-
Santander Consumer Bank: wybieramy małe sklepy i płatność kartą
... roku życia. Podobnie wyglądało zainteresowanie hipermarketami – tu odsetek wyniósł 32 proc. Polacy boją się o swoje zdrowie i dochody Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, większość z nas odczuwa realne zagrożenie związane z COVID-19. Ankietowani przez bank najczęściej oceniali sytuację epidemiologiczną w Polsce jako bardzo poważną (51 ...
-
Santander Consumer Bank: co 3. Polak nie jedzie na wakacje 2020
... na ten okres mają Polacy? Badanie zrealizowane przez Santander Consumer Bank jest kolejnym, które potwierdza, że to lato będzie wyraźnie różnić się od ... będą raczej kameralnie. Tegoroczne plany wakacyjne Polaków są dość okrojone. Z badania zrealizowanego przez Santander Consumer Bank wynika, że urlopu nie planuje aż 80 proc. gospodarstw domowych z ...
-
Polacy w dobie pandemii: obawy o polską gospodarkę, strach przed podróżami
... zmiany modelu przemieszczania się. Jak przywołuje w swoim raporcie Santander Consumer Bank, w marcu br. podróże pociągiem, autobusem, metrem oraz rowerami miejskimi w marcu br. spadły w Europie nawet o 90 proc. Odsetek ankietowanych przez Santander Consumer Bank Polaków deklarujących regularne korzystanie z komunikacji miejskiej przed wybuchem ...
-
Czas wolny chętnie spędzamy w internecie
... część ich życia – mówi Ewelina Krzynowy-Gaweł, Dyrektorka ds. Sprzedaży Internetowej z Santander Consumer Banku. Wiadomości i rozrywka tylko z internetu Współczesny świat cyfrowy stawia wiele wyzwań, ale również otwiera drzwi do nowych możliwości i doświadczeń. Wyniki badania Santander Consumer Banku pokazują, że Polacy spędzają wolny czas online ...
-
Seniorzy i cyberbezpieczeństwo: czy idą w parze?
... otrzymywanych wiadomości, jak również nie klikanie w podejrzane maile czy linki – dodaje Magdalena Grzelak z Santander Consumer Banku. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez ...
-
Kochamy promocje, ale nie na zabój
... dobra wiadomość dla budżetów domowych w przededniu sezonu świątecznych zakupów i następujących po nich wyprzedaży – mówi Arkadiusz Panek, Dyrektor Departamentu Kart Kredytowych Santander Consumer Banku. Grosz do grosza Jeśli już robić promocję - to jaką? Spośród wachlarza różnego rodzaju technik, którymi kuszą klientów sprzedawcy, zdecydowanie ...
-
Polskie dzieci nie chodzą do szkoły
... związanych z dojazdami do szkoły. Co dziesiąty z respondentów przebadanych na potrzeby raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – rodzina w szkole” przyznaje, że te ostatnie stanowią całkiem spore obciążenie dla budżetu. Zrealizowane przez Santander Consumer Bank badanie dowodzi, że co trzeci z polskich rodziców odwozi swoje dziecko ...
Tematy: dzieci, dojazd do szkoły -
Polscy konsumenci gotowi na sklepy autonomiczne
... „Polaków portfel własny” w Santander Consumer Banku. Minie jeszcze kilka lat zanim sklepy autonomiczne będą mogły konkurować z zakupami online i offline. W Polsce wciąż rośnie popularność zakupów internetowych. Z roku na rok przybywa osób, które korzystają z tego modelu sprzedaży. Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, zainteresowanie to ...
-
Remont największym wiosennym wyzwaniem dla budżetu domowego
... planów np. wyposażaniu naszych domów w rozwiązania ekologiczne – mówi Magdalena Grzelak, Rzecznik Prasowy z Santander Consumer Banku. - Tutaj przydatny mógłby być np. kredyt z dotacją z programu „Czyste Powietrze”, od niedawna obecny w ofercie Santander Consumer Banku, lub dogodne raty EKO, które umożliwią rozłożenie w czasie spłaty kosztu zakupu ...
-
Czy i dlaczego decydujemy się na zwrot towaru?
... ds. Sprzedaży Internetowej z Santander Consumer Banku. – W tej grupie znalazło się najwięcej seniorów w wieku 60 lat i więcej, mężczyzn oraz ankietowanych z wykształceniem podstawowym. Ponadto 12 proc. Polaków kupujących online zwróciło produkt zakupiony przez internet tylko jeden raz. Diabeł tkwi w szczegółach Santander Consumer Bank zapytał ...
-
Zakupy online: dlaczego nie finalizujemy transakcji w sklepach internetowych?
... wydania większych kwot – mówi Patryk Perliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez Instytut Badań ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... może śmiało nazwać się tradycjonalistami. Jak wynika bowiem z raportu Santander Consumer Banku "Między półką a ekranem: wybory zakupowe Polaków", co trzeci Polak w minionym ... domu, a także możliwość zakupów online. Zakupy? Najlepiej hybrydowe Z raportu Santander Consumer Banku wynika, że w ciągu ostatniego roku większy odsetek Polaków częściej robił ...
-
Zakupy na raty: dlaczego kupujemy głównie smartfony?
... przy ich zakupie – mówi Agnieszka Kociemska, zastępca dyrektora Pionu Kredytów Konsumenckich Santander Consumer Banku. – Możliwe też, że za tak wysoką pozycją smartfonów stoi zainteresowanie nimi najmłodszej grupy konsumentów. Jak wykazał najnowszy raport Santander Consumer Banku, ,,Polaków portfel własny - kochamy okazje”, ponad 1/5 ankietowanych ...
Tematy: zachowania konsumentów, zakupy na raty -
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... być więc impulsem do wydatków znacznie wyższych, które trafią do miejsc organizujących letni wypoczynek – zauważa Dariusz Józefiak z Santander Consumer Banku. Bon turystyczny przede wszystkim na noclegi Santander Consumer Bank zapytał także Polaków na jakie wydatki przeznaczyliby pieniądze z bonu turystycznego. Pierwsze trzy główne wskazania to ...
-
Koronawirus bez wpływu na życie większości Polaków?
... przypadkach może pomóc np. kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu dostępny w Santander Consumer Banku, który pozwoli pokryć podobne nadprogramowe, lecz potrzebne wydatki – dodaje Piotr Dolata. Jeśli nowe kompetencje – to samodzielnie bądź online Santander Consumer Bank zapytał Polaków także o plany dotyczące poszerzenia ich kompetencji zawodowych ...
-
E-commerce przegania handel tradycyjny dzięki seniorom?
... w dużej mierze przeniosły się do sieci – co 5. z nas, planując okazyjne zakupy, myśli o nich wyłącznie w kontekście e-commerce – wynika z badania zrealizowanego przez Santander Consumer Bank. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej decyduje się kupować przez internet? W jaki sposób opłacamy zakupy online? Rosnąca popularność ...
-
Polacy na zakupach online 2021. Jakie trendy?
... które odpowiadają ich oczekiwaniom – mówi Patryk Perliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku. Polacy głównie płacą szybkim przelewem i BLIKIEM Z badania Santander Consumer Banku wynika, że Polacy kupujący w e-commerce chętnie korzystają z cyfrowych płatności. Jednocześnie mają oczekiwania ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... to pytanie poszukiwał Santander Consumer Bank. Oto wyniki jego analizy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z jakich powodów Polacy lubią kupować w sklepach internetowych? Jakie niedogodności napotykamy podczas zakupów online? Jak często kupujemy online za pomocą produktów bankowych? Badanie przeprowadzone przez Santander Consumer Bank potwierdza, że ...
-
E-commerce: jakie zakupy online preferują Polacy?
... najtańszej formy dostawy (39 proc.) – mówi Ewelina Krzynowy, Dyrektor ds. Sprzedaży Internetowej z Santander Consumer Banku. - Widać, że respondentom zależy też na szybkości usługi, 34 proc ... cen nie zaszkodzi mu w prowadzeniu biznesu. Jak wynika jednak z badania Santander Consumer Banku, powinien się jeszcze nad tym poważnie zastanowić. Zapytani o to ...
-
Polacy nie są gotowi na zakupy online w metaverse
... online w metaverse? Co myślą polscy konsumenci o robieniu zakupów przez media społecznościowe? Czy pociągają nas zakupy podczas transmisji na Facebooku? Z badania Santander Consumer Banku wynika, że jedynie ok. 9 proc ankietowanych byłoby zainteresowanych kupowaniem w metaverse. Na „nie” dla takich zakupów jest zdecydowana większość Polaków ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... robi zakupy na platformach marketplace? Co najchętniej kupują Polacy na platformach marketplace? Gdzie Polacy szukają przed zakupem informacji o produktach? Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” wynika, że 46 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketpalce ubrania. Częściej są to ...
-
Oszczędzanie pieniędzy na emeryturę, czyli nic poza minimum
... emeryturę poza obowiązkowymi składkami. Potwierdziło to aż 79 proc. Polaków w najnowszym badaniu Santander Consumer Banku poświęconym oszczędzaniu. To niewielka zmiana względem 2021 roku. Wtedy 76 proc. ankietowanych na potrzeby raportu Santander Consumer Banku „Czy pandemia zmieniła podejście Polaków do świadomości finansowej?” przyznało, że nie ...
-
1/3 Polaków planuje remont mieszkania. Co 5. wyda ponad 20 tys. zł
... zarabiających 7000 zł netto i więcej (32 proc.). Przy opłacaniu remontowych wyzwań można skorzystać z pomocy dopasowanych rozwiązań bankowych – komentuje Agata Krawczyk z Santander Consumer Banku. – Interesującym rozwiązaniem w tym wypadku są karty kredytowe np. ratalna ze stałą spłatą lub Visa Castorama (dostępna w sklepach tej marki ...
-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
... . wtedy gdy brakuje nam oszczędności albo chcemy je zachować na inny cel – komentuje Patryk Perliński z Santander Consumer Banku. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez Instytut ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
... ze stałą i równą ratą. Warto zainteresować się także ratami online w Santander Consumer Banku, które umożliwiają zakupy online w ponad 3000 e-sklepów oraz na aukcjach internetowych. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych ...
-
2/3 Polaków ma subskrypcje
... zarabiających między 5000 a 6999 zł netto – wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”. Na przeciwległym biegunie znalazło się 35 proc. respondentów – komentuje Ewelina Krzynowy-Gaweł, Dyrektorka ds. Sprzedaży Internetowej z Santander Consumer Banku. – Wśród nich było 60 proc. respondentów od 60 ...
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
... nad skorzystaniem z kredytu równoratka do 20 000 zł ze stałą i równą ratą – mówi Patryk Perliński z Santander Consumer Banku. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez Instytut ...
-
Second hand po polsku: czy chętnie kupujemy rzeczy używane?
... rozwiązaniem jest Visa TurboKARTA dostępna w Santander Consumer Banku. Gwarantuje ona wygodne i bezpieczne zakupy dzięki usłudze 3D Secure, a także do 360 zł zwrotu za wybrane płatności – mówi Tobiasz Wójcikiewicz z Santander Consumer Banku. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych ...
-
Czyje rekomendacje wpływają na decyzje konsumentów?
... Noworocznych promocji w sklepach i online może tylko nasilić ten trend. Często wraz z Nowym Rokiem przychodzą postanowienia, które wymagają nakładu finansowego. W ofercie Santander Consumer Banku mamy produkty, które pozwolą klientom zaplanować wydatki i nie obciążyć budżetu. Jednym z nich jest karta kredytowa Visa Comfort, która gwarantuje ...
-
Segregacja śmieci i długo, długo nic. Ochrona środowiska po polsku
... wody (40,7 proc.) oraz rezygnacja lub unikanie plastikowych opakowań (26,4 proc.) - czytamy w komunikacie z opracowanego przez Santander Consumer Bank badania "Polaków portfel własny: wiosenne wyzwania". Opracowane przez Santander Consumer Bank badanie pochyla się między innymi nad kwestiami związanymi z działaniami, jakie Polacy podejmują na rzecz ...
-
Zachowania konsumentów: w obawie przed pandemią stawiamy na zakupy online
... .). Co ciekawe, są oni drugą grupą wiekową po najmłodszych badanych, która najchętniej korzysta z tego rozwiązania. Jak wynika z danych zebranych przez Santander Consumer Bank, e-zakupy zyskują na popularności przede wszystkim wśród konsumentów z większych aglomeracji. Wskazało tak 27 proc. badanych mieszkających w dużych miastach, takich ...
-
Black Friday, czego oczekują klienci?
... gorszego niż rozczarowani klienci, na których lojalność z pewnością nie będzie można liczyć w nadchodzącym roku. W raporcie "Polaków portfel własny – kochamy okazje" Santander Consumer Bank przygląda się, czego oczekują kupujący i radzi, jak sprostać ich oczekiwaniom. Wprawdzie zamiar korzystania z oferty przygotowanej na tegoroczny Black Friday ...
-
Zakupy świąteczne były inne niż przed laty
... badania wykonanego na zlecenie Santander Consumer Banku Polacy dostrzegają zmiany, jakie zachodzą w handlu. – Jako czynniki, które miały w tym roku największy wpływ na zakupy świąteczne, wskazują rozwój sklepów internetowych (28,5 proc.) i płatności bezgotówkowych (23,3 proc.) – mówi Piotr Monkiewicz z Santander Consumer Banku – Z kolei ekspansja ...
-
Black Friday świętem RTV i AGD
... proc. Polaków, a z organizowanych w ten dzień akcji promocyjnych, zarówno stacjonarnie, jak i online, skorzystał w minionym roku co czwarty z nas – dowodzi opracowany przez Santander Consumer Bank raport „Polaków Portfel Własny - kochamy okazje”. Na promocje z utęsknieniem czekają przede wszystkim kobiety (32,5 proc.) oraz konsumenci w wieku 18-29 ...
-
Ruszyły wyprzedaże. Czy Polacy oszaleją na punkcie promocji?
... Santander Consumer Bank wynika, że na zakupy na pewno uda się 35 proc. Polaków, a niemal 15 proc. skorzystanie z wyprzedaży ciągle rozważa. Wyprzedaże z zimną krwią Jak wynika z opracowanego przez Santander Consumer ... Agnieszka Kociemska, zastępca dyrektora Pionu Kredytów Konsumenckich Santander Consumer Banku, wydawcy karty kredytowej Visa TurboKARTA ...