-
Jest praca w e-commerce
... JAVA, eksperci ds. marketingu internetowego, testerzy, specjaliści od płatności internetowych, konsultanci sprzedaży B2B i pracownicy telefonicznych biur obsługi klienta. W ... każdej firmie z segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca ...
-
Rynek pracy specjalistów 2018
... 7% więcej niż rok wcześniej. Pracodawcy nie gardzili handlowcami, specjalistami w zakresie obsługi klienta oraz specami od IT. Widać było również spory ... 2016 roku – 37%. Drugą najbardziej popularną specjalizacją była obsługa klienta (22%), a trzecią – specjaliści ds. IT (15%). Niewiele mniejszym zainteresowaniem pracodawców cieszyli się finansiści ...
-
SIM swapping - jak się bronić?
... stanowi dla nich żadnej trudności. Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa przestrzegają przed rosnącą liczbą tego typu ataków ... której zarejestrowana była karta SIM „ofiary”. W rozmowie z działem obsługi klienta poinformowała o rzekomej kradzieży ... ESET. Po pozytywnej weryfikacji przeprowadzający test specjalista ESET podał szczegółowy - oczywiście zmyślony - ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne są aspekty związane z jakością obsługi ... jest niewątpliwie jakość obsługi klienta. Dobrze jest sprawdzić dni i godziny pracy biura obsługi klienta oraz dostępne formy kontaktu ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... które porównują usługi poszczególnych firm. Obsługa klienta Poziom obsługi klienta jest niezwykle ważny z kilku względów. Mylne jest przekonanie, że sprawność oraz szybkość obsługi klienta są istotne tylko podczas ewentualnych ... radzi Alicja Marciniak, Kierownik działu marketingu i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds ...
-
Budownictwo i nieruchomości: przybywa ofert pracy
... i produkcję, a także finansiści, pracownicy obsługi klienta oraz handlowcy i sprzedawcy. Dość duża ilość ofert pracy dotyczyła również specjalistów ds. nieruchomości i pracowników odpowiedzialnych za IT. Zapotrzebowanie na specjalistów z różnych obszarów potwierdza również Aneta Lebieżyńska, Główny Specjalista ds. Rekrutacji i Adaptacji ze Skanska ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... pracowników Na portalu Praca.pl pracodawcy szukali najczęściej pracowników ds. telefonicznej obsługi klienta obcojęzycznego. W porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku, ... uwagę na wymagania na stanowiskach takich jak Projektant UI/UXczy Specjalista ds. Marketing Automation i zweryfikować swoje kompetencje w tym zakresie. Zapotrzebowanie ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... to na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem ... najwięksi usługodawcy mogą zapewnić właściwe zabezpieczenie usług, a także odpowiedni poziom obsługi klienta. Warto zwrócić uwagę czy rejestrator posiada akredytacje organizacji ...
-
Rynek pracy zupełnie nie zaskakuje
... Praca.pl dotyczy sprzedaży i obsługi klienta. Z tego obszaru pochodzi co czwarta oferta. ... Specjalista ds. sprzedaży Specjalista ds. administracyjnych Na jakie stanowiska Polacy aplikują najczęściej? Analiza aplikacji niezmiennie wskazuje, że największą popularnością wśród kandydatów cieszą się stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... Specjalista ds. Marketingu w Grupie TENSE. Omnichanel – różne kanały komunikacji, jeden cel Chodzi o taką integrację narzędzi do komunikowania się z odbiorcą, aby praktycznie wyeliminować możliwość „przeciekania” lejka sprzedażowego. Marki starają się być blisko klienta ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia klienta, który mierzony jest chęcią polecenia sklepu znajomym ... a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola”, wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl. Informacje o badaniu Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... mazowieckim PEOPLE spodziewa się największego zapotrzebowania na osoby posługujące się tym językiem, na stanowiskach takich jak specjalista ds. sprzedaży, eksportu i obsługi klienta, a także specjalistów ds. księgowości w ramach sektora SSC/BPO. RYNEK KANDYDATA W SSC/ BPO I BENEFITY POZAPŁACOWE Powstawanie nowych centrów wiąże się z coraz ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... do kliknięcia w link, który ma rzekomo prowadzić do działu obsługi klienta Amazon. W rzeczywistości link przekierowuje do serwisu internetowego do ... specjalista ds. cyberbezpieczeństwa ESET. – W przypadku zauważenia jakichkolwiek odstępstw wiadomość najlepiej od razu usunąć, a w razie wątpliwości skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta ...
-
Sektor BPO szansą dla specjalistów
... finansowych widzimy przejście od obsługi prostych transakcji i procesów do kompleksowej obsługi finansowej i wsparcia doradczego". ... Inne popularne obszary to obsługa klienta, HR czy zarządzanie zaopatrzeniem. Natomiast warto zaznaczyć ... z tą branżą, typu koordynator ds. marketingu czy specjalista ds. prawnych". Zdaniem ekspertów rynku pracy, ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2016 r.
... obsługą klienta. W drugim kwartale br. wśród najbardziej poszukiwanych pracowników, zaraz po księgowym znalazł się pracownik ds. telefonicznej obsługi klientów obcojęzycznych ... popularnością wśród osób poszukujących pracy cieszył się sektor sprzedaży i obsługi klienta. Z tego obszaru pochodziło 19% wszystkich aplikacji. Aż 5% to aplikacje na ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej Brytanii ... maszyny, czyli umiejętnościach kreatywnych. Należą do nich m.in.: Grafik Architekt Specjalista ds. customer experience Projektant obiektów do drukarek 3D Projektant rzeczywistości ...
-
B2B w e-commerce: jak się rozwija?
... cyfrowe rozwiązania, które proces sprzedaży przenoszą na nowy, wyższy poziom rozumienia i obsługi klienta. Dotyczy to szczególnie automatyzacji, np. w obszarze składania zamówień czy kontroli i ... . Korzyści są więc szerokie i trójstronne - podkreśla Arkadiusz Bulc, Specjalista ds. Programu Partnerskiego w Tpay. Mobile jest niezwykle ważnym trendem w ...
-
Usługi dla biznesu: dobry czas dla pracowników?
... ds. rekrutacji Grafton Recruitment. Największy wzrost ofert pracy – porównując liczbę ogłoszeń na wybranych portalach w czwartym kwartale roku 2019 i 2021 – dotyczył zawodów i ról związanych z łańcuchem dostaw (103 proc.), HR i płac (91,7 proc.) oraz marketingu (82,7 proc.), a także finansów (63,7 proc.), obsługi klienta ...
-
Platforma Steam na celowniku. Co zrobić, gdy konto zostało zhakowane?
... – radzi Beniamin Szczepankiewicz, starszy specjalista ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Skorzystaj z obsługi klienta Steam Jeśli nie będzie możliwe odzyskanie dostępu do konta, ponieważ na przykład cyberprzestępca zmodyfikował niektóre z danych, należy wówczas skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta Steam i przedstawić dowód posiadania danego ...
Tematy: Steam, platforma Steam, gry wideo, gracze, cyberataki, ataki hakerów, cyberzagrożenia, kradzież danych -
3 zasady cyberbezpieczeństwa dla firm na 2021 rok
... poprawy obsługi klienta - mogą pomóc w lepszym wykorzystaniu danych. Już teraz niektóre organizacje łączą ze sobą właścicieli aplikacji oraz zespoły ds. kopii zapasowych, analiz i bezpieczeństwa w nowe (wirtualne) zespoły ds. ... ekosystem, który będzie nas wspierał, gdy rozgorzeje bitwa o cyberbezpieczeństwo. Edwin Weijdema, globalny specjalista ds ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... szeroko pojętym Internecie – mówi Anna Białoń, specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Grupie Adweb. POŻĄDANI ... oraz uczestniczenie w pracy kreacyjnej podczas ich obsługi. Niemniej jednak, jak zauważa Anna Białoń ... dla handlowców i doświadczonych pracowników związanych z obsługą klienta B2B. Branża najprawdopodobniej będzie poszukiwać kandydatów ...
-
Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?
... odpowiedzialnych za kadry oraz samych pracowników. Specjaliści ds. HR wśród swoich obowiązków mają wiele zadań w ... pytań dotyczących doświadczenia, tak aby specjalista odpowiedzialny za rekrutowanie nowych ... i listów motywacyjnych. Chatbot odciążył urzędy pracy w zakresie obsługi klienta. Dane pozyskane przez użytkowników poprzez czat są komplementarne ...
-
Dostałeś powiadomienie o naruszeniu danych? Co należy zrobić?
... strony internetowej lub kont w mediach społecznościowych. Wówczas zespół obsługi klienta danej organizacji będzie w stanie wyjaśnić, czy rzeczywiście doszło do naruszenia, a jeśli tak, to jakie mogą być tego ewentualne konsekwencje – mówi Kamil Sadkowski, starszy specjalista ds. cyberbezpieczeństwa ESET. Uważaj na kolejne oszustwa i zmień swoje ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... . Najczęściej wzrost wynagrodzenia związany jest po prostu z awansem w strukturze organizacji. Przykładowo – specjalista ds. e-commerce pracujący w Łodzi może liczyć na 9-13 tys. zł pensji, ... ? Stworzenie prostej strategii, tekstu reklamowego, usprawnienie pracy analitycznej czy obsługi klienta są już w zasięgu ręki. Każda firma, niezależ ...
-
Polski rynek pracy specjalistów IT 2010
... pracę najłatwiej było w woj. mazowieckimi, jednak specjalista IT bez problemu mógł ją znaleźć również ... obsługi klienta. Tam miesięczne płace były blisko dwukrotnie niższe niż w dziale IT. Kluczowe znaczenie dla wysokości płac miało oczywiście zajmowane stanowisko. Najlepiej wiodło się osobom zajmującym stanowiska kierownicze. Co czwarty kierownik ds ...
-
Świąteczne zakupy 2013: hity sprzedażowe
... tłumy szturmują sklepy, wpadając w wir zakupów, my możemy pozostać w domu i z zapakowanym prezentem spokojnie czekać do pierwszej gwiazdki” – podsumowuje Monika Ostapczuk, Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Biznesowego Grupy Nokaut.
-
Oferty pracy: sprzedawcy poszukiwani
... znajomość obsługi MS Office, posiadanie ... klienta czy przedstawicieli handlowych. Dodatkowo często wymaga się od nich także coachingu sprzedażowego podległego personelu. Opiekun klienta – sprzedawca usług Średnio 17% ogłoszeń zamieszczonych na portalu Pracuj.pl i adresowanych do specjalistów ds ... początkujący specjalista z tego obszaru otrzymuje ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... ds. Marketingu w ... specjalista od nowoczesnych technologii. To także osoba sprawnie funkcjonująca w zróżnicowanych zespołach projektowych, dobrze rozumiejąca potrzeby zleceniodawców. - Poszukujemy specjalistów, którzy będą nie tylko sprawnie wdrażać nowe rozwiązania, ale także umieć wsłuchać się w potrzeby klienta ... programowania czy obsługi technicznej ...
-
Struktura firmy - sztywna czy zmienna?
... klienta) powstaje inny zespół, inna chwilowa konstelacja. Tworzy się sieć kooperantów, partnerów, podwykonawców, współpracujących freelancerów. Kulturę funkcjonalną zastępuje kultura sieciowa. Po czwarte, daje o sobie znać postęp technologiczny, który powoduje, że zamiast specjalisty ds. reklamy klasycznej zaczyna być bardziej potrzebny specjalista ...
1 2