-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się na sprzedaż produktów, szczególnie tych dedykowanych grupie odbiorców w wieku 16-24 lata. - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer ...
-
6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego
... efektywna metoda wspierająca pozyskanie nowych klientów, a finalnie - pozwalająca zwiększyć sprzedaż. Istotą marketingu referencyjnego, zwanego także marketingiem rekomendacyjnym ... stronie są standardowym rozwiązaniem. Warto pójść o krok dalej. 60% odwiedzających witrynę, przed przeczytaniem jakiegokolwiek tekstu na stronie obejrzy film, jeśli jest on ...
-
Producenci alkoholi, czyli równe ceny i zrównoważona dystrybucja
Przed nami wyniki trzeciej już edycji rankingu "Równi w Biznesie". Do jakich wniosków ... mało. Jednak udało nam się przekonać producentów do poprawienia asortymentu i lepszego pozycjonowania cenowego, dzięki czemu sprzedaż whisky w niezależnym handlu zaczęła rosnąć – podkreśla Pedro Martinho. – Przykładem zmiany podejścia producentów jest nasz ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... Kapitałowych Nieruchomości Handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej, JLL. Do największych transakcji zrealizowanych od początku roku należy sprzedaż Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Koszalin za 298 mln euro do funduszu ECE oraz sprzedaż i leasing zwrotny (tzw. sale&leaseback) przez Metro Properties portfela 11 sklepów Cash&Carry w regionie CEE ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2016-2018
... nakłady płyną na działalność innowacyjną? I w końcu, jakie przychody generuje sprzedaż produktów innowacyjnych? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w najnowszej publikacji Głównego Urzędu ... przemysłowych w 2018 r. wyniosły 23388,7 mln zł (o 16,5% mniej niż przed rokiem), natomiast w przedsiębiorstwach usługowych – 13094,8 mln zł (o 0,4% mniej). ...
-
Firmy produkcyjne nie narzekają na kondycję
... weźmie się pod uwagę gorsze nastroje gospodarek innych krajów. Deklarowana sprzedaż zagraniczna stanowiła średnio 59 proc. całkowitych przychodów wszystkich ankietowanych producentów ... firm sprzedawało swoje produkty w krajach Europy Zachodniej. 88 proc. firm prowadziło sprzedaż w innych państwach wspólnoty, a 65 proc. eksportowało do krajów spoza ...
-
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
... . Dodatkowej wiedzy o tym, jak konsumenci korzystają z papierowych gazetek, dostarcza również raport syndykatowy Nielsena „Jak promować efektywnie”. Wynika z niego, że łączna sprzedaż wsparta gazetką na rynku spożywczym stanowi 19% całkowitej wartości sprzedaży i wynosi ponad 5 mld złotych. Poziom ten jest stabilny od 4 lat ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... placówek partnerującej badaniu sieci sportowej INTERSPORT. Dowiódł on m.in., że marketing sensoryczny zatrzymuje klientów w sklepie na 6 minut dłużej i podnosi ogólną sprzedaż o około 10 proc. Istnieją zatem wyraźne dowody na to, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje klientów, ich sposób ...
-
Boże Narodzenie wypada słabiej niż Dzień Singla i Black Friday
... notebooki. W Polsce, w Wielkiej Brytanii i w Rosji najwyraźniejsze wzrosty odnotowała z kolei sprzedaż telewizorów Ultra HD i wielkoekranowych. W tym roku Black Friday przypada w ... konsumenci są wciąż coraz sprytniejsi i spędzają coraz więcej czasu sprawdzając ceny przed dokonaniem zakupów. Niemal połowa (45 proc.) konsumentów w Europie twierdzi, ...
-
BIG InfoMonitor: 50% firm zadowolona z 2019 roku. Gorsze prognozy na przyszłość
... firm budowlanych, wymieniają m.in. poprawę własnej konkurencyjności, mniejsze obawy przed konkurencją, poczynione inwestycje oraz lepsze możliwości zatrudniania pracowników niż rok wcześniej. Przemysł jako powody do zadowolenia wymienia przede wszystkim większą sprzedaż i zyski. Najmniej zadowoleni handlowcy mówią o większej sprzedaży, ale na ...
-
Leasing hamuje wraz z gospodarką
... Do końca 2019 wypłacono środki stanowiące 42,5% całości perspektywy finansowej 2014-2020. Mamy więc przed sobą jeszcze trzy lata z wysokimi poziomami wypłat unijnych” – zauważył podczas konferencji ... branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach leasingowych zrzeszonych w ZPL, w I kwartale 2020 r. ankietowani ...
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... wysyłce mailingu. Tylko trafiając do osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane naszymi produktami lub usługami, zyskujemy szansę na zainteresowanie odbiorców i sprzedaż lub podjęcie przez nich określonych działań np. w postaci wypełnienia formularza kontaktowego. 2. Wysyłka w niewłaściwym momencie. Szczególnie w przypadku, gdy nasza oferta ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... , Marketing Manager w Shoper: – Unijne przepisy wymusiły na sprzedających podjęcie realnych kroków, zwiększających bezpieczeństwo i komfort kupujących. Jak to wszystko wpłynęło na sprzedaż? Z danych Shoper wynika, że co czwarty zakup w internecie realizowany był w 2019 roku w sklepach z branży “dom i ogród”. Popularne były również sklepy ...
-
Zero waste i second hand nie dla Polaka?
... (21%), rodzinie albo znajomym (19%), czy też wystawiają je na sprzedaż przez internet (9%). Polacy, którzy przekazują dalej swoje rzeczy, opowiedzieli o ... jest obecnie najbardziej korzystna, ponieważ nie tylko ochroni nas przed degradacją ekosystemu, ale przede wszystkim przedefiniuje postrzeganie potrzeb w świecie przesyconym produktami ...
-
Rejestr dłużników pokazuje, jak hamuje polska gospodarka
... do bazy dłużników trafia więcej pytań o solidność płatniczą osób fizycznych i przedsiębiorstw. Nie jest zatem zaskoczeniem, że w obecnych, kryzysowych realiach, gdy sprzedaż i popyt wyraźnie wyhamowały, zapytania o wiarygodność płatniczą notują wyraźne spadki. W pierwszym tygodniu paraliżu wynikającego z obostrzeń gospodarczych było ich o ponad 20 ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... stronę internetu. Jednak pomimo kryzysu powstają nowe sklepy, które notują realne wzrosty. Sprzedaż internetowa i podjęcie dodatkowych działań online może być więc ratunkiem dla ... Joanna Śledziejowska, Starszy Specjalista SEO w Grupie TENSE. W obliczu braku środków chroniących przed zakażeniem dużym zainteresowaniem cieszy się także druk 3D. Jest on ...
-
Sektor MŚP: 50% firm w złej kondycji. Im mniejszy biznes, tym jest gorzej
... Biura Informacji Gospodarczej SA. Decyzje związane z kontynuacją działalności 89% ankietowanych przedsiębiorców z sektora MŚP przyznaje, że koronawirus widocznie wpływa na produkcję, sprzedaż bądź świadczenie usług w ich firmach. Najwięcej, bo prawie 60% twierdzi, że przez epidemię musiało ograniczyć działalność. Bardziej radykalne kroki powzięło ...
-
KRD: pandemia w sektorze MŚP coraz mniej dotkliwa?
... finansowej jest kluczowe dla przetrwania firmy. Właściciele firm dzisiaj, chętniej niż przed epidemią, oddają sprawy do windykacji. Szybciej upominają się o zapłatę, przyznając ... restrykcji. Wzrosła natomiast liczba firm (z 60% do 69,5%) zmuszonych ograniczyć sprzedaż bądź produkcję. Najnowsza edycja badania pokazuje też, że przedsiębiorcom z sektora ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... handlowych niedziel. Gospodarczy lockdown i wynikające z niego ograniczenia działalności handlowej sprowadził sprzedaż detaliczną na niewidziane od dawna poziomy - kwietniowe statystyki ... przed koronawirusem oraz trwający sezon grypowy znacząco zwiększyły popyt na preparaty używane w przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż ...
-
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
... tańszych podzespołów, co przekłada się na tworzenie artykułów niższej jakości. Sprzedaż takich produktów może spotkać się z negatywnymi reakcjami klientów oraz skutkować ... , a w konsekwencji klient traci możliwość obejrzenia produktu na żywo i „dotknięcia” towaru przed zakupem. Brak dodatkowych korzyści Trwała przewaga konkurencyjna powinna opierać ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
... . Wyraźnie pokazują to statystyki - w pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku sprzedaż samochodów na Starym Kontynencie spadła o blisko połowę (43 proc.). W Polsce ucierpieli w ... jakiegoś wyraźnego trendu w tym obszarze, ale niewątpliwie firmy motoryzacyjne staną przed wyzwaniem czy i w jaki sposób sprzedawać auta, może online? – mówi Jacek ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... w e-commerce jest też zastosowanie chatbotów. Te mogą zarówno wspierać sprzedaż, jak i obsługiwać klienta, dlatego są dużym odciążeniem dla pracowników tej branży ... Jest on nadal jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych narzędzi wspierających sprzedaż, a jego popularność rośnie. Potwierdza to też zainteresowanie Internautów tą tematyką ...
-
BIG InfoMonitor: 1/2 sektora MŚP poradziła sobie z pandemią, co z resztą?
... się też płynność finansowa a nawet wypłacalność części zleceniodawców trwających inwestycji. - W handlu zdecydowanie piętą achillesową jest wyłącznie sprzedaż stacjonarna, bo zakupy w sieci wciąż są bardziej popularne niż przed pandemią. W sprzedaży o kondycji w znacznym stopniu decyduje profil i oferta firmy. Trudno porównać notowany w ostatnich ...
-
Sektor MŚP gotowy na II falę pandemii. Czego boją się firmy?
... wśród przedsiębiorców. Trzeba jednak pamiętać, że wyniki poznaliśmy jeszcze przed wzrostem zachorowań i przed utworzeniem w całym kraju strefy żółtej. Ponad połowa pytanych firm ... kontynuacją działalności 64,8% firm uważa, że pandemia wpływa na ich produkcję, sprzedaż bądź świadczenie usług. To może skutkować spadkiem przychodów w przyszłości. W ...
-
Sektor MŚP: jest lepiej, ale są obawy
... , że o kondycji każdego przedsiębiorstwa przesądza kilka obszarów, w tym m.in. sprzedaż, inwestycje, zatrudnienie oraz poziom zadłużenia. Wskaźnik może przyjmować wartości pomiędzy 0 a 100 ... jest lepsza płynność, większa sprzedaż i wzrosty zatrudnienia. Daleko jednak do optymizmu, który panował w tej branży jeszcze przed rokiem. Transport jest nadal ...
-
Polski leasing: gorsze wyniki, ale dobre prognozy
... który w ciągu pierwszych trzech kwartałów zanotował wynik gorszy o 43% r/r, niż przed rokiem. Relatywnie najmniejsze spadki dotyczą segmentu ciężarówek o masie powyżej 3,5 t, a ... odczytu badania koniunktury branży leasingowej, realizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach leasingowych zrzeszonych w ZPL, w ostatnim kwartale roku, ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... sprzedawać bilety Twoim celem jest zwiększony ruch podczas Black Friday, który przełoży się na wysoką sprzedaż, prawda? Jednak czy Twoja witryna jest na ten przypływ klientów gotowa? Przed akcją promocyjną koniecznie sprawdź, czy strona szybko się ładuje i wytrzyma zwiększone zainteresowanie internautów. Wykorzystaj ...
-
Atradius: w transakcjach B2B króluje kredyt kupiecki
... 40 proc. rodzimych dostawców dostrzegło, że w czasie pandemii sprzedaż w oparciu o kredyt kupiecki jest wyższa niż przed nią. Podobny wynik w Europie Wschodniej odnotowali jedynie ... 15 dni. Z tego 27 proc. przyznało, że zrobiło to, aby podtrzymać sprzedaż krajową i utrzymać konkurencyjność na rynku – zaznacza Paweł Szczepankowski. W przeciwieństwie ...
-
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
... przez Google wynika, że 3 na 4 konsumentów preferować będzie w tym roku sprzedaż elektroniczną. Warto również pamiętać, że czynnikiem dodatkowo zwiększającym ruch ... Brak zabezpieczeń publicznych sieci Wi-Fi – Warto dwa razy zastanowić się przed dokonywaniem zakupów online podczas korzystania z publicznego Wi-Fi. Cyberprzestępcy często ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... miesiąca była o 88 proc. większa niż rok wcześniej, a łączna sprzedaż w listopadzie zamknęła się wynikiem niemal dwukrotnie wyższym (93 proc.). Już w ... zrealizowanych tego dnia. Pierwsza piątka branż z najwyższą sprzedażą również wyglądała podobnie jak przed rokiem były to: Zdrowie i uroda, Dom i ogród, Odzież, Elektronika, Dziecko. Jednocześnie ...
-
Rynek pracy stabilizuje się. Co planują pracodawcy?
... że nawet w okresie pandemii COVID-19 są podmioty, które zwiększają sprzedaż w zawiązku z pozyskaniem nowych klientów lub wprowadzeniem nowych usług – podkreśla Monika ... 3 pozycję – planuje je 1/4 firm. Zamiast spotkania, przedsiębiorstwa częściej niż przed rokiem planują ufundowanie pracownikom bonów podarunkowych – zajmują one obecnie drugie ...
-
KRD: 3/4 firm poniosło dodatkowe koszty w związku z pandemią
... poprawy w przyszłości. Coraz więcej z nich zauważa wpływ epidemii koronawirusa na produkcję, sprzedaż bądź świadczenie usług. Przyznają też, że pandemia pociągnęła za sobą dodatkowe ... już niekoniecznie. Część dłużników wstrzymuje płatności, mimo że ma pieniądze, z obawy przed tym, że może ich zabraknąć, aby przetrwać najbliższe miesiące. To bardzo ...
-
Czy motoryzacja odrabia już "pocovidowe" straty?
... . I rzeczywiście - gospodarczy lockdown skutecznie zahamował zarówno sprzedaż, jak i eksport branży automotive, spadło również zatrudnienie. Okazuje się jednak, że w III kwartale br. widać było już delikatną odwilż, a niektóre wyniki okazały się wręcz lepsze od osiągniętych przed rokiem. Produkcja sprzedana W okresie trzech kwartałów br ...
-
Sektor MŚP: jesień lepsza niż wiosna
... Ministrów, minister rozwoju, pracy i technologii. Efekty pandemii Choć wpływ COVID-19 na sprzedaż jest nadal powszechny, to w odpowiedziach przedsiębiorców widać, że ich zdaniem ... konsekwentnie wyrażają swoje pesymistyczne nastawienie. Spodziewają się, że w najbliższym kwartale ich sprzedaż spadnie o 12 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok ...
-
RFID - najpopularniejsze trendy i zastosowania
... , szybkie lokalizowanie produktów, właściwa kompletacja zwykle są podstawowymi celami stawianymi przed systemami RFID. W praktyce często okazuje się, że osiągnięte są nie ... wendingowych, czy też przy płatnościach zbliżeniowych, z których korzystamy już na co dzień. O tym, że sprzedaż rozwiązań NFC wzrasta, może świadczyć również fakt, że pojawia się ...