-
Rynek reklamy napędzany przez online
... na reklamę w trzech kwartałach 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... wydały na reklamę najwięcej? Jaka była dynamika zmian w poszczególnych klasach mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,8% względem analogicznego okresu roku ubiegłego. Oznacza to, że ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 7,1% względem analogicznego okresu ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... Polsce wyniosła 9,9 mld złotych, do roku 2013 rynek ... reklamy wielkoformatowej” – zaznacza Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. Informacje badaniu Badanie KPMG „Rynek poligraficzny w Polsce” przeprowadzone we współpracy z Polskim Bractwem Kawalerów Gutenberga jest pierwszym tak obszernym badaniem dotyczącym rynku poligraficznego w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że ... rośnie szybciej niż cały rynek – komentuje wyniki Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska. Biorąc pod uwagę podział branżowy, doszło do kilku rotacji, między innymi na pozycji lidera. W roku 2013 została nim motoryzacja, ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce a ustawa refundacyjna
... reklamy aptek. Zakaz rabatowania i promocji leków refundowanych na wszystkich szczeblach dystrybucji. Szybszy rozwój leków generycznych W Polsce ... rynek leków generycznych w Polsce będzie rozwijał się bowiem w szybszym tempie niż rynek ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego w KPMG w Polsce ... Polsce. Informacje o raporcie: „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” jest czwartą edycją raportu prezentującego analizę rynku poligraficznego w Polsce. Powstał on we współpracy firmy doradczej KPMG w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały ... reklamy mobile. Podobnie jak rok temu, segment ten wykazał największą dynamikę wzrostu, podwajając swój udział w rynku reklamy on-line. Podkreślić jednak należy, że według badania udział reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... rynek prasy (-1,6), rynek płatnej telewizji (-1,2%) czy rynek radiowy (-1,0%). W prognozowanym okresie 2014–2018 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9% w stosunku do roku 2011. Prognozowana wartość rynku reklamowego ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamowym SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 2% względem roku poprzedniego. Osiem sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje reklamowe ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... Polsce o 2,4%. W ujęciu globalnym oczekiwane są wzrosty na poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka ... przychodów z reklamy na poziomie 4,6%. W przyszłym roku, według prognozy ZenithOptimedia, wzrost sięgnie poziomu 2,7%. Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku osiągną tym samym poziom 83,5 miliardów USD, co oznacza 4,5 procentowy spadek rok do roku. Rynek reklamy wydań onlinowych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na reklamę w Polsce w 2013 roku będą niższe od ... 2013 roku tamtejszy rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... Polsce (CAGR) prognozowany do roku 2016 wyniesie 17%, kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... rynek ten się rozwija, podczas gdy w rzeczywistości panuje na nim zastój. Gdy porównamy wydatki reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy ... służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy ... szacuje, że w latach 2013–2016 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... raporcie „Deloitte TMT Predictions 2013”: Telekomunikacja Spektrum częstotliwości – dobro skończone. Chociaż w 2013 r. na rynkach światowych (w tym w Polsce) zostaną udostępnione dodatkowe ... filmy. Wprowadzenie technologii 4K (Ultra HD) . W roku 2013 branża telewizyjna rozpocznie wprowadzanie na rynek telewizji HD nowej generacji w standardzie 4K ...
-
Rynek lotniczy 2014
... Rynek lotniczy”. Opracowanie ... reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT Express przewyższały wpływy o ok. 300 mln PLN. W segmencie zagranicznych przewozów czarterowych sezon 2013 ... ruchu czarterowego to wynik m.in. dobrego klimatu gospodarczego w Polsce w pierwszych dwóch kwartałach 2014 r. , a także stosunkowo korzystnych kursów ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. ... etylenu (PET). Jak się okazuje, na polski rynek trafia ich rocznie ok. 4,5 mld, z czego procesowi recyklingu ... sprzątanie – wywóz odpadów komunalnych w Polsce w maju 2013 r. Poniższe zestawienie przygotowane zostało ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Wschodniej. W ubiegłym roku spożycie herbaty wyniosło w Polsce 1 kg per capita. Od grudnia 2011 ... chociaż polska marka Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając marki Lavazza ... Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... odwrotna – 53% ofert pochodziło z I półrocza, a 47% - z drugiego. Kogo rynek pracy poszukiwał w 2020 roku? Podobnie ... od 2013 roku. Obok stołecznego województwa najsilniejszą pozycję utrzymały te znajdujące się w południowej Polsce: dolnośląskie, ... , internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... podstawowego i cztery tygodnie urlopu dodatkowego (od 2014 r. - sześć tygodni). Od 2013 r. urlop macierzyński będzie mógł trwać 12 miesięcy. W przypadku urlopu półrocznego rodzic ... Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło swoje inwestycje reklamowe, a pięć ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... 2013 r. o 3,5%, a światowy rynek reklamy osiągnie na koniec roku wartość 503 miliardów dolarów. Podtrzymuje tym samym prognozę z czerwca. Jednocześnie to pierwsza od czerwca 2012 roku prognoza wydatków w 2013 ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku ... roku, by w 2013 wrócić do typowego dla Japonii poziomu wzrostu o 1,4%, hamowanego przez niezmiennie niski poziom wzrostu gospodarki. Poza Japonią w Azji jest 5 państw, w których zarówno gospodarka, jak i rynek reklamy wciąż rosną ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... na reklamę mają wzrosnąć w Polsce o 1,8 procenta, a nie jak przewidywano w grudniu 1,4 procenta. W bieżącym roku wartość rynku ... rynek reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 94 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... w 2013 r.) i na ... Reklamy. Informacje o raporcie: Raport pt. „Polski rynek reklamy telewizyjnej na tle wybranych rynków w Europie. Perspektywy rozwoju i zagrożenia” został przygotowany przez KPMG w Polsce na zlecenie IAA Oddział w Polsce, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Głównym celem raportu była analiza rynku reklamy telewizyjnej w Polsce ...
-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... jak wielkie pieniądze toczy się gra. Sam rynek słodyczy w Polsce jest wyceniany na ok. 10 mld złotych (raport Nielsena z 2013 r.). Oznacza to, że tort do podziału ... to tak ważne? Odpowiedni branding jest bowiem jednym z najważniejszych (obok reklamy i promocji) czynników wpływających na zachowania konsumenckie najmłodszych. Język miękki jak kaczuszka ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ekorowerów ... innymi poszerzająca się oferta ekologicznych produktów i rosnący ich rynek (np. w Polsce rynek żywności ekologicznej rośnie w tempie 20–30 proc. rocznie). ... zużytą odzież, która następnie poddawana jest recyklingowi. W Polsce projekt H&M Garment Recykling pozwolił na zebranie w 2013 r. 33 ton odzieży. A w 2014 r. koncern zaoferował ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... rynek reklamy napędzały Euro 2012 oraz letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie, które dość znacząco podniosły poprzeczkę do porównywania roku 2013 ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... mobilni generowali zaledwie 0,3 proc. zamówień. Za przełomowy można uznać rok 2013, gdy łączna liczba zamówień składanych w naszym serwisie za pośrednictwem smartfonów ... rynek m-commerce w Polsce osiągnie wartość miliarda złotych – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu mGenerator.pl. Podobne tempo wzrostu możemy zauważyć również w przypadku reklamy ...