-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... tym, że 40 proc. ankietowanych spodziewa się zwiększenia inwestycji w bezpośrednią sprzedaż online, na znaczeniu zyskuje też kwestia cyberbezpieczeństwa. Respondenci z Ameryki ... przez Deloitte wyłaniają się dwa modele procesu przejęć i fuzji: ofensywna (ochrona rynku w celu utrzymania parytetu konkurencyjnego) i defensywna (przekształcenie firmy, ...
-
Wakacje 2019: o 57 złotych drożej niż rok temu
... podwyżek jest Malta (+337 zł). I. Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej Sprzedaż wycieczek nadal spada znacznie szybciej niż przed rokiem W mediach ... wzajemnie powiązane kwestie głębokiej nierównowagi popytowo-podażowej na rynku wycieczek oraz ofensywna polityka cenowa jednego z dużych branżowych graczy, którym jest biuro ...
-
Ferie zimowe 2019: koniunktura w turystyce dość zagadkowa
... (pomimo prawdopodobnie i tak zaniżonej bazy), ale wcześniejsza sprzedaż, która przedstawiona jest tu łącznie jako sprzedaż skumulowana do 39 tygodnia roku przedstawiała się ... Obecnie najwięcej emocji w branży budzą kwestie głębokiej nierównowagi popytowo-podażowej oraz ofensywna polityka cenowa biura TUI Poland. Problem jednak w tym, że nierównowaga ...
-
Wakacje 2018: nadal taniej niż rok temu
... pytań znajdziecie poniżej. I. Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej. Druga najlepsza sprzedaż w sezonie, ale znów bez rekordu w tym sezonie W mediach pojawiła się trzydziesta ... w łącznym wyniku organizatorów w granicach 45-60 milionów złotych. Winne są: zbyt ofensywna podaż oraz popyt niższy od oczekiwań Oczywistym jest, że tak ...
-
Ferie zimowe 2019: nieco drożej niż rok temu
... Ważne wydarzenia ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej Sprzedaż wycieczek spada szybciej niż przed rokiem, ale sprzedaż ciągle jeszcze wyraźnie wyższa W mediach pojawiła się ... … Obecnie najwięcej emocji w branży budzą kwestie głębokiej nierównowagi popytowo-podażowej oraz ofensywna polityka cenowa tzw. „jednego z dużych graczy w branży”, pod ...
-
Wakacje 2018: ceny nie skaczą
... wzrostu opartej o bazę z sezonu 2015/16 mniej więcej zgodną z danymi oficjalnymi. Bieżąca sprzedaż wycieczek spada, choć większość czynników sprzyja turystycznej koniunkturze Jak już ... dalszym ciągu zwiększa się ona w przypadku Bułgarii do czego przyczynia się ofensywna polityka cenowa TUI Poland dotycząca wycieczek do tego kraju. Z mniejszych ...
-
Wakacje 2019: w TUI najtaniej
... ostatniego tygodnia w turystyce wyjazdowej Szósty raport ze sprzedaży w sezonie 2018/19 – słabsza sprzedaż, ale w statystykach Wakacji.pl widać już wzrosty W mediach pojawiła się ... obraz branży jako całości. TUI Poland systematycznie zaskakuje branżę Znacznie bardziej ofensywna niż w przeszłości polityka cenowa spółki-córki koncernu TUI Group raczej ...
-
Tydzień 48/2009 (23-29.11.2009)
... Bezrobocie jest na poziomie 18% i jest jednym z najwyższych w Unii. W III kw. PKB Łotwy spadło o 18,4% r/r, a wrześniowa sprzedaż detaliczna na Łotwie zmniejszyła się o 30,9% r/r. Według prognoz łotewska gospodarka skurczy się w tym roku o 18%. ... zakup przez Rosjan we Francji okrętu Mistral dla sił szybkiego reagowania (nowoczesna broń ofensywna ...