-
Spada konkurencyjność polskich firm. Kosztami pracy już nie wygramy?
... o +19,5% i +6,1% (wykres 4). Z kolei Bułgaria i Rumunia odnotowały znaczne straty, odpowiednio -29,8% i -35,1%. Znacząca deprecjacja węgierskiego forinta i polskiego ... – w tych dziedzinach polskie firmy nie tylko nie odstają, ale z reguły wyprzedzają pozostałe kraje zachodnioeuropejskie! Pod względem nowoczesności polskie firmy są porównywalne w ...
-
94% sklepów online nie śledzi statystyki
... roczne straty rzędu 730 000 euro na firmę. 21% organizacji szacuje roczny koszt niskiej wydajności swych witryn na poziomie 2,1 mln euro, a dalsze 23% mówi o kosztach rzędu ... respondentów. Zwraca też uwagę bardzo niski procent rejestrowania zachowań klientów przez firmy działające na obszarze sprzedaży, dla których te informacje są nader istotne i ...
-
Polityka energetyczna UE a polski rynek energii
... wytwarzania produktu, w tym właśnie na niższych kosztach mediów energetycznych. Wzrost cen energii może ... spowodował niemożliwe już do wyrównania straty. Oprócz zaniechania budowy elektrowni jądrowej w ... z przedsiębiorstwami z pozostałych państw unijnych. Według doniesień "Rzeczpospolitej", firmy produkujące turbiny do bloków energetycznych mają ...
-
Sytuacja finansowa sektora przedsiębiorstw II kw. 2015
... straty na operacjach finansowych). Rentowność. Nadal rósł odsetek firm rentownych – w II kwartale br. osiągnął on poziom 75 proc. wobec 73,9 w analogicznym okresie 2014 r. Zwiększył się także odsetek firm z wysokim poziomem rentowności (ponad 5 proc.). Oznacza to, że kondycja przeciętnej firmy ... w kosztach przedsiębiorstw stopniowo rośnie. Najbardziej ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... dostrzec wyraźny wzrost wyszukiwania frazy “zakupy online”. Firmy, które wstrzymywały się z wejściem w sprzedaż online ... pielęgnacyjne Z kolei do produktów, które zaliczają największe straty, należą: dobra luksusowe: biżuteria, zegarki, ... zakupu bez obowiązkowej rejestracji, czy informowanie o kosztach i czasie wysyłki przy każdym produkcie. Zadbaj o ...
1 2