-
Rynek reklamowy 2006
Na reklamę wydano w 2006 r. 5,5 mld złotych, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Reklama w internecie nadal na prowadzeniu - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc ...
-
Tydzień 6/2007 (05-11.02.2007)
... zainwestowały w infrastrukturę wydobywczą ponad 17 mld USD, a z kosztami w budowę rafinerii zainwestowano ok. 33 mld USD. Kolejny dowód zmiany polityki Białego domu w sprawie stosunku do ochrony środowiska. Administracja G. W. Busha skierowała do Kongresu projekt ustawy umożliwiający organom kontrolnym zaostrzenie normy zużycia paliwa przez ...
-
Rynek nieruchomości w Łodzi
... wspomaganą komputerowo opartą na wykorzystaniu elektronicznych kwestionariuszy i komputerów przenośnych (CAPI). Za kryterium selekcyjne w doborze respondentów zastosowano intencję zakupu mieszkania lub domu z rynku pierwotnego.
-
Ericsson: domowa stacja bazowa GSM
... podłączony (plug-and-play) do dowolnej sieci IP. Z kolei telefon komórkowy domownika przełącza się automatycznie na domową stację bazową w momencie wejścia do domu. Femto Cell Solution firmy Ericsson będzie dostępny u wybranych operatorów od połowy 2007 roku.
-
Tydzień 7/2007 (12-18.02.2007)
... mogą być obniżone o 0,75-1%. 2. USA uprawiają światową politykę, ale przede wszystkim mają globalne, gospodarcze interesy. To one decydują, o stanowisku Białego Domu w kluczowych sprawach politycznych. Amerykański Chevron zgłosił się do przetargu na resztki majątku po Jukosie (ogłoszono w ubiegłym roku jego upadłość). To ...
-
Dialog kupił e-wro
... Korzyści odczuwają zarówno współpracujący providerzy (wspólne planowanie inwestycji, oszczędności przy budowie sieci), jak i odbiorcy usług (komfort, jedno „gniazdko” w domu, wysokie przepływności, brak limitów, konkurencyjne ceny)” – podkreśla prezes Szych. „Zawarta dzisiaj transakcja otwiera perspektywę wielkiej sieci metropolitalnej oplatającej ...
-
Netopis.pl - notatnik on-line
... przechowywanie zdjęć. - Idea powstania serwisu była prosta. Często sporządzałem w biurze notatki, do których chciałem mieć później dostęp z innego komputera np. w domu. Dotychczas musiałem przesyłać je emailem albo zapisywać na pendrive. Teraz wystarczy tylko Netopis.pl - mówi Waldemar Boszko pomysłodawca serwisu. W przeciwieństwie ...
-
Polskie kobiety w internecie
... plotki i nowinki ze świata show biznesu. Nie zabraknie tu także serwisów adresowanych specjalnie do kobiet, a poświęconych wychowaniu dzieci, prowadzeniu domu oraz modzie i urodzie. Na przeciwległym biegunie kobiecych zainteresowań znajdują się zagadnienia związane z motoryzacją, sportem oraz nowymi technologiami. Ulubione witryny Ranking ...
-
Rośnie ilość cyfrowych danych na świecie
... konsumenckie, na które wysyłane będą wiadomości o charakterze biznesowym. Połączenia szerokopasmowe – obecnie ponad 60% użytkowników Internetu ma dostęp do łączy szerokopasmowych w domu, w pracy lub w szkole. Internet – W 1996 r. jedynie 48 milionów osób korzystało rutynowo z Internetu -sieć WWW miała wtedy dopiero dwa lata. W 2006 ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2006
... - o 0,6 pkt), na przestrzeni kwartału udział tych osób zmniejszył się o 0,6 pkt (wśród mężczyzn - o 0,3 pkt, a kobiet - o 0,7 pkt). Obowiązki rodzinne i związane z prowadzeniem domu jako powód rezygnacji z pracy wskazało 18,4% biernych zawodowo (3,5% mężczyzn i 29,2% kobiet). W porównaniu z IV kwartałem 2005r. było to więcej o 2,7 pkt, (w populacji ...
-
(Nie)lojalność polskich klientów
... C2. Przy doborze użyto następujących kryteriów: klienci, którzy kiedykolwiek mieli do czynienia z dostawcami usług, takich jak ubezpieczenia (na życie, domu, turystyczne, motoryzacyjne), firmami telekomunikacyjnymi (telefony komórkowe i domowe, Internet), przedsiębiorstwami użyteczności publicznej, itd. Klienci NIE musieli w przeszłości zmieniać ...
-
Rynek kredytów hipotecznych I-III 2007
... 2007 średni kredyt wzrósł ze 129 do blisko 200 tys. zł. W GE Money Banku ze 158 do 222 tys. zł, w Domu ze 115 do ponad 200 tys. zł, w BGŻ ze 103 do 155 tys. zł. Widać więc, że średnie kwoty kredytów ...
-
Jakość usług w bankach
... Strona www to pierwsza rzecz, na jaką zwraca uwagę potencjalny klient poszukujący odpowiedniego dla siebie produktu - o ile nie chce wychodzić z domu. Dlatego od przejrzystości i funkcjonalności strony bardzo często zależy także pierwsze wrażenie. W badaniu bankowości mobilnej klienci mieli za zadanie spontanicznie ocenić ...
-
Polacy i nowe technologie
... . Kupujemy, bo marka ma wizerunek. Obojętne przy zakupach są dla nas: doświadczenie z marką, rekomendacja i rady sprzedawcy. Komputera Polak używa głównie w domu, gdzie dostęp ma 48 proc. ankietowanych. W pracy korzysta z niego jedynie 16 proc. - trzy razy mniej niż w Szwecji. Oznacza to, że ...
-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... miesięcy poprawić wizerunek stacji, co mogłoby się przełożyć na częstsze rekomendacje domów mediowych i większe zainteresowanie firm - tłumaczy Tomasz Chełmecki, prezes domu mediowego Starlink.
-
Tydzień 18/2007 (30.04-06.05.2007)
... na poziomie 11,1% r/r ( w tym samym okresie w 2006 był on na poziomie 10,4% r/r. Światowi komentatorzy oceniają negatywne stanowisko Białego Domu wobec propozycji Unii Europejskiej w sprawie środków w celu ograniczenia emisji CO2. Zauważają, że prezydent USA potwierdził, iż zmiana klimatu stwarza poważne ...
-
Tydzień 18/2007 (30.04-06.05.2007)
... centami polityczno-gospodarczymi. Zgodnie z założeniami ma to uwolnić rezerwy w handlu transatlantyckim i inwestycjach. Kierownictwo Rady będą sprawować wspólnie główny doradca ekonomiczny Białego Domu Allan Hubbard i wiceprzewodniczący KE Günter Verheugen. Po raz pierwszy od wielu lat ilość bezrobotnych w Niemczech spadła poniżej 4 mln. Stopa ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... wczasy agroturystyczne, może wziąć udział w żniwach, pomóc w dojeniu krów czy karmieniu kur, zrobić sobie konfitury czy ususzyć grzyby i zabrać do domu taką pachnącą pamiątkę z wakacji. W przeciwieństwie do hoteli kwatera agroturystyczna jest nie tylko tańsza, ale ma też tzw. klimat. Niektóre z placówek ...
-
Pożegnanie kasety magnetofonowej
... . Największe europejskie sieci sprzedaży elektroniki, w tym Electro World i brytyjski Currys, kończą sprzedaż tych nośników danych. Można je znaleźć w prawie każdym domu. Zazwyczaj leżą zakurzone, zapomniane. Na nich nagrane audycje radiowe, piosenki z list przebojów, wykłady akademickie, gry komputerowe do Atari lub ZX ...
-
Tydzień 20/2007 (14-20.05.2007)
... polityczno-gospodarczymi. Zgodnie z założeniami ma to uwolnić rezerwy w handlu transatlantyckim i inwestycjach. Kierownictwo Rady będą sprawować wspólnie główny doradca ekonomiczny Białego Domu Allan Hubbard i wiceprzewodniczący KE Günter Verheugen. Nieco bardziej komplikuje się sprawa polityki energetycznej i stosunków z Rosją. Ta sprawa jest ...
-
Urządzenia przenośne a bezpieczeństwo danych
... z raportu, z każdym dniem urządzenia przenośne są coraz powszechniej akceptowane i stosowane. Są małe i wygodne, można je więc przenosić z miejsca pracy do domu. Jednak to właśnie łatwość przenoszenia takich urządzeń sprawia, że są one szczególnie podatne na zgubienie czy kradzież - stając się tym ...
-
Marki wiernych wyznawców
... . Czasu jest zawsze za mało, rzeczy do zrobienia coraz więcej. Trudno w tak niesprzyjających warunkach zachować zdrowy balans. Zmęczeni wracamy do domu, żeby odkryć, że nas tam nie ma. Więzi międzyludzkie rozpadają się, bo brak na nie czasu i chęci. Kontakty stają się ...
-
Mobilna telwizja coraz bardziej popularna
... na kogoś. Mobilna telewizja służy też do śledzenia na bieżąco ważnych wydarzeń politycznych lub sportowych. Najrzadziej komórkową telewizję włącza się w domu, jednak gdy przeliczono to na minuty wyszło na jaw, że właśnie wtedy ogląda się ją najdłużej. Najwięcej telewizji komórkowej oglądają ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... internetowej Pierwszy kwartał 2007 roku potwierdza, że obecnie najbardziej dynamicznie rosnącym medium na rynku reklamy w Polsce jest Internet. Wg raportu domu mediowego Starlink w pierwszym kwartale 2007 roku szacowana wartość rynku reklamowego w Polsce wyniosła 1 miliard 300 milionów złotych co oznacza wzrost o 10 ...
-
Bezprzewodowe drukarki Lexmark
... . X4550 jest trójfunkcyjnym urządzeniem atramentowym z wbudowaną obsługą łączności bezprzewodowej. Nowy Lexmark jest sprzedawany w cenie 499 zł i może pracować w dowolnym miejscu domu lub biura, zapewniając dobrą jakość drukowanych dokumentów oraz fotografii. Urządzenie drukuje z szybkością do 26 stron na minutę w czerni i do 18 ...
-
Adapter sieciowy D-Link
... komputerowej. Do adaptera można podłączyć ruter lub punkt dostępowy co pozwala na radiowe korzystanie z sieci przez wiele urządzeń w najdalszych zakątkach domu. Przepustowość sięgająca 200 Mb/s umożliwia strumieniową transmisję sygnałów HDTV oraz słuchanie muzyki i korzystanie z gier wideo. Adaptery mają wbudowane mechanizmy QoS ...
-
Chłodzenie notebooka bez wentylatorów
... sprzętu może być to, że jego rozmiary i kształt ograniczają nieco mobilność komputera. Nadal jednak jest dobrym rozwiązaniem na chłodzenie laptopa w domu czy też biurze. Za 30$ otrzymuje się ciche chłodzenie, które nie wymaga energii, a jednocześnie jest podstawką o sześciu stopniach nachylenia. Note ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności I-III 2007
... zawodowej wskazało 24,1 % osób (32,4% mężczyzn, 18,0% kobiet) i w stosunku do ubiegłego roku było to mniej o 0,4 pkt. Obowiązki rodzinne i związane z prowadzeniem domu jako powód rezygnacji z pracy wskazało 18,6%, osób biernych zawodowo (3,8% mężczyzn i 29,4% kobiet) - o 1,9 pkt więcej niż przed rokiem. Emeryturę jako przyczynę ...
-
Tydzień 26/2007 (25.06-01.07.2007)
... też z oficjalnie prezentowanych zastrzeżeń Polski (konflikt o eksport polskiego mięsa) i Litwy (przerwa w dostawach ropy). Wszystko jednak zależy dziś od stanowiska Białego Domu. Ostatnio lista wątpliwości w stosunku do kandydatury Rosji wzrosła. Wskazuje się na politykę energetyczną Rosji w tym: na monopolizację eksportu gazu przez ...
-
Gazeta Wyborcza: wysoki poziom czytelnictwa
... miał Tele Tydzień - 38,52 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się następujące tytuły: Życie na gorąco - 21,08 proc., Pani Domu - 19,47 proc., Chwila dla Ciebie - 17,69 proc., Przyjaciółka - 17,29 proc., Naj - 16,22 proc., Tina - 14,64 ...
-
Phishing - kradzież danych w Internecie
... wymagają od swoich klientów podawania takich informacji przez Internet. Wypełnienie tego formularza jest jak dobrowolne oddanie złodziejowi portfela i kluczy do domu - podkreślają analitycy z McAfee. Po wypełnieniu jednego formularza pojawia się kolejny. Złodzieje pragną uzyskać możliwie najwięcej informacji na temat użytkownika. Pomysłowość ...
-
comScore: najlepsze strony internetowe
... z comScore World Metrix. Według tych badań, w maju Internet odwiedziło 772 miliony użytkowników (w wieku 15 lat lub więcej, którzy skorzystali z Internetu w domu lub miejscu pracy w ciągu ostatnich 30 dni), co pokazuje wzrost w porównaniu do kwietnia, w którym odnotowano 766 milionów użytkowników, i stanowi 16 ...
-
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
... wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc. Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi. Firmy coraz więcej wydają na reklamę telewizyjną. Według obliczeń domu mediowego Starlink w pierwszym półroczu 2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy wydali w tym ...
-
ioBox-1000 - router i firewall w jednym
Każdy, kto kiedykolwiek marzył o posiadaniu własnej, całkowicie niezależnej sieci w domu lub biurze, może się czuć usatysfakcjonowany. Pojawiło się urządzenie Dragontech ioBox-1000, które pozwala kontrolować każdy element sieci. Umożliwia między innymi ...
-
Gemius: e-commerce w Polsce 2007
... lub częściej, podobny odsetek (39 proc.) – kilka razy w roku. Magnesem przyciągającym klientów do sklepów internetowych jest przede wszystkim dostawa do domu (63 proc. wskazań), możliwość złożenia zamówienia o każdej porze (62 proc.) oraz oszczędność czasu (60 proc.) Użytkownicy aukcji internetowych zwracają natomiast ...