-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... ́ć w przestrzeni internetowej – wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu i komunikacji w Gi Group ... sprzedaży. Taki stan rzeczy może wynikać ze znaczących zmian w pracy marketingowca, które dokonują się na naszych oczach. Praca w marketingu ... prostu z awansem w strukturze organizacji. Przykładowo – specjalista ds. e-commerce pracujący w Łodzi ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... Wybór serwera WWW o optymalnych parametrach, odpowiadających potrzebom strony internetowej to gwarancja, że firmowy serwis będzie ... firmy, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży oraz dochód przedsiębiorstwa. Wpływa również korzystnie na budowę ... osiąganych wyników - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... specjalista z dziedziny marketingu internetowego, od kilkunastu lat prowadzący projekty doradcze w zakresie e-marketingu dla firm, obecnie trener Q Akademii. Google uchronił nas przed powodzią informacyjną Posiadanie strony internetowej ... konsekwencji do niższej sprzedaży. Z wiatrakami ... szkoleniowiec Q Akademii, specjalista ds. marketinu internetowego, ...
-
Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów
... specjalista ds. marketingu pragnie się dowiedzieć czy nagłówek zastosowany w treści przyniesie spodziewane rezultaty, może on go porównać z innym nagłówkiem wykorzystanym w takim samym rodzaju treści (wszystkie pozostałe zmienne pozostają na tym samym poziomie). Narzędzia analityki internetowej ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... nawet dla rozpoczynających działalność przedsiębiorstw. Szablony oferowane w sprzedaży różnią się formą oraz podzielone ... również zgodność z prawem materiałów wykorzystanych do stworzenia strony internetowej. Warto upewnić się, że wszystkie materiały użyte w ... Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... przez internautów podczas wpisywaniu go do przeglądarki internetowej. Zakup całego pakietu domen uchroni firmę, przed ... - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Jak zarejestrować domenę. Krok po ... . Jest to usługodawca, który pośredniczy w sprzedaży domen pomiędzy użytkownikami Internetu, a zarządcami poszczególnych końcówek ...
-
Jest praca w e-commerce
... , eksperci ds. marketingu internetowego, testerzy, specjaliści od płatności internetowych, konsultanci sprzedaży B2B i pracownicy telefonicznych biur obsługi klienta. W internetowej ... firmie z segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po różnego rodzaju zabiegi, aby o ... marek - choć przy charakterze Żytniej prawdopodobnie nie wpłynie na wyniki sprzedaży, które dla kategorii wódek i tak ogólnie spadają. Warto zauważyć, ... Tomsia – Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds ...