-
Upadłości firm I kw. 2019 r.
... wzrost liczby upadłości w I kwartale br. wpłynęło przede wszystkim budownictwo, sektor produkcyjny, handel i usługi. Jest to potwierdzenie wspólnej przyczyny kłopotów ... firm wskazuje w zdecydowanej większości przypadków na krajowy profil ich sprzedaży (art. budowlane, odzież i obuwie czy żywność, w tym mięso). Kolejny argument za tym, iż koniunktura ...
-
Polska gospodarka: niższy wzrost przy wyższej inflacji
... . r/r konsensus), a w cenach bieżących o 5,7 proc. w skali roku (vs +6,6 proc. r/r konsensus). Największy wzrost sprzedaży w cenach stałych zanotowała kategoria „tekstylia, odzież, obuwie” (+10,5 proc. r/r). GUS opublikował szacunki tempa wzrostu polskiej gospodarki - Produkt Krajowy Brutto w 4. kwartale 2019 r. wzrósł o +3,1 proc. r/r, a w całym ...
-
Pandemia ogranicza wydatki na konsumpcję, nie wszyscy jednak cierpią
... uderzyło w branżę odzieżową. Udział wydatków na odzież i obuwie w koszyku konsumpcyjnym zmalał z 7,5 do 4,7 proc., wydatki te spadły również realnie. Analiza zmian udziałów poszczególnych wydatków w czasie pozwoliła wskazać branże odporne na kryzys pandemiczny. To przede wszystkim sektor spożywczy, który notował regularne wzrosty sprzedaży (wartość ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... światowe podium, ale odbywa się to kosztem Europy, mimo że regionalny sektor e-zakupów rośnie. Globalne szacunki dla e-commerce są wciąż optymistyczne, jednak ... a więc także generującą najwięcej pojedynczych operacji logistycznych jest moda, czyli odzież, obuwie i akcesoria. W 2023 r. wybrało ją 43,61% mieszkańców Unii korzystających z internetu. To ...
-
Niewypłacalności firm w Polsce będą dalej rosły
... wolniejszego od oczekiwań wzrostu konsumpcji oraz koncentracji w handlu i znikania tysięcy sklepów Sektor przemysłowy i usług – dynamika niewypłacalności spadła r/r, ale spadek ... – notującymi ostatnio zastoje sprzedaży (meble, wyposażenie wnętrz, elektronika, RTV/AGD, odzież i obuwie) – mówi Sławomir Bąk, członek Zarządu Allianz Trade w Polsce ...
-
Upadłości firm I 2019 r.
... wierzycieli na odzyskanie chociaż części pieniędzy. Upadłości w największej mierze dotknęły sektor przemysłowy(23, wobec 22 w styczniu 2018 roku). Kolejne pod względem ... jest też kilka przypadków firm produkujących na rynek konsumencki - odzież, obuwie, zabawki etc. – Odzież, obuwie i zabawki to kategorie zdominowane przez tanich dostawców z Azji ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... wzięła się z ich aktywności sponsorskiej, głównie w obszarze sportu. Zaangażowanie w ten sektor zdecydowanie zwiększa widoczność brandu. W analizowanym okresie wyraźnie zarysował ... odbiły się na liczbie materiałów wzmiankujących o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium oraz farmacja. Na liczbę ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... oraz zdobywanie nowych umiejętności – wydatki na produkty i usługi oferowane przez sektor edukacji wzrosły w 2020 roku o 39% w porównaniu do roku ... wideokonferencyjne i audio, publikacje cyfrowe, np. e-booki, e-magazyny), moda i akcesoria (odzież, obuwie, torby i akcesoria) oraz edukacja (kursy online, profesjonalne usługi edukacyjne, ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... kolejne marki. Natomiast sektorem, który musiał szybko się dostosować był sektor B2B, praktycznie we wszystkich branżach. Tutaj nawet uziemienie przedstawicieli ... w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to głównie odzież, obuwie, kosmetyki, elektronika użytkowa, produkty farmaceutyczne, wyposażenie domu, książki i audiobooki, ...
-
E-commerce powoli hamuje
... ” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież, obuwie” (z 21,7% do 22,8%). Na zmniejszenie dynamiki rozwoju branży e-commerce ... dla mnie obszar digital goods/services – pandemia “napompowała” ten sektor. Ogromne wzrosty platform streamingowych, nowe aplikacje z filmami i serialami, fitnessowe, ...
-
Upadłości firm 2013
... wewnętrzny dobra inwestycyjne (m.in. stal) a przede wszystkim – konsumpcyjne (odzież, obuwie, żywność). Jak mówi Tomasz Starus, członek zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Euler Hermes z Grupy Allianz – Wciąż negatywne konsekwencje przynosi wielu firmom Euro 2012. Żaden sektor na nim nie zyskał zgodnie z oczekiwaniami – mówimy zarówno o budownictwie ...
-
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
... średnio 250 zł podczas jednej wizyty w sklepach internetowych sprzedających odzież, obuwie lub akcesoria. Kwota, jaką konsument decyduje się zostawić w sklepie internetowym jest ... . 1144 złotych). „Porównując częstotliwość i wydatki na e-zakupy powinniśmy pamiętać, że sektor e-commerce w Polsce pod względem wartości jest wciąż o wiele mniejszy niż ...
-
Był cud i co dalej? Co czeka gospodarkę Hiszpanii?
... wzajemnej wymianie handlowej – w oficjalnych statystykach prym wiedzie w nich sektor maszynowo-metalowy i elektryczny (w tym np. motoryzacja), ale wynika to przede wszystkim ... branża spożywcza, daleko przed wyrobami chemicznymi, budowlanymi i konsumenckimi (odzież, obuwie, meble, wyposażenie mieszkań etc.). To, iż wymiana handlowa naszych ...
Tematy: gospodarka Hiszpanii, Hiszpania -
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... Przez internet kupowaliśmy głównie środki higieniczne lub detergenty, ale również produkty spożywcze, odzież, obuwie oraz produkty z kategorii zdrowie. Magdalena Grablewska, Marketing Manager w ... się ograniczać nasze kontakty bezpośrednie prywatnie i zawodowo. W związku z tym, sektor e-handlu będzie nadal szybko rósł, ponieważ wiele osób, które ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
... dostępne kategorie do zakupów spożywczych i jedzenia na wynos. Potencjał w nowych kategoriach Sektor szybkich dostaw, jednak jako „młody” kanał sprzedaży ma w sobie potencjał i wiele ... produkty z kategorii, takich jak: pharma (45 proc.), beauty (35 proc.), odzież (28 proc.), obuwie (25 proc.), produkty dla dzieci (21 proc.) i zwierząt (17 proc ...
1 2