-
Z jednej strony lęk o kradzież tożsamości, a z drugiej?
Pojawił się najnowszy Future Consumer Index autorstwa EY, a w nim - tradycyjnie już - potężna dawka informacji o zachowaniach i zwyczajach konsumentów, w tym również tych pochodzących znad Wisły. Autorzy badania przyjrzeli się m.in. lękom, jakie wzbudza w badanych kradzież tożsamości w internecie, a także skłonności do udostępniania danych. ...
-
O 40% więcej projektów mixed-use w Polsce
Liczba budowanych projektów mixed-use w Polsce wzrosła od 2022 roku o 40% - wynika z raportu Colliers. W projektach tych rośnie zainteresowanie funkcją mieszkaniową. Biura projektowane są z myślą o elastyczności, a kluczowym czynnikiem przyciągającym klientów jest wciąż gastronomia. Oferta handlowa staje się bardziej wyspecjalizowana. Śródmieście ...
-
Skarb państwa ważnym graczem na rynku biurowym
Spółki skarbu państwa i instytucje administracyjne będą wynajmować, modernizować, kupować i sprzedawać, a także budować nieruchomości biurowe na własne potrzeby - uważają eksperci Walter Herz. Aktywność podmiotów państwowych będzie miała istotny wpływ na sektor biurowy, w tym na decyzje związane z realizacją nowych projektów, przede wszystkim na ...
-
Przedsiębiorczość kobiet: co napędza, a co hamuje własny biznes?
Dzień Kobiet to sprzyjająca okazja, aby przyjrzeć się przedsiębiorczości pań. Tematykę tę podejmuje zlecone przez Mastercard badanie, które objęło swoim zasięgiem 41 krajów Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Europy, w tym również Polskę. Polskie respondentki zdradziły, co myślą o własnym ...
-
Doświadczenia, emocje, przeżycia. W to inwestują polscy konsumenci
Doświadczenia, emocje, przeżycia. Polacy inwestują w nie coraz chętniej. Potwierdzeniem tego jest najnowsze badanie Mastercard, z którego wynika, że aż dla 87% polskich konsumentów kwestią priorytetową jest inwestowanie w spełnianie marzeń. Motywacją do tego jest przede wszystkim chęć budowania niezapomnianych wspomnień, odkrywania świata oraz ...