych granice się ... ofercie kierowanej do nich, nie wiedzą, jak mogłaby ona wyglądać, bo rynek jeszcze nie do końca zrozumiał ich potrzeb. Konsumenci oczekują, że działania ...
-
Czy amerykańskie cła powstrzymają polskie rekrutacje? Bez paniki
... nie pozostaną bez wpływu na naszą gospodarkę, w tym również na rynek pracy. Potencjalne czarne chmury mogą zebrać się m.in. nad eksporterami, motoryzacją, ... z najważniejszych partnerów handlowych Polski poza Europą – głównie w sektorze maszyn i urządzeń, motoryzacji, mebli, AGD, kosmetyków oraz produktów rolnych i spożywczych. To właśnie te branże ...
-
Czy będą podwyżki?
... kilkunastu złotych. Wolny rynek i ostra konkurencja wymusiły za to obniżki w handlu. Tańsza jest żywność – w wyniku nadprodukcji niektórych artykułów i zablokowania importu z naszego kraju między innymi mięsa przez Rosję i Ukrainę. Konkurencja między sieciami handlowymi i spadek kosztów produkcji powoduje, że tanieje sprzęt agd, telekomunikacyjny ...
-
Handel internetowy ma dobrą passę
... dla producentów i sprzedawców elektroniki użytkowej tragiczny. W ciągu 11 miesięcy rynek skurczył się o prawie 10 proc. Sprzedaż AGD zmniejszyła się o 2,1 proc. Ale nie wszędzie. ... 8,9 mld zł, w 2014 roku. Jedna czwarta tych obrotów przypada obecnie na sprzęt RTV i AGD. W czołówce są także kosmetyki, zabawki oraz multimedia i książki. – Jak wynika z ...
-
Branża RTV/AGD a trendy HR
... (33%) i ograniczenia dotyczące stałego zatrudnienia (28%). – Utrzymujące się od wielu miesięcy globalne spowolnienie gospodarcze jest odczuwane coraz dotkliwiej przez polski rynek. Takie sygnały otrzymujemy od naszych partnerów biznesowych, – komentuje Tomasz Walenczak, Dyrektor Manpower – Aby zwiększyć swoją efektywność, firmy z branży RTV/AGD ...
-
Ciemna strona IoT
... wymagałyby od producentów podjęcia środków ostrożności. Nowe produkty masowo wypuszczane są na rynek – ich tworzenie nie jest drogie i zajmują się tym często młode firmy oraz ... takiej sytuacji trudno wymagać ostrożności ze strony konsumentów: Wyznacznikami podczas kupna sprzętu RTV i AGD są: cena, wygląd i możliwości. Mało kto zwraca uwagę na to, czy ...
-
Magazyny w Polsce. III kwartał z rekordem podaży
... 18% - głosi najświeższe opracowanie międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield „Marketbeat - Rynek magazynowy w Polsce: Stan po III kwartale 2017 roku”. Badany okres nie ... oraz duża aktywność firm z branży produkcyjnej, w tym m.in. motoryzacyjnej i AGD. Duże znaczenie dla rozwoju rynku magazynowego w Polsce mają również z pewnością ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... a w porównaniu z analogicznym miesiącem 2009 r. koniunktura w handlu prezentowała się lepiej. "Polski rynek wyróżnia się na naszym kontynencie swoim dużym potencjałem – tłumaczy Łukasz Gajewski ... butów, mebli, sprzętu RTV i AGD. Wydajemy też coraz więcej na książki i artykuły piśmiennicze, leki oraz kosmetyki. Jak wiele ma nasz rynek do nadrobienia w ...
-
Tworzywa sztuczne mają się dobrze
... AGD). Plastik wykorzystywany jest również w branży medycznej i wielu, wielu innych. W zasadzie nie wiem, czy da się wymienić branżę, która nie wykorzystuje produktów i półproduktów z tworzyw sztucznych. Stosowane są od ponad pięćdziesięciu lat na skalę przemysłową i co roku liczba ton wprowadzanych na rynek ... . Takiej ingerencji w rynek chyba jeszcze ...
-
Nieruchomości komercyjne: intensywny rozwój parków handlowych
... rynek Zmienia się struktura najemców przy rosnącym udziale sieci handlowych, które dotychczas wynajmowały powierzchnię tylko przy głównych ulicach lub w centrach handlowych Do parków handlowych wchodzą sieci spożywcze z wyższego segmentu Rośnie udział sieci franczyzowych w kilku subsektorach, w tym sieci odzieżowych, sklepów ze sprzętem AGD ...
-
Zarobki Polaków nie nadążają za inflacją
... na kosmetykach (48%), ubraniach (58%), książkach (41%), meblach (50%) czy AGD (44%). Z kolei respondenci z najmłodszej badanej grupy wiekowej zdecydowanie częściej niż pozostali ... (58%) i kulturze (59%). Informacja o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online zrealizowane na ePanel.pl). Termin ...
-
Magazyny: podsumowanie 2023 i prognozy na 2024
... ? Na jakich projektach skupiają się inwestorzy i deweloperzy? Czy magazyny to rynek, w przypadku którego można już mówić o dojrzałości? Szacunkowe prognozy podsumowujące całkowitą ... czy friendshoring. Już dziś jesteśmy jednym z największych producentów dużego AGD oraz odgrywamy istotną rolę w sektorze motoryzacyjnym. Naszym atutem niezmiennie ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... łącznie około 415 000 mkw GLA, które mają trafić na rynek w 2010 roku. Jednak stopień zaawansowania prac w przypadku niektórych projektów i ... kwartale doszło do prognozowanych wcześniej przejęć. Najbardziej spektakularne miały miejsce w sektorze RTV i AGD oraz w branży spożywczej. Brytyjski Electro World zdecydował się na wycofanie z Polski ...
-
Chemia gospodarcza: Polacy nie szczędzą pieniędzy na nowości
... (np. kapsułek do prania) oraz rosnący poziom wyposażenia gospodarstw domowych w nowoczesny sprzęt AGD (przede wszystkim w zmywarki), co powoduje wzrost sprzedaży wyspecjalizowanych produktów. Wszystkie te czynniki w najbliższych latach wpłyną pozytywnie na rynek, stabilizując stopę wzrostu na poziomie ok. 2% do końca okresu objętego prognozą ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej i bliżej domu Pandemia przyśpieszyła wiele procesów zachodzących ... dostępność terenów pod nowe inwestycje, wykwalifikowanych pracowników, a także duży lokalny rynek zbytu, niższe koszty pracy i szereg bonusów oferowanych przez samorządy ...