-
Marketing bazuje na emocjach
... się znacząco wyróżnić i zbliżyć do siebie konsumenta. Marketing ten bazuje na niezwykle silnych wyzwalaczach psychologicznych – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood. Aby osiągnąć swój cel, marka powinna na początku zidentyfikować potrzeby i pragnienia klientów, następnie ustalić relację między ich interesami ...
-
Ekobiuro Green Towers we Wrocławiu
... rosnące zapotrzebowanie na powierzchnie w zielonych budynkach zarówno wśród przyszłych najemców jak i inwestorów” – przyznaje Nicklas Lindberg, Prezes Skanska Property Poland. „Inwestycja Green Towers, opracowana zgodnie z najwyższymi standardami przyjaznych dla środowiska rozwiązań, będzie ubiegała się o certyfikat LEED. Budynki charakteryzować ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... u nas wpływ marketingu sensorycznego jest już równie wysoki jak w krajach które zostały uwzględnione w badaniach.– mówi Aleksandra Potrykus – Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood.