-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... stosowane rozwiązania, polegające zawieraniu transakcji handlowych realizowanych za pośrednictwem Internetu, przy ... formą regulowania należności za zakupy dokonywane w Internecie, w Polsce nie są zbyt rozpowszechnione. Wynika to między innymi ... , ma natomiast tę zaletę, że nie jest ujawniany w sieci wprost numer karty. Numer ten jest podawany jedynie ...
-
Kultura w Polsce w 2008 r.
... sieci kin wielosalowych zlokalizowanych głównie w centrach handlowych ...
Tematy: kultura w polsce, wydatki na kulturę, wydawnictwa, biblioteki, muzea i galerie, teatry, kino, radio, telewizja -
Upadłości firm w Polsce I-IX 2012 r.
... większe kłopoty w handlu Rosną problemy płynnościowe firm handlowych działających w sektorze dystrybucji FMCG – mówi Marcin Siwa, ... problemy w handlu detalicznym. Indywidualne sklepy i małe sieci coraz trudniej radzą sobie z rosnącą w siłę ... trafiły do rozpatrzenia przez sądy. Teoretycznie w Polsce istnieje duże zapotrzebowanie na lokale mieszkalne ...
-
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
... z kawiarni, pralni, biur podróży i tym podobnych usług zlokalizowanych w centrach handlowych, zostaje poszerzona o usługi medyczne. Taki koncept jest dopasowany do stylu ... Doce. W Polsce właściciel sieci marketów Biedronka, ma już ponad 2000 lokalizacji, a planuje rozwój do 3000 punktów. Jeżeli model biznesowy masowej sieci placówek podstawowej ...
-
Upadłości firm w Polsce I poł. 2014 r.
... 28 proc.) oraz budownictwa (z 23 do 21 proc.), a wzrósł udział firm handlowych i przede wszystkim pozostałych branż w tym głównie usług (z 15,6 proc. ... ogłosił niewypłacalność Domexu, właściciela sieci Avans skupiającej 250 sklepów i zatrudniającej 3000 pracowników. Zgodnie z analizami Coface, konsumpcja prywatna w Polsce powinna wzrastać w ujęciu ...
-
Upadłości firm w Polsce 2016 r.
... handlowych. Tym samym słabnące tempo globalnej wymiany handlowej znalazło odzwierciedlenie w niższym wzroście polskiego eksportu w zeszłym roku w porównaniu do roku 2015. W rezultacie, wspierana przez bardzo dobrą sytuację na rynku pracy, rosnąca konsumpcja gospodarstw domowych w Polsce ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... w Internecie 15 czołowych firm leasingowych w Polsce oraz Związku Polskiego Leasingu – organizacji ... poprzez budowanie lojalności partnerów handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz ... klienci branży leasingowej również aktywnie wyszukują informacji w sieci, a przed podjęciem decyzji o wyborze dostawcy usług poszukują opinii ...
-
Handel detaliczny w Polsce i Europie
... nasycać. Nadchodzące lata przyniosą dalszą ekspansję sieci zagranicznych na polskim rynku, co w połączeniu z wejściem Polski do UE doprowadzi do dalszej integracji handlu szczególnie w sektorze dóbr szybkozbywalnych. W Polsce będziemy mieli do czynienia z dalszym powstawaniem wielkich centrów handlowych nowego typu, które poza hipermarketem jako ...
Tematy: handel detaliczny -
Korupcja w Polsce 2008
... o rozszerzaniu sieci ... Polsce unormowania prawne dotyczące tzw. „sektora wodnego”, związane z działalnością spółek wodnych niosą za sobą poważne zagrożenia korupcyjne. Dlatego też Transparency International Polska rekomenduje: ustawowe przekształcenie spółek wodnych w spółki prawa handlowego i oparcie ich działalności na kodeksie spółek handlowych ...
-
Grunty inwestycyjne w Polsce 2008
... zagranicą i/lub zwiększenia rezerw gotówki na działalność w Polsce, czy w celu obniżenia swego wskaźnika ... 150-200 EUR/mkw. W wyniku wzrostu inwestycji handlowych w głównych polskich miastach, deweloperzy skierowali swoją ... będą nadal podążać śladem nowych autostrad i modernizowanej sieci drogowej. Jednakże w związku z sytuacją rynkową deweloperzy ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... w Polsce są salony sprzedaży zlokalizowane w centrach handlowych. Drugim najpopularniejszym kanałem jest internet. Ma on największe znaczenie w przypadku zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... oceny i prognoz dla rozwoju rynku e-commerce w Polsce w 2005 roku, konsumpcji mediów przez polskich ... proc. wymienia to źródło jako najczęściej wykorzystywane w poszukiwaniu informacji handlowych. Na drugim miejscu znalazła się telewizja, a na ... umiejętnym przeszukiwaniu zasobów globalnej sieci, np. stron konkurencji, serwisów informacyjnych, witryn ...
-
Rynek przypraw w Polsce
... hurtowni artykułów spożywczych i największych sieci detalicznych w kraju. Towarzyszyła im ... prowadzona zarówno przez wewnętrznych, firmowych przedstawicieli handlowych (współpracujących głównie z dużymi sieciami detalicznymi ... przepisów prawa antymonopolowego. Generalnie rynek przypraw w Polsce jest silnie skoncentrowany (najwyższy poziom ...
Tematy: rynek przypraw, producenci przypraw, żywność, rynek żywności, Kamis, Prymat, Podravka, Winiary -
Opaska HUAWEI Band 9 już w Polsce
... Band 9 to 249 zł. W Polsce produkt można kupować od 25 kwietnia 2024 r. Opaski będą dostępne zarówno w oficjalnym sklepie producenta huawei.pl, jak również u partnerów biznesowych Huawei: w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik, u operatorów sieci Play i Plus, a także w oficjalnej ...
-
Opaska HUAWEI Band 10 już w Polsce
... . Urządzenia są dostępne zarówno w oficjalnym sklepie producenta huawei.pl, jak również u partnerów biznesowych Huawei: w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom i Komputronik, u operatorów sieci Play i Plus, a także w oficjalnej Strefie Marki na Allegro. Podane ceny są cenami rekomendowanymi. Oferta może ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... : klipsy (14%), etykiety miękkie i papierowe (13,7%) oraz etykiety aplikowane na etapie produkcji (source-tagging; 10,2%). Polska na tle Europy i Świata Straty sieci handlowych w Polsce były równe 1,35% ich przychodów ze sprzedaży – to 20. miejsce na świecie i 9. w Europie jeśli chodzi o wielkość strat detalistów w odniesieniu do ...
-
Średni koszyk zakupowy w 2022 roku podrożał o 12,5%
... handlowych w Polsce wzrosła o 12,5% - wynika z analizy przeprowadzonej przez ASM Sales Force Agency. Podwyżki cen były widoczne we wszystkich badanych sieciach. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: O ile wzrosła wartość koszyka zakupowego na przestrzeni ubiegłego roku? Jak zmieniały się ceny w e-grocery? W których sieciach handlowych ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... oraz centra obsługi zwrotów, a także magazyny artykułów spożywczych sprzedawanych online. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez JLL pośród operatorów logistycznych oraz sieci handlowych w Polsce wskazują, że te specjalistyczne funkcje magazynów będą coraz częściej wprowadzane również w naszym kraju. Przykładowo, w ciągu następnych pięciu lat 71 ...
-
Powstają kolejne sklepy Tesco
Rozwój sieci handlowych w Polsce trwa mimo wakacji. W lipcu Tesco otworzyło 7 nowych sklepów, a w sierpniu i w pierwszych dniach września planuje otworzyć 6 kolejnych, czyli łącznie 13 marketów z kilkudziesięciu zaplanowanych na rok 2011/12. Sieć nieustannie szuka też gruntów lub powierzchni handlowych pod nowe sklepy różnej wielkości, od ...
-
Parki handlowe i centra convenience zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych
... handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija, głównie dzięki parkom handlowym oraz obiektom typu convenience - wynika z analizy Avison Young. Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami. Wśród inwestycji w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce ...
-
Hipermarkety w oczach klientów
... rzutować na ew. powodzenie biznesowe tej sieci w Polsce. Z drugiej strony, każde ... sieci handlowych. Wszystko to, z wizerunkowego punktu widzenia, rzutuje w bardzo istotny sposób na społeczną percepcję branży handlu detalicznego. Kłopoty jednej sieci rzutują na odbiór wszystkich. Biorąc to pod uwagę, należy stwierdzić, że komunikacyjna sytuacja sieci ...
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
... Artykułów Rolno-Spożywczych, a 15 do Państwowej Inspekcji Sanitarnej. O czym pamiętać, kupując produkty żywnościowe? Produkty żywnościowe oznaczone marką własną sieci handlowych w Polsce są produkowane w zakładach spożywczych zarówno mało znanych przedsiębiorców, jak i renomowanych dużych koncernów, posiadających swoje własne marki producenckie ...
-
Parki handlowe i sklepy convenience przyspieszyły. To skutek pandemii?
... handlowych w Polsce u schyłku pierwszej połowy bieżącego roku. Najnowsze dane są tym bardziej interesujące, że 2/3 badanego okresu przypadło na okres wybuchu i rozwoju pandemii w naszym kraju. Eksperci przekonują m.in., że beneficjentem "nowej rzeczywistości" mogą stać się deweloperzy sklepów convenience i parków handlowych ... sieci handlowych ...
-
Powierzchnie handlowe: kolejne 400 tys. mkw. jeszcze w tym roku
... na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Obecnie rynek ten dynamicznie rozwija się, a wzajemne uzupełnianie się kanałów sprzedaży internetowej i tradycyjnej jest istotnym trendem, do którego muszą dostosować się wszyscy jego uczestnicy. Rozwój handlu internetowego może być dodatkową szansą dla sieci handlowych na uzyskanie przewagi konkurencyjnej ...
-
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
... liczba sklepów internetowych w Polsce zwiększyła się o 1,7 tys. i osiągnęła ... handlowych i usługowych położonych blisko miejsc zamieszkania i dzielnicowych punktów komunikacyjnych, z naturalnym ruchem pieszych. Dynamiczny rozwój parków handlowych, jaki obserwowaliśmy w ostatnich latach, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i sieci handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2011
... sieci handlowych w Polsce ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... Galerie społecznościowe to dziś zaledwie dziesiąta część rynku nieruchomości handlowych w Polsce Największą rewolucją rynkową ostatnich kilkunastu lat okazała się warszawska ... gronie najemców pożądane są lokalne marki oraz dedykowane danemu obiektowi unikalne koncepty znanych sieci. Oferta skupiona jest na usługach i produktach, które nie mają swojej ...
-
Małe centra handlowe tracą klientów
... sieci handlowych. Jak radzą sobie one w takich warunkach? Odpowiedzi na postawione we wstępie pytanie dostarczają nam rezultaty opracowanego przez Retail Institute raportu „Experts Review - wyniki centrów i sieci handlowych w II kw. 2019”. Opracowanie, bazujące na badaniach zrealizowanych na grupie 120 reprezentatywnych centrów handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... raportu wynika, że wartość strat sieci handlowych w Polsce wyniosła 1,1 mld EUR, czyli więcej niż w Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) razem wziętych. Jednak w naszym kraju skradzione towary oraz pomyłki wewnętrzne stanowiły równowartość 1,36% przychodów sieci (w 2007 r. było to 1,34%), w porównaniu ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan to sieci, o których najczęściej dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. Według rankingu popularności sieci handlowych w Polsce¹ w ubiegłym roku Polacy najchętniej robili zakupy spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... efektem ekspansji sieci handlowych na rynkach wschodzących, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Płd., regionie Azji i Pacyfiku, ale też w Europie Wschodniej. W omawianym okresie 40 sieci rozpoczęło działalność na nowych rynkach otwierając 107 nowych punktów w 72 krajach” – wyjaśnia Piotr Świętochowski, Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry sp. z o.o. O badaniu YouGov BrandIndex YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki monitorowane w badaniu związane są z komunikacją, wizerunkiem i zakupami. W 2019 r. monitorowano w Polsce 116 marek sieci handlowych i gastronomicznych.
-
Parki handlowe biorą wszystko
... handlowych w Polsce należy do parków handlowych. W I kwartale bieżącego roku odpowiadały one za 96 proc. z 86,5 tys. mkw. nowej podaży obiektów handlowych ...
-
UPC: nowa oferta dla małych firm
... Mb/s, taryfy telefoniczne od 20 zł miesięcznie z pakietami minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia do sieci stacjonarnych w Polsce oraz 24 krajów w Europie i na świecie, m.in. Chin, USA, czy Tajlandii oraz innych krajów, w ... pakiety biznesowe można zamawiać dzwoniąc lub w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz u przedstawicieli handlowych ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... w Austrii, gdzie stanową aż 56,2% wszystkich strat. W Polsce wyjątkowo często zdarzają się natomiast niezamierzone pomyłki, które również obniżają obroty sieci handlowych. Tylko u nas i w Czechach stanowią one 18,7% wszystkich strat. Nieuczciwi pracownicy odpowiadają natomiast w Polsce za 35,6% strat, a zachłanni dostawcy i pośrednicy za 5,9%. Jak ...