-
Polski rynek korepetycji 2012
... wykorzystywaniem go przez coraz więcej osób jako powszechnie dostępnego źródła informacji i promocji. Ścisła czołówka najpopularniejszych korepetycji od samego początku naszych badań (czyli ... z kwotą 25 zł za jedną lekcję. Statystycznie najdroższe usługi od samego początku publikowania rankingu świadczą korepetytorzy w województwie mazowieckim. Za ...
-
ComArch-CDN dla MŚP
... temat: funkcjonalności systemu CDN OPT!MA, pakietów CDN OPT!MA START, CDN OPT!MA Doradca Podatkowy, aktualnych promocji oraz informacja o pełnej ofercie COMARCH-CDN. Użytkownicy portalu INTERIA.PL mają możliwość zobaczyć ... techniczne – do jego dyspozycji jest ogólnopolska sieć Autoryzowanych Przedstawicieli, którzy na życzenie Klienta oferuje usługi ...
-
Koniec spamu
... , sposobami płacenia za usługi i towary w obrocie elektronicznym, a także ograniczenia dotyczące zbierania i przetwarzania danych osobowych klientów. Ustawa przewiduje, że klient musi wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną różnych ofert. Ustawa narzuca konieczność podawania pełnych informacji o zasadach promocji oraz o organizujących ją ...
Tematy: spam -
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... to nie więcej niż 10 minut. Opis produktu, lub usługi Opis produktu, usługi, lub innej działalności to punkt wyjściowy dla Twojego biznes planu ... jest drogi i wymaga dużego zaangażowania sprzedawców. Kolejny krok to ustalenie formy promocji i reklamy. Masz do wyboru sporo różnych narzędzi: reklamy w telewizji, radiu, internecie, ogłoszenia i ...
Tematy: -
Operatorzy zawyżają ceny
... Hot-Spotów nie pobiera w ramach promocji żadnych opłat. Tymczasem półgodzinne połączenie z internetem kosztuje w obowiązującej do końca kwietnia promocji Plusa 14 zł. - To ... przy takich stawkach operatorów komórkowych znalazło się wielu chętnych na ich usługi. A niedawno jeszcze atakowana za blokowanie powszechności dostępu do internetu ...
-
Reklama internetowa 2004 wg IAB
... reklamę radiową. Coraz więcej firm zaczyna aktywnie wykorzystywać sieć do promocji i sprzedaży swoich produktów. Liczba przedsiębiorstw reklamujących się w Internecie wzrosła w 2004 ... firmy z pozostałych sektorów gospodarki, takich jak edukacja, kultura i rozrywka oraz usługi (stanowią razem już 20%). Dynamicznie rozwijał się także handel internetowy ...
-
Rynek telekomunikacyjny 2004/2005
... telefonii komórkowej w Polsce składa się kilka czynników, z których jako główne można wymienić: mobilność usługi, natychmiastowe przyłączenie użytkownika do sieci, spadające koszty użytkowania, szeroki pakiet usług dodanych oraz duża liczba promocji” – mówi Anna Karczmarczuk, Lider Sektora Rynku Telekomunikacyjnego i IT w TNS OBOP – „Warto również ...
-
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... wyrażenia Mobile Virtual Network Operator. Jest to firma oferująca usługi telefoniczne pod własną marką, lecz nie posiadająca własnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Funkcjonuje ona w ... na poczcie kupić jednostki uczestnictwa funduszu inwestycyjnego, a dzięki temu otrzymać w promocji pakiet darmowych minut i sms’ów. Wśród firm posiadających już ...
-
Telefonia komórkowa 2006/2007
... o klientów abonamentowych, którzy choć mniej liczni, wydają miesięcznie na usługi telefonii ruchomej zdecydowanie więcej niż klienci usług przedpłaconych (90,7 PLN ... cenę jako bardzo ważną przy wyborze oferty a 63,5% badanych atrakcyjność promocji i rabatów). Stąd też głównym narzędziem omawianej powyżej rywalizacji operatorów o klientów sieci ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... Dobrym przykładem budowania lojalności konsumentów opartej na kategorii jest społeczna akcja promocji mleka pod hasłem „Pij mleko, będziesz wielki”, rozpoczęta w 2003 roku. ... . Silnie zintegrowana grupa przenosi taką postawę także na inne produkty i usługi, które są związane z Harleyem odpowiednią licencją np. odzież skórzana, konkretne lokale ...
-
Perswazja w biznesie
... ją znaleźć w niemal każdej aptece. Stworzenie właściwej definicji dla swojego produktu lub usługi może ci przynieść podobne korzyści, a przy tym nie będziesz musiał ... nie dokonał i może nigdy nie dokona - stworzył całkowicie nowe „medium” promocji. Aby przyciągnąć i utrzymać klientów, zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznym i wywołać zamieszanie na ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... podstawowej formy promocji przedsiębiorstwa i zamieszczać adres internetowy we wszystkich kreacjach reklamowych. Najprostszą, a jednocześnie bardzo skuteczną formą promocji domeny, ... na efektywne wykorzystanie jego parametrów (powierzchni, transferu itp.). Inwestycja w usługi Potencjał usług, zakupionych przy okazji tworzenia strony WWW, np. domen, ...
-
Inflacja X 2009
... łącznością obniżyły się przeciętnie o 0,1%. W wyniku promocji wprowadzanych przez operatorów potaniały usługi internetowe (o 1,0%). Mniej niż we wrześniu br. płacono za sprzęt telekomunikacyjny (o 0,4%). Ceny towarów i usług związanych z rekreacją i kulturą obniżyły się o 0,6%. Sezonowy spadek popytu na usługi turystyczne wpłynął na dalsze obniżki ...
-
Parki przemysłowe i technologiczne
... kładziony na działania promocyjno-marketingowe. Opracowane innowacje, bez wsparcia w obszarze promocji, nie odniosą sukcesu. Odpowiednia strategia marketingowa pozwala na dotarcie ... podstawowych jak kwestie podatkowe i negocjacje, po ochronę patentową. Z kolei usługi doradcze często przyjmują formę wsparcia w procesie pozyskiwania pracowników, ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... jej wyraz w sloganie. Mniej więcej w tym samym czasie konkurenci świadczący tańsze usługi zagrozili też pozycji Telekomunikacji Polskiej. Fatalna prasa i problemy z wdrożeniem ... opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła się też podjęta przez Grupę Żywiec próba promocji Tatry hasłem „Sakramencko dobre piwo”. I ten slogan wzbudził na Podhalu sporo ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... poprzedniego uległ podwyższeniu o 8 punktów procentowych. Najczęściej strona internetowa służyła przedsiębiorstwom do promocji własnych towarów i usług. W ten właśnie sposób w 2009 r. reklamowało się w sieci 42 ... na ICT Wśród przedsiębiorstw, które poniosły wydatki na sprzęt i usługi ICT dominują przedsiębiorstwa duże. Największy dystans można ...
-
Inflacja XI 2010
... miesiącu o 0,1%. Nadal drożały usługi stomatologiczne (o 0,3%). Ceny artykułów farmaceutycznych oraz usług lekarskich pozostały natomiast na poziomie zbliżonym do obserwowanego przed miesiącem. Ceny w zakresie transportu były niższe niż w ub. miesiącu o 0,2%. W następstwie wyprzedaży modeli z roku 2010 oraz promocji, samochody osobowe sprzedawano ...
-
Fundusze UE: Paszport do eksportu
... zakup usług doradczych w zakresie promocji podczas zagranicznych targów i wystaw, określenia potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych; organizacja i udział w misjach gospodarczych za granicą: a) zakup usługi polegającej na zorganizowaniu misji, b) zakup usługi polegającej na organizacji spotkań ...
-
"Morze korzyści" w Telefonii Dialog
... . Za uruchomienie usługi abonent zapłaci tylko 1,23 zł brutto (zamiast 99,81 zł brutto w ofercie standardowej). Ponadto, w ramach nowej promocji w profilu ... do klientów indywidualnych (nowych i obecnych) z aktywną linią Telekomunikacji Polskiej S.A. W ramach promocji, która potrwa do 31 grudnia br., abonenci mogą podpisać umowę lojalnościową na ...
-
Orange Freedom Pro i Internet dla Firm Pro
... , klienci indywidualni kupujący usługę otrzymają w promocji comiesięczne Pakiety Złotówek, o wartości do 30 zł, a klienci biznesowi Pakiety Minut na Firmę o wartości do 120 minut. W obu przypadkach, otrzymane środki można wykorzystać na usługi w Orange i połączenia z numerami stacjonarnymi. Usługi radiowego dostępu do Internetu – Orange Freedom ...
-
UPC poszerza zasięg Internetu
... o inne dodatkowe usługi Bezprzewodowy Internet UPC Bezprzewodowy Internet UPC pozwala na korzystanie z Internetu w dowolnym miejscu mieszkania przy wykorzystaniu technologii WiFi. Bezprzewodowy Internet UPC dla produktów Fiber Power 50 oraz 120 oferowany jest w promocji za 0 zł. W przypadku usługi Fiber Power 120 usługi są świadczone za ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... do zakomunikowania i tym samym z miejsca widoczny. Spora część firm oferujących usługi swoją przewagę koncentruje na cenie lub podejściu „więcej za mniej ... się wydaje i – jak pokazują przykłady – nie chodzi o marketing jako narzędzie promocji stricte. Marketing strategiczny buduje kulturę organizacji Jeśli w przedsiębiorstwie panuje ład i porządek, ...
-
ZBP a rozwój gospodarczy Polski
... odrębną regulacją ustawową „poręczenia kredytowego”. Ad. 6 - Zbudowanie systemu promocji polskiej przedsiębiorczości poza granicami naszego kraju Niezbędne jest ... docelowo do średniego poziomu w Unii Europejskiej Dostosowanie polityki cenowej banków za usługi związane z obrotem bezgotówkowym do zwiększonej liczby osób i podmiotów korzystających z ...
-
Ferie zimowe: tańszy roaming od Plusa
... krajów stowarzyszonych (Norwegia, Islandia, Lichtenstein). Z oferty mogą skorzystać klienci, zarówno indywidualni, jak i firmy, mający podpisane umowy abonamentowe na usługi głosowe lub Internet mobilny. W nowej promocji zwiększono nawet o 50% liczbę MB, a o 33% niższa niż dotychczas jest cena za 1 MB. Trzy największe pakiety wynoszą ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
... ). Formy promocji, które w najmniejszym stopniu przekładają się na decyzje zakupowe to: prezent w postaci zasilenia konta po rejestracji czy też po poleceniu usługi lub ... badań wynika, że w zależności od płci, wieku i wykształcenia klienci mają swoje ulubione rodzaje promocji – mówi i wymienia: – Kobiety, osoby w wieku 20-24 lata oraz konsumenci ...
-
Dynamiczny remarketing
... stanowić element zintegrowanej strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarkach czy promocji marki lub towarzyszyć promocji marki w ogóle. RTB v. Google Adwords Dynamiczny remarketing daje ... tylko statycznych kreacji. Co prawda Google jest w trakcie tworzenia usługi remarketingu dynamicznego, jednak póki co posiada ona wiele ograniczeń i nie pozwala ...
-
Polacy a turystyka kulinarna
... zarobione na turystach zostaną wydane lokalnie na inne produkty czy usługi) i tworzenie nowych miejsc pracy. Konsumenci we wszystkich krajach rozwiniętych poszukują ... %), Hiszpanii (5%). Oznacza to, że jeszcze jest wiele do zrobienia w obszarze promocji lokalnych specjałów i turystyki kulinarnej oraz kreowania marek ich pochodzenia. A naprawdę jest ...
-
Trendwatching w praktyce
... i zakupowym. Kupujemy coś wtedy i tylko wtedy, gdy postrzegana wartość produktu czy usługi jest wyższa od postrzeganej ceny, którą musimy za to coś ... cenie… W nierówności wywołującej zakup: postrzegana wartość > postrzegana cena, są też synonimy. Z promocji skorzystamy wtedy, gdy postrzegana korzyść jest większa niż postrzegany wysiłek. Naturalnie ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... Zarządu Banku Pekao. Coraz większa rola jakości produktu lub usługi wymaga wdrażania innowacyjnych rozwiązań – badanie pokazało, że eksporterzy w grupie mikro ... i małych firm, izby gospodarcze, które informują o rynkach zagranicznych, oferując pomoc w promocji firmy oraz w wyszukiwaniu kontrahentów zagranicznych. Nie sposób pominąć wpływu ...
-
Rynek targowy 2013
... , lecz aby ich atrakcyjność mierzyć innowacyjnością i traktować je jako ważny i skuteczny sposób promocji gospodarczej – dodaje Paweł Babij. Targi kontra kryzys Rok 2013 był dla ... siedzibie – Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo. To nowoczesne centrum oferuje usługi o najwyższych europejskich standardach zarówno w obszarze wystawienniczym ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz produkty lub usługi wyłącznie na rynku lokalnym, wybierz populację zamieszkałą wyłącznie w Twoim mieście bądź ... konkretnego celu. Pamiętaj, aby nigdy nie poprzestawać na jednym rodzaju promocji i zawsze starać się znaleźć nowe, optymalne rozwiązania, które zwiększą szansę na ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... rekomendacyjny zastosowany w tego rodzaju reklamie sam typuje produkty lub usługi, które leżą w kręgu zainteresowań użytkownika. Następnie reklamy prezentowane są mu w ... badania przeprowadzonego przez ResearchNow w USA, 70 proc. z nich akceptuje taki sposób promocji w sieci. W czasach, gdy bloki reklamowe w telewizji stały się idealnym momentem ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... PEW Research Center 92 proc. B2B w USA korzysta z mediów społecznościowych jako kanału promocji marki. Prawie 70 proc. z nich wybiera LinkedIn. Biorąc pod uwagę środowisko i cele ... a od kwietnia tego roku showcase page – strona pokazująca informacje o firmie, jej usługi. Posty to aktualizacje, dzięki którym możemy informować fanów – osoby obserwujące ...
-
Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie
... współpracę z placówkami naukowo-badawczymi, uczelniami, czy podmiotami świadczącymi usługi B+R. Jest truizmem, że dopasowanie profilu takiej placówki do celów przedsiębiorstwa ... potencjale naukowym naszego zamierzenia. Może to zostać wykorzystane w promocji działalności firmy, promocji rozwiązania na etapie wdrożenia innowacji. Będzie to miało ...
-
Firmy inwestują w kulturę i sztukę setki milionów złotych
... na współpracę, oferując w ramach wymiany barterowej swoje produkty lub usługi. Zachęta proponuje firmom między innymi pakiety lojalnościowe, karnety firmowe, a ... Wiele firm współpracuje z Zachętą na zasadzie barteru – to także nowy trend w promocji kultury i sztuki, pozwalający nie tyle utrzymać miejsca czy dofinansować wydarzenia, co ograniczyć ...