-
Sony Xperia S z technologią NFC
... samochodowy – GPS, Bluetooth, nawigacja Google. W pracy przykładając smartfon do SmartTagu na biurku uruchamiamy – WiFi, głośny dzwonek i aplikację kalendarz. Z powrotem w domu, znów korzystamy z innych ustawień w smartfonie. Możemy je automatycznie zmienić aktywując program dom – WiFi, głośniejszy dzwonek, włączona aplikacja Wiadomości Google ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... na strony internetowe oferujące różne towary. Wśród najczęstszych celów ataków znalazły się sklepy sprzedające drobny sprzęt gospodarstwa domowego, urządzenia do domu, elektronikę, odzież znanych projektantów dla dzieci i dorosłych, jak również akcesoria i kosztowną biżuterię. Na drugim miejscu znalazły się elektroniczne serwisy obrotu ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2011
... bierności zawodowej wskazało 22,9% osób (31,1% mężczyzn, 16,5% kobiet) – o 0,1 pkt więcej niż w analizowanym okresie ubiegłego roku. Obowiązki rodzinne związane z prowadzeniem domu jako powód rezygnacji z pracy wskazało 22,6% osób biernych zawodowo (5,5% mężczyzn i 36,1% kobiet) – o 0,7 pkt więcej niż przed rokiem. Emerytura była powodem ...
-
Analiza marketingowa klientów w branży turystycznej
... rekreacji należą m.in. tradycje środowiskowe, wykształcenie, stan cywilny, wiek czy płeć, miejsce zamieszkania, pozycja społeczna. Poziom wykształcenia i wzorce kulturowe z domu rodzinnego oddziałują na preferencje w zakresie czytelnictwa, uczęszczania do teatru czy na koncerty. Istotny z punktu widzenia ekonomicznego jest podział uczestników ...
-
Wydatki Polaków na Wielkanoc
... % badanych święta to jedynie czas wolny od pracy. Tradycja lanego poniedziałku jest też bardzo silna – 76% respondentów deklaruje, że u nich w domu będzie śmigus-dyngus. 39% zasiądzie do wspólnego stołu w licznej grupie co najmniej 8 osób, 37% w 5-7 osób, a w gronie najbliższych (do 4 osób) święta ...
-
Dobra konsumenckie: sprzedaż w górę
... 14,2 % w analizowanym okresie. Wzrost na podobnym poziomie zanotowali także producenci opon. Pomimo umiarkowanego zwiększenia sprzedaży na poziomie 6,4% sektor produktów dla domu i kosmetyczny (Personal and Household Products Industry) był jednym z najbardziej zyskownych sektorów, gdyż łączna stopa zysku netto wyniosła 9,8%. Większą dochodowość, na ...
-
Jakie świadczenia pozapłacowe kuszą pracowników?
... co czwartego odpowiadającego. Na trzecim miejscu ankietowani wymienili natomiast chęć dysponowania służbowym samochodem (27%). Coraz częściej cenimy też możliwość pracowania z domu – już co piąty respondent biorący udział w badaniu portalu Pracuj.pl uznał to za ważne dla siebie. Niewiele więcej osób (23 ...
-
Bierność zawodowa Polaków zbyt duża
... pod uwagę deklarowane powody bierności zawodowej. Otóż 13% osób badanych wskazało, że powodem bierności są obowiązki rodzinne i te związane z prowadzeniem domu. Dodatkowo bierni zawodowo to przede wszystkim ludzie dojrzali, czyli osoby od 45 roku życia, które stanowią 66% wszystkich biernych zawodowo ...
-
Słuchalność radia w soboty
Trzy czwarte Polaków słucha radia w soboty - średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio w domu, co trzeci - w samochodzie. Najchętniej radio słuchane jest w ciągu dnia - od rana aż do późnego popołudnia - podaje Komitet Badań Radiowych. Soboty ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... styl konsumpcji swych usług – wybór produktu z wirtualnej półki rozklejonej na ścianach metra, zeskanowanie jego QR kodu, zakup online i dostawę do domu po dojeździe z pracy. 8. Traktuj osobiście Wyżej wspomniane możliwości technologiczne pozwalają markom zachowywać się inaczej niż elity polityczne czy finansowe, czyli ...
-
Notebook Sony VAIO E 14P
... wiosny, dzięki ułatwiającemu codzienne zadania notebookowi Sony VAIO E 14P z ekranem 35,5cm (14"), każdy będzie mógł pokazać swój własny styl. W domu, na uczelni i w kawiarni nowa seria VAIO E będzie się wyróżniać delikatną, "portfelową" stylistyką. Trzy świeże kolory – biały, czarny i różowy – uzupełnione są ...
-
Konsumeryzacja IT szansą CIO?
... wyzwanie polega na tym, jak doprowadzić do tego, aby korzystanie z technologii w miejscu pracy było tak intuicyjne i przyjemne, jak korzystanie z nich w domu. „To dla szefów działów IT duże wyzwanie, ale także ogromna szansa na podniesienie standardu infrastruktury informatycznej” ― stwierdził respondent. Znaczenie technologicznej ...
-
Polscy internauci o Pinterest
... tego, co kochają kobiety od milionów lat: tu ładny kwiatek, tam słodka jagódka, tak sobie chodzimy i zbieramy, a potem przychodzimy do domu i znowu zaczynamy wszystko z podłogi zbierać, podnosić, układać... Potem zapraszamy przyjaciółki i razem z nimi oglądamy, cośmy tam nazbierały i naukładały... Brrr.... Od samego ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
... odbioru przekazu. „To właśnie w samochodzie słuchamy radia praktycznie o każdej porze, począwszy od porannej jazdy do pracy, a kończąc na powrotach do domu, czy też w okresie wyjazdów weekendowych lub urlopowych” – podkreśla Grzegorz Paszta. „Radio umożliwia reklamodawcom bardzo szybką reakcję i działania, pozwala nam stworzyć ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
... zwierząt, ciekawych potraw, stylizacje fryzur oraz modne ubrania. Poznamy też masę ciekawych pomysłów na to, jak samodzielnie wykonać ozdoby do domu. Próżno tu szukać natomiast przedmiotów codziennego użytku. Serwisem rządzi wyszukany design i kobiety. Według szacunków, to właśnie płeć piękna dominuje wśród ...
-
Mobilna kontrola rodzicielska
... do informowania rodzica o aktualnym miejscu pobytu dziecka. Dzięki temu zyskujemy pewność, że dziecko jest bezpieczne i nie oddala się zbytnio od domu lub ustalonego wcześniej miejsca. Inną przydatną funkcją także wykorzystującą GPS jest możliwość odnalezienie urządzenia w przypadku zgubienia go, co niestety dzieciom ...
-
Polacy a plany na weekend majowy
... możemy przedłużyć do ponad tygodnia. Takie plany ma blisko co piąty klient biorący udział w badaniu Tesco. Weekend majowy najczęściej spędzimy w domu (41,5 proc.). Dłuższe wyjazdy, na przykład w góry lub nad Bałtyk, zaplanowała co piąta osoba. Majówka to dla wielu również otwarcie ...
-
Sektor MŚP: bariery działalności I kw. 2012
... – nawet wasz własny aparat ma już dość tych wszystkich harców z ciągłymi zmianami prawa i tworzeniu wciąż nowych przepisów i regulacji.” Agnieszka Strzałka z Domu Badawczego Maison skomentowała wzrost niezadowolenia przedsiębiorców, tłumacząc, że w czasie kryzysu czy też stagnacji, to co nie przeszkadzało tak bardzo w okresie ...
-
Polskie kobiety a piłka nożna
... fanką piłki nożnej! Co ciekawe, nie wszystkie kobiety unikają oglądania meczy piłkarskich. Połowa kobiet, gdy ich partner ogląda mecz zostaje w domu i zajmuje się innymi zajęciami – czyta książki, gotuje, sprząta, ogląda film na drugim telewizorze, albo po prostu idzie spać. Natomiast aż ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
Według szacunków domu mediowego MPG rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 roku. Warto zaznaczyć, ...
-
Kadra zarządzająca w social media III 2012
... był również Maciej Witucki (Orange Polska). Komentował mediom m.in. kwestię rebrandingu TP, cytowano również jego opinię na temat „światłowodu w każdym domu”. Witucki pojawił się także wśród prezesów – wolontariuszy w szkole podstawowej w Warszawie oraz został uhonorowany odznaką Bene Merito. W internecie przypominano również o wyróżnieniu ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... , na trochę dłużej też można, poprosiwszy sąsiada/rodzinę/znajomego, żeby zajrzał raz dziennie czy co drugi dzień dokarmić i pogłaskać stwora”, „zostaw kota w domu, popros sasiadke zeby przychodzila przez pare dni zanim wyjedziecie, niech daje kotu jesc, troche z nim posiedzi, kot sie oswoi. Tez ...
-
Monitor PHILIPS Blade 2
... matrycy IPS w obudowie o grubości zaledwie 12,5 mm. Należący do domowej serii monitor PHILIPS Blade 2 będzie eleganckim i stylowym elementem wystroju biurka w domu czy miejscu pracy. Monitor PHILIPS 239C4QHSB podświetlony jest białymi diodami LED. Obraz wyświetlany jest w rozdzielczości 1920×1080 (Full HD), w formacie ...
-
Radiowe programy informacyjne - słuchalność
... ,9 proc. Z racji na porę emisji – w trakcie powrotów z pracy, bardzo wiele osób słucha tych audycji w samochodzie – 2,7 mln osób. Słuchanie magazynów informacyjnych w domu deklaruje 3,4 mln osób, a w pracy – 1,3 mln. Informacje o badaniu W analizie wzięto pod uwagę audycje: „Popołudnie z Jedynką” Programu 1 PR, „Zapraszamy do Trójki – popołudnie ...
-
Polski Internet a matura 2012
... : „Ja jestem studentką farmacji, nie chodziłam nigdy na żadne korepetycje bo szkoda mi było na to kasy, uczyłam się sama w domu. (…) Wg mnie nastała straszna moda i wariactwo z tymi korkami... Aż się dziwnie czułam bo byłam jedną z niewielu osób w klasie, które nie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 19/2012
... na programy społeczne po to, by uniknąć redukcji budżetu wojskowego (o 600 mld USD w ciągu dekady). Tę ustawę zaproponowała administracja Białego Domu. Nawet jeśli zatwierdzi ją Senat, to jednak weto zapowiedział prezydent. Republikanie domagają się większych redukcji wydatków na realizację m.in. programów ...
-
Kaspersky PURE 2.0
... finansowych oraz dbając o bezpieczeństwo dzieci online. Ponadto, produkt jest prosty w użytkowaniu i pozwala użytkownikom na łatwe zarządzanie bezpieczeństwem każdego komputera w domu z jednego PC-ta. Nowe i udoskonalone funkcje Kaspersky PURE 2.0 Połączona moc technologii chmury i lokalnego komputera PC. Oprócz tradycyjnych opartych na sygnaturach ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... , artykuły dla dzieci i oczywiście książki. Po niedawnym uruchomieniu sklepu internetowego Zara, oferującego odbiór zamówienia w sklepach sieci lub dostawę do domu, będziemy prawdopodobnie obserwować szybki rozwój oferty zakupów internetowych kolejnych światowych marek. W najbliższych latach spodziewam się również wzrostu popularności internetowych ...
-
Bankowość islamska
... bankowości. Pomimo, że tak naprawdę pobieranie odsetek jest skrzętnie omijane oraz niejednokrotnie kredytobiorcy muszą ponieść o wiele większe koszty zakupu domu na kredyt, niż , gdyby musieli zapłacić konwencjonalne oprocentowanie, to nie można bankowości islamskiej odmówić przejrzystości funkcjonowania i inwestowania. Natomiast zarządzanie ...
-
Charytatywne nadgodziny
... (nie wynika z polecenia służbowego) i pracodawca nie wie nawet o tym, że pracownik został dłużej (czyli nie mógł zareagować i odesłać pracownika do domu) to nie można od niego wymagać tego, by za ten czas pracownikowi płacił. Jak egzekwować nadgodziny? Czy jeśli zostajemy w pracy ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... . Ci, których na to stać, potrafią czerpać z tego przyjemność. Są wśród nich na przykład młodzi profesjonaliści, którzy – z braku możliwości kupna domu (co staje się wśród nich coraz powszechniejsze) – wydają wolne kwoty na luksus ze środkowej półki”. Widząc spory popyt na „odrobinę ...
-
Plany wakacyjne Polaków 2012
Prawie co trzeci Polak (28%) o średnich i niskich dochodach planuje wakacyjny wyjazd, a 66% zamierza zostać w domu. Tylko 6% nie ma jeszcze sprecyzowanych planów. Połowa tych, którzy wyjadą, spędzi urlop aktywnie, uprawiając sport - wynika z badań przeprowadzonych przez Providenta. ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... o 1 procent, czwarty kwartał przyniósł jeszcze większą korektę wydatków reklamowych w tym medium. Spadek inwestycji wyniósł aż - 4,2 procent - podają autorzy raportu rocznego domu mediowego Starlink. - Na tak słaby wynik największy wpływ miały redukcje budżetów w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN. W tych kanałach TV w czwartym ...
-
Smartfon Motorola RAZR MAXX
... niepotrzebnych funkcji. Motorola RAZR MAXX wyposażono w preinstalowaną aplikację Motorola MotoCast™² umożliwiającą dzielenie się lub pobieranie plików bezpośrednio z komputerów znajdujących się w domu czy pracy prosto na urządzenie. Dzięki temu rozwiązaniu masz stały dostęp do dokumentów, plików ze zdjęciami i muzyką. Nie musisz tracić ...
-
Internet w Polsce I-III 2012
... przyznało, że korzysta z niego powyżej 5 lat (55,30 proc.) oraz od 3 do 5 lat (22,50 proc.). Większość ankietowanych korzystała z Internetu w domu (taką odpowiedź zaznaczyło średnio 96,40 proc. respondentów) lub pracy (23,50 proc.). Z danych wynika, że rozkład internautów ze względu ...