-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w Biedronce - 52%. Kolejne miejsca w rankingu najpopularniejszych marek własnych zajęły sieci Kaufland, Tesco, Auchan oraz Carrefour. A jakie artykuły przemysłowe marek własnych Polacy ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, biedronka, Kaufland, tesco, Auchan, Carrefour -
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Biedronka, Tesco oraz Żabka utrzymały swoje pozycje. Mimo iż Lidl zmniejszył wydatki o 15 mln zł, to nadal pozostaje liderem zestawienia. Biedronka przeznaczyła na promocję 10 mln zł więcej, a Żabka - ok. 500 tys. zł więcej niż kwartał wcześniej. Tesco ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... Lidla i Tesco. Z wypowiedzi internautów wynika, że Biedronka jeszcze przed Lidlem rozdawała na terenie sklepu gotowe listy zakupów i przepisy. Biedronka, Tesco i Netto stawiają na zdrowie – stąd zaangażowanie w programy propagujące profilaktykę i zdrowy styl życia, w tym odżywiania: Partnerstwo dla Zdrowia (Biedronka), Kampanię Zdrowy Apetyt (Tesco ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... reklama obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz Biedronka w tym samym czasie promowały w telewizyjnych spotach zabawki i inne artykuły dla dzieci. Tego samego oczekiwali internauci. „Na dzień dziecka tesco zrobi na pewno jakieś przeceny” - odpowiada internautka pytana na Facebooku o zabawki ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... i telewizji ukazało się ponad 236 tysięcy wzmianek o łącznej wartości ponad 351 mln złotych. W IV kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 67 procent wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych. Największą ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, tesco, Lidl, social media -
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... ukazało się ponad 227 tysięcy wzmianek, o łącznej wartości AVE ponad 290 mln złotych. W III kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 70 procent wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych. Największą ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... również zwrócić uwagę na aktywność sieci działających w formacie sklepów dyskontowych. Biedronka nadal prze do przodu jak czołg, jednakże niezwykle interesujące są ... które już zapowiadają znaczącą dynamikę przychodów ze sprzedaży w 2010 roku należą Biedronka, Tesco, Carrefour i Eko Holding a sieciami, których sprzedaż została mocno „poszkodowana” ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... jest – obok cen – głównym kryterium wyboru miejsca zakupu. W 14 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego rozwoju, jednakże nad siecią zbierają się pierwsze chmurki. Problemem tej firmy jest ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... świecie, z czego prawie połowa działa w Wielkiej Brytanii. Tesco ma duże doświadczenie w obsłudze małych formatów, sieć Tesco Express na samych Wyspach liczy ponad 1670 sklepów. ... placówek. Uruchomiły mniej niż 300. Dokładnie tyle ile miała otworzyć sama Biedronka, która w sumie otworzyła nie więcej niż 200 sklepów. To nie przypadek bowiem ...
-
Programy lojalnościowe faktycznie działają
... . Polacy średnio decydują się na trzy programy lojalnościowe różnych sieci detalicznych. Największą popularnością cieszą się „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestniczy 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), „Payback” (42 proc.) oraz nadmieniona we wstępie „Skarbonka” sieci Auchan (18 proc.). Struktura posiadaczy ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Lidl (8 proc. nabywców) oraz Tesco (7 proc. nabywców). Biorąc pod uwagę wskaźnik konwersji (znajomość sieci vs dokonywanie zakupów), najwięcej regularnych klientów ma sieć Biedronka ... pieszo od sklepu sieci Biedronka. Rozszerzając ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... w tym ujęciu wyniki prezentują się następująco: Sklepy spożywcze Biedronka Lidl Rossmann Żabka Tesco Moda Pepco CCC H&M Deichmann Reserved Sklepy specjalistyczne ... reklama. Top 10 marek detalicznych w Polsce wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - 40,3 Rossmann - 34,1 CCC - 30,1 Pepco - 27,2 IKEA - 25,0 H&M - 23,3 ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... Tesco, którą odwiedził ostatnio co drugi badany (45%). Ulubionym miejscem zakupów (15% wskazań) w opinii większości badanych jest Biedronka ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... z punktu widzenia polskiego klienta: obok małego sklepu osiedlowego wyrasta nagle Biedronka, a klienci wkładając do koszyka pietruszkę nie zastanawiają się ile ... pierwszy na pierwsze miejsce wysunęła się sieć Biedronka (80,01), która wyprzedziła dotychczasowego lidera Tesco hipermarkety (79,98) zaledwie o 0,03 punktu. O awansie sieci Jeronimo Martins ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... . W 2011 roku do grona handlujących online dołączył Auchan, a niedługo startuje sklep Tesco. Rośnie sprzedaż i zasięg już działających e-sklepów, pomimo że jak pokazują najnowsze ... kluczowych sieci. Liderem zestawienia jest Biedronka, do której najczęściej wybiera się na zakupy spożywcze blisko połowa badanych. Sieci Tesco, Carrefour i Lidl to sklepy ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... 4,67%, Mój Carrefour – 4,43%, Tesco Clubcard Poland – 2,20%, Lidl - 1,33%. Zasięg poniżej 1% odnotowano dla aplikacji sieci Kaufland oraz Biedronka. Choć wyniki te ... sporo straciły w wyścigu o mobilnego konsumenta. Na przykład, w styczniu 2017 r. aplikacja Twoja Biedronka odnotowała ok. 2,7 mln wywołań aplikacji na pierwszy ekran. Teraz, z liczbą 467 ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... zakupów. Podczas badania zadano także między innymi pytanie o sklep, w którym respondenci najczęściej dokonują zakupów. Cztery wyraźnie najpopularniejsze sieci handlowe to Biedronka, Real, Tesco i Carrefour. Informacje o badaniu Badanie miało charakter ogólnopolski. Przeprowadzono je w dniach od 16 do 20 września 2009 roku. W każdym województwie ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... marki własnej został rozbudowany między innymi w takich sieciach jak Tesco, Real, Auchan oraz Intermarche. Według szacunków PMR Tesco było w 2009 roku główną siłą napędową sprzedaży marek ... rok wcześniej liczba ta wzrosła o 178. Za największy wzrost odpowiada sieć Biedronka, która rośnie w tempie 100–150 sklepów rocznie. Ponadto, wzrost sprzedaży ...
-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
... których zaliczana jest np. Biedronka, Lidl, Netto oraz Piotr i Paweł, nastawione są głównie na sprzedaż żywności (inne artykuły stanowią dodatek). W hipermarketach z kolei znajdziemy rozbudowane działy tekstylne, RTV, AGD, ogrodnicze, a nawet meblowe. Do najpopularniejszych hipermarketów w Polsce należą: Tesco, Auchan oraz Carrefour. Supermarkety ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... promocję – odpowiednio o 9% i 14%. Tuż za podium znalazł się właściciel marki Biedronka - Jeronimo Martins Polska, który na wydatki mediowe przeznaczył w pierwszej połowie tego roku 29,5 ... . W TOP 10 reklamodawców sektora handel znalazły się także: Euro-Net Warszawa, Tesco Polska, Ikea Polska, Kaufland Polska Markety, Carrefour Polska, Leroy Merlin ...
-
Tydzień 47/2004 (15-21.11.2004)
... od Elektromisu 234 dyskonty Biedronka. W 2001 roku Auchan przejął 11 supermarketów Billa. W 2002 roku Tesco kupił 13 hipermarketów HIT. Obecnie ... hipermarketów, 72 supermarkety Champion i Globi) wyprzedzając Real (Metro), a ustępując tylko sieci Tesco. Według Instytutu Badań Rynku Samochodowego SAMAR w tym roku sprzedanych będzie 320 tys. samochodów ...
-
Strategie i techniki cenowe
... ceny”, Biedronka — „Codziennie niskie ceny”, Carrefour — „Lepiej i taniej”, Castorama — „Dzień po dniu niskie ceny”, Geant — „Wszystko i tanio”, Leclerc — „Świat niskich cen”, „Taniej niż najtaniej”, „Jakość w dobrej cenie”, Media Markt — „Ceny poniżej pasa”, M1 — „Gdy kwiaty rosną, maleją ceny”, Tesco — „Dużo, tanio, Tesco”. Artykuł ...
-
Marki godne zaufania 2010
... Blend-A-Med (Produkt do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Pedigree (Karma dla zwierząt) i Tesco (Supermarket). „Jubileuszowa edycja badania pokazała, że nieprzerwanie od ... Produkt do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Chappi (Karma dla zwierząt), Biedronka (Supermarket). Wszystkie powyższe marki otrzymają Kryształowe Godła. W European Trusted ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... Carrefour, E. Leclerc, Real i Tesco, które jest obecnie najdynamiczniej rozwijającą się siecią w sektorze. Mniejsze formaty sklepów spożywczych – supermarkety, prowadzą między innymi sieci: Carrefour, Tesco, Kaufland, Billa, Piotr i Paweł, Intermarché i Stokrotka. Wśród dyskontów spożywczych dominującą pozycję zajmuje Biedronka. Rozwijają się także ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... końcówka roku. Cięcia budżetów sklepów Martes Sport, Smyk, czy Tesco przełożyły się na spadek wartości rynku w czwartym kwartale o 9,9%. ... dobrze widać w opublikowanych ostatnio danych Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Wprawdzie po wprowadzeniu zakazu dynamika sprzedaży w porównywalnych sklepach spadła z +8,6% w pierwszym kwartale 2018 ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... sieci sprzedaży takich sklepów jak Biedronka, Lidl, Aldi oraz Netto stale się powiększają. Ostatni z wymienionych operatorów przejmuje sklepy Tesco, dzięki czemu zwiększy swoją ... którym mogliśmy określić wiodących na polskim rynku dyskonterów „hard dyskontami”, już minął. Sieci Biedronka, Lidl, Netto oraz Aldi ciągle podnoszą jakość zarówno sklepów, ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Comarch ECOD na Ukrainie
... właśnie tworzy. – mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch SA. Platformę Comarch ECOD wykorzystują już sieci handlowe takie jak Ahold, Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Carrefour, Auchan, Biedronka i Eurocash. ECOD jest również coraz bardziej popularny w Rosji, gdzie korzystają z niego największe sieci handlowe. Fozzy Group zatrudnia ...
-
Tydzień 31/2009 (27.07-02.08.2009)
... za rozmaite licencje, znaki towarowe, analizy rynku itp. Sprawa nie jest prosta, bo te sieci inwestują (w ostatnich 12 miesiącach Biedronka otworzyła 360 sklepów), a Tesco w latach 1995-2008 zainwestowało w Polsce ok. 9 mld zł. Głównym przychodem budżetu z tych organizacji handlowych jest VAT. Komentarz do wydarzeń ...
-
Producenci żywności: kontrola cen przez UOKiK konieczna
... pozycję musiałaby kontrolować co najmniej 40 proc. rynku. Tymczasem według szacunków UOKiK największy detalista w Polsce, sieć dyskontów Biedronka, kontroluje około 8,5 proc. rynku. Kolejne jest Tesco z 5,5 proc. udziałem i Carrefour z 4,7 proc. udziałem. UOKiK uważa, że ma podstaw, aby sądzić, że między sieciami doszło do ...
-
Spożywczy handel detaliczny 2009
... preferencji i zachowań zakupowych konsumentów. Jedno z pytań dotyczyło najczęściej odwiedzanych sklepów. Czterema wyraźnie najpopularniejszymi sklepami okazały się Biedronka, Real, Tesco i Carrefour. Informacje o badaniu Badanie dotyczące preferencji i zachowań zakupowych konsumentów miało charakter ogólnopolski. Badanie przeprowadzono w dniach od ...
-
Wybieramy polskie produkty
... Ricard. Podobne przykłady można mnożyć. Wśród sieciowych detalistów też niewiele jest firm z przewagą rodzimego kapitału. Bardzo ekspansywna Biedronka jest portugalska, Carrefour - francuski, Tesco - brytyjskie, Netto - duńskie, a Lidl i Kaufland - niemieckie. W Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych (Firma badawcza Kondej Marketing) polska sieć ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... . Wśród drogerii i sklepów kosmetycznych najczęściej wskazywane były drogerie Rossmann, Natura, Sephora i Super–Pharm. W kategorii hipermarketów Tesco, Real i Carrefour. W kategorii dyskontów Biedronka i Lidl. Kryteria wyboru miejsca zakupów Raport wskazuje, że w spontanicznych odpowiedziach najczęściej wymienianym kryterium wyboru miejsca zakupu ...
-
Marki godne zaufania 2011
... (Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Żywiec Zdrój (Sok/woda), Pedigree (Karma dla zwierząt), Biedronka (Mój sklep), Casio (Zegarki i biżuteria), TVN (Stacja telewizyjna ... (Środek czystości), Enea (Dostawca energii), Bebiko (Produkt dla dziecka), Tesco (Supermarket/hipermarket), Bosch (Sprzęt AGD), Schulstad (Produkt spożywczy). Informacje o ...
-
Rynek wina w Polsce
... być obarczona dużym błędem. Wynika to stąd, że niektóre supermarkety (np. Biedronka) prowadzą promocje wyprzedażowe. Przez pewien okres wprowadzają wina z określonego ... jest również to, że niektóre supermarkety (takie jak Kaufland czy Tesco) zajmują się bezpośrednim importem win. Można również zaobserwować wzrost zainteresowania importowanymi winami ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
... kary?” (również na forach prawnych i wędkarskich) oraz „Gdzie tani karp?” (tu swoisty placement dzięki internautom miały m. in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Real i Tesco). Ale najważniejsze jest zdobycie wyjątkowego przepisu na rybne danie Najwięcej komentarzy i informacji (ponad 60 proc. całości) dotyczyło jednak karpia ...