-
Ile kosztuje dostęp do internetu? W Polsce najlepsze oferty
... kolei najniższe ceny za prędkość 100 Mb/s odnotowano w Rosji (5,3 €/mies.), Ukrainie (5,6 €) oraz Rumunii (6,1 €). Polska uplasowała się w dolnej połowie rankingu – za 100 Mb/s płacimy średnio 11 ... kolei oferty, składające się z pakietu kilku usług, jak np. internet + telewizja, internet + dostęp do płatnych serwisów streamingowych wideo i/lub audio ...
-
Depilacja wg Polek
... , że depilacja nóg to nie żadna moda, ale obowiązujący standard. Acxiom Polska postanowił zająć się tym, wbrew pozorom nie tylko wakacyjnym tematem i sprawdzić, ... domowych kobiet korzystających z depilatorów elektrycznych znajduje się zwykle komputer (68%), telewizja cyfrowa (31%) i przynajmniej jeden samochód (64%). Najczęściej robią zakupy w ...
-
Najczęściej cytowane media II 2011
... sumie 9 tytułów prasowych (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Polska, Wprost, Puls Biznesu, Super Express, Polityka, Newsweek), 2 stacje telewizyjne (TVN24 ... tylko Gala (doniesieniami o ciążach polskich celebrytek: Magdy Mołek i Anny Przybylskiej). Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... . Największe przetargi pierwszej połowy tego roku Przetarg o największej wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów ... Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Telewizja Polska SA – ponad 13,5 mln złotych oraz Fundacja Informatyki i Zarządzania – 6,25 mln ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja powiększyła inwestycje o 3%, do poziomu 385 mln zł utrzymując prawie 50% poziom udziału w ... były niższe o ponad 21 mln zł. Kolejne miesiące Eksperci domu mediowego Equinox Polska uważają, że aby pobudzić popyt, trend wzrostu wydatków w tej kategorii utrzyma się również ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny ... form reklamowych, które można swobodnie poznać choćby na łamach strategicznego raportu IAB Polska, warto uzmysłowić sobie kilka istotnych zasad i kryteriów doboru narzędzi do kampanii online. A ...
-
Internet UPC Biznes przyspiesza
... Polska – internet o szybkości wysyłania danych do 30 Mb/s i pobierania ... Polska przez Amarach Research i Deloitte, wykorzystywanie internetu przez polskie firmy stale rośnie, a biznes potrzebuje coraz szybszych łączy w najwyższej jakości. Ma to bowiem istotny wpływ na rozwój firm, a tym samym na rozwój polskiej gospodarki. Internet, telefon, telewizja ...
-
Multiscreening po polsku
... (wzrost o 23 p.p.) przy pokaźnych spadkach odnotowywanych pośród respondentów korzystających z tradycyjnych mediów (telewizja, radio czy prasa drukowana). Czym zajmują się surfujący za pośrednictwem ... potrzeb konsumentów - mówi Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska Wyraźny jest wpływ telewizji na aktywności w sieci związane z markami. ...
-
Podsumowanie pilotażu Interkl@sy oraz Ascom
... funkcjonowania w społeczeństwie informacyjnym. Projekt uzyskał poparcie Ministerstwa Edukacji, organizacji rządowych i pozarządowych - wszystkich opcji politycznych, a jego patronami zostały: Telewizja Polska S.A., Polskie Radio, oraz Gazeta Wyborcza. Interkl@sa pomaga między innymi w wyposażeniu szkół w sprzęt komputerowy, ułatwia szkołom dostęp ...
-
Piractwo rośnie
... działających w ten sposób w sieci zostało zlikwidowanych. Problem społeczny, jakim jest kradzież własności intelektualnej spotkał się również z dużym zainteresowaniem mediów. Telewizja Polska, na antenie programu II, wyemitowała 8-odcinkowy cykl programów "Bądź legalny", poświęcony między innymi, kwestii odpowiedzialności prawnej za naruszenie praw ...
Tematy: BSA -
Medal Otylii na aukcji
... zwróciła się z prośbą do swoich przyjaciół - innych sportowców o przyłączenie się do akcji pomocy chorym dzieciom. Organizatorami aukcji są: Przegląd Sportowy, Telewizja Polska, Polskie Radio oraz serwis aukcyjny Aukcje24.pl, który obsługuje licytację od strony technicznej. Na stronach serwisu można licytować nie tylko ...
-
TVN przez ADSL w TPSA
... Polska zawarła z Grupą TVN umowę w sprawie współpracy przy realizacji projektu telewizji przez ADSL. Oferta ... kanały Grupy TVN: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style i TVN Meteo. "Umowa z Grupą TVN sprawia, że telewizja przez ADSL, którą wkrótce zaoferujemy naszym klientom, będzie znacznie atrakcyjniejsza – do wyboru będzie jeszcze więcej popularnych kanałów ...
-
Polskie kobiety w internecie
... , kim jest typowa polska internautka, czym się zajmuje, co ją interesuje, gdzie mieszka, które strony internetowe najczęściej odwiedza ... , że to medium staje się tak powszechne, jak dotychczas powszechna była prasa, telewizja czy radio. Według grudniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, przeciętna użytkowniczka sieci znajduje się w przedziale ...
-
UOKiK: 19 mln zł kary dla TP EmiTel
... wszczęte pod koniec 2005 roku na wniosek Związku Pracodawców Mediów Publicznych. Jego członkowie - Polskie Radio, regionalne rozgłośnie radia publicznego oraz Telewizja Polska – zarzucili spółce pobieranie zróżnicowanych opłat za świadczone usługi. Nadawcy chcąc dotrzeć ze swoją ofertą programową do odbiorców mogą rozpowszechniać swoje ...
-
Dziennik telewizyjny: co przyciąga widza?
... widzów. Jak podaje dziennik Polska, widownia "Wiadomości" w zeszłym miesiącu wynosiła 4,4 mln osób - to o 12 proc. mniej niż rok wcześniej ... polityka i doniesienia o wypadkach i katastrofach. Zauważyć można również pewne różnice – telewizja publiczna w dziennikach informacyjnych więcej miejsca poświęca tematyce związanej z kulturą i sprawami ...
-
Oferta UPC: telefon i Internet dla firm
... Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonii, wprowadził zmiany w portfolio usług ... . Usługa „Szybsze wysyłanie”, umożliwiająca dwukrotne zwiększenie prędkości wysyłania danych. Dodatkowo w ofercie dla firm pojawiła się telewizja cyfrowa. Firmy mają do wyboru trzy dekodery, w tym dekoder z nagrywarką i HD, a także dwa pakiety ...
-
Internet, TV i telefon od TP SA
... Polska udostępniła nowy pakiet usług składający się z dostępu do Internetu, cyfrowej telewizji oraz telefonii ... pakietu jest o 20 zł wyższy od ceny abonamentu za pakiet neostrady tp z telewizją. Oznacza to, że telewizja nadal jest dostępna w cenie neostrady, a za telefonię internetową trzeba dopłacić 20 zł. Poniżej ceny poszczególnych opcji ...
-
Internet szerokopasmowy: lepszy dostęp
... konsumentów. Jednak wciąż widać dysproporcję pomiędzy obszarami miejskimi i wiejskimi. Polska została sklasyfikowana na 34-tym miejscu z wynikiem wskaźnika BQS ... jakość dostępu szerokopasmowego wymaganą do obsługi przyszłych zastosowań internetowych, takich jak: telewizja internetowa w wysokiej rozdzielczości oraz wysokiej jakości komunikacja wideo ( ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany ... skali całego polskiego rynku reklamy - szczególnie w tradycyjnych kanałach takich jak telewizja, czy prasa - w najmniejszym stopniu dotknął sektor reklamy internetowej. I choć ...
-
Pomoc publiczna w 2012 roku
... ,1 mln zł. Następnie: PLL LOT – 400 mln zł, Spółka Restrukturyzacji Kopalń – 383,2 mln zł, Wielkopolska Siec Szerokopasmowa – 283,6 mln zł, Telewizja Polska – 253,9 mln zł. Spadek wartości pomocy W latach 2008-2012 ogólna wartość pomocy publicznej wykazywała do 2010 roku tendencję wzrostową przede wszystkim ...
-
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
... , napojów gazowanych, które jako jedyne ugaszą pragnienie, czy batoników, które pozwolą „zdobywać góry”. Na "dywanik" do złożenia wyjaśnień wezwane zostały Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, nc+ oraz Viacom International Media Networks.
-
Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja
... wykorzystujemy do tego urządzenia mobilne. Rosnącą popularnością cieszy się także telewizja na żądanie. Jednocześnie jednak użytkownicy nie ukrywają, że wyszukiwanie ... , Chiny, Kolumbia, Dominikana, Niemcy, Grecja, Indie, Włochy, Meksyk, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, RPA, Hiszpania, Szwecja, Tajwan, Turcja, Wielka Brytania i ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego III 2012
... 2 Mbps najkorzystniejszą ofertę posiadają operatorzy telewizji kablowych (Bydgoska Telewizja Kablowa „Gawex” w opcji 12 miesięcznej, Telewizja Kablowa Toruń w umowie 24 miesięcznej) oraz Petrotel (opcja 24 miesięczna). Najdroższą usługę posiada Telekomunikacja Polska w umowie 12 miesięcznej oraz operatorzy działający na jej infrastrukturze ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... się w rękach klas samochodów terenowych małych, vanów, małych vanów, klasy wyższej i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad 55% udziału. Z pewnością na ten trend ma wpływ cyfryzacja i z nią ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... reklamodawców z branży motoryzacyjnej m.in.: Volvo Car Polska, Renault Polska, Citroen Polska oraz Hyundai oraz kampanii informacyjnych Ministerstwa Zdrowia, ... zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,7 pkt proc. z 46,2% do 44,5%. Komentarz Iwony ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Ferrero Polska, Nestle Polska oraz Danone. Największy spadek wolumenu inwestycji reklamowych miał natomiast miejsce ... pojęcie wideo, łączące w sobie dotychczasowe dane telewizyjne (pod pojęciem telewizja linearna) oraz dane wideo online dotychczas wliczane w przychodach internetowych. Z analiz ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% ... wahają się od 83 zł (Multimedia Polska) do 163 zł (Orange). W umowie rocznej korzystne warunki proponuje Multimedia Polska, w przypadku zobowiązań 24 - miesięcznych - ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
... Polska Media (Abczdrowie, Autokult, Dobreprogramy, Money, o2, Pudelek i WP), której łączny wynik to 2,9 tys. wzmianek w innych mediach w kraju. Dalej na podium Telewizja ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... społeczne resortu sprawiedliwości, finansów oraz kampanii przeprowadzonej przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Wzrost wydatków w całym sektorze osiągnął poziom 15,8 mln ... reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt proc. z 47,2% do 45,7%. ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity ... – 16%. W porównaniu rok do roku największy spadek udziału zanotowały: telewizja – 8 punktów procentowych i OOH – 6 punktów procentowych, a największy wzrost: kina – 9 punktów procentowych i radio ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... wzrósł nieznacznie z 7,1% do 7,3%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Najwięcej straciła telewizja, której udział spadł o 3,1 pkt proc. z 45,7% do 42,6%. Komentarz ... się wstępnie opanowana. Świat uczy się życia w nowej rzeczywistości. Polska i inne kraje europejskie wypracowały sposoby zahamowania rozprzestrzeniania się wirusa. ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... odbierania faksów. Polscy operatorzy telefonii stacjonarnej oraz operatorzy kablowi (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych) wreszcie wprowadzili usługi triple play. Do sierpnia 2006 roku czterech największych krajowych operatorów - UPC, Vectra, Multimedia Polska i grupa Aster - uruchomiło 175 tysięcy linii telefonicznych. Podobnie jak ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2017
... Polska”, a na trzecim miejscu pojawił się "Newsweek”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został ponownie „Forbes”. Na drugim miejscu bez zmian „Elle”. Na trzecim miejscu uplasował się ponownie „Playboy”. Telewizja ... na miejsce czwarte, a na trzecim pojawiła się telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... rozmowa RMF FM” o odejściu z klubu PiS i planach założenia nowego koła poselskiego. Telewizja TVN24 awansowała od października o 2 oczka.Cytowano najczęściej wystąpienie Adama Hofmana w „ ... listopada liderem zostaje Do Rzeczy. Na drugim miejscu znalazła się Gazeta Polska, natomiast trzecie miejsce podium to Viva. Miesięczniki i dwumiesięczniki Na ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... nowa rzeczywistość medialna, w której piąta władza to nie tylko telewizja, radio i gazety. Przez lata przyzwyczailiśmy się do uznawania internetu za medium ... Maciej Maciejowski, zaistniał na Twitterze dzięki swej sensacyjnej wypowiedzi. Komentując zamieszki przed meczem Polska – Rosja na Euro 2012, wyraził żal, że marsz Rosjan nie został zakazany ...