-
Polskie media a mocne alkohole
... ekonomiczne. Mocne alkohole mają również w miarę stałe miejsce w segmencie lifestyle, gdzie pojawiają się m.in. fotorelacje z imprez sponsorowanych przez marki. W prasie wódka, w social media… whisky - Na potrzeby badania podzieliliśmy alkohole na cztery kategorie. Jeśli spojrzymy na rozkład ilościowy, to okazuje się, że ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Ewa Kopacz vs Beata Szydło: internauci bezlitośni
... jedynie kolejnym powodem do radości, a nawet kpiny, o czym świadczy jeden z najczęściej udostępnianych – aż 166 razy – tweetów: „RT @damianmichal: #debata #wybory2015 wódka i zakąski są. Panie mogą dyskutować”. Po bezpośredniej konfrontacji Kopacz – Szydło, w dniach 19 – 20 października zmieniło się także zainteresowanie użytkowników portali ...
Tematy: Ewa Kopacz, Beata Szydło, debata, wybory 2015, wybory parlamentarne, PiS, PO, monitoring mediów -
Wino w prezencie, piwo dla siebie
... zaopatrujących się w alkohol na własny użytek wybiera piwo. Na kolejnych pozycjach pod względem popularności plasują się wino (42%) oraz biała wódka (36%). Jeśli przyjrzeć się wyborom kobiet regularnie kupujących alkohol, to w tym przypadku wyraźnie widać dominację wina. Wśród panów największą popularnością ...
-
Czas wolny Polaka: piwo przed telewizorem, książka przy winie
... dziesiąty jako ulubiony alkohol wymienia whisky - wynika ze styczniowego badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Okazuje się również, że wódka, tak często uznawana za nasz narodowy trunek, znalazła się dopiero na czwartej pozycji. Rezultaty naszego badania to dowód na to ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2018
... inne kraje. Palenie papierosów oraz spożycie alkoholu i alkoholizm w Polsce. Pijemy coraz więcej. GUS informuje, że spożycie mocnych trunków, takich jak wódka, likiery i inne napoje spirytusowe, w przeliczeniu na 100 proc. alkoholu, wzrosło w Polsce w ubiegłym roku do 3,3 litra na osobę. (dwa lata wcześniej ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 36/2018
... 730 tys. Palenie papierosów oraz spożycie alkoholu i alkoholizm w Polsce. Pijemy coraz więcej. GUS informuje, że spożycie mocnych trunków, takich jak wódka, likiery i inne napoje spirytusowe, w przeliczeniu na 100 proc. alkoholu, wzrosło w Polsce w ubiegłym roku do 3,3 litra na osobę. (dwa lata wcześniej ...
-
Spożycie alkoholu: pijemy mniej niż Czesi, więcej niż Włosi
... Według portalu statista.com, który przedstawia wyniki sprzedażowe z 2022 r., w Polsce 75% spożywanego alkoholu to właśnie piwo. Następnie najczęściej wybierana jest wódka (9,6%) i wino (8,7%). Znacznie rzadziej wybierane są pozostałe napoje alkoholowe, jak np. whisky (3,7%), rum (1,9%) czy tequila (0,1%). Według badań PARPA w Polsce najbardziej ...
-
Opakowanie alkoholu musi być zgodne z prawem
... znaleźć wielu nabywców. Wyjątkowe opakowania przyciągają bardziej Czasem opakowania mogą być równie znane jak sam produkt. Przykładem niech będzie szwedzka wódka Absolut, od dawna kojarzona z minimalistyczną butelką. Wiele osób rozpozna jej kształt nawet bez etykiety. Butelka ta zawdzięcza swój kształt Gunnarowi ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... sprzedaży niż rok wcześniej. Mowa tu o wartości sprzedanych napojów, ale także o wolumenie (ilości) sprzedanego alkoholu. Bardzo duży spadek sprzedaży osiągnęła wódka – aż 6,3% w skali roku. Sprzedaż piwa w 2023 roku spadła w stosunku do roku 2022 o 6,1%. Wzrost zanotowały jedynie niesmakowe piwa bezalkoholowe. Stabilnie trzymają ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum -
Co czeka rynek alkoholi w Polsce w 2025 roku?
... z odchodzeniem od mocnych alkoholi na rzecz tych „lżejszych” – mówi Remigiusz Zdrojkowski. - Podczas rozmaitych uroczystości na polskich stołach rzadziej pojawia się wódka, a częściej białe lub czerwone wino, czasem nawet z polskiej winnicy. Poza tym także w kategorii win można dostrzec „premiumizację” – sprzedaż win ze ...
1 2