-
Przemysł obronny i lotniczy na ścieżce wzrostu
... 0,9 proc. W ubiegłym roku nie zmienił się znacząco układ sił wśród producentów samolotów i sprzętu obronnego. Nadal palma pierwszeństwa należy do koncernu The Boeing Company (wzrost przychodów o 5,9 proc.), który w 2015 roku dostarczył 762 samoloty. Na podium pod względem wielkości przychodów znalazły się także Airbus ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
... jednocześnie do doskonale znanego odbiorcom marki sposobu konsumowania ciasteczek Oreo: „You can still dunk in the dark”. Jednak zdecydowana większość istotnych z medialnego punktu widzenia wydarzeń jest wcześniej zapowiadana i wyczekiwana ... komentowany kontekst do zaangażowania odbiorców. Anita Wata, Key Account Consultant w , an Episerver Company ...
-
Rynek biurowy w Warszawie w 2016
... swoje centra usług zdecydowały się uruchomić w mieście takie marki jak m.in. Credit Suisse, Dentons, DLA Piper, William Demant czy Bain & Company” - mówi Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL. Podaż Spośród ok. 407 000 mkw. biur oddanych do ...
-
Przemysł obronny rośnie, a lotnictwo powoli pikuje
... i Airbus W ubiegłym roku nie zmienił się znacząco układ sił wśród producentów samolotów i sprzętu wojskowego. Nadal palma pierwszeństwa należy do koncernu The Boeing Company, choć należy zaznaczyć, że firma w 2016 roku zanotowała spadek przychodów o 1,6 mld. W omawianym okresie wyniosły one 94,6 mld dolarów. Boeing ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli chroń się, kto może
... sklepu internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej, to zaatakowanie mniejszego e-sklepu również nie będzie dla nich problemem. Ankieta przeprowadzona przez The Hartford Steam Boiler Inspection and Insurance Company (HSB) wskazuje, że aż 53% amerykańskich firm w 2016 roku doświadczyło cyberataku. Z powyższych badań wynika również, że firmy ...
-
Przemysł obronny rośnie, lotnictwo spowalnia
... Rockwell Collins. W ubiegłym roku nie zmienił się znacząco układ sił wśród producentów samolotów i sprzętu wojskowego. Nadal pierwszeństwo należy do koncernu The Boeing Company, choć warto zaznaczyć, że w 2017 roku firma zanotowała spadek przychodów o 1,2 proc do 93,4 mld dolarów. Na drugim miejscu pod ...
-
Polski sport wart blisko 10 mld złotych
... żadnych działań. Dla polskiej gospodarki brak aktywności ruchowej społeczeństwa oznacza 7 mld zł strat rocznie. Jak wynika z danych opublikowanych przez The Business Research Company, ubiegłoroczna wartość światowego rynku sportu osiągnęła poziom 488,5 mld dolarów, a według prognoz do 2022 roku powiększy się do przeszło ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... – podsumowuje Michał Wochna z ID Logistics. Zwroty obciążają nie tylko logistykę, ale także znacząco obniżają marżę W raporcie The State of Fashion 2023 opublikowanym niedawno przez McKinsey & Company, globalną firmę doradztwa strategicznego, analitycy przywołują dane mówiące o tym, że sprzedawcy detaliczni w e commerce płacą średnio od ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... reklamę o ponad 48 mln zł mniej (dynamika -10,1%). Liderami wydatków w tym sektorze w omawianym okresie są: Skyshowtime Limited, Kino Świat i The Walt Disney Company. Drugim sektorem pod względem wolumenu wzrostu wydatków była motoryzacja, która w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. zwiększyła inwestycje reklamowe o niemal 91 ...
-
Szokujące prognozy Saxo Banku na 2024 rok
... rynek: Tradycyjne firmy medialne zatwierdzone przez swoje rządy do rozpowszechniania wiadomości publicznych gwałtownie zyskują na wartości, a cena akcji The New York Times Company podwaja się. Akcje Adobe spadają po tym, jak rząd ukarał firmę, ponieważ katastrofalny deepfake został wykonany przy użyciu ich ...
-
Branża IT: koniec czy ciąg dalszy prosperity?
... stronę bardziej wyrównanego układu sił — mówi Piotr Trzmiel, head of growth w the:protocol. Polska, mimo trudniejszego okresu w globalnej gospodarce, dzięki swoim ... , a 44 proc. pracowników będzie wymagało przekwalifikowania do IT [McKinsey & Company] - mówią Beata Jarosz i Joanna Pruszyńska-Witkowska, założycielki szkoły kompetencji cyfrowych Future ...
1 2