-
Przetargi - raport IX 2011
... , pracom interwencyjnym i innym formom aktywizacji skierowały one na rynek ok. 700 tys. bezrobotnych i o tyle zmniejszyła się ich liczba w ... okresie podwyżki opłat związanych z mieszkaniem, edukacją, a także wzrost cen odzieży i obuwia. Wrzesień to czwarty z kolei miesiąc, w którym obniżyły ... . W przyszłym roku możemy więc być świadkami kryzysu w Polsce ...
-
Przetargi - raport X 2012
... w dużych programach inwestycyjnych, a i mieszkaniowy rynek budowlany od wielu miesięcy zauważalnie ... wpływ na kształtowanie się inflacji w październiku miał wzrost cen odzieży i obuwia oraz cen żywności. Obok nieznacznego obniżenia ... dalsze spowolnienie wzrostu gospodarczego w Polsce. Zdaniem IBnGR polski PKB w I kwartale przyszłego roku wzrośnie o 1,6 ...
-
Przetargi - raport VII 2014
... miesiąca, jak i w relacji rocznej. Najmocniej spadły ceny żywności oraz odzieży i obuwia. Deflacja w relacji rocznej pojawiła się po raz pierwszy od 32 lat ... strony wiele wytwarzanych w Polsce elementów, trafia wprawdzie do partnerów unijnych, ale wyroby gotowe są stamtąd z kolei wysyłane na rynek rosyjski. Rozszerzenie embarga wiązałoby się ...
-
Upadłości firm VIII 2014
... się co miesiąc orzeczenia upadłości firm zajmujących się sprzedażą odzieży i obuwia, mebli, artykułów elektrycznych wyposażenia mieszkań czy związanych z motoryzacją ... zadłużeniu, problemach z płynnością, niskiej rentowności. Jest to trudny i sezonowy rynek, kapitałochłonny (długi jak na branżę spożywczą okres „zamrożenia” środków finansowych ...
-
Wakacje 2016: są chętni na urlop w październiku
... , nieco większe ma na zakupy odzieży i obuwia, jeszcze większe na bardziej kosztowne dobra trwałego użytku ... to energiczne wejście linii Ryanair na rynek przewozów lotniczych w Niemczech stanowczo zaszkodziło tamtejszym organizatorom turystyki. ... dane o sprzedaży Turcji za wrzesień w Polsce i za sierpień w Niemczech wskazują na pewną poprawę, o czym ...
-
Dobra konsumpcyjne: 3 kroki do wyjścia z kryzysu po pandemiii
... Michał Pieprzny, Partner Deloitte, Lider branży dóbr konsumpcyjnych w Polsce. Szczególnie firmy, które najsilniej odczuwają skutki ... źródeł przychodów, co ma zaowocować powrotem na rynek z większą przewagą konkurencyjną. Jest ona szansą ... kolei w dłuższej perspektywie w orbicie zainteresowania mogą się znaleźć producenci odzieży i obuwia, kosmetyków, ...
1 2