-
Handel detaliczny zabetonowany
... rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na poziomie 30,6 mld zł, w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD ... tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w listopadzie była branża „ ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... się ze znajomymi aż po zakupy. Polski rynek e-handlu to wg badań najszybciej rozwijający się rynek w Europie. Według rankingu Top 400 Europe opracowanego ... . Trzecie miejsce to sklep Zadowolenie.pl oferujący również telewizory, sprzęt fotograficzny i AGD. Sklepy z miejsc 2 i 3 pojawiły się w zestawieniu po raz pierwszy. Ubiegłoroczny zwycięzca – ...
-
WIG - 10 lat wspinaczki
... płynne spółki zgromadzone w indeksie WIG20 zachowują się znacznie gorzej niż szeroki rynek. Zdaniem prof. Fierli kluczowa jest tutaj struktura właścicielska. – Coraz więcej spółek ... Projekt, Forte i Amica. Czyli, kolejno, producent gier, mebli i sprzętu AGD. – Meble i sprzęt AGD to sektory, w których ciągle mamy przewagę rynkową, z racji niższych ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... firma X? Wariant A - Taktyka zdechłej ryby Ponieważ w roku 2010 sprzedaż AGD spadła o 15%, firmy zamykają swoje przedstawicielstwa, bankrutują hurtownie i dystrybutorzy ... Analiza mediów dostarcza także informacji o planowanych kampaniach reklamowych i wprowadzanych na rynek produktach. Pozwala to działowi sprzedaży dostosować ofertę w ten sposób aby ...
-
Marki godne zaufania 2010
... po raz pierwszy. To tym bardziej cieszy, gdyż widzimy, że rynek żyje, ewoluuje, a konsument jest elastyczny i dokonuje świadomych wyborów marek godnych ... food), Cif (Środek czyszczący), Duracell (Baterie), Vizir (Proszek do prania), Amica (Urządzenie AGD), Energa (Dostawca energii elektrycznej), PKO BP (Bank), Tesco (Supermarket), Toyota (Samochód ...
-
LG inwestuje we Wrocławiu
... w Europie. Znaczna część zwiększonej produkcji ma zarazem przygotować firmę na rosnący popyt na urządzenia AGD w Afryce Północnej, a w szczególności w krajach takich jak Maroko i Tunezja. „Europejski rynek urządzeń AGD ma podstawowe znaczenie dla naszego sukcesu w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że sprostamy rosnącym potrzebom konsumentów ...
-
Polski konsument 2009
... jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że uważamy się ... (ceną) a kolejnymi kryteriami jest stosunkowo najmniejsza w przypadku sprzętu RTV i AGD. Poza ceną, konsumenci często wskazują na markę, funkcje i parametry ...
-
Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
... współpracowały z chińskimi przedsiębiorstwami dominuje grupa wyznająca pogląd, że chiński rynek i towary z niego płynące zagrażają naszej gospodarce (42%) oraz że produkty ... najczęściej kupuje te produkty. Na drugim miejscu znajduje się sprzęt RTV i AGD (29% osób), a na trzecim artykuły dziecięce i zabawki (23% osób). Polacy rzadziej kupują ...
-
Zakupy świąteczne tańsze w Internecie
... wręcz przerosły w tym roku nasze oczekiwania. Różnice w cenach - szczególnie sprzętu RTV i AGD między ofertami zwykłych a internetowych sklepów są bardzo duże. Wyniki ... do korzystania z porównywarki cenowej przed dokonaniem zakupów. Oczywiście w Internecie, gdyż rynek offline od momentu pojawienia się handlu internetowego przegrywa już kolejny rok ...
-
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
... agresywną politykę cenową. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Elektroniki i AGD. Musimy liczyć się zatem z tym, że zagarnięcie jakiejkolwiek części rynku ... , dzięki czemu nie ma konieczności ponoszenia wysokich kosztów magazynowania produktów. Rynek e-commerce jest jednak bardzo dynamiczny i z pewnością szybko uzupełni lukę powstałą ...
-
Smartfony realme X50 Pro i realme 6 Pro
... cenie 1599 zł. Smartfon będzie dostępny od 12 maja w sklepach Media Expert, RTV EURO AGD, x-kom.pl oraz na sklep-realme.pl. Słuchawki realme Buds Air ... 17 godzin odtwarzania muzyki i zapewniają intuicyjne informacje o baterii w telefonie. Produkt wyjdzie na rynek ze standardowym bezprzewodowym ładowaniem Qi 10 W, które jest nowością w tym segmencie ...
-
Nowe smartwatche i tablety Huawei zaprezentowano w Barcelonie
... firmy – operatora sieci T-Mobile oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik oraz x kom, a także w oficjalnym sklepie huawei.pl ... ogłoszone bliżej tej daty. W Barcelonie podano ich rekomendowane ceny na rynek europejski, które wynoszą odpowiednio: HUAWEI MatePad Pro 12.2: wersja z matowym ekranem – €999, wersja ...
-
Polskie sklepy internetowe 2007
... i firmom, które dopiero zamierzają rozpocząć działalność w sieci. Charakterystyczne, że sprzedaż AGD, RTV i foto oraz komputerów i sprzętu elektronicznego to dwa najważniejsze ... trzecie miejsce, odzież i obuwie plasuje się na czwartym. PMR przewiduje, że rynek sprzedaży detalicznej w Polsce będzie rozwijał się kierunku podobnym do tego, jaki ma ...
-
Produkcja zatrudnia. Pomimo pandemii rekrutacja pracowników trwa
... bardzo bezpieczna i perspektywiczna ścieżka. Jednak sytuacja w firmach z branży motoryzacyjnej czy AGD wygląda zupełnie inaczej. Firmy, który były zmuszone zredukować zatrudnienie wśród ... znalezienie atrakcyjnej oferty kandydatom, którzy zostali zmuszeni do wyjścia na rynek. Niewielkie zwolnienia mają też swoje dobre strony. Na rynku pojawili się ...
-
Polskie firmy uwierzyły w nowe technologie
... 200 milionów USD. – Szacujemy, że do 2019 r. polski rynek chmury publicznej będzie rósł średnio 5 razy szybciej niż rynek tradycyjnych usług IT, co oznacza, że nie ... produkcji (183 mln dolarów). Jednak to rynek rozwiązań dla AGD będzie do 2018 r. rósł najszybciej – o 46%, szybko rozwijał się będzie także rynek rozwiązań dla motoryzacji (wzrost o ...
-
Marki godne zaufania 2008
... Godła w 20 kategoriach globalnych otrzymają marki: Peugeot (Samochód), Electrolux (Urządzenia AGD), Lenovo (Komputer osobisty), Nokia (Telefon komórkowy), Plus (Operator telefonii komórkowej), ... po raz pierwszy. To tym badziej cieszy, gdyż widzimy, że rynek żyje, ewoluuje, a konsument jest elastyczny i dokonuje świadomych wyborów marek godnych ...
-
Upadłości firm w Polsce I-III 2010
... stalowych odnotowały spadki przychodów nawet rzędu 30-50 proc. Jeśli chodzi o branżę AGD, najmocniej dotknięci kryzysem zostali właśnie dystrybutorzy, których marże spadły bardzo drastycznie. ... dla siebie. Ze względu na dwuznaczność z jaką odbierany jest przez rynek sposób realizacji wielu układów, temat ten coraz częściej trafia do mediów i ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... obecnie na polskim rynku działa około 10 tys. sklepów on-line. Rynek handlu internetowego rozwija się w błyskawicznym tempie, sklepy internetowe wyrastają jak ... sieci kupujemy już wszystko – poczynając od medykamentów, poprzez odzież i obuwie, sprzęt RTV czy AGD, kończąc na samochodach. Oprócz ankiety przeprowadzonej przez IMAS wśród Internautów ...
-
Upadłości firm w Polsce I-VI 2013 r.
... finansowych. W 2013 r. obserwujemy spadek przychodów firm budowlanych. W całym 2013 r. rynek może się zmniejszyć ok. 20-25 proc. Wciąż aktualne pozostają problemy z ... tylko firmom budowlanym, ale również np. do przemysłu motoryzacyjnego lub AGD. W branży stalowej i hutniczej zauważalne jest wydłużanie okresu spłaty należności przez odbiorców. ...
-
Sektor MSP napędza faktoring
... faktoringu w 2014 roku skorzystało ponad 6 tysięcy podmiotów. Polski, stosunkowo młody rynek faktoringu, ma dwukrotnie wyższy wskaźnik penetracji usługą faktoringową - mierzony procentowym ... RTV, AGD oraz transportu Trudności w pozyskaniu finansowania poprzez faktoring mogą dotknąć również dostawców i dystrybutorów sprzętu RTV i AGD – to efekt kilku ...
-
4 nowe inwestycje w ŁSSE
... EPP, EPE, NEOPOR i DYTHERM, znajdujące zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu, w tym AGD i RTV. Jest to drugie zezwolenie Spółki w ŁSSE. INWESTYCJA: Spółka planuje ... . Firma została założona w 1906 r. Jej produkty są wytwarzane w 18 krajach i wprowadzane na rynek w ponad 180 krajach. Jest to trzecie zezwolenie Spółki w ŁSSE. INWESTYCJA: zwiększenie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2016
... proc. Teza ta potwierdza się także w raporcie PMR "Handel detaliczny artykułami RTV, AGD i sprzętem elektronicznym w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na ... ogólnopolskiej próbie n=1000 Polaków w wieku 15+). Z drugiej strony, zgodnie z raportem KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”, do 2018 r. wartość rynku elektroniki domowej, będącej ...
-
Upadłości firm w Polsce 2017 r.
... ich udział stanowił 25 proc. Pomimo niezbyt dużej wartości inwestycji, rynek budowlany rozwija się. Napędzają go wciąż realizowane inwestycje infrastrukturalne ... upadłości znalazła się firma AGD Market Sp. z o.o. (przedmiotem jej działalności jest sprzedaż artykułów elektrycznych i sprzętu gospodarstwa domowego). AGD Market rozpoczął działalność ...