-
Stacjonarny handel detaliczny nie zginie, jeśli nie zapomni o automatyzacji?
... zakupy u sprzedawców, którzy korzystają z automatyzacji w celu ograniczenia marnotrawstwa żywności (69 proc.), zmniejszenia ilości materiałów eksploatacyjnych, takich jak drukowane ... tys. placówek stacjonarnych. Walkę z widmem bankructwa przegrali najwięksi – Sears i Toys „R” Us, a obecne trendy zmuszają do zamykania kolejnych sklepów takie potęgi, ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... z Europy dotyczące bezpieczeństwa spożywania owoców w czasie pandemii, przepływów żywności pomiędzy krajami, potencjalnych problemów z zaopatrzeniem oraz edukacją nt. diety warzywno-owocowej budującej odporność organizmu. Biura maklerskie i ich analitycy wskazują na trendy rynkowe związane z pandemią, kliniki medyczne pokazują jak poradzić sobie ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... sektor turystyki i transportu, jednocześnie rozwijają się branże higieny, telemedycyny, produkcja żywności i sprzedaż internetowa. Skutkiem tego jest silna polaryzacja nastrojów w firmach, ... jest przygotowanie kampanii promocyjnej uwzględniającej m.in. przedstawione powyżej trendy. W takim przypadku sporą część procesów możemy zrobotyzować (analiza ...
-
Spadły unijne emisje CO2 w transporcie morskim, ale nie na długo
... wcześniej przez Komisję Ochrony Środowiska Naturalnego, Zdrowia Publicznego i Bezpieczeństwa Żywności (ENVI), 16 września 2020 roku opowiedział się Parlament Europejski. ... transportu morskiego będzie zaspokajane przez rozwiązania niskoemisyjne. Z pomocą przychodzą IT i eko trendy w branży transportowej Na obniżenie emisji CO2 w żegludze mogą mieć ...
-
Firmy w pandemii. Jak sobie radzą? Gdzie trwa rekrutacja pracowników?
... z branży logistycznej ze względu na konieczność zapewniania dostaw m.in. żywności czy z branży farmaceutycznej, np. producenci materiałów medycznych (maseczki, rękawiczki, ... długoterminowej perspektywie, zapotrzebowanie na rekrutacje znacznie wzrośnie. W wielu przypadkach, trendy wzrostowe obserwujemy już teraz. Obecnie, częściej niż przed wybuchem ...
-
Polscy eksporterzy kosmetyków. Dlaczego zasłużyli na brawa?
... alternatyw w Europie. Polskie firmy oferujące produkty wysokiej jakości, odpowiadające ofertą produktową na trendy konsumenckie oraz działające elastycznie w sytuacji kryzysowej świetnie wypełniły tę lukę – mówi Renata Dutkiewicz, dyrektor ds. sektora żywności i FMCG Santander Bank Polska. Na tak dobry wynik naszego eksportu miały wpływ ...
-
Ocena ryzyka krajów wg Coface III kw. 2021
... sektorów. Postępy w szczepieniach nadal wspierają poprawę sytuacji gospodarczej Globalne trendy gospodarcze, na które zwrócono uwagę w najnowszym barometrze Coface, w dużym stopniu ... w obliczu gwałtownego wzrostu cen gazu w Europie i Azji - oraz cen metali, drewna i żywności. Powszechny wzrost cen surowców i nakładów przełożył się również na wzrost ...
-
Polacy chętnie zapłacą więcej za produkty energooszczędne
... to nie tyle z pobudek ekologicznych, ile z chęci oszczędzania coraz droższego prądu. Trendy ekologiczne wyraźnie zyskały na znaczeniu tuż po wybuchu pandemii COVID-19 ... danych z badania GfK „Current Consumer Mood” nabywcy najbardziej odczuwają podwyżki cen żywności, paliwa, energii elektrycznej oraz gazu. Dodatkowo na podejście Polaków do planowania ...
-
Black Friday i Cyber Monday ucieczką przed podwyżkami cen na święta?
... niż w roku ubiegłym. Najwięcej respondentów (86 proc.) oczekuje podwyżek w kategorii żywności i napojów, 82 proc. przewiduje wzrost cen ubrań i akcesoriów, a 80 proc ... względem konsumpcji w czasie tych wydarzeń. Troska o planetę w tle świątecznych zakupów Ogólne trendy konsumenckie nie zanikają w trakcie przedświątecznej gorączki. Troska o klimat i ...
-
Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
... zakupów, CPS GfK zapewnia kompleksowy przegląd marek, najczęściej trafiały do koszyków nabywców z całej Europy. Raport przedstawia również trendy regionalne oraz różnice pomiędzy preferencjami konsumentów w poszczególnych krajach Europy. Rankingi pozwalają na szczegółowe zrozumienie marek – od żywności i napojów po artykuły drogeryjne.