-
Efektywność energetyczna w ramach programu PolSEFF
... że z programu mogą skorzystać również wspólnoty mieszkaniowe. PolSEFF może być również doskonałym narzędziem marketingowym wspierającym sprzedaż produktów producentów i dostawców technologii, urządzeń i materiałów energooszczędnych oraz z obszaru odnawialnej energii. Wystarczy, że producent zarejestruje swoją firmę w bazie firm - dostawców programu ...
-
Polski handel w długach
... 15 mln zł, które osiągnął przedsiębiorca prowadzący sprzedaż hurtową materiałów budowlanych na terenie województwa świętokrzyskiego. Ze spłatą zalega on 4 wierzycielom. Rekordowy dłużnik, ze względu na liczbę wierzycieli, ma ich aż 40! Zajmuje się on hurtową sprzedażą materiałów budowlanych i ma do zapłaty 1 149 335 ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych 2013
... ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń (po 0,1 p.proc.). Zmniejszył się udział zużycia materiałów (o 1,1 p.proc.), usług obcych (o 0,2 p.proc.), kosztów zużycia energii (o 0,1 p.proc.). Z grupy przedsiębiorstw objętych badaniem 50,0% wykazało w 2013 roku sprzedaż na eksport (48,8% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 5,9% wyższy ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I kw. 2014
... .. Z grupy przedsiębiorstw objętych badaniem 48,5% wykazało w I kwartale br. sprzedaż na eksport (46,9% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 3,6% wyższy niż przed rokiem. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ogółu badanych podmiotów zwiększył się o 0,1 p.proc. do 24,1%. Spośród ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-IX 2014
... objętych badaniem 50,7% wykazało w okresie styczeń-wrzesień 2014 roku sprzedaż na eksport (49,7% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 2,8% wyższy niż w analogicznym okresie ub. roku. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ogółu badanych podmiotów zwiększył się o 0,2 p.proc. do ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-XII 2014
... społecznych i innych świadczeń (po 0,1 p.proc.). Zmniejszył się udział zużycia materiałów i energii (o 0,7 p.proc.), podatków i opłat (o 0,2 p.proc.) oraz pozostałych kosztów (o 0,1 p.proc.). Z grupy przedsiębiorstw objętych badaniem 51,1% wykazało w 2014 roku sprzedaż na eksport (50,0% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 3,1% wyższy ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-XII 2015
... sprzedaż na eksport (51,1% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 3,7% wyższy niż w 2014 roku. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-III 2016
... społecznych i innych świadczeń (po 0,1 p.proc.). Zmniejszył się udział zużycia materiałów i energii (o 1,5 p.proc.). Udział pozostałych kosztów rodzajowych utrzymał się na poziomie sprzed roku. Z grupy przedsiębiorstw objętych badaniem 49,0% wykazało w I kwartale br. sprzedaż na eksport (48,8% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-XII 2016
... zużycia materiałów i energii (o 0,7 p.proc.) oraz amortyzacji (o 0,5 p.proc.). Z grupy przedsiębiorstw objętych badaniem 51,6% wykazało w 2016 roku sprzedaż na eksport (51,4% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 8,8% wyższy niż przed rokiem. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-VI 2017
... , towarów i materiałów (9,6%), a koszty tej działalności wzrosły o 9,9%. Wynik finansowy ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniósł 64 ... sprzedaż na eksport (50,5% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 12,1% wyższy niż przed rokiem. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I-IX 2017
... przedsiębiorstw objętych badaniem 51,3% wykazało w okresie styczeń-wrzesień br. sprzedaż na eksport (50,9% rok wcześniej). Poziom sprzedaży eksportowej był o 10,7% wyższy niż przed rokiem. Udział sprzedaży na eksport w przychodach netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów ogółu badanych podmiotów zwiększył się z 25,0% do 25 ...
-
Niewypłacalności firm w Polsce mocno w górę
... z centrach handlowych, w których ruch konsumentów do dziś pozostaje na niższych poziomach w stosunku do tych sprzed pandemii. Z drugiej strony sprzedaż elektroniki, ADG, mebli czy materiałów budowlanych przeżywała rozkwit, ze względu na konieczność doposażenia zdalnych miejsc pracy i nauki czy popyt kompensacyjny wynikający z mniejszych wydatków ...
-
Bankructwa firm 2004-2005
... . Biorąc pod uwagę dane szczegółowe, w zakresie sektora określanego jako sprzedaż hurtowa największa liczba upadłości miała miejsce wśród firm zajmujących się hurtową sprzedażą materiałów budowlanych (24%) oraz wyrobów spożywczych (15%). Za najmniej ryzykowne uznano sprzedaż alkoholi i farmaceutyków. Produkcja to drugi sektor, który charakteryzuje ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2010
... jak we wrześniu bieżącego i lepiej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Bieżąca sprzedaż jest ograniczana w mniejszym stopniu niż we wrześniu, na najbliższe ... , jest to bariera, której znaczenie w skali roku najbardziej spadło), a także kosztami materiałów (30% w październiku br, 26% w analogicznym miesiącu ub. r.). W porównaniu z analogicznym ...
-
Wakacje 2017: Majorka 600 złotych taniej
... raportów PZOT (było w nich wiele poprawek) bieżąca sprzedaż w pierwszych dwóch tygodniach września przewyższała analogiczną sprzedaż w najlepszym dotychczas sezonie 2014 roku o ponad ... stopniu perspektyw koniunktury w turystyce wyjazdowej powrócimy w jednym z najbliższych materiałów tygodniowych. Plusy i minusy tygodnia dla turystyki 1. Świetne dane ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2007
... powyższymi, w skali roku, w największym stopniu wzrosło znaczenie bariery związanej z niedoborem sprzętu, materiałów i surowców (z przyczyn pozafinansowych) (20 proc. jednostek w lipcu br. wobec 4 proc ... i sprzedaży usług, a w konsekwencji także sytuacji finansowej. Bieżący popyt i sprzedaż są od kwietnia oceniane coraz lepiej. Bardziej optymistyczne ...
-
IH i UOKiK: uwaga na artykuły pirotechniczne
... – co zostało ustalone głównie na podstawie oświadczeń przedsiębiorców. W placówkach prowadzących sprzedaż detaliczną w miejscu ekspozycji wyrobów w sposób widoczny umieszczona była informacja o sprzedaży tych wyrobów wyłącznie osobom dorosłym. W okresie wzmożonych zakupów materiałów pirotechnicznych UOKiK oraz IH zwracają uwagę konsumentom, że ze ...
-
Koniunktura gospodarcza II 2008
... innych firm (48% w lutym i w styczniu br. wobec 53% w lutym 2007 r.) oraz kosztami materiałów (36% w lutym br., 37% w styczniu br. wobec 31% w lutym 2007 r.). W ... ubiegłym miesiącu 17%). Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. W lutym sprzedaż towarów oceniana jest pozytywnie, choć znacznie gorzej niż w ubiegłym ...
-
Koniunktura gospodarcza III 2008
... (51% w marcu br., 48% w lutym br. wobec 53% w marcu 2007 r.) oraz kosztami materiałów (37% w marcu br., 36% w lutym br. i 35% w marcu 2007 r.). W porównaniu z ... przed miesiącem prognozy popytu i sprzedaży oraz sytuacji finansowej. Bieżący popyt i sprzedaż są oceniane bardziej korzystnie niż w lutym. W konsekwencji oceny aktualnej sytuacji finansowej ...
-
Koniunktura gospodarcza IV 2008
... badanych przedsiębiorstw w kwietniu br., 54% w marcu br. i 52% w kwietniu 2007 r.) oraz kosztami materiałów (37% w kwietniu i marcu br. wobec 45% w kwietniu 2007 r.). W porównaniu ... jest nadal niekorzystnie. Oczekuje się, że w najbliższych miesiącach popyt i sprzedaż usług będą nadal rosnąć, w konsekwencji może poprawić się sytuacja finansowa. ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... się menadżerowie. Interesujące tematy giną w powodzi mało istotnych newsów. Obok zbyt dużej ilości materiałów, ograniczeniem jest brak czasu na codzienną prasówkę, bo z reguły nie ... płynąc niekiedy wiele kilometrów pod prąd. Przykład 2: Niewielka firma Y prowadzi sprzedaż gadżetów reklamowych. Na podstawie analizy mediów z branży marketingowej ma na ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... oceniana była prezentacja pracowników, wygląd biura na zewnątrz i wewnątrz oraz atrakcyjność materiałów promocyjnych. Na pierwszy ogień poszło wnętrze biur podróży. W tym ... dotycząca wiedzy o produkcie (66,2%), od której przecież zależy ostateczna sprzedaż. Wyniki badania wskazują, że w 92,8% przypadków klienci zostali w odpowiedni sposób ...
-
Polscy internauci a obciążenia podatkowe
... się zapowiedź podwyżek cen energii. 2,1 tys. materiałów dotyczyło wzrostu akcyzy na papierosy. Niemal 600 publikacji dotyczyło zmiany stawki VAT na ubranka dziecięce – to również widoczny wątek w mediach społecznościowych. Na forach i blogach młode matki organizują wymianę i sprzedaż używanych ubranek, jednak i tak dominuje opinia ...
-
Zatory płatnicze VI 2014
... miejsce także w branżach RTV, AGD, TSL oraz opakowań. Z kolei w branży materiałów budowlanych okres ten, chociaż nadal jeden z najdłuższych, uległ kilkudniowemu skróceniu. „ ... będzie koniunktura budowlana, a więc nawet od pogody w miesiącach zimowych – mówi Tomasz Starus. Sprzedaż ta odbywa się bowiem na zasadzie kredytu kupieckiego o długim, 2-3 ...
-
Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?
... które mogą przynieść realne zmiany. Fakt ten jest widoczny szczególnie w debatach nad wyborem materiałów, dotyczących tego, co ma większy wpływ na redukcję emisji CO2 lub ... bardziej odpowiedzialnego wizerunku i wdrażania nowych modeli, jak wynajem czy sprzedaż odzieży używanej, co przedłuża cykl życia produktów i obniża koszty surowcowe. Mniejsze ...
-
UOKiK: zakłady usługowe a prawa konsumenta
... usług przyjętych do wykonania, prowadzenia rejestru reklamacji, a także wyspecyfikowania materiałów zużytych do wykonania usługi. Brak opisanych wyżej obowiązków ... produktów oferowanych do sprzedaży W 77 kontrolowanych zakładach (29,4%) przedsiębiorcy prowadzili sprzedaż własnych wyrobów gotowych (odzież, parasolki, torebki), a przede wszystkim ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza IX 2007
... wrześniu ub. roku). W skali roku w największym stopniu wzrosło znaczenie bariery związanej z kosztami materiałów (46% jednostek we wrześniu br. wobec 52% w ubiegłym miesiącu i 27% we ... się, że w najbliższych trzech miesiącach zarówno popyt na tego typu usługi jak i ich sprzedaż będą nadal rosnąć. Można się też spodziewać dalszej poprawy sytuacji ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2008
... zmalało – barier związanych z kosztami materiałów (z 45% do 35%), niedoborem wykwalifikowanych pracowników (z 61% do 52%) oraz niedoborem sprzętu, materiałów i surowców (z 10% do ... nieco szybszego niż przed miesiącem wzrostu bieżącego popytu, aktualna sprzedaż rośnie wolniej niż we wrześniu. W konsekwencji dyrektorzy jednostek sygnalizują ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... one pełny obraz wpływu tych platform na wartość marek, zachowania konsumentów i sprzedaż. Finansową siłą napędową mediów społecznościowych i mobilnych są innowacje w reklamie, ... Giganci internetowi Youku i Alibaba połączyli siły, żeby połączyć dane o oglądaniu materiałów wideo w Internecie ze sprzedażą internetową. Aby opisane tu mariaże mogły ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Chemia budowlana: 7% wzrostu w 2015 roku
... październik br., oraz nałożenia danych makroekonomicznych o realizacji budownictwa mieszkaniowego i niemieszkaniowego, wraz ze zintegrowaną macierzą aplikacji materiałów chemii budowlanej. Opisywany rynek IBP Research wycenia w 2015 roku na sprzedaż rzędu 3,5 mld zł netto, co przekłada się na wzrost o 7,1 procent w stosunku do roku zeszłego. Warto ...
-
Wakacje 2016: media pogrążają biura podróży?
... piątek coraz bardziej prawdopodobna staje się już w nieodległym czasie sprzedaż największego w środkowoeuropejskiego pośrednika sprzedaży wycieczek i innych produktów turystycznych, ... a sam temat będzie bardzo wdzięcznym polem do wielu ciekawych materiałów i publikacji. 5. Niepokojów o koniunkturę w branży ciąg dalszy Trudno się dziwić niepokojom ...
-
Przetargi - raport II 2017
... związane z eksportem. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych wzrosła w lutym 2017 r. o 5,2 proc. rdr. Wzrost okazał się jednak niższy niż w styczniu, kiedy to sprzedaż detaliczna wzrosła o 9,6 ... przetargów. W czołówce znalazły się również zamówienia na dostawy materiałów medycznych. Znacznie wzrosło w relacji rocznej zapotrzebowanie na pomoce ...
-
Rynek magazynowy w 2017 r.
... rokiem oznacza wzrost na poziomie 14%. Za tak dobrym rezultatem stoi m.in. sprzedaż portfolio Logicor do China Investment Corporation (CIC), w tym również 28 nieruchomości ... ze względu na wzrost kosztów zakupu terenów pod inwestycje, wyższe koszty materiałów budowlanych oraz inne koszty związane z realizacją inwestycji. Po stronie popytu największy ...
-
KRD: pandemia w sektorze MŚP coraz mniej dotkliwa?
... głównie z luzowaniem rządowych restrykcji. Wzrosła natomiast liczba firm (z 60% do 69,5%) zmuszonych ograniczyć sprzedaż bądź produkcję. Najnowsza edycja badania pokazuje też, że przedsiębiorcom z sektora MŚP łatwiej teraz o kupno materiałów, komponentów czy podzespołów niezbędnych do produkcji, sprzedaży czy świadczenia usług. O ile w ubiegłym ...
-
Centra handlowe po pandemii. Jakie zmiany?
... to opracowanie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie wyniki zanotowała w ostatnim okresie sprzedaż detaliczna? Jak prezentuje się odwiedzalność centrów handlowych? Jakie ... są znacznie niższe koszty aranżacji sklepu. W perspektywie znaczących wzrostów cen materiałów budowlanych i kosztów prac aranżacyjnych, wydają się być bardzo atrakcyjną zachętą i ...