-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2017
... mogą również w znaczący sposób podnieść swoją sprzedaż dzięki delivery. Zarząd szacuje udział dostawy w sprzedaży tych marek na poziomie: 15-30% dla Chłopskiego Jadła i Funky Jim oraz 20-30% dla WOOK. W przypadku marki Sphinx udział ten jest estymowany na poziomie 5-15%, a Meta – 5-10%. - Segment delivery jest ...
-
Centra handlowe zajmują już 13 mln mkw. Nowa podaż najwyższa od lat
... nowych konceptów zdecydowały się też marki takie jak: Decathlon, Kazaar, Sphinx czy Wólczanka. 2023 rok był również znaczący pod względem fuzji i ... rokiem, co było odwróceniem trendu wzrostowego obserwowanego w czasie pandemii. Zgodnie z danymi GUS udział sprzedaży online w 2023 r. wahał się między 7,7% w lipcu (-0,7 p.p. r/r) do 11,7% w ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... dekady. Przykładami takich marek są Orlen, Biedronka, Allegro, Grycan, Reserved czy Sphinx. Oznacza to, że te firmy, przynajmniej teoretycznie, mogłyby za prawo używania ... łatwa do wymówienia, usłyszenia, zapisania, odmiany etc. Dobra nazwa bierze aktywny udział w procesie komunikacji osobowości marki, jej cech i korzyści, jakie daje konsumentowi. ...
-
Parki handlowe i centra convenience: będzie kolejny rekord
... około 10% powierzchni najmu, a ich udział rośnie w nowo powstających inwestycjach. O ewolucji formatu świadczą również obserwowane w ostatnim czasie debiuty marek działających dotychczas głównie w ramach centrów handlowych – swoje pierwsze placówki otworzyły w parkach handlowych takie sieci, jak Sphinx, Starbucks, Apart, Yes czy Verona. Parki ...