-
KIG: "Pracodawca godny zaufania" 2012
... przemysłu, zatrudnia około 47 tysięcy pracowników na całym świecie. Zarząd firmy zdaje sobie sprawę, że jednym z najważniejszych jej zasobów, decydującym o jej ... home office). Firma zapewnia takim osobom komputer przenośny z dostępem do internetu oraz telefon komórkowy. Skanska SA – rozbudowany program szkoleń Skanska to wiodąca światowa firma ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... obojętne odczucia w tym zakresie. Jednocześnie 2/3 respondentów irytuje konieczność oczekiwania na obsługę. Firmy stoją więc przed wyzwaniem polegającym nie tylko na rejestrowaniu opinii klientów we wszystkich kanałach (takich jak telefon, wiadomości tekstowe, media społecznościowe czy chat), lecz także na zgromadzeniu wystarczających informacji ...
-
Własna działalność gospodarcza a bezpieczeństwo IT
... . W ten sposób, jeżeli telefon kiedykolwiek zginie, pracownicy będą mogli zdalnie usunąć z niego informacje krytyczne informacje firmowe. Krok 7: Monitoruj wszystko centralnie. Obecnie podstawowa ochrona IT jest lokowana na granicy sieci firmy, serwerze plików oraz urządzeniach punktów końcowych – zatem w jaki sposób właściciel firmy jest w stanie ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2014
... wykorzystywano szereg różnych wersji szkodliwego oprogramowania, w tym przeznaczone dla systemu OS X firmy Apple. Po publikacji naszego raportu operacje w ramach kampanii Icefog zostały ... tekstowych przy użyciu błędnej nazwy, a po otrzymaniu dowolnej wiadomości tekstowej telefon po prostu zawiesi się i stanie się bezużyteczny. Urządzenie będzie bez ...
-
Plany polskich pracodawców V 2017
... i dodatki socjalne (8%), szkolenia i kursy (7%) oraz sprzęt firmowy, jak np. laptop, telefon czy służbowe auto (6% wskazań przedstawicieli firm). Nie do końca ... wielkość firmy próbie 1000 firm (margines błędu statystycznego dla próby N=1000 wynosi 3,1%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy ...
-
Zatory płatnicze, czyli na próżno szukać winnych
... fakt, że firmy nieszczególnie widzą ... telefon. Nie zmienia to jednak obrazu całości, który wypada mocno na niekorzyść przede wszystkim kontrahentów. - Opinie przedsiębiorców, którzy nie wiążą złej jakości zarządzania firmą z tym, że opóźnia ona płatności, z jednej strony pokazują, że jest to sposób na radzenie sobie z kontrolowaniem płynności firmy ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... twarz”, a 82 proc. przez telefon. Wskazówki udzielane on-line to tylko 45 proc. Ponieważ komunikacja typu B2F jest przesycona osobistymi opiniami konsumentów, firmy mogą ... z kwestiami finansowymi. Wyniki badania wskazują na istnienie komunikacyjnej luki, którą firmy muszą wypełnić, jeśli chcą zapewnić tak znacznej grupie docelowej informacje , które ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... , że najmniej zadowoleni są z udogodnień oferowanych przez firmę oraz możliwości rozwoju zawodowego. Wśród typowych udogodnień oferowanych przez firmy, w których pracują respondenci badania Talent Club znalazły się: telefon komórkowy (prawie 58% respondentów), laptop firmowy (prawie 46%), samochód służbowy – który pracodawca udostępnia co czwartemu ...
-
Strony mobilne to ciągle rzadkość
... . Następstwem tej rewolucji była zmiana zachowań kupujących, dla których telefon stał się narzędziem również w procesie zakupowym. Czy przedstawiciele małych ... fryzjerzy w Łodzi – 40% dentyści w Białymstoku – 38,46% restauratorzy w Warszawie – 50% firmy remontowe w Poznaniu – 30% elektrycy w Poznaniu – 27,27% hydraulicy w Gdyni – 30% pomoc drogowa w ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... niż z komputera stacjonarnego. Markom łatwiej komunikować się z nami w taki sposób. Firmy e-commerce jako główny cel komunikacji mobilnej typują pozyskanie nowych klientów – wskazała tak ... co trzeci Polak powyżej 15. roku życia otrzymuje oferty handlowe na telefon komórkowy. Badania pokazują, że jesteśmy pozytywnie nastawieni do otrzymywania tą ...
-
Co dla firm oznacza wprowadzenie GDPR?
... , która będzie skutecznie chroniła przed ich utratą – czy to przez intencjonalne działanie zewnętrzne czy przypadkowe utraty danych spowodowane przez pracowników firmy. Mimo, że nowe przepisy nie wymagają szczególnego rodzaju kontroli technicznej, wskazują szyfrowanie jako efektywny sposób zabezpieczania danych osobowych i uniemożliwienia ich ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2017
... zdalną kontrolę nad inteligentnym domem, co umożliwiło im manipulowanie światłami i usługami wodnymi. Badacze z University of Michigan ujawnili błędy w platformie SmartThings firmy Samsung, która pozwoliła im uruchomić alarmy dymne i otworzyć drzwi. Zespół badawczy Check Point znalazł z kolei luki w urządzeniu telewizyjnym, które umożliwiłyby ...
-
Przedsiębiorcy nie chcą sprzedawać dłużnikom, ale i tak sprzedają
... wierzytelności (16 proc. i blisko 35 proc. poprzednio). Ponadto firmy proszą partnerów o dostarczenie zaświadczeń o niezaleganiu ze składkami w ZUS i z podatkami w urzędzie skarbowym ... ” zostało przeprowadzone w listopadzie 2017 r. przez Keralla Research na zlecenie firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso na próbie 500 firm z sektora MSP. Poprzednie ...
-
Jak wielkie organizacje marnują przełomowe innowacje?
... że jest to najpopularniejszy telefon wśród kadry menadżerskiej. Ba, nawet prezydent USA korzystał z Blackberry. Akcje firmy kosztowały 236 dolarów w ... wyschły. Profesor Clayton Christensen, światowej sławy guru w dziedzinie zarządzania, właściciel firmy konsultingowej Innosight i autor pojęcia disruptive innovation, który zasłynął książką “ ...
Tematy: nowe technologie, innowacje -
Whaling, czyli phishing na grubą rybę. Na co uważać?
... Aleksander Chmiel z EIB SA. Na co zatem szczególnie uważać? Oto 3 przykłady „wyjazdowych” działań hakerów: Email lub telefon od osoby z zarządu Najczęściej „wielorybnicy” przesyłają do firmy fałszywą wiadomość e-mail, która zazwyczaj zawiera prośbę o podanie danych dostępowych do bankowości elektronicznej czy informacji o karcie kredytowej ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... , które nie wprowadziły żadnej zmiany zanotowały średni spadek konwersji na poziomie 6,2%. W przypadku rekomendacji dotyczących szybkości działania sklepów internetowych w kanale mobilnym, firmy, które zastosowały się do zaleceń, uzyskały średnio 11% wzrostu szybkości działania. Natomiast tam, gdzie nie zostały wdrożone żadne rekomendacje, wystąpił ...
-
eLeader nagrodzona
... telefonów komórkowych (tzw. smartfonów). Produkty z serii eLeader.Mobile 4G przeznaczone są dla pracowników oddelegowanych do konkretnych zadań poza centralą firmy np. handlowców zbierających zamówienia od klientów, ankieterów pracujących na zlecenie ośrodków badawczych czy serwisantów dokonujących napraw gwarancyjnych i współpracujących z serwisem ...
-
Nowe taryfy Plus GSM dla firm
... pakietu kosztuje 20 gr. Opłata miesięczna za pakiet wynosi 1 zł netto. Firmy, które często kontaktują się z konkretnymi kontrahentami i dostawcami, mogą teraz skorzystać z tanich połączeń ... zrealizować od 120 do 800 minut. W System Plus firmy mogą skorzystać z tanich połączeń między pracownikami firmy. Minuta rozmowy wynosi od 0,10 do 0,20 zł. ...
-
Germanos rozbuduje polską sieć
... , planuje dalsze umocnienie swojej pozycji na polskim rynku telefonii komórkowej. Polska stanowi obecnie jeden z najbardziej obiecujących rynków telekomunikacyjnych w Europie w strategii firmy. Germanos dysponując siecią ponad 320 sklepów w całej Polsce, w których zatrudnia ponad 600 osób planuje dalszą ekspansję na polskim rynku poprzez ...
-
Inotel - taniej dla biznesu
... PBX) obsługująca protokół IP Centrex, numery wewnętrzne, zarządzanie usługami przez stronę WWW, biling on-line, przekazywanie i przekierowywanie połączeń. Za dodatkową opłatą firmy mogą dokupić bardziej zaawansowane usługi. Do wyboru mają m.in.: pocztę głosową Voice2Mail – pozostawianie wiadomości głosowej na skrzynce głosowej abonenta, która ...
-
Jak zdobyć abonenta?
... zdobyć abonenta" wskazuje oczekiwane przez Polaków cechy operatorów telefonicznych. Z przeprowadzonych wspólnie z PBS badań wynika, że prawie dla 60% Polaków w wyborze firmy telefonicznej ważna jest głównie uczciwość. Drugą z cech, którą najbardziej cenią klienci jest profesjonalizm i fachowość pracowników wskazywane przez prawie 1/3 respondentów ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... telefon komórkowy z bluetoothem, książka standardów oraz samochód typu van w tym przypadku Fiat Panda. Pozyskanie do pracy presellera oznacza przeprowadzenie go przez proces szkolenia, który zapewni nowym pracownikom bezstresowe wejście do nowej firmy ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... która zadebiutowała w Polsce jesienią 2009 r., wprowadzając na rynek mocno spersonalizowany telefon komórkowy dla seniorów. Pojawienie się nowego producenta pozwoliło ograniczyć postępujący proces marginalizacji seniorów przez rynek telefonii komórkowej. Claim firmy brzmi: „łatwiejsze kontakty z bliskimi”. Kampania reklamowa w prasie oraz przekazy ...
-
Zarządzanie jakością w firmie
... . Wskaż pracownikom osobę kontaktową, odpowiedzialną za udzielanie informacji, jej e-mail i telefon. Ustal zasady współpracy i zadawania pytań. Określ z szefem zasady finansowania ... chcesz przekonać. Rozpocznij od korzyści dla szefa/pracownika, potem podaj korzyści dla działu i firmy jako całości. Wyjaśnij, jakie Metody chcesz stosować, podając jak ...
-
Microsoft Apps w Nokia z Symbian Belle
... Apps to przykład wartościowej i innowacyjnej oferty firmy Nokia dla użytkowników urządzeń z systemem Symbian”. „Aplikacje biurowe firmy Microsoft do urządzeń Nokia z systemem ... pierwszy poza platformą Windows. Microsoft Apps będą dostępne do pobrania przez telefon lub komputer i będą działać w urządzeniach Nokia N8, Nokia C7, Nokia C6-01, Nokia ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy VIII 2011
... zapisanych w pliku konfiguracyjnym programu. Po tym, jak zainfekowany telefon otrzyma, bez wiedzy użytkownika, takie połączenie telefoniczne, szkodliwy użytkownik ... wyolbrzymienie sprawy. W sierpniu społecznością IT wstrząsnęła wiadomość pochodząca od firmy McAfee (przejętej przez Intela rok temu) o wykryciu potencjalnie największego cyberataku w ...
-
Firmowe strony www a urządzenia mobilne
... zintegrowany z aplikacjami mobilnymi (np. Allegro na telefon). Nieduże jest również zainteresowanie funkcją sklepu internetowego dostosowanego do urządzeń mobilnych (12%) oraz funkcją zgłaszania do lokalnych katalogów firm (15%). Nieco większe uznanie zdobyła jedynie możliwość podania adresu firmy w wynikach wyszukiwania np. Google oraz mapy ...
-
Odzyskiwanie danych tylko profesjonalnie
... pod profesjonalne laboratoria przywracające prywatne i firmowe pliki. Eksperci z polskiego oddziału firmy Kroll Ontrack przestrzegają przed "specjalistami", którzy mogą nie ... innymi w ofercie profesjonalnych firm. Przypominają także, że dobrym pomysłem jest telefon do specjalistycznych laboratoriów, których konsultanci w pierwszym etapie poproszą o ...
-
Urządzenia szpiegowskie coraz popularniejsze
... wyjaśnia Maciej Nowaczewski ze Spy-Shop.pl. Z danych Spy Shop wynika również, że podsłuchy telefonów komórkowych stosują częściej osoby prywatne, niż firmy i instytucje. Dlaczego podsłuchujemy? Wykorzystanie nowoczesnych urządzeń elektronicznych do śledzenia osób i pojazdów jest coraz powszechniejsze. Tylko w ciągu jednego roku zainteresowanie tym ...
-
Bezpieczne dane firmowe na urządzeniach mobilnych
... jakiekolwiek procedury dotyczące bezpieczeństwa urządzeń mobilnych, a jeszcze mniej stosuje oprogramowanie zabezpieczające - informują eksperci firmy PwC w opublikowanym raporcie "Globalny stan bezpieczeństwa informacji 2013". Firmy nadal zbyt optymistycznie postrzegają swoje możliwości obrony przed cyberatakami i zbyt mało inwestują w rozwiązania ...
-
Pokolenie Y a zwyczaje internetowe
... odpowiedziało, że jeżeli pozbawiono by ich możliwości łączenia się z siecią poprzez telefon, czuliby niepokój jakby brakowało im cząstki siebie. W oparciu o ankietę ... firmy. To z kolei stanie się wyzwaniem dla specjalistów IT, którzy muszą chronić aktywa firmy i informacje. Chociaż dwoje na pięć (40 procent) ankietowanych podaje, że polityka ich firmy ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
... bezpośredniej interakcji i natychmiastowego otrzymania poszukiwanych informacji. Polskie firmy mają się jednak czym chwalić w dziedzinie innych form kontaktu, nie unikają wszechstronnej komunikacji ze swoimi klientami poprzez popularne i ugruntowane kanały kontaktu takie jak telefon, e-mail czy strony internetowe. To trend szczególnie pozytywny ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... wykazują się niewiedzą, niedbałością o relacje z klientami oraz swoją opinię. Badanie wykazało też znaczne niedociągnięcia po stronie jakości obsługi klientów przez firmy kurierskie. Elastyczność działania, czas dostawy oraz uprzejmość kurierów to obszary dużych możliwości poprawy. WYNIKI SZCZEGÓŁOWE Telefoniczna obsługa klienta Najwyższe noty ...
-
BYOD zmniejsza bezpieczeństwo danych firmowych
... hasła. Jest to podyktowane najprawdopodobniej obawami związanymi z kwestiami regulacyjnymi, gdyż telefon należy do pracownika i przechowuje on w nim także swoje prywatne dane” – mówi Cezary Piekarski. Jeszcze bardziej niepokojący obraz wyłania się z badania firmy GFI Software. Przebadano tysiąc pracowników z USA, którzy korzystają z transportu ...
-
Smartfon Nexus 5
... , jak i jasnych obszarach. Wydajność i szybkość Nexus 5 to pierwszy na świecie smartfon z systemem Android 4.4 KitKat®, co umożliwia swobodne korzystanie z najnowszych rozwiązań firmy Google. Wyposażono go w szybki procesor SnapdragonTM 800 oraz technologię transmisji danych 4G/LTE. Co więcej, w Nexusie 5 zastosowano wyświetlacz IPS Full HD ...