-
Najczęściej cytowane media X 2018
... ”, a trzecie miejsce zajmuje tygodnik „Sieci”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został „Forbes”, a „Press” oraz „Playboy” zajęły odpowiednio miejsca drugie i trzecie. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w październiku 2018 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. Radio RMF FM zostało ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2018
... miejsce zajmuje tygodnik „Newsweek”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został „Press”, a „Forbes” oraz „Twój Styl” zajęły odpowiednio miejsca drugie i trzecie. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2018 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVPinfo. Radio RMF FM zostało liderem ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2018
... trzecie miejsce. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został „Forbes”. „Press” spada na miejsce drugie, a na pozycji trzeciej uplasował się „Playboy”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w grudniu 2018 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. Radio RMF FM ...
-
Najczęściej cytowane media 2018
... zostały „Perspektywy”, które zacytowano ponad 2 tys. razy. „Forbes” zajął miejsce drugie z ponad 1,3 tys. cytowań, a na pozycji trzeciej uplasował się „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w 2018 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVP Info. Za TVN24 najczęściej cytowano wypowiedzi ...
-
Najczęściej cytowane media I 2019
... trzecie miejsce. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem zostały „Perspektywy”. „Forbes” spada na miejsce drugie, a na pozycji trzeciej uplasował się „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w styczniu 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVP INFO. Radio RMF FM ...
-
Najczęściej cytowane media II 2019
... trzecie miejsce. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został „Forbes”. „Perspektywy” spadają na miejsce drugie, a na pozycji trzeciej uplasował się „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w lutym 2019 liderem została TVN. Kolejne miejsca na podium to TVN24 i TVP INFO. Radio RMF FM zostało ...
-
Najczęściej cytowane media III 2019
... drugim „Wprost". Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został ponownie „Forbes”. „Perspektywy” bez zmian na miejscu drugim, a na pozycji trzeciej „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w marcu 2019 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. Radio RMF FM ponownie ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2019
... pozycję czwartą. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został ponownie „Forbes”. „Perspektywy” bez zmian na miejscu drugim, a na pozycji trzeciej „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w kwietniu 2019 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i TVPInfo. Radio RMF FM ponownie zostało ...
-
Najczęściej cytowane media V 2019
... "spada na pozycję czwartą. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został "Playboy". „Forbes” spadł na pozycję trzecią. Na miejscu drugim „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w maju 2019 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. Radio RMF FM ponownie ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2019
... miesięczników liderem zostały "Perspektywy". Lider maja- "Playboy" - spadł na miejsce czwarte. „Forbes” na miejscy drugim z trzeciego. Na miejscu trzecim „Press”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w czerwcu 2019 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. Radio RMF FM ponownie ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2019
... ale na miejscu drugim pojawia się "Press", a na trzecim - "Playboy". Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w sierpniu 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne ... zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... będą kontynuowane w kolejnych latach (48% w 2021 roku). Telewizja ciągle jednak pozostaje liderką polskiego rynku reklamowego, w tyle zostawiając internet, którego przewidywany udział w tym roku ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2019
... wciąż jest „Forbes”, na miejscu drugim "Press", a na trzecim - "Playboy". Telewizja Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2019 liderem ponownie została TVN24. ... badanie zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... swoje budżety na reklamę internetową, aby skorzystać z połączenia skutecznego budowania marki i kanału sprzedaży. Niemniej jednak telewizja i czasopisma pozostają ważne w sektorze Beauty i w Polsce wciąż stanowią znacznie większy udział w reklamach kosmetyków niż w pozostałych kategoriach” – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna ...
-
Najczęściej cytowane media III 2020. Onet.pl, TVN24 i RMF FM w czołówce
... pozycji trzeciej. Na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników znalazł się "Forbes". "Perspektywy" ma miejscu drugim, "Twój Styl" na miejscu trzecim. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w marcu 2020 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVP Info i Polsat News. Bardzo duży skok ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... jako całość nie odnotuje wzrostów. W nieco gorszej sytuacji w opinii respondentów jest telewizja (szacowany spadek o 10%) i radio ( 15%). Wydatki na media drukowane oraz ... VOD będą musieli zapłacić na rzecz Polskiego Instytutu Sztuk Filmowych 1,5% uzyskanego w Polsce przychodu z tytułu opłat za dostęp do udostępnianych publicznie audiowizualnych ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2020. Onet.pl, RMF FM i Rzeczpospolita na podium
... przedstawiono listę najlepiej zarabiających piłkarzy świata. Kolejne miejsca należały do miesięcznika Twój Styl, któremu wywiadu udzielała Agata Kulesza, i do Press. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2020 liderem została Polsat News – w programie „Debata Dnia” o księdzu Tadeuszu Rydzyku wypowiedziała się posłanka PIS ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2021. Wp.pl, Onet.pl i RMF FM na podium
... z liczbą 97 cytowań na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w grudniu 2021 nowym liderem została Polsat News z wynikiem 1,9 tys. ... , w której mówił on o obecnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa w Polsce, a także zapowiedział obowiązkowe szczepienia dla wybranych grup społecznych. Radio RMF FM ...
-
Najczęściej cytowane media 2021. Onet liderem
... doradca premiera ds. walki z COVID-19 w rozmowie z redakcją wyraził opinię, iż w Polsce powinna obowiązywać godzina policyjna. W 2021 roku na miejscu drugim uplasowała ... Rankingu Najbogatszych Polaków. Press na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Perspektywy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w 2021 liderem została TVN24 z 34,3 tys. cytowań ...
-
Najczęściej cytowane media I 2022. RMF FM nowym liderem
... Forbes z liczbą 146 cytowań na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w styczniu 2022 na miejsce lidera wraca TVN24 z wynikiem ... powołań, który między innymi rozmawiał z ekspertami nt. wzrostu cen energii w Polsce w porównaniu z innymi krajami europejskimi. Na podium znalazł się również Business Insider ...
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
... się w mediach tradycyjnych - najwięcej w internecie (82%). Najniższy udział miała prasa (3%) i telewizja (4%). Z kolei w mediach społecznościowych dotarcie oszacowano na 81 tys. ... , podczas której zaznaczono, że społeczna akceptacja dla energii atomowej w Polsce wzrosła do poziomu 80 proc. i jest najwyższa w historii. Oprócz powyższych tematów w ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV, tj. smart TV lub inne urządzenie połączone z ... udział w przychodach reklamowych wśród segmentów wideo ma obecnie telewizja linearna (72%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym kwartale 2024 r. o 9,0% rok ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... Max. Wcześniej znana jako HBO Max, platforma przeszła rebranding i zadebiutowała w Polsce z rozszerzoną ofertą treści, będąc jednocześnie oficjalnym partnerem Letnich ...
-
Walka z piractwem komputerowym musi trwać
... treściami na poziomie niższym, niż średnia unijna w Austrii (8,9), Hiszpanii (8,5), Polsce (8,3), Rumunii (7,9), Niemczech (7,7) i we Włoszech (7,3). João Negrão, dyrektor ... w internecie na terenie Unii Europejskiej: Filmy, muzyka, publikacje, oprogramowanie i telewizja w latach 2017–2023” mierzy piractwo poprzez śledzenie liczby miesięcznych ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... sieci. A jaka sytuacja czeka nas w Polsce? O ile jeszcze w 2012 r. rynek Internetu mobilnego w Polsce stanowił zaledwie połowę wartości tradycyjnego dostępu ... : stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... 935 tys.) – informuje. Zygmunt Solorz-Żak, jeden z najbogatszych ludzi w Polsce i jedyny Polak znajdujący się w światowym rankingu najbogatszych, jest właścicielem spółki Spartan Capital Holdings, do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... bardziej zaawansowanym powiązaniom między pierwszym a drugim ekranem. „W wieloekranowej rzeczywistości telewizja to wciąż medium dominujące. Postęp technologiczny miał ... reklama telewizyjna dopasowana do ich preferencji jest przydatna. W Polsce myśli tak 47% respondentów. W Polsce 45% jest zainteresowanych następującą usługą: przycisk na pilocie ...
-
Przenoszenie numeru telefonu - opłaty
... brutto (41 zł netto), 3 (PTK Centertel Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska S.A., DIANA TELEWIZJA KABLOWA Sp. J., Telbeskid Sp. z o.o.) ustaliło opłatę na poziomie 61 ... Polsce - 13,26€, co oznacza, że opłata w Polsce przewyższa europejską średnią o 16%. W przypadku telefonii stacjonarnej średnia arytmetyczna opłat w UE wynosi 13,84€, natomiast w Polsce ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... przez firmę Gemius, a publikowane w serwisie Ranking.pl dobitnie pokazuje, że w Polsce koncern Google uzyskał pozycję totalnego hegemona, z usług którego korzysta dziś ... Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija dopiero od dna, radio zyskuje jedynie symbolicznie, a outdoor i ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... w ciągu ostatnich trzech lat. Według danych z listopada 2021 r. najpopularniejszym serwisem streamingowym w Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły ... szeroko omawiana. Ipla i jej rebranding do Polsat Box Go Telewizja internetowa Polsat Box Go ze streamingiem, która powstała z połączenia serwisów Ipla ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... jak i je kreować. Rośnie pokolenie dzieci, dla których komputer jest tak istotny jak telewizja. Świetnie sobie z nim radzą, chcą go używać i traktują jak część swojego życia ... przyzwyczajenia klientów oraz bardzo wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. W ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... wspomnieć również o raporcie UKE ,,Analiza cen usług dostępu do stacjonarnego Internetu w Polsce” z marca 2014. Można się w nim przyjrzeć średnim kosztom tej usługi u ... produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. Klient płacąc za usługi ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... . Jednak patrząc na preferowane usługi komunikacyjne wśród użytkowników smartfonów w Polsce, tradycyjne rozmowy telefoniczne są nadal bardzo popularne. Aż 78 proc. ... Niewątpliwie na popularyzacji alternatywnych form rozrywki i pozyskiwania informacji przez młodych ludzi traci telewizja, ale jak się okazuje nie kino. Z prognoz Deloitte wynika, ...
-
Tydzień 48/2004 (22-28.11.2004)
... partnerskiego traktowania. Przy tych z konieczności uproszczonych założeniach uważam, że obecnej Polsce i jej społeczeństwu są dziś potrzebne bardziej niż kiedykolwiek: realna i realizowalna ... a w tym światku nie liczy się dziś sensowna wizja, ale TELEwizja, a koncepcją wizji kraju i jej realizacją mało kto (włącznie z politykami z "górnej półki" ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... Tesco czy Aldi, ale także McDonald’s i francuska telewizja M6. Nie dziwi więc fakt, że w Polsce oprócz firm związanych ściśle z branżą telekomunikacyjną, jak Netia ... rynek telefonii komórkowej jest jednym z mniej spenetrowanych. Podobną sytuację mamy w Polsce i krajach Europy Środkowej, lecz na rzeczywiste efekty działań wirtualnych operatorów ...