-
Polska zaściankiem e-commerce?
... sieci franczyzowych detalistów. To samo będzie dotyczyło branży e-commerce. Narzędzia martech przygotowują się do tego, aby obsłużyć duże podmioty, które wyłaniają się lub wyłonią w procesach akwizycji lub w wyniku dynamicznego wzrostu. Spójrzmy przykładowo na branżę RTV ... która po latach tworzenia sieci hurtowni elektrycznych zdecydowała się na ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... poziomie 30,6 mld zł, w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD i IT – niespełna 23 mld zł. Branża spożywcza jest więc najbardziej łakomym ... dla Biedronki, a potem wyzwanie dominującej na polskim rynku sieci. Wymyślił nietypowy model biznesowy – zrzeszenie sieci niewielkich sklepów i hurtowni. Dzięki temu jest w stanie ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... idealne Gotowy szablon sklepu internetowego to po prostu kupienie gotowego oprogramowania w sieci. W zależności od zaawansowania szablonu (a to z kolei zależy od ceny) możemy ... odebrać w sklepie stacjonarnym, których jest bardzo wiele w całej Polsce. Natomiast rzeczy RTV i AGD zakupione w sklepie neo24.pl można odbierać osobiście w punktach odbioru ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... Rzeczywiście badania pokazują, że choć rośnie liczba konsumentów kupujących żywność w sieci, decyzjom zakupowym wciąż towarzyszy wiele wątpliwości. Najczęstszym czynnikiem, który ... . Wśród produktów, które internauci najczęściej kupują w sieci są: książki, płyty i filmy (51 proc.), sprzęt RTV i AGD 37 proc.), a także odzież, biżuteria i dodatki (36 ...
-
Help desk i polski rynek
... produktów komputerowych lub zagadnień prawnych. Jednak, jeśli chodzi o produkty AGD, RTV, telefony komórkowe, może oznaczać wręcz zwiększenie kosztów. Zadaniem help desk ... serwisów, pomoc w rozwiązywaniu problemów, informacja ogólna). - Sprzedawcy z sieci komórkowych (udzielanie informacji o parametrach i ustawieniach telefonów). - Rzecznicy praw ...
-
Polski e-commerce 2012
... sieci możemy zaoszczędzić nawet do 46% ceny produktów. Tak duże oszczędności możliwe są przy zakupie sprzętu RTV ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... czy środków czystości (81,1%), panowie biorą odpowiedzialność za wybór samochodu i sprzętu RTV i AGD (odpowiednio: 84,2% oraz 70,1%). Ale już w przypadku produktów ... uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania ...
-
Leśna Góra: najlepsza w Polsce promocja miasta
... co więcej żadna z pozostałych serialowych miejscowości nie przebiła liczby 638 materiałów w sieci. Ekwiwalent reklamowy informacji wyniósł jednak niespełna 4,2 mln zł, co stanowiło ... mln serwisów i portali internetowych oraz około 100 stacji RTV z wyłączeniem ramówek programów RTV. Zakres czasowy: styczeń-czerwiec 2014. Zasięg mediów: ogólnopolskie ...
-
Na tropie wysokich pozycji w Google, czyli jak dobierać frazy kluczowe?
... we Wrocławiu, wybierz „telewizory wrocław”, czy „sklep z telewizorami wrocław”. Jeśli jednak prowadzisz szeroko zakrojoną sprzedaż sprzętu RTV w sieci, bardziej relewantne dla Twojej strategii będą frazy „telewizory” lub „RTV”. W dalszej perspektywie przyniosą lepsze pozycje i pozytywnie wpłyną na wizerunek sklepu. Trop nr 7: uważaj na odpowiedni ...
-
3 najgłupsze próby wyłudzenia odszkodowania za zniszczony sprzęt
... uczciwe przedstawienie powodów uszkodzenia - mówi Hubert Łapiński, ekspert ze sklepu RTV EURO AGD w Bielsku Podlaskim. Warto pamiętać, że zakres ochronny w ramach różnych sieci jest inny. Różnice w ochronie mogą być nawet wtedy, jeśli ... uznano ponad 500 tysięcy szkód, o łącznej wartości ponad 300 milionów złotych. *Przykłady zebrane przez RTV ...
-
Smartfon realme 8i i C11 2021 dostępne w Polsce
... sieci komórkowych: Orange, Play i T-Mobile. Można go nabyć także w oficjalnych internetowych sklepach marki: sklep-realme.pl oraz realmeshop.pl; realme 8i 4/128 GB w cenie 899 złotych – do nabycia w sklepach z elektroniką: RTV ... się w sieciach Orange oraz UPC. Można go nabyć w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Mark, Neonet, Auchan, x-kom, ...
-
Huawei MateBook D 16 oraz MateBook 16s
... Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Po zakończeniu promocji model też dostępny będzie także w sklepach operatorów sieci Orange oraz ... dostępna będzie online w sklepie Huawei.pl oraz w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Neonet oraz Komputronik. Sprzedaż regularna rusza 25 ...
-
Smartfony Huawei nova Y70 i nova Y90 wchodzą do Polski
... r. Huawei nova Y70 dostępny będzie u partnerów biznesowych: operatorów sieci Play i Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik i ... to 899 zł. Huawei nova Y90 dostępny będzie w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik i Neonet Rekomendowana cena detaliczna to ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... multimediów (obejmujący prasę, książki, sprzedaż w sklepach wyspecjalizowanych) oraz meble, jak również RTV i AGD. Podaż – dominują parki handlowe W całym 2022 roku na ... Haribo, Uniqlo, Lovisa, Mnogoknig, Sportano, Snipes czy drogerie DM. Jednocześnie osiem sieci postanowiło zrezygnować z działalności w naszym kraju lub zgłosiło wniosek o upadłość. ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... elektronikę np. laptopy, tablety czy telefony komórkowe (24 proc.) oraz sprzęt RTV i AGD (23 proc.). Pierwsza kategoria jest wybierana głównie przez mężczyzn (35 proc. ... , które wolimy kupować stacjonarnie. 94 proc. użytkowników marketplace’ów szuka informacji w sieci przed zakupem konkretnego produktu Jak wynika z badania Santander Consumer Banku, ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... miała w sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku ... kreacje, efektywność, siłę kampanii), dzięki AdRealowi możemy wyznaczyć benchmarki dla swoich działań w sieci. Jest to szczególnie istotne ze względu na poziom skomplikowania rynku, wielości ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... 49% e-kupujących, ale także przez co trzeciego konsumenta niekupującego w sieci. Jest decyzja, jest zakup Różne aktywności zakupowe na urządzeniu mobilnym ... warunki zakupowe W sieci zakupów na rzecz firmy dokonuje 30% konsumentów biznesowych, a na urządzeniu mobilnym 30% ich posiadaczy. Przede wszystkim kupowane są artykuły rtv / agd, elektronika, ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... sieci, dla porównania średnia rynkowa w Europie będzie wynosić 32 proc. A jak będzie wyglądać handel detaliczny za 15 lat? Wbrew pozorom e-commerce nie zagarnie wszystkiego, ludzie dalej chętniej będą robić zakupy w tradycyjnym kanale niż online. Jedynie w świecie AGD i RTV ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... także farmaceutyki czy droższe sprzęty RTV i AGD oraz produkty wyposażenia wnętrz. Warto zaznaczyć, że konsumenci, którzy kupują w sieci, to konsumenci bardziej ... e-commerce jako najbardziej dynamiczny sektor gospodarki, a więc marki sprzedające w sieci, wyznaczą dobre praktyki w zakresie odpowiedzialnego, zielonego biznesu. Właściwy opis produktu ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... podwojone obroty. Branża elektroniki chwaliła się nawet pięciokrotnym wzrostem transakcji w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej i bliżej domu Pandemia ...
-
Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
... sklepy internetowe? W jakich godzinach i w których dniach szansa na spotkanie klienta w sieci jest największa? Zrozumienie potrzeb, zainteresowań i odczuć potencjalnych klientów pozwala ... i w jaki sposób. Wyobraźmy sobie taki schemat – prowadzisz sklep ze sprzętem RTV i chcesz zrobić przeznaczoną dla konkretnej grupy docelowej wysyłkę e-mail ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... w 2008 roku w Polsce wzrosła najmocniej sprzedaż ubrań i butów, mebli, sprzętu RTV i AGD. Wydajemy też coraz więcej na książki i artykuły piśmiennicze, leki oraz ... przez CB Richard Elis, Polska jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej i głównym celem ekspansji sieci handlowych. Aż 33% ankietowanych firm planuje otworzenie tutaj nowych sklepów lub ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... (16 proc.) i e-piotripawel.pl (1 proc.). Wiedzę o produktach spożywczych dostępnych w sieci badani czerpią od rodziny, znajomych i przyjaciół (85 proc. internautów), z wyszukiwarki Google ... obecnie najczęściej kupowane, czyli odzieży, książek, płyt i filmów oraz sprzętu RTV i AGD – uważa ekspert. Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... ,5%). Słabo wypadły także finanse - 0,7 mln mniej (dynamika -34,7%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektro-marketów Euro RTV AGD ze stabilnym poziomem inwestycji. Kolejne miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową, czyli Direct Group. Branża kinowa ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... że posiada w swoim domu rozwiązania ekologiczne, w szczególności wskazując tu na sprzęt AGD i RTV o wysokiej klasie energetycznej albo oświetlenie LED. 53% z nas uważa, ... opakowania. Najchętniej dopłacimy 1-2 zł, a co 4. klient do 5 zł. Kupujący w sieci bardzo pozytywnie oceniają też różne innowacyjne pomysły na zmniejszenie wpływu e-commerce ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... ,6%) wydał sektor podróże i turystyka, hotele i restauracje, zaś branża motoryzacyjna zainwestowała w reklamę 0,5 mln zł więcej (+6,6%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektromarketów Euro RTV AGD. Wpływy reklamowe segmentu kinowego były w całym 2019 o 11,3 mln wyższe niż przed rokiem – tym samym pod kątem dynamiki ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... , gdzie e-commerce stanowi 21,7% całej sprzedaży detalicznej. W kategorii „meble, RTV, AGD” jest to 16,4%, a w branży „prasa, książki, pozostała sprzedaż̇ w wyspecjalizowanych ... przede wszystkim bezpieczne. Każdy etap ścieżki, jaką przechodzi klient robiąc zakupy w sieci, musi być zaopiekowany – komentuje Paweł Działak, CEO i Co-founder Tpay, ...
-
Internet - wymagające medium
... , budowania relacji i długookresowego oddziaływania na świadomość konsumentów. SPOSÓB ODDZIAŁYWANIA REKLAMY W SIECI Sam fakt, że za pomocą internetu możemy dotrzeć do konkretnej ... książki, wydarzenia kulturalne, gazety, telefony komórkowe, nowe taryfy telefoniczne, sprzęt RTV, zegarki, aparaty fotograficzne, nowe linie kosmetyków, samochody itp. Są ...
-
Handel elektroniczny w 2005 roku
... ma wpływ coraz łatwiejszy dostęp do Internetu, wzrost bezpieczeństwa zakupów w sieci, konkurencyjność ofert w stosunku do tradycyjnych sklepów (różnica cen pomiędzy artykułami w ... Internautów w tej kategorii budzą artykuły ze średniej półki cenowej. Branżę RTV zdominowały telewizory z płaskimi ekranami. Dużą popularnością cieszy się sprzęt do ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... doszło do prognozowanych wcześniej przejęć. Najbardziej spektakularne miały miejsce w sektorze RTV i AGD oraz w branży spożywczej. Brytyjski Electro World zdecydował się na wycofanie z Polski i sprzedaż 8 marketów polskiej sieci Mix Electronics. Natomiast 25 sklepów sieci Billa trafiło do portfolio francuskiej grupy E. Leclerc. W raporcie czytamy ...
-
Handel internetowy ma dobrą passę
... RTV i AGD. W czołówce są także kosmetyki, zabawki oraz multimedia i książki. – Jak wynika z naszych badań, ponad połowa polskich konsumentów porównuje ceny w internecie przed dokonaniem zakupu, a co piąta osoba decyduje się na zakup w sieci ...
-
Big Data w firmie
... Prowadząc działania w social mediach, komunikację e-mail marketingową i inne działania promocyjne w sieci, zbieramy olbrzymią ilość danych o użytkownikach, którzy w jakiś sposób zetknęli się ... do drugiego. Wyobraźmy sobie taki schemat – prowadzisz sklep ze sprzętem RTV i chcesz zrobić stargetowaną wysyłkę e-mail marketingową z ofertą promocyjną na ...
-
Podświadome zakupy online
... sklepy z odzieżą, wielobranżowe oraz te oferujące produkty z kategorii AGD, RTV, elektronika, fotografia i komputery. Po dokonanych zakupach chętnie wystawia ocenę ... czas, by wcześniej obejrzeć dany przedmiot w sklepie rzeczywistym, a następnie wrócić do sieci w poszukiwaniu najkorzystniejszej oferty. Ukuło się nawet pojęcie konsumenta digitalnego, ...
-
Upadłości firm w Polsce I poł. 2014 r.
... RTV i AGD, odczuwalne są przez producentów i dystrybutorów. Największe bankructwo w tym półroczu miało miejsce właśnie w tej branży, w maju sąd ogłosił niewypłacalność Domexu, właściciela sieci ... wszystkim z bardzo dużej konkurencji ze strony wielkich sieci. Niezależne sklepy, czy małe sieci są pod ogromną presją płynnościową. Trudno jest im zakupić ...
-
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
... w bieżącej komunikacji w okresie ponownego otwierania handlu. W tabeli przedstawiamy ranking TOP 5 marek sieci specjalistycznych w okresie od 16 kwietnia 2020 do 15 maja 2020, w ... dopiero na dalszych miejscach widzimy IKEA, RTV Euro AGD i Empik. Przez cały okres pandemii zaobserwowaliśmy duże zmiany w wizerunku sieci sklepów, a także restauracji. Gdy ...