-
Rynek reklamy - prognozy
... w 2011 roku. Według prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom 64,54 miliarda dolarów w 2012 roku, a w 2016 wzrosną do ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... 2012 r. wpłynie negatywnie na dynamikę wzrostu zarówno leków innowacyjnych jak i generycznych w Polsce, wynika z najnowszego raportu firmy badawczej PMR pt. "Rynek leków generycznych i innowacyjnych w Polsce 2012 ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... rynek reklamy osiągnął wartość z roku wcześniejszego, musiałaby wzrosnąć o ponad 40% (szacunki na podstawie Starlink). Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce na tyle dojrzały, że nie zdarzają się już tak wysokie wzrosty jego wartości, jak np. w roku 2008 (64%). Ponadto, biorąc pod uwagę mechanizmy rynkowe obserwowane w Polsce, w roku 2012 ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ... oraz 1,8 pkt proc. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%. Najsłabszymi miesiącami pod kątem dynamiki były ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... rynek online nadal rośnie, osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i wszystko wskazuje na to, że pomimo trudnej sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje się z tego trendu i nieprzerwanie rośnie - podaje opracowany przez Interaktywnie. ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... w porównaniu z 34% w 2012 r. Rynek polski ogółem W Polsce najszybciej w nadchodzących latach będą rozwijały się te segmenty rynku mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9% w stosunku do roku 2011. Prognozowana wartość rynku reklamowego ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... Polsce (CAGR) prognozowany do roku 2016 wyniesie 17%, kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku będą niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Wartość rynku reklamowego wyniesie na ... nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 29% z 73 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 roku Francja była ósmym co ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł o 16,3% (do 4,68 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 31 do 35. Rynek łódzki jest wciąż najszybciej rosnącym rynkiem. Wzrost wyniósł aż 53,3%, przy spadku liczby aktywnych reklamodawców z 34 do 33. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar cenowy Podobnie jak w I kwartale 2012 ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... reklamy tj. Hyundai w ubiegłym roku zajmował pozycję nr 5. W pierwszej dziesiątce zeszłego roku znajdowali się również UIP, Unilever, Orange, Grupa Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy wielkoformatowej-wymiar geograficzny W III kwartale 2012 ... o badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku ... wzrosła do 24 (z 22 rok wcześniej). Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł w I kwartale 2012 o 13,5% (do 1,37 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 15 do 18. Rynek łódzki był najszybciej rosnącym rynkiem w ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział rynku ...
-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... , w Niemczech z powodu organizacji Mundialu 2006 o 1,9 proc. Polski rynek reklamy, w wyniku organizacji Euro 2012, zyska kilka procent, choć przecież ... rynek osiąga dojrzałość. Na takich rynkach okresowe wzrosty stymulują duże imprezy, takie właśnie jak Euro 2012. Efekt Euro 2012 przyniesie dodatkowo zwiększenie zainteresowania piłką nożną w Polsce ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... reklamy − powiedziała Monika Bronowska. Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 10,7%. W 2016 roku rynek reklamy online wzrośnie o 10,6% i będzie stanowił ponad 1/4 wartości rynku reklamowego w Polsce ... 12% udziału w 2012 roku. Wartość wydatków na zakup powierzchni reklamowej w programmatic wzrosła od 5 mld USD w 2012 roku do 38 mld USD ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... sprzedaży w Polsce, wzrosła w I kw. 2012 r. o 21%, a w obliczu kurczącego się rodzimego rynku portugalskiego sieć będzie zwracać baczną uwagę na rynek polski. Wynik ... reklamy w Internecie i działają sezonowo na zasadzie krótkich akcji promocyjnych. Czy Euro 2012 zmieniło strategie inwestowania? Z punktu widzenia całości inwestycji maj – czerwiec 2012 ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy ... Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, Energa, Tauron, RWE oraz kilkadziesiąt mniejszych podmiotów (ze śladowymi wydatkami mediowymi). W 2012 ... regularnej (poza sponsoringiem), co odzwierciedla udział odbiorców energii w Polsce, gdzie około 75% stanowi szeroko rozumiany ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom farmaceutycznym. Branża, której spada dynamika, choć w ujęciu procentowym wydatki są porównywalne, należy do wiodących na rynku reklamy (prawie 12,6% udziałów w całości wydatków reklamowych w Polsce ... silne tąpniecie popytu w I kwartale 2012. „Liczymy, że rynek będzie się odbijał w kolejnych ...
-
Reklama w Internecie 2012
... utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli szacunki IAB Polska i firmy PwC pokazują, że pierwsze trzy miesiące 2012 roku przyniosły branży wzrost na poziomie nieco powyżej 9 procent w ujęciu ...
-
Rynek lotniczy 2014
... światowy rynek ... pytanie jest z każdym rokiem ważniejsza. A w Polsce? Poniżej kilka punktów, ... reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT Express przewyższały wpływy o ok. 300 mln PLN. W segmencie zagranicznych przewozów czarterowych sezon 2013 r. układał się niekorzystnie; liczba pasażerów zmniejszyła się o 7,4% (wobec 2012 ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... Polsce rynek związany z zakupem praw do nazw obiektów sportowych znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Według danych z czerwca 2012 roku, w Polsce zawarto osiem dużych umów sprzedaży nazw obiektów sportowych. Pierwszym klubem piłkarskim w Polsce ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do ... ). Jak się okazuje, na polski rynek trafia ich rocznie ok. 4,5 mld, z ... UTYLIZACJA, SKŁADOWISKA W OKRESIE OD 01.11.2012 do 10.04.2013 Gdzie ... – 33, co daje 12% wszystkich w tym zakresie w Polsce. Kolejno pod tym względem uplasowały się województwa mazowieckie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie się na minusie jest fakt, że najwięksi gracze wciąż boją się kryzysu. Na ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Polsce ... 2012 roku wydatki w tym ... rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... ogólnych wydatków na reklamę internetową w Polsce. W ujęciu wartościowym szacunek ten oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ... 2012 roku. Respondentami byli przedstawiciele agencji i domów mediowych, którzy w przeszłości lub obecnie współpracują z siecią Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... rynek reklamy napędzały Euro 2012 oraz letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie, które dość znacząco podniosły poprzeczkę do porównywania roku 2013 z 2012 ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 74 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję ... rynek reklamy w Ameryce Północnej, napędzony niespodziewanie wysokimi wynikami oglądalności letniej olimpiady w Londynie oraz rekordowo wysokimi wydatkami na kampanię wyborczą w USA, wzrośnie w 2012 roku o 4,1%. W przyszłym roku rynek ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... Polsce o 1,8 procenta, a nie ... w grudniu 2012 ... rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... Reklamy. Informacje o raporcie: Raport pt. „Polski rynek reklamy telewizyjnej na tle wybranych rynków w Europie. Perspektywy rozwoju i zagrożenia” został przygotowany przez KPMG w Polsce na zlecenie IAA Oddział w Polsce, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Głównym celem raportu była analiza rynku reklamy telewizyjnej w Polsce ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... Polsce RTB zagościło na początku 2011 roku. Dziś jest to najdynamiczniej rozwijający się rynek reklamy na świecie. Według raportu IDC z października 2012 ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... rynek ten się rozwija, podczas gdy w rzeczywistości panuje na nim zastój. Gdy porównamy wydatki reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy ... służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi ...