-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... wątpliwości, że klienci branży leasingowej również aktywnie wyszukują informacji w sieci, a przed podjęciem decyzji o wyborze dostawcy usług poszukują opinii i rekomendacji. ... przedstawicielstw. To również kanał B2B i sprzedaż produktów finansowych w siedzibach dealerów samochodów bądź dostawców sprzętu. Wykorzystanie mediów społecznościowych w ...
-
Nowe rozwiązania w Autotu.pl
Dominet Bank, będący patronem sieci dealerów samochodów używanych Autotu, wprowadza nowe rozwiązania w ramach portalu autotu.pl, usprawniające obsługę klientów w punkcie Autotu oraz zapewniające współpracę między dealerami. ...
-
Rynek B2B w Polsce, pojawi się VAN?
... transakcji elektronicznych w sieci Internet lub z uwagi na bezpieczeństwo w wydzielonej sieci, np. z pomocą technologii VPN. W ten sposób powstają idee sieci "z wartością dodaną". Idea takiej sieci ... buduje mechanizm obsługi własnej sprzedaży do setek małych firm, dealerów itp. Wtedy staje rodzajem usługodawcy dla własnych partnerów handlowych: ...
Tematy: -
802.11g w Wielkiej Brytanii
... wprowadzają na rynek sprzęt do tworzenia bezprzewodowych sieci LAN, umożliwiających teoretycznie transfer danych z szybkością ponad 54Mbps i pracujących w paśmie częstotliwości 2,4GHz. Urządzenia oparte na ... AirPlus Xtreme G DWL-G650 Wireless CardBus Adapter za 44 funty. Urządzenia będą dystrybuowane przez autoryzowanych sprzedawców i dealerów ...
-
Co w Windows 2003?
... obecnie obejmują nie tylko bezpośrednie usługi firmy Microsoft, lecz także wszystkich usługodawców z certyfikatem Gold Certified Datacenter Service Provider - producentów sprzętu, dealerów oraz integratorów systemów. Usługa High Availability Resolution Queue firmy Microsoft udostępnia centrom przetwarzania danych na całym świecie całodobową pomoc ...
Tematy: microsoft windows server, microsoft -
Niewierni dealerzy samochodów
... dealerów rozważa wprowadzenie do swoich salonów nowych marek. Z drugiej strony tylko 33% dealerów sądzi, że inni dealerzy rozszerzą swoją ofertę. Najwięcej, bo ponad 80% dealerów Opla deklaruje rozszerzenie oferty, ale w tym przypadku jest to głównie wynikiem przejęcia sieci ...
-
ComArch na CeBIT 2003
... dla telekomunikacji została wzbogacona o rozwiązania billingowe dla sieci bezprzewodowych WLAN, sieci szerokopasmowych, dla sieci telewizji kablowej, a także dla dostawców internetu ... Leasing Partner Care jest dedykowany instytucjom finansowym posiadającym sieć dealerów lub przedstawicieli handlowych. System wykorzystuje do pracy środowisko Internet. ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2017
... redukcję kosztów praktycznie we wszystkich markach, którymi zarządza niemiecki koncern. Analizowane są koszty produkcji i kooperacji. Planuje się zmniejszenie liczby dealerów w Europie. Z sieci trzech tys. punktów dilerskich ubędzie co najmniej 10 proc. Rozwinie się sprzedaż online. Te działania to konsekwencja skandalu związanego z przekłamywaniem ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, swoją pozycję umocniły także sklepy meblowe, sieci budowlane oraz hipermarkety. Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W ... miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów oraz samochodów terenowych i sportowo-użytkowych. Informacje o badaniu Instytut ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, swoją pozycję umocniły także sklepy meblowe, sieci budowlane oraz hipermarkety. W zestawieniu pojawiły się także sklepy internetowe (11 ... miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów oraz samochodów terenowych i sportowo-użytkowych. Informacje o badaniu Raport został ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... oferty na kartę (21 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na abonament, sieci komórkowe, Internet oraz oferty dla firm. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku w pierwszej piątce ... miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, producentów opon oraz autoryzowanych dealerów ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... W branży telekomunikacyjnej większość reklam w 2018 roku dotyczyła oferty na abonament i sieci komórkowych (po 19 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m. ... miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów oraz samochodów dostawczych. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta łączona (TV, Internet, telefon), Telewizja cyfrowa oraz sieci komórkowe – oferta internetowa. Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu w pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele ... się reklamy aut małych i klasy średniej, producentów opon oraz autoryzowanych dealerów ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... Play, T-Mobile, Plus oraz UPC. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość lutowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (28 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona ( ... się reklamy samochodów dostawczych, aut małych i klasy średniej oraz autoryzowanych dealerów ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... (26 proc.), w zestawieniu na trzecim miejscu znalazły się m.in. sklepy meblowe (8 proc.), a za nimi hipermarkety (6 proc.), sieci budowlane (5 proc.) oraz sklepy convenience (4 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W okresie od ... się reklamy samochodów dostawczych, aut małych i klasy średniej oraz autoryzowanych dealerów ...
-
Certyfikaty szczepienia: kwitnie czarny rynek
... czarny rynek nielegalnych usług koronawirusowych. W styczniu czarny rynek odbywał się głównie w sieci Darknet, gdzie dostęp do niego wymagał specjalnego oprogramowania. W tamtym momencie rynek był najprawdopodobniej przeznaczony dla dealerów, którzy mogli dystrybuować podrabiane towary w masowych ilościach w określonych regionach geograficznych ...
-
Giełda - jak się zmieniała na przestrzeni lat?
... Będący atrakcyjną ofertą rynkową przeznaczoną główne z myślą o obsłudze instytucjonalnych brokerów – dealerów. Poza tym, pełni też rolę ważnego integratora środowiskowego dla inwestorów ... w Chelmsford w hrabstwie Essex, niemniej obrót metalami zaczęto też równolegle rozwijać w sieci. Decyzję tę było podjąć tym łatwiej, że już w 2019 ...
-
Nowy serwis Fabryki Przyczep Niewiadów
... w jakiej działa przedsiębiorstwo. Serwis udostępnia pełną listę wszystkich dealerów i punktów serwisowych. Dodatkowo, zarejestrowani użytkownicy mają możliwość składania ... możliwe stało się przeniesienie części kontaktów z partnerami i kontrahentami do sieci, co w znacznym stopniu uprości wzajemną komunikację. Witryna została zaprojektowana i ...
-
Kryzys wpływa na zakup samochodu
... stronach poświęconych danej marce. Oznacza to, że świadoma i zaplanowana obecność w sieci może mieć decydujący wpływ na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Dlatego też warto przystosować oficjalne strony producentów, importerów, czy dealerów samochodowych do wymagań internautów, którzy zaczynają swoją przygodę z zakupem auta właśnie ...
-
Nowa era innowacji
... Do bezpośredniej współpracy ze swoimi klientami i dokonywania pomiarów wykorzystuje własnych dealerów, którzy sprzedają również jej standardowe obuwie. Aby opracowywać odpowiednią technologię ... obuwniczy, a również na nowe wyłaniające się branże jak gry wideo, wyszukiwarki i sieci społeczne. Nowa Innowacja opiera się na dwóch zasadniczych filarach. ...
-
Sektor motoryzacyjny: nadchodzą fuzje i przejęcia
... motoryzacyjnym, od producentów wspomnianych komponentów, przez dystrybutorów części po dealerów samochodów osobowych i użytkowych nowych oraz używanych. Według ... Brak odpowiedzialności klienta za odkup samochodu będzie zwiększał oczekiwania w tym zakresie wobec sieci dealerskich. Biorąc pod uwagę ich obecną kondycję finansową prawdopodobne są zatem ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy 2016
... się tylko do dużych ośrodków miejskich. Zarówno producenci pojazdów, jak i sieci stacji paliw otwierają się na e-tankowanie, ale wciąż potrzebne są ... z 800 przedstawicielami kadry zarządzającej producentów samochodów, dostawców części i akcesoriów, dealerów, firm finansowych oraz dostawców usług mobilnościowych. Wywiady przeprowadzono w ...
-
Jak Uber, Didi i BlaBlaCar wpływają na sprzedaż samochodów?
... wykorzystywaniem przez klientów funkcji łączenia samochodu z siecią. Obycie z urządzeniami działającymi w sieci, zamiana udostępniania danych na wyższy stopień personalizacji oraz ... Klienci poszukują alternatywnych metod uzyskiwania informacji za pośrednictwem dealerów i OEM (producentów oryginalnego wyposażenia), wśród których wymieniane są ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazła się sprzedaż internetowa (11 proc.), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (8 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych We wrześniu marka Ibuprom zainwestowała największe kwoty w ... 75 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... reklam dotyczyła oferty na abonament (27 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. sieci komórkowe, oferta na kartę, telewizja cyfrowa oraz oferta łączona (TV, Internet, telefon). Motoryzacja: marki o ... samochody osobowe (71 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów ...
-
Na celowniku ransomware głównie przemysł i edukacja
... ataków doszło w lipcu 2024 r, kiedy grupa RansomHub zamieściła post o ataku ransomware na Polską Grupę Dealerów (171 największą firmą w Polsce), podając dane osobowe jej klientów. Bieżący krajobraz Rok 2024 przyniósł ... rzeczywistym. Dodatkowo, architektura zero-trust – czyli brak zaufania do jakiegokolwiek użytkownika wewnątrz czy na zewnątrz sieci ...