-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... Rosji na Ukrainę mają zasięg globalny i dotknęły również Polskę w aspekcie społecznym, ale także ekonomicznym. Odczuliśmy to również na rynku reklamy. W pierwszym kwartale 2022 r. wartość rynku reklamowego wyniosła 2 366,7, co oznacza wzrost o 6,8%. Mając na uwadze bardzo niepewne warunki w jakich obecnie funkcjonuje gospodarka Polski, trudno ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... po kolejnym mocnym kwartale pozostaje siłą napędową całego rynku reklamowego. Ponadto na umacnianie rynku reklamy przełożyły się inwestycje w internet, którego dynamika ... IGRZ wynika, że udział nośników digitalowych w przychodach reklamowych wzrósł z 19,4% w 2022 r. do 24,7% w 2023 roku. Największy wolumenowy wzrost inwestycji reklamowych nastąpił w ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... rynku reklamowego w Polsce może się zatrzymać na koniec 2020 na poziomie -7,3%. Natomiast jeśli na skutek wzrostu zachorowań restrykcje zostaną zaostrzone wartośc rynku reklamowego może ... mediów wraz z osłabieniem kryzysu i prognozuje, że udział reklamy cyfrowej w rynku osiągnie 54,6% w 2022 roku. Personalizacja napędzana przez dane wysuwa się na ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... 2022, wyniesie wg. Global Ad Spend Forecast 745 miliardów dolarów. To o 117,2 miliarda więcej niż przed wybuchem pandemii. Digital większą częścią reklamowego tortu W 2022 roku aż 55,5% wartości na rynku ...
-
Bitdefender wykrył 189 odmian ransomware’u w X 2022
... to najpopularniejszy system operacyjny na smartfony z blisko 80 procentowym udziałem w rynku, a po drugie Google, będący właścicielem Androida, podchodzi mniej ... kryją się przepakowane aplikacje pobrane z Google i dołączone do agresywnego oprogramowania reklamowego. Część z nich pobiera inne warianty złośliwego oprogramowania. Napastnicy bardzo ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... w klasach mediów oraz ich udział w rynku reklamowym. Najnowsze doniesienia świadczą o 6-procentowym wzroście wartości rynku reklamowego w I kwartale 2023 r., co ... 2023 r. o 9,5 proc. i były niższe o niemal 3,8 mln od przychodów z analogicznego okresu 2022 r. Największy wzrost pod względem wolumenu wydatków odnotowany został w sektorze odzież i ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... rynku reklamy. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na dynamikę zmian w poszczególnych klasach mediów, ich udział w rynku reklamowym oraz budżety reklamowe branż. Ostatnie doniesienia dowodzą, że w I połowie br. wartość rynku reklamowego ... Międzynarodowego Funduszu Walutowego spaść z oszacowanych 3,5 proc. w 2022 roku do 3,0 proc. w latach 2023 ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 5,1% - donosi najnowszy, właśnie opublikowany raport Publicis Groupe. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się budżetom reklamowym poszczególnych branż, dynamice zmian w klasach mediów oraz ich udziałowi w rynku ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... rynku reklamowego w Polsce w 2021 r. przekroczyła historyczną wielkość 10,5 mld zł, co oznacza wzrost o 16,2%. Pod kątem dynamiki najszybciej rósł drugi kwartał, ze względu na niższą bazę w poprzednim roku. W trzecim i czwartym kwartale tempo wzrostu rynku ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... radio, po kolejnym mocnym kwartale pozostaje siłą napędową całego rynku reklamowego. Ponadto na umacnianie rynku reklamy przełożyły się inwestycje w internet, którego dynamika również ... proc. Analitycy MFW prognozują, że globalna inflacja będzie systematycznie spadać, z 8,7 procent w 2022 roku do 6,9 procent w 2023 roku i 5,8 procent w 2024 roku, ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... 5,5%. Daje to solidne podstawy do wzrostu rynku reklamy na koniec 2022 r. Najnowsza projekcja NBP co do wzrostu PKB mówi o 4,7% w 2022 r. Niepokój wywołuje jednak dwucyfrowa inflacja, w projekcji NBP wynosząca w całym 2022 r. 14,2%. Tendencję do podnoszenia cen obserwujemy również na rynku reklamy, co ma związek z rosnącymi kosztami ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... grupie 7-14 oraz 47% w grupie 15-24). Najwięcej reklam na Facebooku Analiza rynku reklamowego platform społecznościowych dowodzi, że pod względem liczby kontaktów reklamowych palma pierwszeństwa należy do Facebooka (średnio 10,4 mld miesięcznie w 2022 r.). Drugie miejsce należało w tym kontekście do platformy YouTube (5,2 mld kontaktów reklamowych ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... rynku osiągnie w tym roku reklama cyfrowa? Który z krajów dostarczy blisko połowę globalnych wydatków reklamowych? Prognoza dynamiki wydatków reklamowych na polskim rynku Rok 2021 przynosi spodziewane odmrożenie wydatków reklamowych na polskim rynku. Szacowana dynamika wzrostu rynku reklamowego ... % wzrost paid search w 2022 roku. Po jednorazowym skoku ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... wywrzeć na kreatywność sektora reklamowego. Autorzy opracowania zatytułowanego „Czy maszyny mogą być kreatywne? Jak technologia zmienia personalizację w ... w przeciągu kolejnych pięciu lat (do roku 2022) uczenie maszynowe stanie się obecne we wszystkich elementach łańcucha dostaw na rynku technologii reklamowych.” „Przyszłość, w której AI ( ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... , przyjęcia technologii cyfrowych i wielu innych czynników. Jednak biorąc pod uwagę wszystkie rynki, to odbudowa rynku reklamy turystycznej po załamaniu w 2020 roku będzie znacznie wolniejsze w porównaniu do całościowego wzrostu rynku reklamowego. W miarę jak podróżowanie zaczyna się odradzać po bezprecedensowym spadku popytu w 2020 roku, marki ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... platformy online. Więcej reklamodawców twierdzi obecnie, że przy projektowaniu budżetu reklamowego na 2023 rok zwiększy wydatki na internetowe treści wideo, ... pierwszej trójce w Japonii i Korei. Globalny ranking Ad Equity dla marek z rynku mediów – pierwsza piątka wśród konsumentów w 2022 r. Już drugi rok z rzędu wśród preferowanych marek medialnych ...