-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... sprzedaży online. Najbardziej zdominowanymi przez nie rynkami są USA i Chiny. To może wskazywać, że za kilka lat polski producent, chcąc dotrzeć do klientów w sieci, będzie zmuszony działać na Allegro, Amazonie i w podobnych miejscach, bo głównie tam robione będą zakupy internetowe. Często serwisy marketplace nie idą wcale na ...
-
Tablet HUAWEI MatePad SE 11”
... sprzedaży sieci Plus i Orange. Urządzenie jest także dostępne w oficjalnym sklepie huawei.pl oraz w Strefie Marki na Allegro ...
-
Tablet HUAWEI MatePad Pro 12.2 w Polsce
... w oficjalnym sklepie huawei.pl i Strefie Marki na Allegro. W obu przypadkach rysik HUAWEI ... na zniżki przy kolejnych zakupach, czy też możliwość skorzystania z 20 rat z RRSO 0 %. Przy zakupie wersji z błyszczącym ekranem na nabywców czeka prezent w postaci usługi ochrony ekranu przez 12 miesięcy. Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... handlu tradycyjnym, w którym nawet odnoszą sukcesy. Tyle że ze względu na ograniczenia, wynikające z liczby placówek (np. jeden niewielki sklepik utrudnia ... znaczenie. Jak wynika z danych e-Baya, amerykańskiego odpowiednika polskiego Allegro, jedna profesjonalna fotografia, zwiększa szanse sprzedaży o 2%. Jeśli zdjęć jest więcej – chodzi np. o wiele ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... , że oferta ich sklepu dostępna jest także w serwisie Allegro. Z drugiej strony, tylko co piąty uważa, że obecność na portalach aukcyjnych przekłada się na wzrost sprzedaży. Tylko co dziesiąty ankietowany widzi korelację między a obecnością ich e-sklepu w porównywarkach cen, a wzrostem sprzedaży. Podobnie jest z inwestycją w lepszą szatę graficzną ...
-
Magazyny w budowie biją historyczne rekordy
... sprzedaży, czyli tzw. nearshoringu. Część zagranicznych firm, nauczonych doświadczeniem pandemii COVID-19, kiedy to część dostaw została całkowicie wstrzymana, decyduje się na ...
-
Jaki typ e-biznesu można zgłosić do konkursu PARP?
... na „szukaniu”, koncentruje się na „sprzedawaniu”. Szacuje się, że światowy rynek drukowanych i cyfrowych mediów bazodanowych wart jest ponad 30 mld USD. W najlepszych firmach na świecie biznesowe bazy danych są niezbędnym elementem każdego dobrze działającego działu sprzedaży ...
-
Kupujący online słabo znają prawa konsumentów
... prawa kupujący, to dobry klient. Joanna Bilińska, Dyrektor sprzedaży, marketingu i wsparcia biznesu – Nasze obserwacje pokazują, że z roku na rok świadomość użytkowników polskiego Internetu zwiększa się. Grupa Allegro od lat prowadzi szereg działań edukacyjnych, które na celu mają przekonanie internautów do tego, że zakupy w sieci ...
-
Giełda wierzytelności skuteczniejsza niż komornik?
... ) może na giełdzie długów wystawić publiczne ogłoszenie o sprzedaży wierzytelności. ... allegro w długach wzbudza lekki uśmiech, jednak biorąc pod uwagę, fakt, że zgodnie z badaniem Bisnode D&B Polska jedynie 30,5% faktur jest regulowanych w terminie, 11% faktur ma przeterminowanie powyżej 90dni, w tym 8,7% jest powyżej 120dni, wielka giełda, na ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... form sprzedaży stanie się elementem ich strategii a nie tylko planem awaryjnym na pandemię. A możliwych hybryd może być więcej niż tylko system click and collect. 5. Debiut(y) na giełdzie W październiku na Giełdzie Papierów Wartościowych zadebiutowała platforma Allegro. Co istotne, z miejsca stała się też najwyżej wycenianą spółką na warszawskim ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... Na potrzeby niniejszego raportu za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup reklamy w internecie. Składają się na nie zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Private equity: czy są jeszcze ślady po koronakryzysie?
... sprzedaży Dezinwestycje private equity na poziomie globalnym wzrosły o 40%, osiągając wartość prawie 600 mld USD w ciągu 12 miesięcy zakończonych 31 marca 2021 r. Debiuty giełdowe i sprzedaż do SPAC (spółek specjalnego przeznaczenia, szczególnie popularnych na rynku amerykańskim) miały duży wpływ na ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... na duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... (w 2027 r. będzie to 7,956 bln dol. i 22,6% udziału). Z drugiej strony, z roku na rok dynamika sprzedaży online będzie wytracać impet, co będzie oznaką nasycania się rynków. ... od największego w Polsce serwisu e-commerce, czyli Allegro. W styczniu Temu odwiedziło 14,92 mln osób, co w praktyce oznacza, że na platformie było 50,21% polskich internautów. ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... do wiedzy (wiki, Google), taniej dystrybucji informacji (YouTube, Myspace), aż w końcu dystrybucji i sprzedaży produktów (e-commerce w modelu „long tail” - Amazon, e-bay, Allegro), wymusiły konstruowanie i realizację strategii marketingowych opartych na zupełnie nowych założeniach. Nowa marka musi wyjść z układu „my - oni” i stać się integralną ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... się na portalach ogólnych (np. Interia, Onet, Wp). W tej grupie najprawdopodobniej znalazły się też podmioty zamieszczające ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, ... swojej firmy w sieci, a więc wykorzystania serwisów www jako kanału sprzedaży. Wśród posiadających własną stronę odsetek tych, którzy jednocześnie ogłaszają się w ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, że szukając leku, potencjalny klient potrzebuje przede wszystkim informacji znajdujących się na ulotce. Udostępnienie ich nie powinno narazić naszej apteki na nieprzyjemności. Szczegółowe informacje na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... na duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ... i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas ...
-
1/3 Polaków zakupy przez Internet robi min. raz w miesiącu
... , innowacyjne formy płatności, rozliczeń i wysyłki w rodzaju Allegro Smart czy Revoluta, będą tylko stale ... sprzedaży. Deklaruje tak aż 46 proc. badanych. Podobna odpowiedź dotyczy intencji pierwszego zakupu dokonywanego w cyfrowym środowisku. Atrakcyjną cenę produktu wskazuje aż 58 proc. badanych, gdzie drugą najczęstszą odpowiedzią – opinie na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... na duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ... i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... na sprzedaży internetowej. Nie tylko zmieniły się ceny czy popularność poszczególnych kategorii produktowych, ale też z roku na rok ewoluuje sposób podejmowania decyzji zakupowych - w tym dokonywania płatności i wyboru sposobu dostawy. Polscy internauci na ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... proc. do 55 proc. W sierpniu 2006 serwis aukcyjny Allegro.pl odwiedził co drugi użytkownik sieci (54,53 proc.). Na zapoznanie się z ofertą poświęcił przeciętnie 2 godz. 46 ... na 10 firm wykorzystujących marketing interaktywny. Inne popularne działania marketingowe to reklama internetowa w formie banerów, layerów itd. (57 proc.) oraz promocje sprzedaży ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... , bez względu na to, czy weźmiemy pod uwagę wyniki finansowe za 2008 czy za 2009 rok, jest QXL Poland, właściciel platformy aukcyjnej Allegro.pl i spółka-matka dla ... według szacunków Internet Standard osiągnęła w 2008 r. około 160 mln zł przychodu ze sprzedaży internetowej, a kolejna z firm z polskiego rynku e-handlu – Electro.pl – miała obrót rzędu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... na reklamę aż o 196 mln zł więcej niż przed rokiem (dynamika +13,8%). Była to zasługa intensywnych kampanii reklamowych dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, Biedronka, EURO RTV AGD czy Kaufland, a także serwisów zakupów online Allegro ... 59,7 mln, co pozwoliło sieciom kinowym zarobić na sprzedaży reklam o 5,8% więcej niż przed rokiem. Wydarzeniem ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... na reklamę w internecie. Na jego potrzeby za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
... . Z kolei, aż 41 proc. posiada usługę dostaw do domu, na przykład, na platformie Allegro Smart. Niemal co czwarty ankietowany uczestnik badania (23 proc.) ... . konsumentów obawia się sprzedaży ich danych osobowych stronie trzeciej, prawie tyle samo (79 proc.) wyraża niepokój o bezpieczeństwo związane z nieuprawnionym wykorzystaniem przekazywanych na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2013
... na świecie. To odpowiedź na wysokie ryzyko importu taniej, groźnej dla zdrowia żywności. Kontrole badały stan higieniczny na wszystkich etapach produkcji i sprzedaży ...
-
Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?
... W czasie przedświątecznym po prostu szybciej decydują się na konkretny zakup. Choć w grudniu e-zakupy oczywiście ... sprzedaży? Nie jest to może element, bez którego sprzedawca w obecnych czasach nie może się obejść, ale dla klienta poznającego nowy sklep warte potwierdzenia będzie to, czy jego oferta jest także dostępna w innych serwisach (np. Allegro ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... na social media. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i Ogród, Multimedia, Odzież i Tekstylia. Polska w raporcie Polska jest szybko rozwijającym się rynkiem w branży e-commerce i oferuje sprzedawcom wiele możliwości: wskaźniki nadużyć są niskie, a lokalny gigant płatności elektronicznych – Przelewy24 – jest stosunkowo niedrogi. Wejście na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... na duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ... i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Wirtualna Polska, Havas ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa Pracuj, Grupa Wirtualna Polska, Grupa ZPR ... na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży ...