-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... przez media tradycyjne, porównując wyniki z comiesięcznymi statystykami z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Z danych wynikało, że w skali miesiąca: prasa, radio i telewizja powoływały się na filmiki z YouTube częściej niż na informacje z telewizji publicznej. Natomiast cytatów z social media było więcej niż cytowań informacji ...
-
Top Marka w mediach 2014
... 1 lipca 2013 roku do 30 czerwca 2014 roku. W badaniu uwzględniono teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i artykuły spożywcze. Wzorem poprzednich edycji badania największym zainteresowaniem mediów cieszyła się branża ...
-
Kultura i branża kreatywna - silni gracze na światowym rynku gospodarczym
... jej znaczenia dla globalnej gospodarki UE. Największy udział w przychodach miały trzy obszary: telewizja, sztuki wizualne (teatr, balety, koncerty etc.) oraz gazety i magazyny. To niektóre z wniosków ... pośredników w sieci. Do tego niezbędna jest współpraca między poszczególnymi państwami tak, by internet stał się miejscem uczciwych transakcji z ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2016
... . Perspektywy zostały liderem w kategorii miesięczników za sprawą publikacji Rankingu Szkół Wyższych. Na kolejnych miejscach uplasowały się Forbes oraz Twój Styl. Telewizja Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w kwietniu został TVN24, przed TVPinfo oraz TVN. TVN24 zawdzięcza swoją pozycję informacjom na temat rezolucji Parlamentu ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2016
... cytowanym miesięcznikiem w czerwcu były „Perspektywy” - za sprawą publikacji rankingu szkół wyższych, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno miesięcznikom „Forbes” oraz „Pani”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, na podium znalazło się też TVP Info oraz TVN. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję m.in. informacjom ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... pochłonęła promocja leków przeciw przeziębieniu. Ulubionym medium reklamodawców okazała się telewizja, z kolei najrzadziej stawiano na gazety. Najbardziej prężnym reklamodawcą ... nakładów. W dalszej kolejności wybierane były: radio (21%), magazyny (16%), internet (3%) i gazety (2%). Według badania Target Group MillwardBrown przeprowadzonego dla WP i ...
-
Najczęściej cytowane media 2018
... zostały „Perspektywy”, które zacytowano ponad 2 tys. razy. „Forbes” zajął miejsce drugie z ponad 1,3 tys. cytowań, a na pozycji trzeciej uplasował się „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w 2018 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVP Info. Za TVN24 najczęściej cytowano wypowiedzi ...
-
Konflikt pokoleń
... za telefon komórkowy, średnio 10,5 funta miesięcznie. Telewizja jest wciąż bardziej popularna niż Internet, dzieci oglądają ją średnio 14 godzin tygodniowo ... i współdziałają z programami telewizyjnymi i radiowymi. Dziewczęta znacząco częściej niż chłopcy wykorzystują Internet do prac szkolnych. Chłopcy częściej korzystają z Internetu, żeby mieć dostęp ...
-
Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena
... niezależnie od sposobu kontaktu - przez telefon, faks, pocztę elektroniczną lub Internet. System może być otwarty dla wszystkich potencjalnych klientów lub ... internetowej wpłynął również na ofertę operatorów telefonii stacjonarnej oraz operatorów kablowych (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych), którzy wprowadzili usługi triple play. ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne - wynika z badania ... popularne jak telefon. Na kolejnych miejscach znalazła się samoobsługa przez Internet i samoobsługa głosowa. Największe źródła zadowolenia klienta Konsumentów poproszono o wskazanie ...
-
Czas spędzany w Internecie a kontakty międzyludzkie
... czterokrotnie - wynika z badania Ericsson ConsumerLab. Nie znaczy to jednak, że Internet odciął nas od przyjaciół, rodziny i partnerów. Przeciwnie - dzięki temu, że ... Nadal 13 godzin spędzaliśmy, oglądając TV, jednak część tego czasu stanowiła niewątpliwie telewizja przez Internet. Jednak mimo tak znacznego wzrostu czasu w sieci, czas poświęcany na ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... of young children”). Dla dzieci do 8. roku życia najważniejszym medium jest wciąż telewizja – internet nie ma szans w tym starciu. Ale po tym etapie rozwoju ... świecie rzeczywistym. Prawdą jest, że najczęściej używają sieci w celach rozrywkowych (77 proc. wykorzystuje internet do grania w gry komputerowe), jednak już drugą najczęściej wykonywaną ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... procentach przypadków wskazywali na strony internetowe. Internet, jako platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej Internet daje szerokie spektrum możliwości prowadzenia ... produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. Klient płacąc za ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... indywidualnych. Eksperci Deloitte w tegorocznym raporcie zapowiadają również nadejście ery Gigabit Internet. Prędkość Internetu liczona w gigabitach na sekundę (Gbit/s) do końca roku ... do kin spadnie o około 3 proc. r/r do poziomu około 10,6 mld dolarów. Telewizja w Stanach Zjednoczonych: erozja, nie implozja – Amerykański rynek telewizyjny jest ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... przypadku 1/3 ankietowanych istotną rolę odgrywają tradycyjne media, w szczególności prasa oraz telewizja. Cenne okazują się również rady najbliższych. Jednocześnie wyniki ... mebli oraz dodatków do domu – najczęściej poszukujemy inspiracji u bezstronnych ekspertów. Internet jest idealnym miejscem, tu możemy nie tylko znaleźć podstawowe informacje o ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... medium przez reklamodawców z branży e-commerce w okresie od stycznia do czerwca 2017 roku był Internet – 66%, który zwiększył swój udział w media miksie o 6 punktów procentowych. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja (12%), a na trzecim magazyny (9%). Oba zmniejszyły swoje udziały w media miksie, odpowiednio o 8 i 3 punkty procentowe ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... online w widoku 360, który pozwala dokładnie obejrzeć samochód przez Internet, bez potrzeby wizyty u sprzedawcy. Póki co na tę formę prezentacji ... mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o 2,0 proc., a usług - o 1,5 proc. Telewizja publiczna w I półroczu 2018 roku zanotowała 132,2 mln zł zysku, ale ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... oraz sposoby korzystania z dostępnych opcji logistycznych. Badanie dowodzi, że na zakupy przez internet nie decyduje się aż 43% polskich konsumentów. Jakie są ... społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilbordy). EY w drugiej części raportu prezentuje kluczowe źródła zdobywania ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... konsumenci nie obawiają się zakupów przez Internet – 43% z nich dokonuje zakupów w ten sposób. Najczęściej seniorzy przez internet kupują odzież, obuwie oraz sprzęt ... WhatsApp’a (33%) i Messenger (32%). Media Najpopularniejszymi mediami wśród dojrzałych konsumentów są telewizja i radio, jednak co piąty senior przyznaje, że korzysta również ...
-
Reklama w Internecie
Dziś nikt już nie neguje tego, że Internet stał się równie ważnym dostarczycielem informacji, co "klasyczne" media – prasa, radio i telewizja. Od swych konkurentów przejął to, co najlepsze – możliwość wizualizacji informacji i natychmiastową ich aktualizację. Jego specyficzną własnością jest hipertekstualność - możliwość pozyskania ...
Tematy: -
Nowe usługi w UPC Biznes
Internet, telefon i telewizja są dziś dla przedsiębiorców niezbędnymi narzędziami przyspieszającymi rozwój firmy i przyczyniającymi się do poprawy ich pozycji konkurencyjnej. UPC Biznes, jako partner ...
-
Oglądanie telewizji nie odchodzi do lamusa
... znaczenia internetu nie odbywa się kosztem telewizji. Wprost przeciwnie, mobilny Internet pozwala na oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dlatego ... użyciu sprzętów mobilnych. Badanie Ericsson ConsumerLab pokazuje jednak, że tradycyjna telewizja nie odchodzi do lamusa. Z badania przeprowadzonego wśród 12 tysięcy respondentów ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... w TV – skuteczny sposób promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym opiniom (głównie ekspertów od marketingu internetowego i specjalistów agencji interaktywnych), telewizja jest nadal masowym środkiem komunikacji, który w jednej chwili potrafi przyciągnąć milionową publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... pojawiające się na etapie składania zamówienia czy dokonywania płatności przez Internet. Przykładowe opinie klientów: Super szybka realizacja i możliwość odbioru zamówienia w ... dziś książka konkuruje o uwagę odbiorców z innymi mediami, takimi jak radio, telewizja, kino, Internet czy gry komputerowe. Niektóre z tych mediów oferują tanie lub ...
-
Nowe taryfy JA+ Abonament od Plusa
... Internet LTE, podstawowe pakiety internetowe do 10 GB, pakiet minut w roamingu na terenie UE już w taryfie za 49,99 zł, rozmowy bez limitu na numery komórkowe, rozmowy bez limitu na numery stacjonarne, nielimitowane SMS-y i MMS-y, telewizja ... dostępny jest także specjalny pakiet 150 MB na Internet w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Klienci ...
-
"Gwarancja najniższej ceny" w programie smartDOM
... trzeci za złotówkę" pojawiła się "Gwarancja najniższej ceny". Od teraz klienci, którzy zdecydują się na zakup wszystkich trzech usług abonamentowych (telewizja satelitarna, Internet mobilny i telefonia komórkowa) zyskują pewność, że korzystają z najtańszej oferty na rynku. Jeśli klient znajdzie u innego operatora ofertę o porównywalnych parametrach ...
-
Program smartDOM: teraz AGD z rabatami
... są z 24-miesięczną gwarancją, którą można przedłużyć o kolejny rok za dodatkową opłatą. W ramach Programu smartDOM dostępne są już takie usługi jak telewizja satelitarna, Internet LTE Plus i Plus Advanced, telefonia komórkowa i stacjonarna, energia elektryczna, usługi finansowe i ubezpieczeniowe, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV ...
-
#10yearchallange. Jak zmienił się ruch w sieci?
... Eksabajtów. Ponieważ 1 Eksabajt jest równy 1000 Petabajtom, mówimy o 341-krotnym wzroście. Ponadto, Internet stał się najważniejszym narzędziem do pracy, rozrywki czy utrzymywania kontaktów ... , w obecnym roku więcej czasu spędzimy online niż przed telewizorem. Tradycyjna telewizja jest stopniowo zastępowana przez platformy VOD (ang. video on demand) ...
-
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
... ). Odpowiedzi na pytania dotyczące płacenia za treści dowodzą, że internet uchodzi za medium bezpłatne i otwarte. Zdecydowana większość respondentów uważa, że dostęp ... pandemią), a na kolejnych miejscach uplasowały się media społecznościowe (39 proc.), telewizja (34 proc.) i radio (29 proc.). Straciła prasa – zarówno dzienniki, jak i tygodniki. 15 ...
-
smartDOM i smartFIRMA z jeszcze większymi oszczędnościami
... długoterminowe zgodne z regułą – im więcej wybierzesz, tym więcej zyskasz. Wśród usług dostępnych w programie są m.in.: abonament głosowy w Plusie, internet mobilny oraz światłowodowy, telewizja satelitarna, kablowa IPTV i internetowa od Polsat Box, telefon stacjonarny oraz prąd. Zmiany w smartDOM i smartFIRMA Od 12 kwietnia w programach smartDOM ...
-
Przez satelitę do sieci
... modemów kablowych i technologii DSL, nie są w stanie zapewnić użytkownikom podobnie atrakcyjnych usług. Rysunek 1: Dostęp szerokopasmowy w 2002 roku w USA i Europie CATV- telewizja kablowa, DSL- szybkie połączenie wykorzystujące tradycyjne kable miedziane, SAT- dostęp za pośrednictwem satelity, FWA- dostęp radiowy, FTTH- Fibre to the ...
-
Europejskie dzieci Internetu
... z globalnej sieci, prowadzi do szerzenia się prócz myśli pozytywnych również zagrożeń. Internet dla dorosłych często anonimowy, staje się narzędziem do wyciągania danych ... również operatorzy usług internetowych (28%). Jako źródło najbardziej przyjazne wymieniana jest jednak telewizja. Być może uznaje się, że przekaz taki znajdzie najlepszy odbiór i ...
-
Chcesz zaistnieć - rusz myszką!
... się tylko kilka kroków, a właściwie kliknięć myszką stąd... Wystarczy, że włączysz Internet, a on sam podpowie Ci co masz robić by znaleźć drogę do umysłów swych klientów. E-mail, strony www, WAP, telewizja internetowa, radio, telekonferencje i mnóstwo innych nowych technologii - wszystko to powstało kiedyś ...
-
Travelplanet na platformie TV cyfrowej
... TV cyfrowej w Polsce daje nowe możliwości realizacji tego celu” – podkreśla Jakub Mazur, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Travelplanet.pl. Telewizja cyfrowa, tak jak Internet, ze względu na szybkość przesyłu informacji, jest idealna dla ofert „last minute” i pozwala na podjęcie decyzji o każdej porze dnia ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... ponad 80% internautów w korzysta z sieci poszukując tematów związanych ze zdrowiem. Co ciekawe, eksperci wypowiadają się, iż Internet stał się bardziej wiarygodnym źródłem informacji o lekach niż telewizja i radio oraz sami aptekarze. Czy wraz ze wzrostem wymagań użytkowników Internetu nie należy więc zainwestować w pomysły ...