-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2018
... wynika, że w całym 2017 r. zarejestrowano takich samochodów 439 sztuk. W tej grupie aut dominuje Nissan, którego auta zostały sprzedane do wrocławskiej wypożyczalni ... systemy wodno-kanalizacyjne, oczyszczalnie ścieków, odpowiednio stworzone targowiska, które ułatwią sprzedaż w dobrych warunkach. Takiej pomocy możemy udzielić. Przyłączamy się do ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... (19 proc.), które mogą pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, w zestawieniu na wysokim miejscu znalazła się sprzedaż internetowa (11 proc.), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (8 proc.). Farmacja: ... niezmiennie największe udziały mają samochody osobowe (75 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy ...
-
Branża leasingowa nie hamuje
... na prognozach przygotowanych w połowie roku, możemy spodziewać się dalszego wzrostu finansowanych aut osobowych, szczególnie w IV kw. 2018. Dynamika ta będzie jednak ograniczona ... odczytu badania koniunktury branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach zrzeszonych w ZPL. Podobnie jak w poprzednich miesiącach, ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... 24 proc.), które mogą pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, w zestawieniu na wysokim miejscu znalazła się sprzedaż internetowa (9 proc.), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 proc.). Farmacja: marki ... niezmiennie największe udziały mają samochody osobowe (62 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... reklamowymi, w zestawieniu na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (6 proc.) oraz drogerie i perfumerie (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych Od ... niezmiennie największe udziały mają samochody osobowe (71 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (7 proc.) oraz hipermarkety (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W ... samochody osobowe (72 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów oraz samochodów dostawczych. Informacje ...
-
Smartfon TP-Link Neffos C7A
TP-Link wprowadza do sprzedaży nowy model smartfona - Neffos C7A. Został on wyposażony w 5-calowy ekran HD IPS, łączność 4G LTE, przedni aparat 8MP z autofokusem i trybem HDR. Pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android 8.1. TP-Link Neffos C7A jest wyposażony w czterordzeniowy, 64-bitowy procesor. Ma 2GB pamięć RAM oraz 16GB pamięci ROM. ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... meblowe (7 proc.), a za nimi hipermarkety (5 proc.) oraz sklepy typu convenience (4 proc.) i sprzedaż internetowa (4 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w ... największe udziały mają samochody osobowe (62 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 20/2019
... Od dawna wskazujemy, że niepewność związana z polityką handlową USA w kwestii aut jest kluczowym czynnikiem ryzyka i utrzymywania się słabości euro na początku ... i Rezerwa Federalna opublikowały wczoraj niepokojące informacje z amerykańskiej gospodarki. Sprzedaż detaliczna i produkcja przemysłowa okazały się w kwietniu wyraźnie niższe niż oczekiwano ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
Sektor dóbr luksusowych zakończył rok 2020 wynikiem lepszym niż rok 2019. Przychody ze sprzedaży wyniosły 281 mld dolarów, o 8% więcej niż w roku poprzednim. Z raportu "Global Powers of Luxury Goods 2020. The new age of fashion and luxury" autorstwa Deloitte wynika, że liderem rynku pozostaje francuski koncern LVMH. Czy pandemia zmieniła rynek ...
-
Sektor MŚP: gorsza koniunktura i niepewna przyszłość
Polski sektor MŚP w znacznej części został dotknięty negatywnymi skutkami pandemii. Ponad 2/3 jego przedstawicieli musiała zmierzyć się ze spadkiem sprzedaży. Czy sytuacja uległa już zmianie? Jak prezentuje się koniunktura i otoczenie biznesowe 2021? Odpowiedzi na te i inne pytania przynosi najnowszy „Raport o stanie sektora małych i średnich ...
-
Elektromobilność: inwestycje generują popyt na specjalistów
... ogólnodostępnych punktów szybkiego (DC – 1017) i wolnego ładowania (AC – 2364 punkty). Jednocześnie sprzedaż samochodów elektrycznych na przestrzeni ubiegłego roku wzrosła aż o 120%. Jeżeli przewidywania ... . Warto dodać, że w UE notowana jest niewystarczająca podaż baterii do aut elektrycznych, więc rynek ten nadal jest otwarty na kolejne inwestycje ...
-
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii
... ,4%. W ubiegłym roku w Polsce zarejestrowano ponad 91 tys. nowych samochodów premium i 267 sztuk aut luksusowych. Branża luksusowa powoli odbudowuje przychody do poziomów sprzed pandemii. ... i była wyższa o 15% niż w roku 2020. Warto zaznaczyć, że w ubiegłym roku sprzedaż luksusowych zegarków niemalże powróciła do poziomu przed wybuchem pandemii – ...
-
Ponad połowa majątku miliarderów to nieruchomości
... nieruchomości – wynika z danych zebranych przez Knight Frank. Najgrubsze portfele mają dziś producenci aut Wiele osób może też zainteresować to w jakich branżach mamy najbogatszych miliarderów. ... doświadczeniem wraz ze wspólnikiem kupili działkę i zbudowali pierwszą nieruchomość na sprzedaż. Na tym się nie skończyło, bo wg informacji publikowanych ...
-
Chińskie firmy zatrudniają w Polsce. Jacy to pracodawcy?
... Polaków. Najczęściej etaty oferowane są w branży handlu – tradycyjnego i e-commerce (sprzedaż hurtowa i detaliczna odzieży, obuwia, innych wyrobów tekstylnych czy sprzętu ... oraz bateriami. Nie bez znaczenia będzie też potężna konkurencyjność cenowa chińskich aut elektrycznych, która może w najbliższym czasie spotkać się z barierami celnymi, ...
-
Franczyza sposobem na niepewne czasy?
Jak dowodzi "Raport Strategiczny" autorstwa CPS GfK, w minionym roku z polskiego rynku zniknęło przeszło 2300 sklepów detalicznych trudniących się sprzedażą dóbr szybkozbywalnych (FMCG). Były to przede wszystkim placówki nie sieciowe, małoformatowe sklepy, kioski oraz drogerie. Okazuje się jednocześnie, że ze spadkowego trendu dość wyraźnie ...
-
Budowa SKYCITY Gdynia ze 120-metrową wieżą jeszcze w tym roku
... jednego z budynków mieszkalnych. Inwestor świadomie zmniejszył liczbę metrów kwadratowych na sprzedaż, by uzyskać więcej przestrzeni publicznej i terenów zielonych. Kolejnym istotnym ... wszystkich budynków. Na terenie inwestycji znajdą się punkty do ładowania aut elektrycznych. Dużo uwagi poświęcono również kwestiom retencji wody. Deszczówka będzie ...