-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... i coraz bardziej konkurencyjnym środowisku organizacje muszą dokładać większych starań, by zwiększyć sprzedaż online. By uzyskać najwyższy zwrot z wydatków na reklamę, potrzebne są doświadczenie i umiejętne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi sprzedaży online - podkreśla Bartosz Zieliński ekspert z Commplace. - Opinie o sprzedaży i reklamie w sieci ...
-
Dobra konsumenckie: sprzedaż w górę
... gdy rok wcześniej aż 60% z nich doświadczyło spadku. W liczbach bezwzględnych łączna sprzedaż wygenerowana przez 250 badanych firm wyniosła ponad 2,82 biliona USD, ... że liderem wzrostu sprzedaży była Ameryka Łacińska, gdzie łącznie dla wszystkich branż sprzedaż wzrosła o 22,2%. Na drugim miejscu znalazła się Ameryka Północna, z wynikiem na poziomie ...
-
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
... w grudniu 2007. W obecnej chwili branża FMCG wyczekuje pierwszych oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów szybkozbywalnych, tak aby dostosować swoje plany budżetowe do zmieniających się realiów rynkowych. Jednym z narzędzi, które ma im w tym pomóc, jest oferowany przez CMR cotygodniowy monitoring sprzedaży FMCG ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... , że chętnie skorzystałoby z takiego rozwiązania, gdyby miało to poprawić doświadczenie klienta, wynika z badań Verint Study. Inteligentni asystenci głosowi pomagają zwiększyć sprzedaż m.in. poprzez ponowne zaangażowanie obecnych klientów za pomocą przedstawienia spersonalizowanych ofert. Voiceboty łączą się z CRM i na podstawie zgromadzonych tam ...
-
Sprzedaż samochodów I 2008
... na koniec roku wzbogacające portfele potencjalnych nabywców, a także szeroka paleta narzędzi finansowych (kredyt, leasing, wynajem długoterminowy) wspomagająca możliwość ... o 6 procent wyższym w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Miejsce czwarte należy do Fiata - sprzedaż 2.502 samochodów pozwoliła na osiągnięcie niemal 20 proc. wzrostu w ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
Jest takie miejsce w Internecie, gdzie liczba zdjęć kotów przekracza granice zdrowego rozsądku, a wszechobecna słodycz leje się strumieniami. Chodzi oczywiście o Pinterest, internetowy fenomen, który ostatnio zyskał bardzo na popularności. Najnowsze badania pokazują, że może on być dobrym narzędziem do zwiększania sprzedaży w sklepach ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... konstrukcjami, opartymi na procesorach Intela, czy wyposażonych w system operacyjny Windows, wzrośnie znaczenie tabletów jako samodzielnych komputerów osobistych lub ważnych narzędzi biznesowych”, powiedział Piotr Czyżewski, Manager ds. badań i analiz marketingowych ABC Data. W badaniu ankietowani wskazali Androida jako najpopularniejszy system ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... usług 3PL – mówi Zack Deming, specjalista ds. logistyki i usług transportowych w Korn/Ferry International –Optymalizacja zarządzania personelem przy wykorzystaniu analitycznych narzędzi planowania pomoże przygotować firmy na potencjalny niedobór utalentowanych pracowników. Informacje o badaniu Od 19 lat badanie dokumentuje istotne przemiany branży ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... nie same marki? Jedną z najbardziej oczywistych przyczyn jest brak doświadczenia i odpowiednich narzędzi. O ile pierwsze etapy pozycjonowania wydają się stosunkowo proste, to dalsze ... i trwały ruch w obrębie witryny, który nie tylko niesie za sobą sprzedaż, ale także zaangażowanie potencjalnych klientów. To z kolei jest jednym z największych ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... na pytanie o czynniki, które w największym stopniu przekładają się na sprzedaż, ankietowani najczęściej wskazywali (49 proc. odpowiedzi) na systematyczne urozmaicanie oferty sprzedażowej ... Za przekonaniem właścicieli o skuteczności niektórych metod stoi analiza z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi, często jest to po prostu intuicja. Jednak ich ...
-
Call to Action, czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce
... sposób można zaprojektować i przeprowadzić takie testy, a następnie otrzymać gotową analizę wyników. Dobre CTA pomoże zwiększyć naszą sprzedaż, jeśli chcemy skutecznie ją monitorować warto rozważyć korzystanie z narzędzi takich jak SalesBee. Dzięki temu można na bieżąco sprawdzać skuteczność naszych działań i zmieniać strategię tak by ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
... bardzo istotne jest coś jeszcze – atmosfera, w jakiej przebiegać będzie sprzedaż. Dlatego doświadczony sprzedawca w pierwszej kolejności dba o to, by klient dobrze ... dla nas klientem wewnętrznym. I tu naturalnie zastosowanie ma ten sam warsztat narzędzi, które stosujemy w relacjach z klientami zewnętrznymi. Poprawne zastosowanie technik sprzedaży i ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... wymagających niewielkiej ilości kodu lub niewymagających go wcale w celu przyspieszenia transformacji cyfrowej. Zapewnienie specjalistom ds. technologii biznesowych odpowiednich narzędzi będzie kluczem do uniknięcia wąskich gardeł w informatyce oraz do przyspieszenia transformacji. Narzędzia te ułatwią im wykorzystanie cyfrowych możliwości i danych ...
-
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
... świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI ...
-
Producenci mebli liczą straty. Sprzedaż ma spaść o 1/3
... natomiast mikrofirmy, realizujące zlecenia na wymiar. Czynnikiem, który mógłby nieco ożywić sprzedaż wydaje się segment online, ale nawet jeśli wzrósłby on wyraźnie ponad ... kanału online – zmieniło strategie marketingowe i podjęło kroki w kierunku ulepszenia swoich narzędzi internetowych. Tak jak w wielu innych branżach, obecna sytuacja może ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... Rady e-Izby. - Aktualnie polskie e-sklepy uczą się podejścia wielokanałowego, którego wdrożenie wymaga przemyślanego działania i wykorzystania dobrych, stabilnych oraz pewnych narzędzi. Sprzedaż poprzez różne kanały i ich scalanie w jedno wspólne „przeżycie zakupowe” wymaga wdrożenia profesjonalnego systemu również w zakresie płatności online. Jest ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... w ciągu najbliższych 3 lat ma nastąpić trzycyfrowy wzrost w segmencie innowacyjnych narzędzi analitycznych wspomagających sprzedaż. Największy wzrost (139%) w kategorii sztucznej inteligencji. Niewiele mniejsze wzrosty w kategoriach analizy predyktywnej (118%) oraz narzędzi do automatyzacji procesów sprzedaży od zapytania klienta do transakcji (115 ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... do newslettera, bandery z rekomendacjami produktów „Nasze bestsellery”, „Inni kupili też”, zwiększa sprzedaż internetową nawet o 25 - 30 proc. Na początku działalności takie wsparcie może wręcz przesądzić o sukcesie. Koszt minimalnego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż to około 100 zł miesięcznie i można je najpierw przetestować za darmo ...
-
Po co nam giełda wierzytelności?
... na sprzedaż zadłużeniu będzie łatwy i tani. Tylko wtedy możliwe będzie zwiększenie zainteresowania ich działaniem w tym zakresie, które jest pozytywnie oceniane w porównaniu do innych narzędzi zarządzania wierzytelnościami. – Aby jednak podnieść tę efektywność, wskazane są działania, mające na celu konsolidację samych informacji oraz narzędzi ...
-
Ataki hakerów - jakie stawki?
... narzędzi i technologii wykorzystywanych przez cyberprzestępców w nielegalnej działalności, a także ułożyli ranking ich dziesięciu najważniejszych typów: Sprzedaż software’u oraz usług z zakresu programowania Usługi hakerskie Sprzedaż i hosting dedykowanych serwerów Usługi spamowania wiadomościami, SMS-ami i połączeniami telefonicznymi Sprzedaż ...
-
Handel detaliczny przed wyzwaniami
... software. 94 procent decydentów przebadanych na potrzeby tego badania utrzymuje, że napotyka poważne bariery na drodze do wdrożenia narzędzi cyfrowych, które umożliwiałyby bezproblemową sprzedaż. Najistotniejszą z nich okazują się kłopoty z integracją technologii. Dojrzałość systemu sprzedaży wielokanałowej to kluczowy czynnik, dzięki któremu marka ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... danych o klientach jakie można pozyskać za pomocą automatycznych narzędzi. Dzięki nim można zwiększyć nie tylko sprzedaż, ale również wprowadzić zmiany poprawiające user experience. Integrując wszystkie kanały i informacje z nich pochodzące, najlepiej skorzystać z narzędzi automatycznego marketingu typu salesbooster. Takie systemy zapamiętają ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
... lista zadań nie wnosi niczego nowego do zagadnienia zarządzania projektami, jednakże w praktyce sprzedaż często przebiega zupełnie inaczej. Okazuje się jednak, że koszty wynikające z chaosu ... (kosztu sprzedaży). DLACZEGO MODEL ZINTEGROWANY Podstawową korzyścią integracji narzędzi w sprzedaży jest pełna policzalność całego procesu i pełna kontrola nad ...
Tematy: -
Wyszukiwarka Google a prognozowanie gospodarcze
... diametralnie zmieniło sytuację. W normalnych warunkach można było spodziewać się, że sprzedaż samochodów wzrośnie latem w okolice z poziomu sprzed roku, ale na ... o nazwie Google Trends. Zachęcam do eksperymentowania z niekonwencjonalnymi technikami i testowania nowych narzędzi, które z pewnością nieprędko przebiją się do bankowego mainstreamu. Kto ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... są różne media i platformy technologiczne. NetPR i Prowly to zestawy narzędzi do zwiększania popularności firm, marek oraz osób. Platformy ułatwiają zarządzanie ... : Redlink, FreshMail, Sare. 6. IAI Shop – wsparcie działalności sklepów internetowych Wspomaga sprzedaż i wdrażanie e-sklepów. Zwiększa ruch na stronach internetowych, przyczyniając się ...
-
Zacznij myśleć o programmatic
... czas wgrywania się strony. Wydawca, chcąc samodzielnie przeprowadzać sprzedaż swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic w ramach działań wewnątrz firmy, czyli innymi słowy in-house, musiałby zatrudnić wykwalifikowanych specjalistów oraz przeznaczyć budżet na dostęp do odpowiednich narzędzi. Zdaniem ekspertów z OptAd360.com, na działania ...
-
Markowe wydarzenia
... Wiedzą, że znajomość marek i nastawienie konsumentów do nich przekłada się na sprzedaż i zyski. Wiedzą także, że zaistnienie w świadomości masowego konsumenta wymaga masowego ... usadawia je jako jedno z głównych narzędzi wizerunkowych. Jako że promocja cały czas poszukuje nowych i skutecznych narzędzi, zauważalny jest trend rozwojowy w tej branży, ...
Tematy: -
Dlaczego warto pisać bloga
... wystarczająco szerokiego zainteresowania wśród klientów lub też chcesz podnieść sprzedaż swoich produktów i ich popularność - zacznij prowadzić bloga. Może się on ... swojego punktu widzenia. I przekonania o zaletach swojego produktu. Po czwarte: Najprawdopodobniej zwiększysz sprzedaż Wiele firm waha się przed założeniem bloga za względu ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... S.A. Ponad 80% firm biorących udział w badaniu korzysta z portali społecznościowych jako narzędzi wspierających procesy rekrutacyjne lub/i budowania wizerunku pracodawcy. Pozostali ... pracowników (13%) oraz działające w branżach: IT, marketing, promocja, PR, sprzedaż (20% ankietowanych). Ponad 40% respondentów wskazało, że w ich firmach pracownicy ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... , która w twojej miejscowości zakupiła rower, musisz wziąć pod uwagę mniejszą sprzedaż w tzw. pierwszych cenach pozostałego towaru. Dlatego też w tym wypadku również warto ... pewności. Można natomiast owe 15 tysięcy przyrównać do innych form promocji i narzędzi. A jest ich całe mnóstwo: internet (efektywne pozycjonowanie, adwordsy), prasa, happening ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... narzędzi analitycznych do przewidywania i wychwytywania szans rynkowych – m.in. poprzez identyfikację potencjalnych klientów i nadawanie im priorytetów. Narzędzi ... Aż 73% marketerów jest zdania, że e-mail pozostaje skutecznym narzędziem wspomagającym sprzedaż. Wkrótce jednak działania oparte na mailu mogą zostać zdetronizowane przez marketing mobilny ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... wtedy, gdy druga strona chce słuchać. Dlatego w komunikacji mobilnej bardzo ważne jest respektowanie zasad permission marketingu. Jakich narzędzi używa e-commerce? – W erze mobile niemożliwe jest niestosowanie narzędzi do komunikacji mobilnej. O ile oczywiście naszym celem jest dotarcie do klienta, a nie prowadzenie biznesu dla samej ...
-
Jaki potencjał mają platformy B2B?
... -mówi Wojciech Telenga, dyrektor, lider transformacji sprzedaży, Deloitte Digital. Sprzedaż przede wszystkim Pochodzący z Polski uczestnicy przeprowadzonego przez Deloitte Digital badania jako najczęstszy powód implementacji platform handlu B2B wskazali chęć rozwoju narzędzi sprzedaży (60 proc. odpowiedzi). Na kolejnych miejscach znalazły się ...
-
Sztuczna inteligencja w nieruchomościach - czyli nie dajmy się oszukać AI
... . Dysponujemy już narzędziami, które niemal automatycznie stworzą opis nieruchomości na sprzedaż (np. chat GPT), ułatwią obsługę klienta, umożliwą stworzenie wirtualnych wycieczek ... z którymi trzeba się liczyć przy ewentualnym wdrożeniu dotychczas wydanych na świat narzędzi AI. Jednak zastanówmy się jeszcze jak rozwój technologii, a raczej jej ...
-
6 trendów w e-commerce w 2025 roku
... w pozycjonowaniu najważniejsze będzie to, czy opisy są przyjazne pod kątem narzędzi AI, a więc czy w sposób możliwie naturalny odpowiadają na pytania, jakie klient może ... aktywna obecność w mediach społecznościowych oraz podejmowanie współprac z influencerami. Trend 5 – sprzedaż ponad granicami Kolejna grupa trendów dotyczy już bezpośrednio procesów ...