-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... rynku”, Poznań 2003 2. Nigel Hill, Jim Alexander, „Pomiar satysfakcji i lojalności klientów”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003 3. Robert Kozielski, „Wskaźniki marketingowe”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004 4. Robert Kozielski, „Wskaźniki marketingowe”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004 5. W. Reinartz and V. Kamar, „The Mismanagement of Customer ...
-
Ile miasta gospodarze zyskały podczas Euro 2012?
... . Najaktywniejszym dziennikarzem prasowym był Hubert Zdankiewicz, poruszający najczęściej w swoich tekstach temat Warszawy (67) i Wrocławia (59). Sporo o stolicy pisał również Robert Gorbat (34), któremu najwięcej rozgłosu zawdzięcza Poznań. Na temat Gdańska pisał głównie Piotr Wiśniewski (34). W przypadku Poznania, Wrocławia i Gdańska gros ...
-
Mobilna strona internetowa kluczem do sukcesu
Mobilny Internet staje się coraz bardziej powszechny. Znaczna liczba firm i instytucji ma swoje mobilne odpowiedniki stron WWW. Wiele przedsiębiorstw już dostrzega plusy takiego rozwiązania, nie tylko w aspekcie większej liczby klientów, ale także wizerunku. Mobilny Internet i mobilne wyszukiwanie to niewątpliwie przyszłość. Jak skutecznie ...