-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... najważniejszy w komunikacji (choć chyba lepiej myśleć szerzej – w biznesie) jest pomysł. Czyli prymat kreacji? Jak zwał, tak zwał. Wróciłbym tutaj do słowa pomysł, ... komórkowych najsilniej oddziałującym kanałem komunikacji jest telewizja, może nie dziwić. Podobnie jak siła wpływu polecenia przez znajomych. Wszak na tym rynku najczęściej ekspertem ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... jakichkolwiek sygnałów wskazujących na jego potrzeby. Zarówno podczas procesu kreacji, jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu ... na temat produktu czy usługi. Według badania serwisu internetowego MarketingKobiet.pl rosnąca siła nabywcza kobiet wskazuje na rozwój marketingu zorientowanego na płeć. Jednak ...
-
Aparat Samsung GALAXY NX z 3G/4G LTE i Wi Fi
... przebieg wydarzeń. Elastyczność związana z szeroką gamą kompatybilnych z GALAXY NX wymiennych obiektywów sprawia, że fotograf uzyskuje pełną kontrolę nad procesem kreacji i możliwość swobodnego fotografowania niezależnie od sytuacji. Od kompaktowych obiektywów typu "naleśnik" i ultraszerokokątnego "rybiego oka", aż po wysokiej jakości teleobiektywy ...
-
E-commerce powoli hamuje
... politykę zwrotów. Bariery dla dynamicznego rozwoju e-commerce Ewa Wysocka, Tribe47: Kompetencje i ludzie. Potrzeba świetnych specjalistów, którzy będą potrafili łączyć świat kreacji ze światem danych i rozwiązań performance marketingowych – nazywamy ich T-shaped, czyli wszechstronni specjaliście (trochę jak Da Vinci :)). Paweł Szukalski, Comperia ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie rynkowe W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... prawa do wszystkich kreacji i może wykorzystywać je w szerszej komunikacji w innych mediach cyfrowych, co także jest niewątpliwym plusem współpracy”. SIP, czyli siła wpływu Co ... nas zależy, czy będzie ona odbiciem naszego prawdziwego »ja«, czy pewną formą kreacji, która powstała w jakimś celu” – twierdzi Rafał Masny, jeden z twórców kanału Abstrahuje ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... W ostatnich latach Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju organizowało m.in. konkursy „Siła promocji – siła projektu” oraz „Innowacja Plus”. Ich celem było ... targów i konferencji. Kolejną istotną decyzją jest określenie, czy sami podejmiemy się kreacji i egzekwowania poszczególnych działań czy skierujemy się w stronę agencji reklamowych. Może ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... nie mają czasu i ochoty czytać między wierszami i doszukiwać się drugiego dna? Akt kreacji Można to zrobić tak, jak uczy się dzieci, jak działa świat. Aby ... jak i w komunikacji ATL. W spotach reklamowych postać górala budowana jest wokół cech, takich jak siła charakteru (moc z charakterem), życie w zgodzie z naturą – raz ratuje z opresji wilka, innym ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... grupy społecznej. Społeczność to zatem zbiór ludzi, których coś łączy. Siła społeczności Doskonale wiemy, że „duży może więcej”, „hurtowo taniej” i wreszcie, że ... przebicia i większe szanse osiągnięcia swoich celów – zaistnienia w szeroko rozumianym wymiarze społecznym i kreacji głoszonych idei. Jednak to, że społeczność może znacznie więcej niż ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... nie „Metoda na głoda”), dzięki czemu hasło zrymowało się i uwypukliło dokonaną w kreacji reklamowej personifikację głodu (złośliwy pluszowy potworek, który ginie po zjedzeniu serka). ... marketingową LOT-u firmował slogan „Jesteś pod dobrymi skrzydłami”. Jego siła perswazyjna opierała się na wieloznaczności. Hasło odnieść można do faktycznych skrzydeł ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... inteligentnej, zindywidualizowanej reklamy do konkretnego użytkownika, ale również dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych. Tym bardziej, że pod kątem wykorzystania nowych ... polski rynek e-commerce do łatwych nie należy – duża liczba e-sklepów oraz niska siła nabywcza Polaków, która powoduje, że w dużej liczbie przypadków o zakupie decyduje niska ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? Siła reklamy mobilnej Szacuje się, że w 2018 wydatki na reklamę mobilną mogą ... przekazem. To wszystko dzięki zaawansowanej technologii, która umożliwia wyświetlanie kreacji w czasie rzeczywistym, a także dostarcza spersonalizowane komunikaty do odpowiednio ...
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
... emocje widzów będzie się nasilać – Jak wiadomo, przyciąganie uwagi widzów i skuteczność kreacji reklamowych odgrywają ogromną rolę w mediach, ale 62% marketerów nadal ... , stawianie konsumenta w centrum uwagi i podejmowanie decyzji w oparciu o rzetelne dane. Siła marek premium – Wraz z inflacją, która uderza konsumentów po kieszeni, a także rosnącym ...