-
Biura podróży a reklama radiowa
... dotrzeć z nimi do odbiorcy, dlatego jest przydatne przy promowaniu ofert last minute” – mówi Piotr Haładus z TUI Poland. Jak czytamy w raporcie, target biur podróży to osoby dorosłe (częściej kobiety, bo to one przeważnie decydują o wyjazdach), najczęściej w wieku 30-50 lat, ze średnich i dużych ...
-
Słuchalność radia w 2011 r.
... (85,5 proc.), właścicieli firm (85,1 proc.) i pracowników umysłowych (84,9 proc.). Informacje o badaniu Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala: I-XII 2011, target: wszyscy, 15-75 lat (jeśli nie zaznaczono inaczej).
-
Branża energetyczna przed próbą
... a im wyższe koszty przedsiębiorców tym droższe ich produkty i usługi – koło się zamyka – mówi Łukasz Gajewski, Prezes Instytutu Outsourcingu i Prezes Target BPO. Nowe regulacje mogą zachwiać polskim rynkiem i szybko zweryfikować dotychczasowe strategie biznesowe dostawców. Dodatkowym bodźcem będzie multiplikacja podmiotów oferujących energię, a ...
-
Słuchalność radia wśród kobiet 2011
... wybieranym medium. Od godziny 7 do 16 zasięg stale przekracza 20 proc. Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala I-XII 2011, target: kobiety
-
Insight czyli wyczucie klienta
... globalnym przykładem odkrywania możliwości biznesowych z wykorzystaniem własnych zasobów może być Toyota. Wdrożone przez nią koncepcje i rozwiązania – Kaizen, Lean Management, Target Costing – generowały nowe szanse na skuteczne konkurowanie. Czynniki otoczenia zewnętrznego, konkurenci oraz zasoby własne są ważnymi źródłami odkrywania możliwości ...
-
Fanpage na Facebooku: jak pisać posty
... umiejętności przychodzą z czasem, a fundamentalna wiedza będzie dobra na początku przygody z social media. Każdy profil jest jednak inny i każdy ma inny target. Śledzenie i baczne obserwowanie tego, co dzieje się na profilu pozwoli nam na wysnucie wniosków i zaplanowanie dalszych kroków. Uczmy się na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2014
... stopy procentowe bez zmian. Benchmarkowa stopa procentowa repo wynosi 0,50 proc. i jest na tym poziomie od maja 2009r. Bank utrzymał target zakupu aktywów na poziomie 375 mld funtów. Jest to zgodne z prognozami ekonomistów. Według szefowej Międzynarodowego Funduszu Walutowego (MFW) Christine Lagarde ...
-
FORTINET: w 2015 r. cyberprzestępcy mocno uderzą
... i kradzieże danych Niektórzy nazywają rok 2014 „rokiem kradzieży danych”. Nie powinno to nikogo dziwić – wystarczy wspomnieć głośne włamania do sklepów Target, Michaels, P.F. Chang’s czy Home Depot. Specjaliści FortiGuard Labs przewidują, że w roku 2015 ta tendencja się utrzyma, a crackerzy będą wykorzystywać bardziej ...
-
Karta graficzna SAPPHIRE Radeon R9 Nano
... technologie, takie jak: Microsoft DirectX 12 Vulkan API AMD FreeSync AMD TrueAudio AMD LiquidVR AMD VSR scaling AMD Frame Rate Target Control Gwarancja, dostępność i ceny: Sugerowana cena detaliczna SAPPHIRE Radeon R9 Nano wynosi około 2 999 PLN brutto. Karta jest już w sprzedaży ...
-
Nowoczesne finanse wspierają rozwój firmy
... mają szansę osiągnąć te zespoły, które w swoim otwarciu i biznesowym podejściu do transformacji funkcji finansowych będą opierać się o Nowoczesny Model Operacyjny (Target Operating Model – TOM). Nowoczesny Model Operacyjny opracowany przez KPMG daje liderom finansowym możliwość zorientowania się, gdzie są dzisiaj i gdzie chcą ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 44/2015
... (jak wiadomo krytycznie wobec tej inicjatywy wypowiadały się Japonia i USA. Bank Japonii nie zmienił dotychczasowych założeń prowadzonej polityki pieniężnej. Utrzymał target stymulowania monetarnego na poziomie 80 bln jenów. Wg analityków BoJ może złagodzić swoją politykę monetarną dopiero w styczniu 2016 r. Rosja ponosi ...
-
10 zagrożeń, które hakerzy przygotowują na 2016 rok
... specjalnie tworzonego oprogramowania, zdolnego przeniknąć do systemów konkretnych organizacji; przykładem takiego włamania może być atak na system amerykańskiego przedsiębiorstwa handlowego Target. Wprawdzie niespecyficzne ataki o szerokim zasięgu będą nadal zagrożeniem dla osób fizycznych i małych firm, lecz hakerzy poświęcą więcej uwagi atakom na ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 24/2016
... do niej także Polska. Organizacja ma swoją siedzibę Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Bank Japonii zdecydował o kontynuowaniu dotychczasowej polityki i utrzymał target stymulowania monetarnego na poziomie 80 bln jenów (764 mld USD). Według japońskiego Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu kwietniowa produkcja przemysłowa w Japonii ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... r. zdecydowanie najwięcej wydał na reklamę w telewizji – 58% nakładów. W dalszej kolejności wybierane były: radio (21%), magazyny (16%), internet (3%) i gazety (2%). Według badania Target Group MillwardBrown przeprowadzonego dla WP i KtoMaLek co piąty Polak korzysta z internetu szukając informacji o lekach. Nie przekłada się to jednak na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... 2017 r. i była to pierwsza podwyżka stóp procentowych na Wyspach od dekady. Stało się to zgodnie oczekiwaniem rynków. Bank utrzymał też target zakupu aktywów - na poziomie 435 mld funtów. BoE podwyższył go w sierpniu 2016 r. z 375 mld funtów. Wzrosła wartość produkcji polskiej branży ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2018
... ostatni komunikat Banku centralnego Szwajcarii (SNB). "Bank nie zmienia stóp procentowych. Utrzymał ją na rekordowo niskim poziomie, minus 0,75 proc. Target dla 3-miesięczego LIBOR wynosi nadal -1,25 proc. do -0,25 proc. Ta decyzja jest zgodna z oczekiwaniami analityków, którzy spodziewali ...
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... , którą rozpoznaje niemal 99 proc. ludzi na świecie, wywołuje nutkę nostalgii w starszych odbiorcach, jednocześnie zachwycając młodszych widzów. Ten szeroki target został wykorzystany przez studio Warner Bros., które stworzyło kreatywną i wszechstronną kampanię marketingową, zamieniając ten film w globalną sensację. Koszt aktywności promocyjnych ...
-
Reklama kontekstowa 2012
Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w marketingu ...
-
Klient złapany w sieć
Który producent wędek nie chciałby, żeby reklama jego produktu trafiała bezpośrednio do osób właśnie poszukujących nowego kijka na ryby? Zapewne każdy. Jednak pomimo dużych możliwości jakie daje Internet, nadal planowanie kampanii reklamowych w sieci, nie różni się zbytnio od budowania ich w pozostałych mediach. Targetowanie behawioralne może to ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
PKO Bank Polski zaakceptował strategię promocji internetowej Obligacji Skarbu Państwa na 2005 rok przygotowaną przez agencję interaktywną HYPERmedia. Strategia opiera się na mini witrynach inkludowanych w portalach Onet.pl, WP.pl i Money.pl. Plan zakłada również wsparcie reklamowe poprzez targetowane kampanie mailingowe i crosspromocję w postaci ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane pochodzą ze zrealizowanych w niemal 40 krajach kampanii reklamowych, ...
-
Raport Polski Konsument
We wrześniu SMG/KRC Millward Brown Company wprowadza na rynek raport na temat trendów konsumenckich. W ciągu ostatniego pół roku socjologowie z departamentu Target Group Index z SMG/KRC przeanalizowali 15 światowych trendów konsumenckich opisanych przez F. Popocorn w The Popocorn Report i porównali je z polskimi wskaźnikami konsumenckimi. Na ...
-
F-Secure Business Suite: nowe funkcje
F-Secure, producent rozwiązań do ochrony danych, ostrzega przed lawinowo rosnącą ilością ataków targetowanych, czyli takich których ofiarami są konkretne, wybrane wcześniej firmy. Nowe rozwiązania dla biznesu fińskiego dostawcy zawierają funkcje ochrony przeglądania oraz Exploit Shiled. Mikko Hypponen, szef Laboratorium Badawczego F-Secure mówi o ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
Tylko w zeszłym roku sektor biznesowy generował blisko 108,7 mld maili dziennie. Tak wynika z obliczeń Radicati Group. Jedną z czołowych branż, które dokładają największą cegiełkę do ruchu mailingowego w Sieci, jest oczywiście marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ...
1 2