-
Największe błędy w marketingu
... zainwestowania określonej kwoty pieniędzy w internetowe akcje reklamowe przełożenie na wzrost sprzedaży nie zawsze jest zadowalające. Tak jak w życiu i tutaj popełnia się wiele błędów, ... najbardziej podatne na utrzymanie dłuższych, efektywnych dla firmy relacji. Obecnie strategie firm są nastawione na klienta i to on jest najważniejszy i mówi się ...
Tematy: -
Help desk i polski rynek
... i dodatkowo muszą mieć szczęście, aby utrzymać się na rynku. Dzisiaj samo oferowanie dobrego produktu do sprzedaży nie wystarcza. Produkty są łatwo powtarzalne, firmy wprowadzają podobne strategie i procedury, a bariery techniczne uwarunkowane są głównie inwestycyjnie. Dlatego powstała potrzeba szukania innych źródeł przewagi konkurencyjnej ...
-
Planowanie produkcji z Intentią
... ma również na zwiększenie możliwości dostarczania towaru, osiągnięcie wyższych przychodów ze sprzedaży, a także skrócenie czasu dostawy. - „Rozwiązanie do planowania produkcji oparte na ... zamieściła m.in.: artykuły ekspertów ds. łańcucha dostaw przedstawiające strategie wprowadzania produkcji odchudzonej, a także artykuły przeglądowe (whitepapers), ...
-
Bezpieczeństwo energetyczne wg Rosji i UE
... giganci energetyczni, tacy jak Gazprom, mieli dostęp do europejskich rynków dystrybucji i sprzedaży. Al. Breach, główny strateg Brunswick UBS, powiedział: "To duża transakcja, ... powiedział, że Rosja i Unia Europejska porównywały i uzgadniały strategie energetyczne. "Nieskoordynowane działania mogą doprowadzić do egotyzmu energetycznego" - powiedział ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... przypadku wirtualnych operatorów sprowadza się on w rzeczywistości do sprawnej dystrybucji i sprzedaży oraz rozpoznawalnej marki. Firmy spełniające te kryteria mogą ... sprytny manewr wyprzedzający tworząc marki Heyah i Sami Swoi. Stosują one strategie zbliżone do wirtualnych operatorów, choć w rzeczywistości są powiązane kapitałowo z właścicielami ...
-
Bezpieczeństwo systemów informatycznych: rodzaje zagrożeń
... na wartość materialną sprzętu oraz stosunkowo łatwą możliwość jego sprzedaży. Taka kradzież naraża firmę na bezpośrednie straty związane z koniecznością zakupu nowego ... polega na budowie wspólnych systemów antyawaryjnych. Artykuł jest fragmentem książki „Strategie i modele gospodarki elektronicznej” pod redakcją naukową Celiny Olszak i Ewy Ziemby ( ...
-
Zarządzanie informacją: istotna strategia
... zainteresowania” – powiedział Frank Hauck, wiceprezes EMC ds. globalnej sprzedaży i obsługi klientów. „Skoncentrowanie na zarządzaniu wciąż wzrastającymi ilościami informacji ... określa ją jako słabą lub niedostateczną. 92% respondentów z firm posiadających strategie zarządzania informacjami ocenia ich zdolność do udostępniania ważnych informacji ...
-
Europa Środkowa: sieci handlowe 2008
... sprzedaży detalicznej były wyższe niż w bogatszych krajach Europy Zachodniej, co zresztą się sprawdziło. Spośród wszystkich zagranicznych potentatów inwestujących w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej na przychodach z naszego regionu polega Grupa Metro. Według raportu PMR „Retailers’ strategies in Central and Eastern Europe 2008” („Strategie ...
-
Lotos i Orlen zwiększą wydobycie ropy
... ds. finansowych, wyjaśnia, że środki na ewentualne przejęcia pochodzić mają głównie ze sprzedaży udziałów koncernu w Anwilu i Polkomtelu, co w optymistycznym wariancie mogłoby nastąpić już w roku 2009 ... , niezbędna jest inna strategia. Według niego, nie da się wykluczyć, że strategie obu polskich koncernów są dość trafnie dopasowane do ich możliwości ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... , by zarządzać pocztą elektroniczną; zatrudniają firmy doradcze, by formułować strategie; wykupują licencje na komputerowe programy zarządzania relacjami z klientem, ... , że wcześniej nikomu o tym nie mówiła. Poprawiła więc strategię komunikacji i sprzedaży zachwalając swe produkty jako zapewniające te nowo odkryte, pożądane przez klientów rezultaty ...
-
Centra handlowe w Polsce IV-VI 2009
... mierze optymistycznymi sygnałami dotyczącymi stanu polskiej gospodarki i poziomu sprzedaży detalicznej. Jednak poważną barierą dla rozwoju rynku centrów handlowych w ... Z jednej strony decyzje o lokalizacji nowych sklepów podejmowane są z dużą ostrożnością, strategie ekspansji i formaty sklepów podlegają modyfikacji, renegocjowane są warunki najmu i ...
-
Samorządy lokalne: jak inwestują?
... dokumentów przyjętych przez rady miejskie. Są to przede wszystkim Wieloletni Plan Inwestycyjny, Strategie rozwoju miasta i oczywiście budżet miasta na dany rok. WPI nie jest ... może wpłynąć drugie tyle. Prezydent Konstanty Dombrowicz oświadczył, że pieniądze ze sprzedaży KPEC nie zostaną przeznaczone na wydatki bieżące, ale mają umożliwić realizację ...
-
Open Finance: prognozy na 2010 r.
... rękę przyłożą banki, które stracą cierpliwość do deweloperów, którzy mimo słabej sprzedaży, nie decydują się na obniżki cen licząc na kolejne „zrolowanie” kredytów ... , że są w stanie prolongować terminy spłat kredytów deweloperskich nie ingerując bezpośrednio w strategie cenowe swoich klientów. Niemniej, rolowane kredyty będą droższe od tych ...
-
Sektor chemiczny: rok 2010 rokiem zmian
... pionową, nabywając aktywa, które mogą dodać wartości oraz będą ograniczać koszty sprzedaży i zarządzania. Mimo stałych cięć w budżetach na badania i rozwój, firmy dostrzegają wartość innowacji w dłuższej perspektywie oraz ich wpływ na realizowane strategie wzrostu. Ograniczenia budżetowe zmuszą firmy z branży chemicznej do zacieśnienia współpracy ...
-
Komunikacja banków z klientem: social media szansą
... marketingowej instytucji finansowych przeprowadzona przez Dom Badawczy Maison pokazuje, że strategie komunikacji tworzone są w bardzo zbliżony sposób z użyciem tych ... integracja komunikacji w social media i Internecie z systemami CRM oraz działaniami sprzedaży. Ten, kto tego dokona „rozbije bank” i stworzy gigantyczną przewagę konkurencyjną” ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 26/2010
... proc. Natomiast w 2010 r. PKB wzrośnie o 3,5 proc., a w 2011 r. o 4,0 proc. GUS podał, iż w miesiącu maj nastąpił wzrost sprzedaży detalicznej o 3,1 proc. m/m i w ujęciu rocznym o 4,3 proc., prognozy dla maja były w ... problem można powiedzieć, że kraje rozwinięte przyjmują różne strategie. Jedne definiują wzrost gospodarczy jako główny swój cel (np ...
-
FortiMail-3000C: ochrona poczty elektronicznej
... kart kredytowych, ubezpieczenia lub kont bankowych. Można również utworzyć alternatywne strategie, które wymuszą szyfrowanie takich danych, aby ułatwić organizacjom spełnienie wymogów ... , a budżety na rozwiązania IT są ograniczone. Dlatego nie prowadzi sprzedaży w modelu licencyjnym, tylko oferuje swoim klientom aktualizacje w czasie rzeczywistym ...
-
Polskie przedsiębiorstwa w 2011 wg PKPP Lewiatan
... . Liczba firm-eksporterów nie zmieni się istotnie. W 2011 r. dynamika przychodów ze sprzedaży nie będzie znacząco wyższa – 7 proc. wobec 5 proc. w 2010 r. Koszty będą ... zarysowały się wyraźnie już przed kryzysem, w 2007-2008 r.: powinny przestawić swoje strategie na budowanie pozycji konkurencyjnej w oparciu o jakość produktów i usług, a nie o ...
-
Stabilne ceny nowych mieszkań
... . Na podstawie analizy struktury cenowej dostępnej oferty można zaobserwować, jak zmieniają się strategie deweloperów w czasie i w jakim kierunku rynek będzie się rozwijał w przyszłości. W tym ... już dostępne na rynku, ale był w dużej mierze związany z wprowadzaniem do sprzedaży nowych, tańszych projektów. Aktualnie można spodziewać się kontynuowania ...
-
Cyberprzestępcy a własność intelektualna firm
... . Hakerzy zdają sobie sprawę, że najwięcej mogą zyskać na sprzedaży informacji poufnych i tajemnic handlowych, które są chronione słabo, albo nawet wcale ... mogą swobodnie działać mając uprawnienia pracownika firmy. Dlatego obecnie kluczowe są strategie obrony przed takimi hybrydowymi zagrożeniami z wewnątrz przedsiębiorstwa. Organizacje potrzebują ...
-
Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy
... biznesowej, wyznaczyć kierunki rozwoju i rozliczać je jak inwestycje. Firmy mają swoje strategie biznesowe i zapisane w nich cele: chcą bezpiecznie i regularnie zarabiać lub zwiększyć ... i wynalazki, jeśli są unikatowe, mogą być również użyte do zwiększania sprzedaży i podnoszenia marży dzięki wykorzystaniu pozycji lidera. Dostosowania swojego IP do ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... dynamiczniej się zmieniających, jak na przykład marki z rynku FMCG. Firmy mają swoje strategie biznesowe i zapisane w nich cele: chcą bezpiecznie i regularnie zarabiać lub zwiększyć ... . Te, jeśli są unikatowe, mogą być również użyte do zwiększania sprzedaży i podnoszenia marży dzięki wykorzystaniu pozycji lidera. Rebranding może mieć dwie przyczyny. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2011
... ponad 40 mld dol. Ponad połowę z tego budżet USA odzyskał w ubiegłym roku ze sprzedaży akcji koncernu w ofercie publicznej. Rząd USA ma jeszcze jedną trzecią akcji GM ... społeczeństwa informacyjnego".Nic więc dziwnego, że na całym świecie opracowuje się strategie walki z cyberzagrożeniami tak w sensie defensywnym, jak i ofensywnym, opracowuje się ...
-
Jak zrozumieć organizacje pozarządowe?
... w żaden sposób nie zmieniają ekonomicznej opłacalności świadczenia usług lub sprzedaży towarów, zwykle producenci ignorują te przepisy (i płacą kary) lub też znajdują ... zdarza się podczas marszów stowarzyszeń górniczych. Generalnie istnieją trzy strategie działania organizacji pozarządowych: strategia konwencjonalna, neutralna, radykalna. Strategia ...
-
Najlepsze dla biznesu miasta Europy 2011
... planujących ekspansję. Wynika to z bardzo dużego wzrostu wydatków konsumentów, silnego wzrostu sprzedaży typu B2B oraz dużego potencjału w miastach regionalnych poza Moskwą i Petersburgiem”. ... powstania agencji w kwietniu br. wspieramy międzynarodowe firmy, które chcą wdrażać strategie ekspansji w stolicy Wielkiej Brytanii lub wejść na ten rynek. ...
-
Tablety napędzą ruch w Internecie
... w ubiegłym roku zwiększył się o 300%. Ten szybki wzrost wynika zarówno z rosnącej sprzedaży tabletów, jak też nieproporcjonalnie większej liczby odwiedzin stron WWW ... trzy razy częściej niż tabletów. „Podczas gdy firmy poszerzają swoje strategie cyfrowe o elementy mobilne, tablety są urządzeniami coraz częściej wybieranymi przez klientów” ...
-
Ożywa rynek nieruchomości handlowych na świecie
... może wynieść 20%. Na rynkach dojrzałych i wschodzących odnotowano silny wzrost sprzedaży detalicznej zarówno w sektorze towarów luksusowych, jak i sektorze dyskontowym, a w ... 11,2% na dojrzałym rynku amerykańskim. Glenn Rufrano dodał: „Handlowcy modyfikują strategie i modele działalności operacyjnej na całym świecie. Oferują połączenie zakupów w ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... 2015 roku. Będzie to kosztować operatora aż 2 mld złotych. Wartość jej sprzedaży w Polsce, wzrosła w I kw. 2012 r. o 21%, a w obliczu kurczącego się rodzimego ... i działają sezonowo na zasadzie krótkich akcji promocyjnych. Czy Euro 2012 zmieniło strategie inwestowania? Z punktu widzenia całości inwestycji maj – czerwiec 2012 tylko nieznacznie różni ...
-
Kadra zarządzająca w social media VIII 2012
... większość firm opublikowała wyniki finansowe, z reguły dobre, spółki zaprezentowały nowe plany i strategie, nieraz zaskakujące czy dyskusyjne. Na drugim miejscu znalazł się Zygmunt Solarz-Żak, co ... zarządzająca PGNIG. Wiodący koncern wydobywczy w Polsce zanotował stratę na sprzedaży gazu w pierwszym półroczu 2012 r. w wysokości 17 mln zł wobec 1 mld ...
-
Kadra zarządzająca obawia się zmiany pracy
... czy rozwoju przez akwizycje. Główny nacisk położony był zatem na strategie rozwojowe. – mówi Edyta Janas z firmy Randstad Professionals. Ten trend potwierdza też Paulina ... talentów na zewnątrz organizacji i ekspansję, poprzez zatrudnienie nowego dyrektora sprzedaży lub prezesa do przeprowadzenia zmiany. Rekrutacje najwyższego szczebla koncentrowały ...
-
Globalne inwestycje w nieruchomości 2013
... r. odpowiadają głównie Chiny i USA. W Chinach wynikał on z rekordowo wysokiej sprzedaży praw do gruntów, a w Stanach Zjednoczonych – z chęci uniknięcia podwyżek podatku ... jakości w miastach z dużymi węzłami komunikacyjnymi”. Prognozy oraz możliwości i strategie inwestycyjne w poszczególnych regionach w 2013 r. David Hutchings, dyrektor działu badań ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... 2 zł za sztukę. Następnie jadą na targ i – zmuszeni przez konkurencję – ustalają cenę sprzedaży na 1,95 zł za arbuza. Nic nie zarobili, choć sprzedali więcej niż ... twój produkt jest droższy. A to wstęp do rozmowy i świetny sposób na wyróżnienie się. Strategie budowania wartości Cena, wbrew temu, co sądzą niektórzy marketerzy, nie jest po prostu ...
-
Oferty pracy: nietypowe wymagania mogą zaskoczyć
... analizy ofert opublikowanych w portalu Pracuj.pl wynika, że pracodawcy stosują różne strategie przyciągnięcia uwagi kandydatów, w zależności od firmy i specyfiki branży, w której działa ... przez pracodawców stanowisk hybrydowych. Może to być na przykład menedżer sprzedaży z doświadczeniem w pracy w tzw. back office w danej branży lub analityk ...
-
Największe firmy budowlane 2012
... działalność, większość europejskich potęg budowlanych realizowała strategie dywersyfikacji umożliwiające zarówno osiągnięcie zrównoważonego rozwoju jak i zwiększenie ... który zawiera ranking 50 największych firm budowlanych w Europie pod względem wielkości sprzedaży. Dodatkowo przedstawia 20 liderów w branży pod względem ich kapitalizacji rynkowej. ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... handlowego kluczem do sukcesu. Ale dyrektorzy handlowi powinni także inwestować w strategie przyciągające klientów do obecnych w centrum marek i sklepów, a także w technologie cyfrowe ... poprawę nastrojów konsumenckich i doprowadzi do wzrostu dynamiki sprzedaży w handlu detalicznym, przyciągając kolejnych krajowych najemców, jak i zagraniczne marki. ...