-
Sponsoring sportowy w Polsce
... tę formę promocji. - Mimo globalnego rozwoju inwestycji sponsorskich, jesteśmy zaskoczeni tak znaczącym optymizmem branży – komentuje Krzysztof Kropielnicki, autor raportu „Sponsoring sportowy w Polsce” z ramienia SportWin. – Firmy w naszym kraju wciąż uczą się sponsoringu, lecz najwyraźniej są usatysfakcjonowane z efektów tej nauki. Sponsorzy ...
-
Sponsoring sportowy: na kogo może liczyć piłka nożna?
... naszą reprezentację oraz PZPN. Łącznie przebadano 314 firm, które zdecydowały się na sponsoring rodzimego futbolu. Sponsoring sportowy? Głównie prywatny i lokalny – Nie jest właściwie zaskoczeniem, że sponsoring sportowy w naszym kraju stoi piłką nożną. Zainteresowanie sponsorów tłumaczy przede wszystkim wskaźnik oglądalności rozgrywek piłki nożnej ...
-
Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski
Firmy, które tej zimy postanowiły sponsorować sportowców. mogą mieć powody do zadowolenia - dzięki osiągnięciom naszych reprezentantów zyski w przypadku niektórych sponsorów osiągnęły zupełnie niespodziewany poziom. A wszystko to w przeważającej mierze za sprawą niezwykle udanej dla Polski Olimpiadzie w Soczi - wynika z badania zrealizowanego ...
-
Polski Internet a sport
... miejsce dla Plusa: ekspozycja sponsoringu sportowego Sponsoring sportowy to wizerunkowo dobre posunięcie, choć wiele oczywiście zależy od popularności sponsorowanej dyscypliny. W analizowanym okresie najczęściej w kontekście sportu wspominana była w internecie marka T-Mobile – sponsor piłkarskiej ekstraklasy: 6,1 tys. publikacji. Na drugim miejscu ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Czym są naming rights?
... i sponsorem. Współpraca ta różni się jednak od typowego sponsoringu, w którym sponsor przekazuje klubowi czy fundacji środki pieniężne na rozwój w krótkim okresie ... firmy zapada w pamięci i zakorzenia się w świadomości mieszkańców, dzięki czemu obiekt sportowy jest trwale identyfikowany z nazwą sponsora. Drugą grupą korzyści jest oznakowanie obiektu ...
-
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VI 2012
... polskie miasta z obawami i nieufnością przyjęły WAGs. Instytut Monitorowania Mediów przedstawia sportowy ranking czerwca. Piłka nożna, pływanie, siatkówka – tak ... W obliczu EURO 2012 piłkarska Ekstraklasa popadła w medialny niebyt, a razem z nią sponsor – T-Mobile. W czerwcu pisano o tym operatorze w kontekście sportowym niemal trzy razy rzadziej ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe IX 2012
... i wzruszeń - odniosła niezwykłe zwycięstwo - Instytut Monitorowania Mediów przedstawia sportowy ranking września. LM zwyciężyła, lecz to paraolimpiada skradła serca W ... sportowców, dla innych dowód na to, że istnieje jeszcze coś takiego jak prawdziwie sportowy duch, dla wielu – ogromna wizerunkowa wpadka TVP: Igrzyska Paraolimpijskie. O sukcesach ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VIII 2012
... chyba najczęściej powtarzane przez kibiców i media pytanie. Instytut Monitorowania Mediów przedstawia sportowy ranking sierpnia. Sierpień to kolejny miesiąc, który udowodnił, że ... na drugim miejscu, z liczbą przekazów trzy razy mniejszą niż zwycięski sponsor ligi piłkarskiej. Enea zepchnęła natomiast na trzecie miejsce siatkarską PlusLigę, o której ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
Firmy inwestują w kulturę i sztukę setki milionów złotych
... Narodowym, zarówno czasowych jak i stałych, są firmy takie, jak bank PKO BP, PZU, KGHM Polska Miedź, GAZ-System, Skarbnica Narodowa, Totalizator Sportowy, Polska Grupa Energetyczna oraz szereg fundacji. Wzrost zainteresowania współpracą ze strony firm jest efektem ciężkiej pracy pracowników muzeum. – Działalność każdej ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... 2012 marki z branży piwowarskiej to: Warka (20 proc.) – sponsor reprezentacji, Carlsberg (13 proc.) – globalny sponsor mistrzostw, Tyskie (12 proc.), które, co ciekawe, było sponsorem ... na trzeciej pozycji znalazła się marka T-Mobile, która angażuje się w sponsoring sportowy, nie jest jednak sponsorem ani Reprezentacji ani samych Mistrzostw. W ...
-
Puchar Świata w Rugby testem cyberbezpieczeństwa
We wrześniu w Japonii wystartuje Puchar Świata w Rugby – test dla japońskich służb cyberbezpieczeństwa przed Olimpiadą w Tokio. Będzie to jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie sportowych wydarzeń na świecie angażujących miliony ludzi: kibiców, widzów, administrację wysokiego szczebla, zawodników i organizacje oraz duży biznes – ...
-
Polskie media a Euro 2012
... str. 1), według którego marką najbardziej kojarzoną z Euro2012 jest Biedronka (sponsor reprezentacji Polski). Na drugim miejscu znajduje się McDonald’s, na trzecim ... media oczarowane Polską” (onet.pl), „Europa czuje się w Polsce jak w domu” (Przegląd Sportowy), „Wspaniałe Euro 2012” (Dziennik Polski), „Organizacyjnie – wielki sukces. Zabrakło tylko ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów, stadiony, prasa -
Polskie obiekty sportowe a naming rights
Zakończone w lipcu Mistrzostwa Europy w piłce nożnej zwiększyły zainteresowanie prawami do nazw polskich obiektów sportowych. Dzięki znacznemu potencjałowi marketingowemu, całkowicie nowe bądź gruntownie zmodernizowane obiekty zyskują coraz większe zainteresowanie sponsorów. Jak szacują eksperci KPMG, obecnie zakontraktowana wartość naming rights ...