-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... radzą sobie na rynku przepełnionym po brzegi tanią ofertą sieciówek. Okazuje się jednak, że na pochwałę zasługuje nie tylko ich sprzedaż i jakość oferowanych produktów, ale także sposób, w jaki funkcjonują one w internecie, a w szczególności w mediach społecznościowych. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... . Młodszych kupujących charakteryzuje zdecydowanie większa otwartość na zakupy przez internet i oferty elektroniczne. Wyraźnie dostrzegalne jest również przenoszenie sprzedaży do sieci, ... W przypadku tych trzech ostatnich kategorii klienci rzadko też robią rozeznanie w internecie. - Sprzedaż online rośnie z roku na rok i coraz więcej przedsiębiorców ...
-
Kto sprzedaje nam ubezpieczenia?
... innymi z faktu, że zakłady ubezpieczeń nadal sprzedają niewiele polis majątkowych przez Internet lub telefon. Internetowa i telefoniczna sprzedaż w ogóle nie dotyczy ubezpieczeń na życie. „W przypadku pozostałych polis, łączny udział kanału direct (Internet + telefon) w 2015 r. wynosił zaledwie 2% rynku” - zwraca uwagę Andrzej Prajsnar, ekspert ...
Tematy: ubezpieczenia, agenci ubezpieczeniowi -
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... mln biletów, co było kolejnym rocznym rekordem pod względem frekwencji. Dobra sprzedaż biletów miała pozytywne przełożenie na rynek reklamy kinowej. Dziesięć sektorów ... przychodów nadawców) wzrosła aż o 5.6 proc. Niezmiennie pod względem wzrostu wolumenu wydatków króluje internet. Reklamodawcy wydali na reklamę internetową w 2017 r. 2,8 mld, czyli o ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... powodu braku towaru w magazynie. 62% proc. z nas wymaga od sprzedawców jasnej i przyjaznej polityki zwrotów. Przez Internet najchętniej kupujemy ubrania, kosmetyki i elektronikę. Wykorzystujemy też platformy e-commerce do planowania podróży i ... , które łączą i integrują wszystkie punkty kontaktu z klientem - od marketingu i reklamy, poprzez sprzedaż ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... . 5. Druk 3D Technologia druku 3D może znacząco wpłynąć na sprzedaż, stawiając konsumenta w niecodziennej roli producenta. Jednak minie co najmniej 10 ... brzmią tajemniczo, ale już zdążyły podbić świat handlu) Zarówno rzeczywistość rozszerzona, jak i wirtualna, a także Internet Rzeczy z roku na rok wywierają coraz większy wpływ na handel. Jak podaje ...
-
Branża retail lubi chmurę?
... w celu wsparcia procesów biznesowych, takich jak logistyka, badania i rozwój, jak również handel i sprzedaż. Internet Rzeczy najlepszy dla retailu Badani za najbardziej przyszłościowe technologie w kontekście rozwoju cyfrowej sprzedaży uważają Internet Rzeczy (88% wskazań), analitykę w czasie rzeczywistym (86%) oraz uczenie maszynowe (84%). Aż ...
-
Inteligentne technologie na Dzień Dziecka
... okresie ostatnich dwóch lat. To jednak rynek bardzo sezonowy, w którym największą sprzedaż marki odnotowują w grudniu, lutym i czerwcu. Szacuje się, że polski rynek ... nowe technologie, jak: Internet Rzeczy, sztuczna inteligencja czy rzeczywistość rozszerzona i wpisujących się w nurt tzw. Internet of Toys. Zastosowanie w zabawkach czujników, ...
-
Nieruchomości handlowe czekają w 2021 roku dalsze zmiany?
... wzrost sektora e-commerce w Polsce. Według różnych szacunków, wartość sprzedaży przez internet powiększyła się w 2020 r. o 25-30%, czyli uzyskała tempo rozwoju nienotowane od kilku ... skłoniły wiele sieci handlowych do zwiększenia inwestycji w technologie umożliwiające sprzedaż online. W kolejnych latach spodziewamy się wzmocnienia tego trendu ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... jeszcze rok temu. Także globalny e commerce ma pozytywną prognozę wzrostu na najbliższe lata. Według analiz Insider Intelligence i eMarketer światowa sprzedaż detaliczna przez internet może osiągnąć blisko 7,4 bln dolarów w 2025 r. w porównaniu do niecałych 5 bln w 2021 r. Dobrze zarobią również firmy logistyczne obsługujące e-handel Tegoroczna ...
-
Czy polska energia odnawialna przyciąga inwestorów?
... każdy element rynku energetycznego, a najnowsze technologie, takie jak internet rzeczy (IoT) czy przemysłowy internet rzeczy (IIoT) tylko zwiększają zagrożenie. Rządy i przedsiębiorstwa ... drugi ranking – atrakcyjności rynku długoterminowych umów na zakup i sprzedaż odnawialnej energii elektrycznej w ramach kontraktów PPA. W 2022 roku dodano także ...
-
Jaka jest przyszłość polsko-niemieckiej współpracy handlowej?
... siłę kanał e-commerce. Zwłaszcza że coraz więcej polskich firm korzysta z możliwości, jakie daje im cross border e-commerce, czyli transgraniczna sprzedaż towarów przez internet. Polscy przedsiębiorcy często w pierwszej kolejności skupiają uwagę na silnych w e-commerce rynkach niemieckim i czeskim, szukając m.in. możliwości zaistnienia na lokalnych ...
-
Świąteczne zakupy online. Jak odróżnić oszustwo od dobrej oferty?
... wiadomości phishingowe, reklamujące markowe towary po okazyjnych cenach lub e-maile promujące sprzedaż towarów, które okazują się podrobionymi produktami, fałszywe aplikacje, które rzekomo ... przez cyberprzestępców. Bez względu na porę roku, szukając promocji przez internet, należy podjąć następujące kroki: Zrobić odpowiednie rozeznanie: potrzebna ...
-
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... jaki sposób korzystają z produktów, • jakie są źródła informacji klienta (gazety, czasopisma branżowe, Internet, telewizja). W przypadku różnych grup istotne są różne kryteria. W ... adresatów produktów lub usług, satysfakcjonujący klientów rodzaj dystrybucji (np. sprzedaż wysyłkowa do biur), a także wybrać kanał marketingowy (np. odpowiednia stacja ...
-
Aparaty cyfrowe w Polsce I-VI 2005
... , ich przesyłu i przechowywania oraz coraz szersze możliwości wywoływania (laboratoria, internet) lub druku na papierze. Wzrost konkurencji między producentami sprzętu i ... proc. Wraz z aparatami kurczy się również rynek filmów fotograficznych, których sprzedaż spadła w omawianym okresie o ¼ w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednak ...
-
Handel detaliczny w UE
... wnioski z tej publikacji wskazują, że: 29% przedsiębiorców europejskich prowadzi detaliczną sprzedaż ponadgraniczną. Handel elektroniczny (e-commerce) wydaje się być kluczem do dalszego rozwoju rynku wewnętrznego UE, ponieważ 57% detalistów twierdzi, że Internet jest jednym z ich kanałów sprzedaży. Jednak aż 2/3 z nich oferuje swoje ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... 2008 r. spadła o 29 proc. W tej sytuacji mleczarnie podejmują działania reklamowe, aby zwiększyć sprzedaż w Polsce. Paweł Gala, new business director z domu mediowego Mediaedge:cia ... blisko 3,5 mln zł. - Oprócz telewizji, dodatkowymi kanałami komunikacji marketingowej był internet oraz prasa handlowa - mówi prezes Bajko. Koniecznie trzeba odnotować ...
-
Piractwo komputerowe hamuje wzrost gospodarczy
... gdy mamy do czynienia z biznesem, którego podstawą jest nielegalna sprzedaż podróbek, w tym także przez Internet i to najczęściej po zaniżonych cenach. Jednakże wpływ ... stwierdził Bartłomiej Witucki, koordynator i rzecznik BSA w Polsce. „Zważywszy, iż sprzedaż oprogramowania stwarza popyt na różnego rodzaju usługi, w tym dystrybucję i serwis, ...
-
E-commerce a oferta świąteczna
Shoper, producent platformy e-commerce, przeprowadził badania wśród przedstawicieli sklepów internetowych na temat ich planów i opinii dotyczących handlu w okresie zbliżających się Świąt. Wyniki ankiet wskazują, że ponad 50% respondentów spodziewa się lepszych lub zdecydowanie lepszych wyników sprzedaży niż w poprzednim sezonie. Wśród nich, 20% ...
-
Synergia działań marketingowych
... i aktywności komunikacyjnych, w tym także na działania online. To prawda, że internet rządzi się nieco innymi zasadami niż pozostałe media, ale skoro o ... , która określa wszystkie zmienne komunikacyjne i merchandisingowe, a wszystko po to, aby zmaksymalizować sprzedaż marki. To się nazywa prawdziwa synergia w planowaniu! I jeśli zgodni jesteśmy ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... wyższe ceny niż sklep zlokalizowany na przedmieściach lub w miejscowości wiejskiej. Sprzedaż przez Internet kojarzy się z niższymi cenami. Lokalizacja może również oznaczać, że ... , że przedsiębiorstwo zarobi najwięcej pieniędzy. Przychody przy wysokich ilościach sprzedaży Sprzedaż dużych ilości jest pożądana. Ale tylko wtedy, gdy cena jednostkowa ( ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 26/2011
... ) i Sferię, a także powiązane z nim są spółki Aero2 oraz CenterNet i Mobyland oferujące ultraszybki internet mobilny w technologii LTE (do 100 Mb/s). Chińczycy planowali realizować nowe projekty ... (oprócz oszczędności rzędu 28,4 mld EUR do 2015 r. zakłada też sprzedaż państwowego majątku o wartości 50 mld EUR). Po raz kolejny, zgodnie z ...
-
Pośrednictwo kredytowe 2010
... własnych punktów sprzedaży do 741 z 692 w 2009 r. Przy pozyskiwaniu klientów dużą rolę odgrywał Internet (40 firmy zadeklarowało wykorzystanie tego kanału do pozyskiwania klientów), w 33 firmach preferowana była sprzedaż osobista, a w 29 firmach pozyskiwano klientów w placówkach handlowo-usługowych. Dużo firm reklamuje się drogą telefoniczną ...
-
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
... sprzedaż 250 największych sieci handlowych na świecie osiągnęła poziom 3,94 biliona dolarów, co oznacza wzrost ... zakupy przy użyciu wielu różnych kanałów - stosując jeden (np. sklep) do badania i testowania produktu, a inny (np. Internet) do jego zakupu. Według raportu Global Powers of Retailing 2012 przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte tempo ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... mld złotych. Trzecim pod względem wysokości nakładów reklamowych medium okazał się Internet, z inwestycjami 1,23 mld złotych netto. Następne w kolejności były radio ... branży spowodowanych zmianami własnościowymi największych graczy i ich negatywnym wpływie na sprzedaż tablic. Oprócz tego liczba powierzchni ekspozycyjnych na nośnikach reklamy ...
-
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
... wypadku wyraźnie podkreślić, jak często będziesz komunikował się z odbiorcami (2-4 razy w miesiącu to maksymalna częstotliwość). Niezależnie od tego, czy prowadzisz sprzedaż przez internet czy nie – na stronie i tak możesz całkiem efektywnie budować listę swoich odbiorców. Musisz jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Przede ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... liderem wydatków jest Audi, mimo zmniejszonych budżetów o 36%. Land Rover mocno tnie, choć sprzedaż bardzo dobra, Jaguar inwestuje na potęgę Warto też wspomnieć o markach Jaguar ... vanów, małych vanów, klasy wyższej i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, ...
-
Co nakręca e-commerce 2014?
... aż trzy czwarte właścicieli sklepów uważa, że sprzedaż w roku 2014 wzrośnie. Jedynie 6 proc. twierdzi, że sprzedaż spadnie. Właściciele eSklepów przewidują w roku 2014 ... i stworzenie jednolitych regulacji dotyczących ochrony konsumenta dokonującego zakupów przez internet. Niewątpliwie zmiany wprowadzone przez ustawę będą znacząco wpływać na rynek w ...
-
Upadłości firm IV 2014
... są czynniki zewnętrzne, jak wspomniana koncentracja rynku, nowe kanały dystrybucji (internet) itd. – ocenia Grzegorz Hylewicz, dyrektor działu windykacji w Euler Hermes Collections, ... zysku w sposób trwały, tzn. zazwyczaj dłużej niż w ostatnim roku działalności. Sprzedaż, zwłaszcza w hurcie ale także np. w budownictwie była trwale nierentowna, a ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... . Takie narzędzia udostępniają m.in. Google i Facebook. Sklepy stacjonarne monetyzują internet Największym wyzwaniem do tej pory, oprócz powiązania aktywności klientów w sieci, ... wygląda znacznie lepiej w przypadku mierzenia wpływu reklam internetowych na sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Tutaj marketerzy mogą zastosować bardzo proste narzędzie, ...
-
Phishing: trendy czerwiec 2014
... wartości legalnych i nieuczciwych transakcji. W przypadku niektórych produktów kupowanych przez Internet średnia nieuczciwych transakcji jest nawet 4 razy wyższa niż średnia ... % obejmuje sprzedaż biletów lotniczych. Na kolejnych miejscach znajdują się przelewy bankowe (16%), komputery i elektronika użytkowa (13%) i ogólna sprzedaż detaliczna (9%). ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... , zmieniają się preferencje reklamodawców. I tak coraz ważniejsza rolę odgrywa Internet, który w I półroczu br. dwukrotnie zwiększył swój udział w strukturze wydatków ... kształtuje się przyszłość? W związku z ożywieniem na rynku nieruchomości, przewiduje się wzmożoną sprzedaż dużego AGD. Już dzisiaj możemy dostrzec wysoką aktywność producentów w ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... i kanałów reklamowych na działania realizowane w obszarze digital marketing (Internet, urządzenia mobilne). W obszarze digital marketerzy chcą więcej inwestować w: ... Aż 73% marketerów jest zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... więcej, sprawna dostawa jest elementem budowania marki, a artykuły zamawiane przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno zbywalne (sieci handlowe w ... logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki, elektronika, ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... , zwiększyć jej efektywność i poprowadzić firmę w stronę sukcesu. 1. Brand24 – internet i social media pod lupą Brand24 to powstały w 2011 ... narzędzia marketingu: Redlink, FreshMail, Sare. 6. IAI Shop – wsparcie działalności sklepów internetowych Wspomaga sprzedaż i wdrażanie e-sklepów. Zwiększa ruch na stronach internetowych, przyczyniając się do ...