-
Rynek suplementów diety będzie rósł
... produktów, mogłyby pozytywnie wpłynąć na sprzedaż suplementów diety w największym obecnie kanale dystrybucji tych produktów, jakim są apteki. Świadczą o tym rezultaty osiągane przez firmy, które postawiły na współpracę z aptekarzami. Zmniejszenie biurokracji czynnikiem rozwoju rynku suplementów Zdaniem przedstawicieli firm przebadanych przez PMR ...
-
Sprzedaż bezpośrednia w 2009 r. wzrosła
... i aż 85 proc. w 2005 r. O prawie 1,5 proc. w stosunku do roku ubiegłego spadła sprzedaż suplementów diety i artykułów dietetycznych - w roku 2009 osiągnęła pułap nieco powyżej 8 ... proc., 2009 r. – 1,10 proc.). Natomiast o blisko 2 proc. w stosunku do roku 2008 wzrosła sprzedaż odzieży, biżuterii i innych akcesoriów mody - w 2009 roku wyniosła ona 5, ...
-
Rozwija się rynek suplementów diety
... spożycia tych preparatów. Mimo rozwoju rynku pozaaptecznego, głównym kanałem dystrybucji suplementów diety są apteki. Małgorzata Goryl zwraca uwagę na jeszcze jeden fakt. Coraz bardziej znaczącym, stanowiącym udogodnienie dla odbiorców, kanałem dystrybucji jest sprzedaż wysyłkowa oraz internetowa - zauważa. Około 80 proc. wszystkich artykułów ...
-
Rynek suplementów diety 2008
... w ostatnich latach i pozytywnie wpływały na sprzedaż: starzenia się społeczeństwa, wzrostu zainteresowania samoleczeniem ... suplementów diety rośnie systematycznie. Najbardziej zaawansowane w tym względzie są Czechy, gdzie w 2007 r. wartość sprzedaży suplementów diety osiągnęła ponad 40% udziału w całym rynku OTC. „W 2008 r. wartość rynku suplementów ...
-
Rynek suplementów diety 2011-2013
... występowały w poprzednich latach i pozytywnie wpływały na sprzedaż: starzenia się społeczeństwa, wzrostu zainteresowania samoleczeniem, zdrowym stylem życia i zdrowym wyglądem zewnętrznym, produktami pochodzenia naturalnego i ziołowego, czytamy w najnowszym raporcie PMR Publications "Rynek suplementów diety w Polsce 2011. Prognozy rozwoju na lata ...
-
Sprzedaż leków w Polsce IV 2010
... Aktualnie Monitor OSOZ prowadzi badania, czy zwiększona sprzedaż leków jest w jakimś stopniu skorelowana z miejscami dotkniętymi powodzią. Wraz z okresem letnim w sprzedaży aptecznej dokonuje się zmiana struktury sprzedażowej. W porównaniu do marca spadł udział zarówno leków jak i suplementów diety oraz dietetycznych środków spożywczych. Wzrósł za ...
-
Suplementy diety znikną z aptek?
... trzeba uzyskiwać pozwoleń, jak to jest w przypadku leków. Wiele firm farmaceutycznych decyduje się na rozpoczęcie działalności na łatwo dostępnym rynku suplementów. Wymagania rejestracyjne sprowadzają się do powiadomienia Głównego Inspektora Sanitarnego, że produkt będzie sprzedawany. Główny Inspektor Sanitarny w 20 proc. przypadków ma ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... Facebooku tworzy bardzo skuteczny mechanizm wspierający sprzedaż – komentuje wyniki badania Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji Think Kong, specjalizującej się w działaniach marketingowych online w social media. Z badania jasno wynika, że większość Polaków wolałaby informacje na temat suplementów diety uzyskiwać od lekarza. I tu pojawia ...
-
Rynek produktów OTC w Polsce 2010
... w poprzednich latach i pozytywnie wpływały na sprzedaż: starzenia się społeczeństwa, wzrostu zainteresowania samoleczeniem, zdrowym stylem życia i zdrowym wyglądem zewnętrznym, produktami pochodzenia naturalnego i ziołowego. Kanał pozaapteczny generuje 13% rynku Biorąc pod uwagę tylko rynek leków OTC i suplementów diety, według PMR w 2009 r. tylko ...
-
Rynek OTC w Polsce: stabilnie do góry
... Polsce (sprzedaż apteczna i pozaapteczna, leki OTC i suplementy diety) zanotował wzrost na poziomie około 6%, co pozostawało w zgodzie z wcześniejszymi prognozami firmy PMR. Kołem zamachowym rynku okazała się - związana z dużą zachorowalnością na grypę i przeziębienia - sprzedaż leków OTC w aptekach, a także pozaapteczna sprzedaż suplementów diety ...
-
Pozaapteczny rynek OTC w Polsce 2011-2013
... 2011. Prognozy rozwoju na lata 2011-2013" w 2010 r. pozaapteczny rynek leków OTC i suplementów diety osiągnął wartość około 1 mld zł, rosnąc tylko nieznacznie w porównaniu do ... i współautorka raportu. Spada udział sprzedaży pozaaptecznej Jak wynika z szacunków PMR, w 2010 r. sprzedaż poza aptekami stanowiła około 12% wartości rynku produktów OTC w ...
-
Rynek pozaapteczny OTC w Polsce 2008
... diety motorem napędowym sektora pozaaptecznego W 2007 r. rynek pozaapteczny (rynek leków i suplementów diety) stanowił już 14% rynku produktów OTC w Polsce. Na rynek pozaapteczny w Polsce składa się przede wszystkim sprzedaż w sklepach ogólnodostępnych (hipermarketach, supermarketach, małych sklepach spożywczych, kioskach, stacjach benzynowych ...
-
Region CEE: rynek OTC 2009
... dotyczące sprzedaży suplementów diety w kanałach pozaaptecznych. Produkty te bowiem podlegają pod prawo żywieniowe, a nie pod prawo farmaceutyczne. Regulacje dotyczące pozaaptecznej sprzedaży leków OTC są bardziej restrykcyjne, chociaż różnią się one w zależności od krajów. W żadnym z państw w regionie nie jest dozwolona sprzedaż pozaapteczna ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... naturalny sposób powstają również apteki. Jednak sprzedaż leków jest możliwa pod pewnymi warunkami. Obecnie można prowadzić sprzedaż farmaceutyków na receptę, jednak z ... dobrze jest udostępnić użytkownikom kilka sposobów szukania odpowiedniego asortymentu. Przykładowo – oferta suplementów diety może być bardzo szeroka. Klient powinien mieć ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... wygenerowana przez sprzedaż refundowanych leków na receptę”. Informacja o badaniu Badanie zostało zrealizowane w lipcu 2009 przez firmę badawczą PMR na zlecenie KPMG. Wywiady zostały przeprowadzone techniką wywiadów telefonicznych CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) z przedstawicielami dużych producentów leków i suplementów diety ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... kwartał są kluczowe dla reklamodawców z branży farmaceutycznej - generują największą sprzedaż, zatem i nakłady reklamowe są również w tych okresach największe. Plany mogą jedynie pokrzyżować zmiany legislacyjne Ministra Zdrowia o zakazie reklamy leków OTC i suplementów diety, jeśli zostaną wprowadzone w życie. O skutkach wprowadzenia tego zakazu ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... stanowią dzisiaj ponad połowę wszystkich internautów w Polsce. Jednak motorem napędzającym sprzedaż w internecie są tzw. connected spenders, którzy stanowią w Polsce 8 milionową ... aż dziewięciu sklepom. W tej kategorii zmierzyli się reprezentanci branży suplementów z przedstawicielami internetowego segmentu kosmetycznego. Tym razem w rankingu Opineo. ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce 2009
... suplementów diety i dermokosmetyków, to preparaty z górnej półki, których klienci nie są tak bardzo narażeni na znaczące obniżenie dochodów. Natomiast sprzedaż ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... z istotniejszych trendów w e-commerce. Sprzedaż w formie regularnie odnawianego abonamentu zrewolucjonizuje sposób, w jaki klienci kupują zarówno produkty fizyczne, jak i cyfrowe. Ta forma sprzedaży, eliminująca konieczność powtarzania zamówień, szczególnie sprawdzi się w branży kosmetycznej, spożywczej, suplementów diety czy odzieżowej, a także ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Polski rynek dermokosmetyków: dobre prognozy
... rynku Z raportu wynika, że rynek dermokosmetyków w Polsce (rozumiany jako sprzedaż wszystkich kosmetyków w aptekach, jak również sprzedaż dermokosmetyków przez Internet oraz kanały pozaapteczne) to jeden z najszybciej rozwijających się, obok, na przykład, suplementów diety, sektorów produktów zdrowotnych w Polsce. Dynamiczny wzrost z ostatnich lat ...
-
Rynek produktów OTC 2010-2012
... rynku. Dane historyczne bazują na rocznych kursach wymiany (euro do waluty lokalnej). Całkowita wartość rynku produktów OTC obejmuje apteczną i pozaapteczną sprzedaż leków i suplementów diety.
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... na preparaty używane w przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była niższa niż średnia ostatnich 5 lat, w marcu po pierwszych ... zachowania higieny. W kolejnych miesiącach, apteki mogą zyskać na sprzedaży suplementów, witamin i probiotyków. Stabilność w elektronice Segment elektroniki użytkowej, ze szczególnym ...
-
Branża farmaceutyczna potrzebuje ochrony
... można zaobserwować na portalach ogłoszeniowych, jak wiele aptek jest wystawianych na sprzedaż – dodaje. Strach przed siecią i ustawą 95% respondentów twierdzi, że aptekom ... r.). Według 88% badanych apteki konkurować będą głównie cenami leków bez recepty i suplementów diety. Aptekarzom nie będą sprzyjać również zachowania pacjentów - blisko połowa ...
-
Zakupy za granicą: brytyjskie firmy najmniej uczciwe?
... oraz Brytyjczyków. Skargi napływające z Finlandii dotyczyły przede wszystkim zakupów suplementów diety. Na polską firmę ani razu nie poskarżył się żaden ... roku otrzymała sieć ECC-Net, dotyczyło problemów z umowami zawieranymi przez internet (sprzedaż towarów i usług). Zdecydowanie najwięcej skarg, wpłynęło na usługi z sektora transportowego. ...
-
Rynek M&A nie przejmuje się polityką
... rynku browarniczym. W grudniu 2016 roku ABInBev zawarł umowę na sprzedaż aktywów należących do SABMiller w Europie Środkowej i Wschodniej japońskiemu koncernowi ... . zdrowej żywności, np. produkcji wafli ryżowych, kasz, ciastek, napojów, czy też suplementów diety, zarówno dedykowanych dla profesjonalnych sportowców, jak i osób utrzymujących aktywność ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... pochwalić się dużymi budżetami reklamowymi, w zestawieniu na wysokim miejscu znalazła się sprzedaż internetowa (9 proc.), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 ... przeciwbólowe (19 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wspomagających pracę wątroby. ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (6 proc.) oraz drogerie i perfumerie (6 proc.). Farmacja: marki o ... przeciwbólowe (16 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wzmacniających serce. Finanse: marki o największych ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... na wysokim miejscu znalazły się sklepy meblowe (8 proc.), a za nią sprzedaż internetowa (7 proc.) oraz hipermarkety (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... (15 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. witamin i minerałów, suplementów diety, a także preparatów pielęgnacyjnych i wzmacniających trawienie i wątrobę. Finanse: ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... a za nimi hipermarkety (5 proc.) oraz sklepy typu convenience (4 proc.) i sprzedaż internetowa (4 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin ... oraz środki przeciwbólowe (14 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. suplementów diety, witamin i minerałów, a także preparatów pielęgnacyjnych. Finanse: marki ...