-
Czy IT ma znaczenie?
... , to zwiększenie inwestycji na dział Badań i Rozwoju. W rzeczywistości w nadchodzącym roku budżet przeznaczony na R&D Microsoftu wzrośnie o 8%, do 6,9 miliardów dolarów, a w długim okresie do 15%. Łatwo domyśleć się, że Microsoft czyni to, ponieważ takie posunięcie jest niezbędne aby rozwijać się na rynku zaawansowanych ...
Tematy: -
Chiny - kraj komórek
... mln. W ciągu pierwszych 10 miesięcy roku 2003, wartość chińskiego rynku telekomunikacyjnego wyniosła 46,12 mld USD – o 14,5% więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
-
Pomysł na prezent z Gery.pl
... – mówi Gerard Grech, dyrektor Gery.pl – wizyta w naszej galerii to doskonały pomysł na znalezienie prezentów dla najbliższych, szczególnie teraz, gdy w okresie przedświątecznym szukamy oryginalnych podarunków gwiazdkowych.
Tematy: asp poland, gery.pl -
Tydzień 48/2003 (24-30.11.2003)
... roku ubiegłego (w złotówkach ten wzrost jest jeszcze bardziej imponujący!). Najwięcej wzrósł nasz eksport do Szwecji (o 18,5%), Holandii (o 9,3%) i Francji (o 9,9%). W tym samym okresie polski import wyniósł 43,4mld euro, lecz jego wzrost był minimalny (ok. 1%). Jednak zmieniają się jego kierunki. Najwięcej wzrósł import ...
Tematy: -
Idea WaPark zawieszona
... Idea WaPark SMS. Od dnia 01 do 10.12.2003 nie będą pobierane w Warszawie opłaty z tytułu płatnego parkowania. Po tym okresie Rada Warszawy wprowadzi nowy cennik i zasady, przywracając jednocześnie obowiązek wnoszenia opłat. O uruchomieniu usługi płacenia za pośrednictwem telefonu komórkowego, użytkownicy usługi ...
Tematy: idea wapark, opłaty za parkowanie -
Rząd w sieci
... Government Online powstał w oparciu o badanie zrealizowane przez sektor badań społecznych i politycznych TNS w 32 krajach całego świata. We wszystkich badanych krajach w okresie lipiec – październik 2003 r. przeprowadzono łącznie 31 823 wywiadów (telefonicznych i face to face).
Tematy: e-government, rząd w sieci -
Sylwester w Wakacje.pl
... wartość merytoryczną serwisu. Wakacje.pl dotąd były postrzegane, jako portal związany z wypoczynkiem letnim. Wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu sprzedaży w okresie zimowym" - stwierdził Mariusz Panek - Dyrektor Finansowy Wakacje.pl. 1. grudnia. 2003 roku podpisały umowę o współpracy partnerskiej z portalem zimowym , który jak dotąd ...
Tematy: wakacje.pl, narty.pl -
Rynek pamięci dyskowych
... w III kwartale bieżącego roku przychody rzędu 4,8 mld USD. Oznacza to, ze ogólnie rzecz biorąc, rynek miał wartość o 0,3% niższą niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zapotrzebowanie na pamięci dyskowe będzie rosło w tempie raczej powolnym i rynek utrzyma się poniżej historycznych poziomów maksymalnych, osiągniętych w ostatnich ...
Tematy: rynek pamięci dyskowych -
Nokia wyprzedzona
Jak wynika z raportu Strategy Analytics, Siemens okazał się niespodziewanym zwycięzcą w kategorii najszybciej rozwijających sprzedaż producentów telefonów komórkowych w Europie Zachodniej, w okresie między trzecim kwartałem 2002r. a 2003r. W ciągu roku firma prawie podwoiła swoje udziały w rynku. Pomimo mniejszej dynamiki sprzedaży Nokii, firma ta ...
Tematy: producenci telefonów komórkowych -
Komórki uczą angielskiego
... zaawansowanego (Upper Intermediate English). Każdy kurs zawiera od 3.600 do 5.600 słów, co daje możliwość poznania nawet kilkunastu słów dziennie w okresie jednego roku. Osoby zainteresowane nauką mogą zapoznać się z możliwościami systemu i zawartością kursów, korzystając za darmo z wersji demonstracyjnej. Użytkownicy, którzy chcą ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003
... także tłumaczyć okresem przedświątecznym, gdy wiele firm – szczególnie z sektora FMCG organizuje świąteczne kampanie reklamowe swoich produktów. Zwiększenie w tym okresie nakładów na reklamę, powoduje w agencjach reklamowych zwiększone zapotrzebowanie na pracowników. Firmy zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej poszukiwały konsultantów ds ...
Tematy: -
Sprzedaż ciągle na czele
... trzeciego kwartału tego roku. Badanie, które opracowała firma Communication Partners, właściciel portalu , objęło prawie 3500 ofert pracy, jakie zamieszczone zostały w okresie lipiec-wrzesień 2003 roku. Wszystkie skierowane były do osób z wyższym wykształceniem: specjalistów, menedżerów lub świeżo upieczonych magistrów (tylko w tym segmencie rynku ...
-
Produkcja pnie się w górę
... znajdowała się branża FMCG. Prawie 11% ogłoszeń pochodziło od takich firm. W trzecim kwartale 2003 zaobserwować można bardzo poważny spadek – do 6,7%. W okresie lipiec-wrzesień 2003 istotnie wzrosła liczba wolnych miejsc w sektorze tls (transport-logistyka-spedycja) – co dwudzieste ogłoszenie zamieszczone było przez firmę z tej branży (poprzednio ...
-
Tydzień 51/2003 (15-21.12.2003)
... narodowych systemów dopłat do leków. Parlament Europejski podjął decyzję o wydłużeniu o cztery lata okresu ochronnego dla najnowszych leków. Dopiero po tym okresie będzie można sprzedawać w aptekach ich tańsze odpowiedniki. Decyzję te podjęto mimo protestów Polski oraz innych krajów wchodzących do Unii. Spowoduje ...
Tematy: -
Wysoka sprzedaż telewizorów LCD
... sprzedaż na poziomie 100 tys. sztuk. W pierwszym kwartale 2004r. w ofercie Teco znajdą się jednostki o przekątnych 17-, 23-, 32- i 40-cala, a w dalszym okresie firma rozszerzy portfolio o modele 37-, 42-, 46- i 47-calowe. W lutym ma rozpocząć produkcję nowa fabryka firmy w Wuxi, (chińska prowincja Jiangsu), a jej ...
Tematy: telewizory lcd -
Gry sieciowe to najlepszy biznes
... raz drugi opublikowało ranking najszybciej rozwijających się firm branży technologicznej w regionie Azji i Pacyfiku. Kryterium klasyfikacji jest procentowy wzrost obrotów firmy w okresie ostatnich 3 lat. W tym roku pierwsze trzy lokaty zajęły firmy z branży gier: zwyciężyło tajwańskie Chinese Gamer International (wzrost obrotów o 20 402 ...
Tematy: rynek gier -
Tydzień 52/2003 (22-28.12.2003)
... z dużą uwagą obserwowana jest tak gospodarka amerykańska, jak i polityka Białego Domu. Prezentowane są też różnorodne prognozy jej rozwoju. Jednak w ostatnim okresie coraz częściej powtarzane jest pytanie: czy Ameryka jest w stanie podołać tym oczekiwaniom? Wizytówką Ameryki w XX wieku była amerykańska waluta - dolar ...
Tematy: -
Stałe łącze za pół ceny
... (990 zł netto). - Nasza nowa oferta jest skierowana do klientów, którzy szukają dobrej jakości łączy internetowych w przystępnej cenie, szczególnie w początkowym okresie użytkowania usługi – powiedział Fredrik de Lerigon, Dyrektor Generalny Tele2 Polska. Air2Net to usługa bezprzewodowego dostępu do Internetu oparta na łączności ...
-
Tydzień 2/2004 (05-11.01.2004)
... . 664mld euro. Na koniec 2003 roku rezerwy walutowe i złota Rosji wyniosły 74,5mld USD, co pozwoliłby Rosji na sfinansowanie importu w okresie kolejnych 12 miesięcy. W listopadzie drugi miesiąc z rzędu spadła we Francji stopa bezrobocia. Obecnie wynosi ona około 9,6%. Zakończyły się badania finansów ...
Tematy: -
Tydzień 3/2004 (12-18.01.2004)
... strategii wejścia do strefy euro. Wzrasta sprzedaż detaliczna. W grudniu wzrost ten wyniósł o 11,7% r/r, w listopadzie 11,4% r/r, w grudniu 10,3% r/r. W okresie styczeń-listopad sprzedaż detaliczna wzrosła o 7,4% r/r (w 2002 roku wzrost ten wyniósł 3,1%). Eksperci szacują, że w grudniu miał miejsce 12% wzrost produkcji przemysłowej ...
Tematy: -
Sony Ericsson wychodzi z dołka
... kluczowego gracza na rynku telefonów komórkowych. W ciągu ostatnich 3 miesięcy minionego roku, Sony Ericsson sprzedało 8 mln aparatów – o 13% więcej, niż w analogicznym okresie roku 2002. Wartość sprzedaży wyniosła 1,43 mld euro, o 16% więcej niż rok wcześniej. Zysk firmy netto wyniósł 43 mln euro ...
Tematy: sony ericsson -
Spamem rządzą trendy
... również czas w jakim jest on wysyłany. Dla firm rozsyłających spam reklamujący wszelkiego rodzaju środki odchudzające okres świąt jest szczególnie atrakcyjny. W okresie Bożego Narodzenia znacznie wzrosła także ilość spamu dotyczącego finansów, pożyczek czy kredytów (z 13 proc. w listopadzie do 22 proc. w grudniu). Badania ...
Tematy: spam -
Tydzień 4/2004 (19-25.01.2004)
... w Unii w pierwszych 10 miesiącach 2003 roku wzrosła o 9% do 23,4mld euro, a deficyt spadł do 6,3mld euro. Do Unii trafiło w omawianym okresie ponad 60% polskiego eksportu. Według niemieckich ekspertów wysoki kurs euro w stosunku do USD zagraża unijnej gospodarce. Są naciski na interwencję ...
Tematy: -
Integracja działań BTL online i offline
... koszty związane z pozyskaniem informacji o klientach. W dobie oszczędności na budżetach reklamowych konkursy organizowane w sieci mogą być szansą na zwiększenie sprzedaży w krótkim okresie. Tak więc internet jest tym medium, które może uatrakcyjnić konkurs i w znaczący sposób ułatwić jego obsługę. Pozwala uniknąć najkosztowniejszego i najbardziej ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... odpowiedniego typu kampanii, to nie jest proste podstawianie do wzoru. Bo każda forma potrafi być skuteczna". Nic dodać, nic ująć… W okresie wakacyjnym o wprowadzeniu nowej formy reklamy powiadomił portal Onet.pl. OnetBoksy, bo tak nazywała się nowa usługa przez pewien okres czasu ...
Tematy: -
Inteligentne telefony górą
... Motorolę (142,2 tys. sprzedanych urządzeń, 4,1% udziałów w rynku). Pozostali producenci objęli łącznie 18,9% rynku handheldów. W opinii Canalys, pozytywny wpływ na sprzedaż w okresie przedświątecznym miało m.in. wprowadzenie ofert łączonych, w ramach których można było np. kupić urządzenie w pakiecie z modułem GPS. Firma analityczna wskazała także ...
-
Spam w galerii
... spamu". Nazwa ekspozycji nawiązuje do wystawy w Amerykańskim Muzeum Historii Naturalnej, której twórcy na podstawie skamielin mieli ambicje odtworzyć wygląd świat w okresie ordowiku, a więc 450 mln lat temu. "Odtwarzanie ordowickiego gotyku..." jest próbą pokazania, jak może wyglądać muzeum, w którym przyszli archeologowie będą ...
Tematy: spam -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... rozpoczęły podsumowanie 2003 roku i nie goniły już tak gorączkowo za wzrostem sprzedaży. Na tę sytuację wpłynął również zapewne fakt, że w okresie przedświątecznym sprzedawcy w większości branż mieli bardzo dużo pracy, w związku z czym pracodawcy nie decydowali się na żadne ruchy personalne na tych ...
Tematy: -
Monitor kup dziś, telewizor - jutro
... jednak rynek czeka wzrost cen monitorów o przekątnych 15 cali i brak obniżek cen większych ekranów. Sytuacja może się ustabilizować dopiero w późniejszym okresie, kiedy nowe linie uruchomione przez wytwórców matryc LCD pomogą zaspokoić wysoki popyt rynku. Jednak nawet wtedy nie należy się spodziewać ...
-
Trójstopniowa ochrona przed spamem
... Globalnych i Filtrów Prywatnych dostępny jest bez ograniczeń dla wszystkich posiadaczy płatnych kont pocztowych w portalu INTERIA.PL i pakietów hostingowo-pocztowych Strefa.pl. W okresie testowym, do końca marca br., każdy użytkownik konta bezpłatnego może aktywować Filtr Globalny, zaś Filtr Prywatny dostępny będzie dla 10 ...
-
Handel detaliczny w Polsce i Europie
... branży handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych wiedzy o szansach rozwoju związanych z rozszerzeniem UE o kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Badanie PricewaterhouseCoopers zostało przeprowadzone w okresie od marca do lipca 2003 r. i obejmuje dziewięć krajów w regionie Rosji i Europy Środkowej i Wschodniej: Bułgarię, Czechy, Węgry, Litwę, Polskę ...
Tematy: handel detaliczny -
Ericsson na plusie
... Ericssona, zapowiadają wznowienie inwestycji w infrastrukturę techniczną. Lepsze od spodziewanych wyniki Ericssona to kolejny sygnał, że sytuacja w branży telekomunikacyjnej - po 3-letnim okresie zapaści - wreszcie uległa stabilizacji.
Tematy: ericsson -
Jakie leki kupujemy
... dużych miast powyżej 500 tys. mieszkańców. *Raport "Zwyczaje zakupowe Polaków dotyczące nabywania leków", przygotowany został w ramach badania OTC Track, zrealizowanego w okresie 26.05.-22.06.2003r. na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 15 lat i więcej.
-
Reklama w sieci jest skuteczna
... przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. W ramach promocji marki Braun, po raz pierwszy do tradycyjnie stosowanych kanałów komunikacji reklamowej, włączono ...
-
Lojalność e-klienta
... firmy świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu. Klient zaś ma poczucie profesjonalnej obsługi. Firmy działają również przeciwnie, czyli odpowiadają na e-maile w długim okresie czasu, lub też wcale tego nie czynią. Postawa taka nie znajduje żadnego logicznego uzasadnienia i niewątpliwie niesie za sobą wiele zagrożeń ...
Tematy: