-
Wyborcze reklamy w TV 2005
... zł, na trzecim jest Liga Polskich Rodzin – blisko 3 mln zł. Ponad 70 proc. społeczeństwa w grupie wiekowej 18+ widziało przynajmniej trzykrotnie spot reklamowy PO. Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię w lipcu. Od tego momentu do 7 września zostało wyemitowane 255 reklam w takich stacjach jak: TVP1, TVP2 ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... się one w ponad 50% realizowanych kampaniach. Reklamodawcy chętnie stawiają także na mailing reklamowy (ok. 15%) czy sponsoring (aż 11%). Stosunkowo często wybieraną formą był także ... była prezentacja walorów telefonu Sony Ericsson T610 - trzeba przyznać, że spot rzeczywiście rzucał się w oczy i z pewnością był sporym zaskoczeniem dla Internautów. ...
Tematy: -
Telewizja w e-mailu
... forma e-reklamy – VideoMail. Poprzez wykorzystanie powszechnego formatu .wmv można wysłać drogą e-mailową telewizyjny spot reklamowy. Możliwe jest wyświetlenie telewizyjnego spotu reklamowego w sposób spersonalizowany. Spot reklamowy w e-mail może być wysłany do dowolnej grupy celowej. Jedynym ograniczeniem są zmienne demograficzno-społeczne ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... powinny zainteresować się klasycznym kanałem komunikacji marketingowej, czyli telewizją. Dla nich spot reklamowy w telewizji będzie skuteczniejszym sposobem promocji sklepu internetowego w krótkim okresie niż ogromne nakłady na pozycjonowanie. Spot reklamowy w TV – skuteczny sposób promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... 6,8 mln zł, koncern Jeronimo Martins zainwestował w promocję dostępnych w sieci sezonowych produktów, w tym głównie owoców mango, w atrakcyjnych pasmach reklamowych. Reklamowy hat-trick tej sieci uzupełnia spot informujący o możliwości płacenia kartą („Gdy jesteś przy kasie, ale nie jesteś przy kasie - zapłać kartą!”), którego emisja według ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... ” (podejście storytelling). Rozpoczętą w telewizji opowieść marki mogą kontynuować w świecie wirtualnym, oferując dodatkową wartość tym osobom, które właśnie obejrzały ich spot reklamowy. Można mieć nadzieję, że pozwoli to na złagodzenie potencjalnego odczucia „bycia ściganym”, które może pojawiać się u niektórych konsumentów w sytuacji, kiedy ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
W okresie od 1 listopada do 20 grudnia 2009 r. w stacjach telewizyjnych objętych monitoringiem reklamowym TNS OBOP wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln PLN (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). TNS OBOP podaje, iż najwięcej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... się ustami znanej osobistości – aktora Marcina Dorocińskiego. Najdroższą reklamą okazał się spot Banku Millenium „W dawnych kulturach 360 było liczbą magiczną” (kosztował 11,2 ... emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również spot pt. „Wielbłądy wypracowały niezwykłe mechanizmy” (2,5 tys. wyświetleń telewizyjnych) gdzie konto ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... tysięcy artykułów. Najmniej dotyczących Kielc (536) oraz Gorzowa Wielkopolskiego (787). Interesujące, że o Łodzi, która uzyskała czwarty w skali kraju ekwiwalent reklamowy – wynoszący 1,4 mld złotych – napisano mniej artykułów dotyczących promocji niż o Olsztynie, który uzyskał ekwiwalent ponad czterokrotnie niższy. Najwięcej kontaktów czytelnika ...
-
Agata Duda bardziej medialna niż Anna Komorowska
... wywiadu m.in. Monice Olejnik. Dzień wcześniej wieczorem opublikowano spot z udziałem dzieci prezydenta Komorowskiego. Co ciekawe, Agata Duda częściej pojawiała ... o żonie prezydenta elekta wygenerowały dotarcie na poziomie 1,7 mld kontaktów z odbiorcami i ekwiwalent reklamowy w wysokości 13,2 mln zł. Publikacje na temat Anny Komorowskiej – o 0,4 ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... . W efekcie powstają rewelacyjne reklamy, które ... nie sprzedają produktu. Doskonale pamiętamy spot reklamowy, ale nie pamiętamy co reklamował. To produkt musi być nowy, inny i ... jest twórcza. Public relations jest kreatywne. Czy coś pomyliłem? Nie. Przekaz reklamowy nie powinien być oryginalny; jego funkcją jest wzmocnienie przekazu public ...
Tematy: -
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
... dzierży koszulki cinkciarz.pl. Jak to szło "będę pełnił prestiżową funkcję byłego prezydenta?” - napisała Dominika Długosz. Inwestycja w rozgłos Specjalny blok reklamowy Cinkciarz.pl wyemitował w poniedziałkowy wieczór w stacjach Polsat i TVN: w prime-time, między godziną 19.00 a 20.00. Jak wynika z oficjalnych danych cennikowych ...
-
Euro 2024, czyli wielka piłka i etyczne rozterki
... polską tenisistkę proteinowy baton. Dodatkowo sponsoring ma niezaprzeczalną zaletę, nie jest tak bardzo inwazyjny jak zwykły spot reklamowy, często pojawiający się w najmniej oczekiwanym momencie – break reklamowy przerywa ulubiony film czy serial. Inaczej jest ze sponsoringiem, niejednokrotnie postrzegany jest jako część programu, integralnie ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... gromadząc stosowne zgody). Spotler i… krok dalej w stronę użytkownika Jeszcze bardziej rozbudowana forma Mobile Advertising (z przekierowaniem do mikrostrony zawierającej dodatkowy przekaz reklamowy) zakłada, że po pierwszym kontakcie użytkownika z graficzną reklamą otrzymuje on prezent w postaci darmowego gadżetu na telefon. Prezent powiązany jest ...
-
Sztuka prezentacji, czyli jak dotrzeć do odbiorcy?
... chce się za pomocą prezentacji zaszczepić w umysłach odbiorców. To naczelny komunikat, który ma dotrzeć do odbiorców. Przesłanie jest jak slogan reklamowy – jeżeli towarzyszy prezentacji, i co najważniejsze zostaje w pamięci odbiorców, to mówimy o skutecznym przekazywaniu przesłania. By przesłanie dotarło, musi być zawarte tylko ...
-
Ochrona klimatu: ruszyła kampania MŚ
W sobotę, 28 listopada 2009 r. odbyła się premiera spotów telewizyjnych z udziałem gwiazd polskiego świata show biznesu i sportu, emitowanych w ramach kampanii edukacyjnej Ministerstwa Środowiska "Zmień nawyki na dobre. Zmień klimat na lepszy". W trzech spotach reklamowych Szymon Majewski, Otylia Jędrzejczak i Edyta Górniak przekonują Polaków jak ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... spotyka się z odpowiedzią: senior - to jeszcze nie ja. Jak kierować przekaz reklamowy do specyficznej grupy docelowej, która starannie planuje wydatki i jest bardzo lojalna ... . Jedna z kampanii sprzed lat, którą w dalszym ciągu pewnie pamiętają emeryci, to spot funduszu Ego z dziadkiem z założonymi nartami i babcią drącą pierze udające śnieg. ...
-
Integracja Google Plus i YouTube
... dystrybucji to „wmieszanie” spotu pomiędzy inne treści zamieszczane na YouTube. Spot reklamowy może być opatrzony marką firmy i dystrybuowany z jej konta. Może być także „wypuszczony” przez „anonimowego” użytkownika jako ciekawostka lub zabawny spot rozrywkowy (czasem przyjmuje to formę marketingu wirusowego). Konto firmowe na Youtubie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... „Mam Talent”. Ten show także pobił konkurencję oglądalnością. Również każdy spot reklamowy umieszczane obok „Mam Talent” kosztował najdrożej. Bardzo wysoką pozycję na liście ... mln zł Wśród TOP 10 najbardziej dochodowych show najwięcej za 30 sekundowy spot trzeba było zapłacić w blokach reklamowych stacji TVN (przy programie Mam Talent – średnio ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... szklanym ekranie ponad 1400 razy) niemal 6 mln zł. Słynny francuski kucharz i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci i łączy je z typowo francuskimi składnikami. Biedronka stawiała w I kwartale ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... . Wzmianki o Deezerze miały 4,5% udziału, a o Google Play – niespełna 0,5%. Dzięki rozgłosowi w social media tylko w ciągu jednego tygodnia Spotify udało się uzyskać ekwiwalent reklamowy (AVE) sięgający 600 tys. zł – to najwięcej spośród pięciu najczęściej pojawiających się serwisów streamingowych w Polsce. Pod względem wartości AVE to ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Udany debiut Heyah
... i TVP2 szacuje się na 2,4 mln złotych. Warto dodać, że aż 96% widzów w grupie wszyscy powyżej 4 roku życia widziało przynajmniej jeden spot reklamowy tej kampanii, a jeden widz obejrzał średnio 44 reklamówki Heyah. (dane z panelu telemetrycznego TNS OBOP) Wykres 2. Znajomość wspomagana operatorów telefonii komórkowej ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... przez ARBOmedia wraz z Szortal Media Technologies to bezpośredni odpowiednik standardowego spotu telewizyjnego w warunkach internetowych. "VIDEOstitial to pierwszy produkt reklamowy jaki demonstrujemy na rynku w ramach długofalowego projektu ARBOtelewizja. Naszym zamierzeniem jest przybliżenie, uproszczenie i standaryzacja emisji form opartych na ...
-
Nowy serwis Amplico Life
... został również słowniczek ubezpieczeniowy oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące polis. W sekcji „Multimedia” internauci mogą obejrzeć najnowszy spot reklamowy towarzystwa lub pobrać tapety z wizerunkiem Roberta Korzeniowskiego. Ze strony głównej można przejść do serwisu poświęconego rekrutacji agentów ubezpieczeniowych oraz ...
-
Google testuje in-stream
Google testuje reklamy typu in-stream w celu stworzenia systemu podobnego do AdSense, który dawałby reklamodawcom możliwość zamieszczanie krótkich spotów reklamowych na dopasowanych pod względem treści i targetu witrynach internetowych. Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
... IMM "Zagraniczne telewizje o Polsce" najczęściej pojawiają się materiały o szczycie Trójkąta Weimarskiego oraz - ex aequo - o sporze Rosji z Białorusią o ceny gazu i nowy spot reklamowy Polski. Grudniowy raport „Zagraniczne telewizje o Polsce” zawiera analizę 178 przekazów odnoszących się do Polski lub Polaków. Na potrzeby zestawienia IMM ...
-
Kampanie reklamowe czerpią z życia
... reklamę telewizyjną wykorzystującą wizerunek Matta. Główny bohater miał znów okazję odwiedzić kilka krajów azjatyckich, a efektem jego podróży stał się 30-sekundowy spot reklamowy promujący ideę podróżowania bez pieniędzy. Lifestyle to wyzwanie Na podstawie opisanych przeze mnie case studies widać, jak brandy dostosowują się ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... , a hasło reklamowe zachęcało do działania „Get it Uncensored”. Użytkownicy smartphone'ów ściągając kod na swój telefon mogli obejrzeć 40‑sekundowy spot reklamowy z udziałem Lary Stone. Podążaj za kulturą Dla dojrzałych marek nowo powstały trend maturalizm kreuje nowe wartości i możliwości na wiele przyszłych ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... piwo Łomża, które od 1997 r. eksportowane jest do Stanów Zjednoczonych. W 2005 r. po raz pierwszy na antenie regionalnej TVP-3 Białystok wyemitowano spot reklamowy tego produktu. Od tego czasu, telewizyjne reklamy piwa pojawiają się regularnie w telewizji, również ogólnopolskiej. Dodatkowo, kampanię telewizyjną wspiera promocja w prasie ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... internetowych, forów dyskusyjnych, czy też blogów. Prowadzenie kampanii społecznych na FB to duże możliwości. Na stronie można umieścić zdjęcia czy spot reklamowy. Kampanie społeczne jeszcze w większej mierze, niż inne kampanie reklamowe, oparte są na emocjach. W kampaniach społecznych odwołując się do racjonalnej części ...
-
Biura podróży a reklama radiowa
... . „Poza tym, żeby skonstruować dobrą kampanię, potrzeba wielu mediów, które będą się uzupełniać. Tylko multiplikowanie przekazu da dobry efekt sprzedażowy, a spot radiowy może być skutecznym bodźcem do podjęcia decyzji zakupowej przez klienta” – mówi Haładus cytowany w raporcie AdBranch. Również Exim Tours, które ...
-
Polscy politycy w reklamie?
Macroscope OMD zapytał internautów, jak według nich sprawdziliby się w roli gwiazd spotów reklamowych najbardziej znani politycy. Jedenaście czołowych nazwisk polskiej polityki zestawiono z ośmioma kategoriami produktów i usług (piwo, czekoladki, banki, sieć sklepów dyskontowych, akcje społeczne, fundusze UE, środki czystości, wycieczki). Poddano ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... dociera do konsumentów w godzinach porannych i przedpołudniowych, kiedy nie ma ich masowo przed telewizorami. „Radio jest medium przekazu audio, dlatego też spot radiowy musi być na tyle dobrze przemyślany, wyreżyserowany i z pomysłem, aby zrekompensował brak wizji i w efektywny sposób zakomunikował informację reklamową słuchaczom” – mówi ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... mogą wykorzystywać ten typ zachowań, jeśli zadbają o to, aby treści reklamowe były przedłużeniem treści zawartych w programie telewizyjnym. W ten sposób przekaz reklamowy będzie istotny w danym kontekście i powiązany z przekazem danej audycji telewizyjnej. Szczególnym przypadkiem jest tu marketing społecznościowy w czasie rzeczywistym, wymagający ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... maja to ponad 21 mln zł. Najbardziej aktywny był ponownie Lidl, który przygotował kreacje na obie okazje. Pojawił się m.in. spot informujący o promocji na bukiety róż, goździków i frezji, oraz związana z Dniem Dziecka reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki ...