-
W III kw. 2022 inwestorzy wydali na nieruchomości komercyjne w Polsce 1,4 mld euro
... : Prochownia zbudowana przez Ghelamco w podwarszawskich Łomiankach, Park Handlowy Franowo, a także kolejne nieruchomości należące w przeszłości do sieci Tesco. Warta zaznaczenia jest sprzedaż łódzkiego centrum handlowo-rozrywkowego Sukcesja, na którą przez lata nie było chętnych. Amush Investment Group, należąca do Sabriego Bekdasa, za nieruchomość ...
-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
... dodatkowych przychodów także dla firm z Polski – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU S.A. Handel internetowy nie ma granic, a gorący trend, jakim jest sprzedaż transgraniczna (cross-border) jest tego odzwierciedleniem. Jestem dumna, że wiele polskich firm osiąga już wymierne korzyści z prowadzonej ekspansji międzynarodowej, a my jako ...
-
Zimowe wakacje Polaków. Narty, palmy czy Polska?
... na wypad na narty czy raczej na leniwy wypoczynek na plaży? Czy sprzedaż wyjazdów zorganizowanych zdołała już powrócić do poziomu sprzed pandemii? Który z regionów ... pl, Travelplanet.pl i Fly.pl, którzy dystrybuują oferty polskich touroperatorów, prowadzących sprzedaż w modelu agencyjnym. Raport obejmuje rezerwacje z datą wyjazdu w terminie od 1 ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... w ramach obrotu rzeczy z drugiej ręki (handel, recykling, outlet, lombardy, antykwariaty). Coraz częściej istotną część przychodów generują one właśnie przez sprzedaż kanałem online przedmiotów wystawianych także stacjonarnie. Ostatnią, ale szczególnie ważną kategorią uczestników rynku recommerce są serwisy i platformy umożliwiające e-handel lub ...
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
... przekształcany w nowoczesną miejską dzielnicę biurowo-mieszkalną ze sprawną komunikacją drogową, terenami zielonymi i placówkami oświatowymi - dodaje Anna Pływacz. Debiuty, ekspansja i sprzedaż Trzeci kwartał przyniósł na rynku handlowym nowe debiuty. Swój pierwszy lokal w Polsce w Centrum Praskim Koneser w Warszawie otworzyła włoska marka ...
-
Mastercard SpendingPulse. Wydatki Polaków na restauracje wzrosną nawet o 21,6 proc. r/r
... wzrosną w porównaniu do ubiegłorocznych aż o 21,6%. Jakie jeszcze trendy zaznaczą się w sprzedaży detalicznej w okresie okołoświątecznym? Mastercard SpendingPulse mierzy sprzedaż detaliczną w sklepach stacjonarnych i online, uwzględniając wszystkie formy płatności, w tym gotówkę, i nie jest korygowany o inflację. Przewidywany wzrost sprzedaży ...
-
Ponad 2 mln mkw. magazynów w budowie
... o ponad 23 ha w gminie Żabia Wola. E-commerce rośnie w siłę Prognozy pokazują, że sprzedaż detaliczna online w całej Europie pomiędzy 2022 a 2027 rokiem ma wzrosnąć aż o 42 ... roku o 38%, wyprzedzając pod względem skali wzrostu Belgię, Holandię czy Austrię, a sprzedaż przez Internet osiągnie wartość ponad 24 mld euro. Rosnąca popularnością e-handlu ...
-
Jesienna chandra rujnuje nastrój i nadwyręża budżet domowy
... „słodkości”. Okres ten sprzyja również impulsywnym decyzjom zakupowym, co z jednej strony napędza sprzedaż, ale z drugiej może prowadzić do nadmiernego wydawania, co ... . Handel detaliczny – niepewność i rosnące zadłużenie Z danych GUS wynika, że sprzedaż w handlu detalicznym w październiku odnotowała 1,3 proc. wzrost w ujęciu rocznym , jednak wynik ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: powyżej oczekiwań, poniżej możliwości
... oraz Silesia City Center w Katowicach. Wysokość ubiegłorocznego wolumenu podbiła także sprzedaż biurowca Warsaw Unit. Trudno powiedzieć czy w 2025 będzie można spodziewać się podobnych ... od firmy Skanska. Do kluczowych transakcji minionego roku można także zaliczyć sprzedaż 49% portfela CPI przez Sona Asset Management, które obejmowało ponad 315 tys ...
-
Komunikacja w pracy, czyli bez korpomowy i online'u było łatwiej
... na próbie 1537 osób, objęło pracowników umysłowych z pokoleń Z, Y i X. Wśród nich 35 proc. stanowili specjaliści IT, a pozostali reprezentowali różne sektory, m.in. sprzedaż, marketing, finanse i inżynierię. Drugie badanie, przeprowadzone przez ASM Research Solutions Strategy na przełomie 2024 i 2025 roku (N=806), skupiło się na ...
-
Sony w sieci
... Centrum Sony. Wdrożona funkcjonalność systemu e-commerce oferuje możliwość definiowania różnych rodzajów promocji, w zależności od historii dotychczasowych zakupów i zainteresowań użytkownika. Sprzedaż jest wspierana poprzez mechanizm programu lojalnościowego opartego o punkty bonusowe za zakupy zainicjowane w portalu, jak również te, które zostały ...
Tematy: sony -
Mobilny CRM
... pozwalają na pozostawienie niewypełnionych pól, Aplikacje wykorzystujące formularze mogą sprawdzać poprawność wpisywanych danych, unikając w ten sposób możliwości wprowadzenia błędów, Pewne pola mogą być już wypełnione wartościami domyślnymi, co redukuje czas ich wpisywania. Powyższe usprawnienia przyczyniają się nie tylko do zwiększenia szybkości ...
Tematy: -
Największe błędy w marketingu
... klientów. Wiele firm postawiło na reklamę przy pomocy poczty elektronicznej, sprzedaż przez witrynę WWW, czy zamieszczanie bannerów w Internecie. Jednak tak obiecujący środek ... Należy uważać by nie zostać posądzonym o bycie spamerem i unikać sztuczek, w postaci pustego pola tytułu lub kierowania się do osób po imieniu i nazwisku, jakie ...
Tematy: -
Aukcje zamiast komisu
... handlową pomiędzy użytkownikami indywidualnymi, oraz B2C, dające podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą możliwość sprzedaży produktów użytkownikom indywidualnym. Dziennie wystawianych jest na sprzedaż ponad 35 tys. przedmiotów i zawieranych jest około 17 tys. transakcji, co stanowi około 40% wszystkich kończących się w danym dniu aukcji ...
-
Tydzień 47/2005 (21-27.11.2005)
... i Eureko. Holendrzy zaproponowali warunki ugody: • Skarb państwa sprzeda obiecane 21% PZU po cenie z 1999 roku, z okresu, gdy Eureko miało obiecaną sprzedaż, czyli za 2,1 mld zł (obecna ich cena rynkowa wynosi 6 mld zł), a transakcja ta miałaby być przeprowadzona do 30 czerwca 2006 ...
-
Budowa domu wg Polaków
... na tygodniowe zakupy przeznacza więcej niż 200 zł, rachunki za telefon komórkowy jednej czwartej wynoszą ponad 100 zł, a 39% poprzez sprzedaż wysyłkową zakupiło produkty/usługi na kwotę wyższą niż 300 zł. 16,5% konsumentów ze skonkretyzowanymi planami budowlanymi deklaruje, że "starcza im na ...
-
Rynek bankowy w Polsce
... stron sposobu rozwiązania sporu zapoczątkowało spotkanie prezesa szefa UniCredit Alessandro Profumo z premierem Marcinkiewiczem. Wśród możliwych scenariuszy rozwiązania konfliktu wymienia się sprzedaż części oddziałów BPH przez włoski bank. Z PZU w tle? W związku z kwestią fuzji Pekao i BPH w tle pojawia się inny problem, z którym będzie ...
-
Cyfrowa lustrzanka Samsung GX-10
... , pozwala na wewnętrzne, dobre odbicie światła kierujące je do wizjera. Układ celowniczy zapewnia jasny obraz o powiększeniu 0.95x, precyzyjnie przekazując 95% pola powierzchni rejestrowanej. GX-10 posiada ekran LCD typu TFT o 2,5-calowej przekątnej (6,2 cm) i rozdzielczości 210.000 punktów. Dzięki wbudowanemu systemowi mechanicznej stabilizacji ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... olbrzymi wzrost ilości sklepów internetowych. Na podstawie badań przeprowadzonych pod koniec 2006 roku przez Instytut Logistyki i Magazynowania oszacowano, że w Polsce sprzedaż prowadzona była przez 3275 sklepów internetowych, podczas gdy na początku 2006 było ich, według różnych szacunków, od 700 do 1000 ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... obecnie w Polsce programów lojalnościowych (stacje benzynowe, hipermarkety, telefonia komórkowa) mamy do czynienia raczej z programami PRAWIE LOJALNOŚCIOWYMI… Premiują one sprzedaż, kupując, nie budując lojalność polskiego klienta… Mimo generalnej stabilizacji, a nawet znużenia programami lojalnościowymi, wyraźnie widać „niedosycenie” programami ...
-
Kupno nieruchomości - plany Polaków 2009
... proc. wybrało dom wolnostojący. „Bliźniaki” dostały zaledwie 3 proc. wskazań, a segmenty – 4 proc. Cienka czerwona linia – 6500 zł Z raportu wynika, że mniejsza sprzedaż w biurach deweloperów i pośredników w obrocie nieruchomościami bierze się głównie z faktu, że klienci wstrzymują się z zakupem, czekając na dalsze spadki cen. Za ...
-
Rośnie rynek dań gotowych
... kulinarne; po specjały obcych kuchni w formie dań gotowych chętniej sięgają młodzi Polacy. Warzywno-mięsne dania gotowe są sezonową kategorią produktów. Ich sprzedaż rośnie w związku z wyjazdami urlopowymi. Najpopularniejsze opakowania to wciąż słoiki. W dystrybucji dań gotowych większy udział mają tradycyjne sklepy, ale z roku na ...
-
Polski konsument lojalny w kryzysie
... promocji i optymizmu konsumentów, widzimy, że promocje cenowe nie muszą być dla firm optymalną odpowiedzią... Wzrost znajomości działań nastawionych na tzw. sprzedaż pakietową czy zwiększoną ilość produktu pokazuje, że promocje pozwalające utrzymać wielkość sprzedaży i poziom cen mogą być właściwą drogą zarówno dla ...
-
Nawigacja satelitarna ma potencjał
... zastosowań nawigacji satelitarnych. Rynek ten do 2013 roku może się powiększyć 25 razy. W przypadku urządzeń do nawigacji samochodowej prognozuje się sprzedaż 50 milionów sztuk do 2020 r. W Polsce nawigacja dość szybko przestała być luksusowym gadżetem. W 2008 r. sprzedano 620 tys. urządzeń nawigacyjnych, co ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2009
... dokonywało spontanicznych zakupów „To ważny sygnał dla detalistów, którzy mogą, poprzez odpowiednią ekspozycję produktów w sklepach, czy działania promocyjne, zwiększyć sprzedaż swoich produktów, nawet w ostatniej chwili przed świętami” – komentuje Magdalena Jończak starszy menedżer w dziale konsultingu Deloitte. Polacy zamierzają kupować głównie ...
-
E-zakupy przed świętami
... . Ta w ostatnich latach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź rynku sprzedaży padła ofiarą zmniejszającego się popytu konsumenckiego, podobnie jak tradycyjne placówki handlowe. Sprzedaż online jest już na tyle istotnym i nierozerwalnym elementem całego rynku handlu detalicznego, że dotyczą go te same trendy ekonomiczne. Z drugiej ...
-
Polska rodzina wyda na święta 1500 zł
... od 30 proc, do nawet 100 proc. Są też przypadki wzrostów o 150 proc. w porównaniu z najsłabszymi miesiącami w roku. Falinski szacuje, że sprzedaż w tym roku wzrośnie w grudniu o 5-7 proc. w porównaniu z grudniem 2008 roku. Sklepy nie organizują wyjątkowych akcji promocyjnych przed świętami, z wyprzedażami czekają ...
-
Rynek piwa w Polsce maleje
... wydatki na piwo skurczą się o 5 proc. w porównaniu z 2009 r. Według wstępnych szacunków w 2009 r. rynek piwa zmniejszył się o ok. 8 proc. Ilościowo w 2010 r. sprzedaż piwa też się skurczy o około 4 proc., przewiduje Euromonitor International. Oznacza to, że średnia cena sprzedaży piwa powinna być nieco niższa ...
-
Wydatki Polaków na napoje wzrosną w 2010r.
... 3,1 proc., a rok później o 3,7 proc. Jak wynika z badań Euromonitora w najbliższych latach obok wzrostu sprzedaży można się spodziewać szerszej oferty napojowej. Sprzedaż mrożonej żywności, m.in. mieszanek warzywnych i owocowych, dań gotowych oraz pizzy wzrośnie ilościowo w 2010 r. i sięgnie 211,3 tys. ton, prognozuje Euromonitor International ...
-
Najpopularniejsze telefony komórkowe 2009
... być dla producentów telefonów komórkowych rokiem dramatycznych spadków sprzedaży. Ale - jak wynika z grudniowych szacunków analitycznej firmy Gartner - jednak nie był. Sprzedaż na świecie co prawda spadła, ale zaledwie o 67 setnych procenta. Nowych właścicieli w ubiegłym roku znalazło 1,21 miliarda telefonów komórkowych. Tyle ...
-
Leki przeciwbólowe wciąż drożeją
... się w pojedynczym opakowaniu. W 2002 roku było to średnio 9 tabletek, natomiast w 2009 roku już 11,5. Pomimo znacznego wzrostu cen w latach 2002-2009 sprzedaż leków przeciwbólowych utrzymywała tendencję wzrostową. Dodatkowo rok 2009 okazał się wyjątkowy, ponieważ zanotowano dwa bardzo znaczące skoki sprzedażowe, które skutkowały ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2010
... za bezrobotne wyniosła 1800,2 tys. - o 0,7 proc. mniej niż w lipcu oraz o 6,6 proc. więcej r/r. Zgodnie z danymi GUS w miesiącu sierpień zredukowaniu uległa sprzedaż detaliczna o 1,6 proc. m/m a w ujęciu rocznym wzrosła o 3,9 proc. GUS ogłosił informacje na temat klimatu koniunktury dla poszczególnych sektorów w miesiącu wrzesień. Ogólny ...
-
Polacy lubią przyprawy
... maja do września, odsetek ten byłby zapewne wyższy, bowiem także w tym segmencie rynku mamy do czynienia z sezonowością. Wiosną i latem wzrasta sprzedaż m.in. mieszanek grillowych. Tylko przez te kilka miesięcy generują one około 10 procent sprzedaży wszystkich rodzajów przypraw. Potraw gotowanych w domu ...
-
Europejczycy a mobilny Internet
... komunikacji z klientami. Mogą to być nadawcy poszukujący rozmówców do udziału w programie telewizyjnym, albo sprzedawcy detaliczni starający się zintegrować sprzedaż przez Internet z usługami opartymi na lokalizacji. Dzięki współpracy z reklamodawcami, którym zapewniamy wyjątkowo szczegółowe informacje o użytkownikach mobilnych, Orange ułatwia ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... Adamka, polskiego boksera. Natomiast podstawą marketingu małych browarów jest przede wszystkim produkt i tradycyjny sposób produkcji. To główne powody, dla których sprzedaż rośnie. Piwosze nie zniechęcają się wyższą ceną czy ograniczonym dostępem do tego typu wyrobów. Według ekspertów branży piwowarskiej Polacy obecnie ...