-
Globalne marki stawiają na handel online
... i multimedia, artykuły dla dzieci i oczywiście książki. Po niedawnym uruchomieniu sklepu internetowego Zara, oferującego odbiór zamówienia w sklepach sieci lub dostawę ... grupą są sklepy odzieżowe ze średniej półki cenowej (43%), następnie marki oferujące odzież luksusową i biznesową (41%) oraz specjalistyczne sklepy odzieżowe, w tym sportowe ( ...
-
Zarządzanie strategiczne: Pierścionek Strategii
... dla dzieci). Oczywisty jest wniosek, że udana mega strategia łączy w sobie harmonijnie strategie ze wszystkich czterech poziomów. Pierścionek Władzy pozwala wyjaśnić sukces McDonald’s (jak to właśnie prześledziliśmy), Coca Coli i Wal-Mart (ich sprzedaż opiera się na stworzeniu sieci ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... są pakiety danych do urządzeń cyfrowych, w tym abonamenty sieci komórkowych bądź dostęp do Internetu – mówi Patrycja ... zakupów szkolnych najchętniej odwiedzimy księgarnie, dyskonty, sieciówki odzieżowe i hipermarkety. Taki plan deklaruje ponad połowa ... planujący zakupy związane z powrotem do szkoły dla dzieci w wieku 6 – 19 lat, które będą uczęszczały ...
-
Centra handlowe na ponad 12 mln mkw.
... , dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynku w Colliers International. Sieci odzieżowe modernizują i powiększają swoje salony w istniejących centrach handlowych, prowadząc ... W I połowie 2019 r. zadebiutowało jedynie kilka sieci m.in. Gagliardi (moda męska), Sloggi (bielizna) i Mayoral (art. dla dzieci). Wrocław z największym nasyceniem powierzchnią ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... w Polsce pierwsze sklepy m.in. Ann Christin (marki odzieżowej dla kobiet), Zara Home (specjalizującej się w wystroju wnętrz) i Nova Décor Kids (oferującej meble i akcesoria dla dzieci). Została także otwarta pierwsza kawiarnia sieci Starbucks. Również Fressnapf, oraz marki odzieżowe TK MAXX, New Look, Villa Happ i Peacocks zapowiedziały wejście ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... świadomość, że to co jemy jest dla nas dobre i bezpieczne (41%). Kosmetyki ... sklepach w ramach akcji organizowanych przez marki odzieżowe, np. H&M. Ubrania używane zdarza się kupować ... a co 4. klient do 5 zł. Kupujący w sieci bardzo pozytywnie oceniają też różne ... badanych rodziców obecnie edukuje swoje dzieci w zakresie zachowań proekologicznych i stanu ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... zawsze. Jeśli chodzi o reklamy telewizyjne (np. sieci komórkowych), zazwyczaj postrzega się seniora jako osobę dość ... , którego raz na 2 tygodnie odwiedzają dzieci czy wnuki. Dla poprawy samopoczucia i podwyższenia wartości w ... dzienniki). Zapytani o ulubione firmy i marki odzieżowe, seniorzy odpowiadają, że jest to dla nich sprawa nieistotna. Rzadko ...