-
Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS
... SMS jest przez nich wskazywany jako zachęcający kanał komunikacji reklamowej. Firmy coraz mądrzej wykorzystują SMS-y, np. działając zgodnie z zasadami permission marketingu. ... na preferencje Na SMS jako najbardziej odpowiednią formę otrzymywania ofert na telefon najczęściej wskazywały osoby z wykształceniem wyższym – uważało tak 31% z nich. Wyraźny ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... już w listopadzie, a co trzeci odłożył zakupy na pierwszą połowę grudnia. Firmy Deloitte, Dealavo i Google postawiły przeanalizować i zestawić ceny proponowane przez 800 ... na koszyku dziesięciu popularnych produktów różnice sięgają 23 proc. I tak, dla przykładu, telefon Apple iPhone 5S 16GB (kolor szary) kosztował w najtańszym sklepie 1240 zł, a w ...
-
Ile kosztują nas złe nawyki i uzależnienia?
... Polacy bynajmniej nie żałują. Podobnie jest z piciem kawy, czy pogaduszkami przez telefon. Nawyki te przeważnie nie przysparzają kłopotów i tym samym nie budzą niechęci ... najmniej 60 dni od terminu, rachunków za telefon, telewizję kablową, rat pożyczek, czynszów, a także długów windykowanych przez firmy windykacje oraz ze względu na nieuregulowane ...
-
Biometria behawioralna zamiast hasła dostępu
... i przewidzieć jego następny ruch" - twierdzą autorzy raportu. Powinniśmy być zatem gotowi na telefon, który zrozumie, kim jesteśmy, czego i kiedy chcemy, jak chcemy to ... poprawić użyteczność i możliwości samoobsługi. " – mówi Mariusz Osiński – inżynier techniczny z firmy Bitdefender. Gartner nie tylko przyjmuje założenia - australijscy naukowcy ...
-
Coś więcej niż work-life balance
... Z drugiej strony pracownicy wśród trzech najważniejszych czynników decydujących o wyborze firmy wymieniają - obok wynagrodzenia - atmosferę w miejscu pracy oraz ... załatwiać 36% ankietowanych. Na co najczęściej pozwalają sobie Polacy w pracy? Rozmowy przez telefon lub komunikatory społecznościowe, z rodziną lub znajomymi (22%) Czytanie artykułów, ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... tabletu. - Zebrane dane pokazują, że jest spora część kupujących, którzy do przeglądania oferty sklepu wybierają telefon, a kiedy przychodzi do zakupu, przerzucają się na komputer. Nic dziwnego, ... wkrótce zniknie. Zauważamy, że popularność zyskują linki w promocyjnych SMS-ach. Firmy tworzą już standardowo swoje sklepy w technice RWD, dzięki czemu ...
-
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
... telefon zostanie odebrany praktycznie natychmiast – jeżeli to nie nastąpi w ciągu pierwszych paru minut, klient rozłącza się, być może z zamiarem skorzystania z oferty innego dostawcy. W ten sposób nawet spore pieniądze mogą dosłownie przeciekać firmom przez palce – komentuje Paweł Lipiński, założyciel i prezes zarządu firmy ... gotowa odebrać telefon ...
-
Potwierdzanie tożsamości. Jakie jest najskuteczniejsze?
... czy klikniemy w link - mówi Maja Wiśniewska z SMSAPI, firmy oferującej usługi masowej wysyłki wiadomości, w tym dla sektora finansowego. Aby uwierzytelnienie było skuteczne należy także odpowiednio zabezpieczyć urządzenie, z którego korzystamy. Oznacza to, że jeżeli na nasz telefon otrzymujemy kody uwierzytelniające, dostęp do niego powinien ...
-
Jak Polacy płacą rachunki domowe?
... wielu Polaków się pogarsza – mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. Ceny rosną w zastraszającym tempie Już teraz ... drugiej kolejności byłyby to czesne za studia, szkołę/żłobek/przedszkole prywatne (41,1 proc.), rachunki za telefon, Internet (39,5 proc.) oraz rachunki za telewizję kablową/ satelitarną/internetową ...
-
Aplikacja mobilna banku, czyli bardzo rozszerzona bankowość
... pożyczki, kupujemy ubezpieczenia, bilety, załatwiamy sprawy urzędowe, a nawet zakładamy firmy. W Banku Millennium ogromną wagę przykładamy do doświadczenia klienta, dlatego aplikację ... za zakupy kodem BLIK (70 proc.) i zrobić przelew BLIK na telefon (63 proc.). Znaczna grupa badanych korzysta też z autoryzacji mobilnej (potwierdzania operacji w ...
-
Lojalność e-klienta
... Ponadto analiza badań wykazała iż zdecydowanie najczęściej wykorzystywanym instrumentem komunikacyjnym jest telefon, aż 98% polskich sklepów on-line wykazuje tę tendencję. - ... dobrej jakości z pewnością zostanie wynagrodzone ich oddaniem i przywiązaniem do firmy. Firmy, które oferują nieznane dotąd marki powinny w sukcesywny sposób przekonywać ...
Tematy: -
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... indywidualnie i dlatego należy personalizować pole Do: wstawiając imię i nazwisko (ewentualnie nazwę firmy) adresata lub przynajmniej jego adres e-mail. Praktycznie wszystkie programy ... może zmniejszyć akceptację przesyłek z Państwa firmy zwłaszcza wśród użytkowników łączących się z Siecią przez modem lub telefon z GPRS. W newsletterze raczej nie ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania IV-VI 2007
... Amerykanów chce mieć iPhone'a. Około 8 proc. respondentów planuje nabyć ten telefon w ciągu następnych 3 miesięcy, a 22 proc. zamierza kupić iPhone "kiedyś w przyszłości". ... przedstawiony jako zero, jeden itd.): < iframe src=address’ width=5 height=5 > < / iframe > Eksperci z firmy Kaspersky Lab wiedzieli o tych ciągach już od kilku lat. Są to typowe ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... inwestycją o wysokim zwrocie zarówno w efektywności operacyjnej firmy, jak i jest narzędziem podnoszenia wartości firmy jako całości. Efektem wprowadzenia tej strategii ... utratę pozycji na rynku. Kiedy w 2004 r. inżynierowie Nokii skonstruowali pierwszy telefon z dotykowym wyświetlaczem, na którym można było instalować dodatkowe aplikacje, władze ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... które bardziej niż inne postawiły na edukację np. nowych technik marketingu i zmianę kultury firmy. W badaniach przeprowadzonych w 1998 roku przez Insight Technology Group wyniki pokazały, że ... na temat krytycznych punktów sprzedaży, lepszym prowadzeniu sprzedaży przez telefon, przygotowaniu najbardziej odpowiedniej oferty dla klientów, pomocy w pracy ...
Tematy: -
Zaufanie w handlu elektronicznym
... analiza badań wykazała iż zdecydowanie najczęściej wykorzystywanym instrumentem komunikacyjnym jest telefon, aż 98% polskich sklepów on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie ... jedynie w celach marketingowych na potrzeby firmy. Ustawa ochrony danych osobowych głosi, iż firmy, które posiadają bazy danych personalnych zobligowane ...
-
Wirusy i ataki sieciowe X-XII 2005
... telefonów, ale także każdego rodzaju komputera PC, do którego podłączony jest telefon. Należy wspomnieć tu również o trojanach "wandalach" - do tej grupy ... firm innych niż Microsoft. Świadczy o tym zarówno incydent z rootkitem Sony, jak i luka WMF. 5. Firmy antywirusowe coraz częściej będą znajdowały się w sytuacji, gdy interesy dużych producentów ...
-
Przedsiębiorczość i samozatrudnienie w Europie 2007
... złożone procedury administracyjne nadal stanowią znaczące przeszkody przy zakładaniu firmy. Unia Europejska i państwa członkowskie muszą dokonać zmian w tych obszarach. Czy ... Eurobarometru objęło 28 krajów – UE25, Stany Zjednoczone, Islandie i Norwegie. Badaniu ankietowemu przez telefon poddano 20 tys. osób (około 18 000 mieszkańców Unii ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... na usługi polskich specjalistów. Najczęściej z usług outsourcingu sprzedaży korzystają firmy z sektora FMCG, finansów, farmacji i telekomunikacji Niezachwiany wzrost Instytut Outsourcingu ... produktów takich jak np. połączone w jednym pakiecie telewizja, telefon i Internet. Zapowiada się także walka o klientów pomiędzy operatorami kablowymi ...
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
... tylko wtedy, jeśli między firmą a klientem są stworzone drożne kanały komunikacyjne. Internet, telefon, media – narzędzi umożliwiających komunikację z klientem jest dużo, trzeba tylko wybrać odpowiednie. Stworzenie i wdrożenie programu lojalnościowego dla firmy to nie lada wydatek i wysiłek. Może jednak przynieść wymierny efekt w postaci lojalnego ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna a informacja zwrotna
... w sposób oficjalny, że zostali odrzuceni. Milczący telefon po spotkaniu rekrutacyjnym Mijają ustalone dwa tygodnie, a z firmy w której kandydat był na rozmowie rekrutacyjnej ... osób odpowiedzialnych za proces rekrutacji, ani samego wizerunku firmy. Czy to agencji rekrutacyjnej czy firmy rekrutującej bezpośrednio.” – komentuje Krzysztof Kirejczyk. ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2013
... NetTravelera obejmują aktywistów tybetańskich/ujgurskich, firmy z branży naftowej, centra i instytuty naukowo-badawcze, uniwersytety, prywatne firmy, rządy i instytucje rządowe, ambasady i ... Druga modyfikacja tego trojana zawierała kod wykonujący tę funkcjonalność: Telefon powiązany z usługą bankowości mobilnej zazwyczaj daje możliwość doładowania ...
-
Mali przedsiębiorcy, czyli 2 doby w tygodniu na podróże służbowe
... i samochodem – mówi Krzysztof Koczur. Najwięcej podróżują właściciele firm usługowych Firmy o profilu podobnym do Ibento (oprócz usług eventowych, działające też w reklamie, edukacji ... narzekają na konieczność jednoczesnego prowadzenia rozmów przez telefon i… samochodu. – Coraz rzadziej wybieram samochód z racji na ograniczone możliwości pracy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 44/2018
... lub skradzione zostają dane, zniszczone oprogramowanie, zawieszony dostęp do operacji w Internecie, a firmy płacą okup za odblokowania komputerów. Są też jednak takie zdarzenia, ... swoim klientom kontakt z bankami, które wydały ich karty. 2) Kradzież danych „na telefon” 20 sierpnia 2018 wykryty został atak na sieć telefonii komórkowej z literą T w ...
-
Rekrutacje pracowników w czasie pandemii. Nowe realia
... proces rekrutacji. 48% firm wykorzystuje telefon jako główne narzędzie prowadzenia wywiadu z kandydatem w części projektu. Najczęściej (56%) wykorzystywane jest najpopularniejsze narzędzie do rozmów on-line czyli Skype. Kolejne miejsca zajmują: Microsoft Teams, Google Hangouts, Linkedin, WhatsApp. 1 na 3 firmy wprowadziła narzędzia do prowadzenia ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... w czasie pandemii mogą zapewnić im przedstawiciele firmy ( pprzez różne formy kontaktu online, czy też telefon. Tylko 13,5% upatruje jej w rozwiązaniach bardziej digitalowych typu chatbot. Ponad połowa klientów na całym świecie (63%) podczas pandemii ujawniła, że rozmawiała z działu obsługi klienta jakiejś firmy ...
-
Premiery HEUTHES na CeBIT 2003
... danych czy systemów operacyjnych. Premiery na CeBIT: Najnowszym produktem firmy HEUTHES jest zestaw mobilnych aplikacji, które przekształcają telefon komórkowy w PDA. Dostępne aplikacje to arkusz kalkulacyjny z możliwością lokalnego zapamiętywania danych i przesyłania ich do centrali firmy oraz edytor tekstów. Oba tworzą MoBi (www.isof.pl/mobi/ ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2009
... raz kolejny pierwszą dziesiątkę w rankingu zajmują w większości firmy znane z poprzednich edycji Firmy dla Inżyniera. Zdaniem Magdaleny Suskiej zwyciężają ci, którzy konsekwentnie ... (19%). Z pozapłacowych gratyfikacji najczęściej inżynierowie otrzymywali w 2009 roku telefon komórkowy do użytku prywatnego (48% osób), komputer do użytku prywatnego ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2010
... zadaniowe (23%). Z pozapłacowych gratyfikacji najczęściej inżynierowie otrzymywali w 2010 roku telefon komórkowy do użytku prywatnego (44% osób), komputer do użytku ... byłego pracodawcę innym?”. 58% inżynierów odpowiedziało twierdząco, polecając tym samym firmy, z którymi zakończyli współpracę w ubiegłym roku. Jednak w stosunku do firm, z którymi ...
-
Cloud computing: historia "energii obliczeniowej" dopiero na starcie
... tak samo jak ma to miejsce w przypadku smartfonów, gdzie każdy telefon jest tak naprawdę indywidualnym urządzeniem wykorzystującym zainstalowane i wykorzystywane przez użytkownika ... zarządzania przedsiębiorstwem wszystkim swoim pracowników. Często wynika to z faktu, że firmy te chcą uniknąć utraty lub zniszczenia danych przez słabo przeszkolonych ...
-
10 najważniejszych faktów na temat polskiego rynku IT
... , rozszerzając działania na rynki zagraniczne. Administracja publiczna – sektor, o który walczą firmy IT Aktualnie najbardziej atrakcyjnym z nabywców usług i towarów z sektora IT jest administracja ... są jednym z najdynamiczniej rozwijających się obecnie trendów w Polsce i na świecie. Telefon nie służy już tylko do dzwonienia. Prowadzenie rozmów jest ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... . telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (urządzeń podłączonych do sieci telekomunikacyjnej, jak telefon czy komputer) w celach marketingu bezpośredniego jest dopuszczalnej tylko ... usług, dla bezpieczeństwa klientów, dla bezpieczeństwa pozostałych pracowników firmy oraz samej firmy. Bariery w obszarze ochrony zdrowia Mimo 26 lat gospodarki ...
-
Ile będzie kosztował cyberatak na ZUS?
... swoim klientom kontakt z bankami, które wydały ich karty. Kradzież danych „na telefon” 20 sierpnia 2018 wykryty został atak na sieć telefonii komórkowej z literą T w ... Natomiast na światowej mapie zagrożeń cyberatakami znajdujemy się na 108. miejscu. Średnie firmy przeciętnie tracą przez cyberprzestępców około 1,5 mln zł rocznie. Według Badania ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... w ramach jednego rozwiązania są tzw. Big Data Platform. To dzięki nim firmy przechowują i analizują stale rosnące masy informacji, przekształcając je w zorganizowane, praktyczne analizy ... między klientem a marką. Może byc wykorzystywany w wielu kanałach komunikacji (email, telefon, Messenger, Whatsapp), ale najczęściej wykorzystuje się do tego celu ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... produktów spożywczych) – 73% wskazań. Gorzej jest z poszerzoną informacją nt. innej oferty firmy. Jak się okazuje często infolinie są dedykowane jednemu produktowi (lub ... najbliższej placówki / punktu usługowego oraz możliwości zgłoszenia reklamacji przez telefon. Otrzymaliśmy dość wysoki wskaźnik odpowiedzi, odpowiednio: 86% (choć wydawałoby się, ...
Tematy: