-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... z chociaż jednego aspektu zakupu już więcej do nas nie wróci. Udane pierwsze zakupy to szansa do nawiązania długotrwałej relacji z nowym gościem naszego serwisu i okazja ... są proste zasady przyznawania punktów za każde zakupy, które następnie klienci mogą wymieniać na dodatkowe rabaty, lub na nagrody. Ważne, żeby konwersja czy przelicznik punktów był ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... goście poczują się jak u siebie, czyli na zakupy bez konta Wielu konsumentów dopiero w momencie podejmowania próby zapłaty za zakupy dowiaduje się, że nie może sfinalizować transakcji ... klientów. Konsumenci często wracają wielokrotnie do tych samych produktów, dlatego ważne jest, aby mogli skrócić czas transakcji, wybierając zapisaną wcześniej listę ...
-
Na wyprzedaże czekamy z utęsknieniem
... rolę odgrywa istnienie programu lojalnościowego. Aspekty obsługi klienta były zawsze ważne, ale obecnie w erze cyfrowego klienta, który porównuje swoje doświadczenia i ... 51% Polaków kupuje na polskich platformach zakupowych Ponad połowa Polaków najczęściej robi zakupy online za pośrednictwem polskich platform zakupowych. Co piąty konsument (22% ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... najlepiej z możliwością zakupów online i odbiorem w sklepie fizycznym (43 proc.). Co ważne, cyfrowe doświadczenie zakupowe nie kończy się na sprzedaży online. ... Riverbed 39 proc. konsumentów niezadowolonych z wizyty u konkretnego retailera zdecydowało się na zakupy u konkurencji. Co więcej aż 38 proc. podzieliło się negatywna opinią z rodziną i ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... czytają, oglądają itp.). Motywy takiego postępowania ze strony konsumentów to inne zagadnienie, ale ważne jest, iż takie postępowanie jest jedną z przyczyn, dla których marketingowcy ... i zwyczaje związane z używaniem danej sieci: jak często robi (tutaj) zakupy, z kim robi zakupy, jaki jest powód wyboru tej sieci; profil sieci objętej badaniem oraz ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... muzykę – była doskonałym tłem, wprowadzała w spokojny, pogodny nastrój. Niezwykle ważne kryterium oceny w kategorii wygląd stanowiła dostępność placówki dla najmłodszych ... i doceniona przez sprzedawcę, zachowanie pracownika przy kasie podczas płatności za zakupy. Średnia uzyskanych punktów w tej kategorii wyniosła 67,3%. W zbadanych placówkach ...
-
Sezon turystyczny 2009: podsumowanie
... swojego urlopu i wyjazdu wybrało sierpień (27 proc.) oraz lipiec (26 proc.). Turystyczne zakupy na wrzesień dokonało 24 proc., a w czerwcu wyjechało tylko 12 proc. kupujących. ... lider sezonu, dla rezerwujących w EasyGo.pl to wysoka pozycja nr 5. Co ważne, klienci obu platform rezerwacyjnych przyznali mu bardzo wysokie oceny powyżej 4 punktów na 5 ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... internetowych oraz większego bezpieczeństwa zakupów [20]. Cena i jakość sprzedawanych produktów to ważne determinanty biznesowego sukcesu każdego sklepu internetowego. Jednak nie jedyne, a bynajmniej nie najważniejsze. Artur Kawa zwraca uwagę, że „zakupy przez Internet, w przeciwieństwie do handlu tradycyjnego, nierozłącznie wiążą się z dostawą do ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... o korzystaniu z lokalnych źródeł zaopatrzenia jest często bardzo skuteczną strategią. Ważne jest również stworzenie innowacyjnych modeli handlowych, zarówno w odniesieniu do rynków ... popularne w centrach miast". Również zakupy internetowe zaczynają odgrywać coraz bardziej istotną rolę: 40% Europejczyków zrobiło zakupy on-line w 2011 roku i trend ...
-
Bezpieczne surfowanie w Internecie
... Wskazówka 3 – W trakcie płatności zwróć uwagę na symbol żółtej kłódki Często za internetowe zakupy płacimy kartą kredytową lub przelewem bankowym. Przed finalizacją transakcji należy zwrócić ... przekazywane w bezpieczny i znany nam sposób. Dzień Bezpiecznego Internetu uświadamia nam jak ważne jest odpowiedzialne i bezpieczne korzystanie z sieci. ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... ważne. Sesje w dziale obsługi klienta są bardzo popularne pośród naszych pracowników, gdyż dostarczają cennych informacji i pomagają nam w ulepszeniu oferty. Nieustająco inwestujemy w nowe technologie, które mają na celu ułatwienie procesu zakupowego na naszej stronie. Funkcja “Moje Zalando”, biorąca pod uwagę wcześniejsze wyszukiwania i zakupy ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... wybór uzyskał w obu grupach średnio 4,3 pkt. Dla konsumentów omni-channel ważne jest dokładnie to samo co dla konsumentów offline. Zakupy online są tylko sposobem ... . Sektora Handlu i Produktów Konsumpcyjnych. Handel omni-kanałowy to nie tylko zakupy dokonywane bezpośrednio w sieci, to cały proces komunikacji z konsumentem poprzez wszystkie ...
-
Matka Polka Finansowa: czy i jak Polki zarządzają budżetem domowym?
... Co piąta mama mówi, że robi je w internecie. W sklepach internetowych czas spędzają głownie młode mamy i z wyższym wykształceniem. Stacjonarne zakupy chętniej wybierają kobiety wierzące. Co ważne samodzielność w podejmowaniu decyzji o zakupach dla dzieci wzrasta wraz z wiekiem potomstwa. W pierwszym roku życia dziecka kobiety w największym stopniu ...
-
TOP trendy w logistyce: automatyzacja i co dalej?
... i motocyklistów, którzy w kwadratowych torbach wiozą zakupy. Czytelnicy, których pasjonuje logistyka, zapytają zapewne, skąd te zakupy pochodzą. O ile w początkowej fazie były one ... i Biedronka (we współpracy z Glovo, jako BIEK, czyli Biedronka Ekspress). Co ważne, q-commerce cieszy się również coraz większym zainteresowaniem nie tylko klientów, ale ...
-
Centra handlowe muszą się zmieniać
... łatwość transakcji i coraz więcej rozwiązań, do których klienci przywykli, robiąc zakupy online. Jednocześnie centra muszą znaleźć nowy pomysł i format na gastronomię i ... . Centra handlowe muszą też mieć pomysł na nieszablonową rozrywkę i gastronomię. Ważne są w tym aspekcie nietuzinkowa, wyróżniająca się oferta oraz atrakcyjny wygląd przestrzeni, ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... wracają do sklepów, aby zrobić świąteczne zakupy, ale oczekiwania dotyczące dostępności produktów pozostają wysokie. 41% osób planuje zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, a 20% w sklepach stacjonarnych ... procesu transportowego. 57% klientów stwierdziło, że śledzenie przesyłki jest ważne. 43% osób twierdzi, że szybka dostawa często decyduje o tym, ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... pomaga Klientom szybko przechodzić przez check-out i finalizować zakup produktów. Zakupy w social mediach Social commerce, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do sprzedaży ... realizacji transakcji. Dlatego w każdym kanale sprzedażowym online i offline ważne są: spójność oferty, budowanie jak najlepszego doświadczenia zakupowego klienta ...
-
Ochrona danych i prywatność w Internecie
... . Co więcej, trend ten rośnie. Namiętności Poszukiwanie partnera, planowanie podróży oraz zakupy to czynności, które przenieśliśmy do Internetu. Chociaż z zasady nie ma ... które korzystają z Facebooka, aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi, nie robią nic niestosownego, ważne jest jednak, aby poświęciły trochę czasu na sprawdzenie ustawień publikacji ...
-
MasterIndex w Polsce: płatności kartą popularniejsze
... na 10 badanych (91%) ważne jest wsparcie banku w przypadku utraty lub kradzieży karty. Istotne są też koszty wyrobienia i korzystania z karty - jako ważne wymieniło je w sumie ... 71 % wskazań) mamy sporą grupę miłośników płatności kartowych. W przypadku płatności za zakupy o wartości do 50 złotych już 23% Polaków jako preferowany sposób wskazuje kartę ...
-
Małe firmy - prognozy I kw. 2015
... na jednym rynku chcą zrównoważyć straty na innym – ograniczają zakupy, oddłużają się czy zwalniają pracowników, małe firmy żyją i operują we własnym ... podążają korporacje, mikrobiznesy są w swoich oczekiwaniach dużo bardziej stabilne. Co ważne mikroprzedsiębiorcy są też z natury optymistami – w dotychczasowej historii badania, które prowadzimy ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ zgodnie z wynikami opublikowanymi w raporcie „E-commerce w Polsce 2015”, smartfon do celów ... kontaktu. Dzięki temu będą podpowiadać odpowiednio dobrane produkty, ułatwiając i przyśpieszając zakupy. Programy tego typu reagują na bieżące zachowania konsumenta na ...
-
450 zł/h - za co zapłaciłby tyle polski menedżer?
... ważne – na kontakcie z bliskimi czy realizacji swojego hobby. Sztuczna inteligencja, która zamieszkała razem z nami zadba nie tylko o podniesienie żaluzji, włączenie oświetlenia, ale może również podlać ogród, zapewnić bezpieczeństwo całego domu czy zrobić zakupy, nawet wtedy gdy jesteśmy na wakacjach na drugim końcu Świata. Co ważne, ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... produkty na co dzień przecenione są o 30-70%, a w niektórych sytuacjach nawet bardziej. Ważne jest, aby promocje w obiekcie typu outlet nie były niższe niż w regularnym ... mody na odwiedzanie centrów wyprzedażowych oraz smart shopping – inteligentne, przemyślane zakupy. Organizuje się konkretne dni zniżkowe, specjalne wydarzenia na święta, noce ...
-
Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store
... Jak tego uniknąć ?: Tworzyć krótkie, wyraźne komunikaty, które klient szybko zescreenuje. Ważne, aby dotyczyły one jego decyzji zakupowej, a nie odnosiły się do ... aby zwrócili uwagę na produkt. Czytaj także: - Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku? - Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny 3) Założenie, że klient do-sprawdzi, do-czyta ...
-
7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami
... opowiadania… - mówi Grzegorz Kobryń z platformy NagrodyB2B.pl. – Zakres możliwości jest ogromny. Ważne, aby wybór zwycięzcy został dokonany przez komisję konkursową, która ... której firma organizująca akcję promocyjną, decyduje się na współpracę z tego typu platformą, wszystkie zakupy mogą być rozliczane jedną umową i jedną fakturą miesięcznie, a ...
-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
... chwili i to niezależnie od sposobu, w jaki klient wchodzi w interakcję z firmą. Co ważne dla przedsiębiorstw, niemal trzy czwarte (73%) klientów, którzy doświadczyli choć ... stosunku do 63% w 2018 r.).Innowacyjność ma szczególne znaczenie dla nabywców biznesowych, których zakupy mogą mieć wpływ na konkurencyjność ich przedsiębiorstw. 70% nabywców B2B ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... . Kolejny trend to lokalna konsumpcja w połączeniu z personalizacją. Eksperci Deloitte przewidują, że na znaczeniu zyskają luksusowe zakupy w kraju, bo nadal nie możemy mówić o całkowitej swobodzie przemieszczania się. Ważne jest dopasowywanie kanałów sprzedaży do konkretnego klienta tak, aby zwiększać interakcje i budować długotrwałe relacje. Może ...
-
12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w e-commerce
... , iż inteligentni asystenci głosowi odpowiadają na każdego lead’a praktycznie natychmiastowo. Co ważne, nie męczą się, pracują 24/7, w wielu językach i mogą przetworzyć ... do monitorowania porzuconych koszyków, które pomorze zwiększyć współczynniki konwersji w sklepie. Bezpieczne zakupy online. Klienci chcą wiedzieć, że mają do czynienia z legalnym ...
-
Komunikat w e-mail marketingu
... chodzi o zakupy, to tak naprawdę prostota ich dokonania i szybkość okazuje się dla niego kluczowym, mobilizującym czynnikiem. Po drugie, skoro już wiesz, co jest ważne dla ... tworzenia. Zajmujesz się, powiedzmy, rozładunkiem wagonów kolejowych. Dla twoich klientów mniej ważne jest, jakim sprzętem to zrobisz – dużo ważniejsze, żebyś zrobił to dobrze i ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... % respondentów uważa, że bezpieczeństwo danych jest ważne lub bardzo ważne dla ich biznesu. Blisko jedna trzecia (29%) ... ważne cele to zmniejszenie odpadów i emisji (42%) oraz odpowiedzialne pozyskiwanie surowców (41%). Analizy KPMG pokazują, ze cyfrowi konsumenci w zupełnie inny sposób podchodzą też do zakupów w „kanałach fizycznych”. Idąc na zakupy ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... . Nie wyobrażają sobie życia bez takich udogodnień, jak: szatnia, koszyk na zakupy, czytniki cen, duża liczba przymierzalni, możliwość wypróbowania produktu/kosmetyku, krótki czas ... mogą znaleźć coś, co gdzie indziej nie jest dostępne (zarówno produkty, jak i sklepy). Ważne są dla nich także dodatkowe funkcjonalności, takie jak kawiarnia, kino, ...
-
Konsumpcja w Polsce po 1989r: wnioski na przyszłość
... domowe, co dodatkowo stymulowało zakupy. Efektem wystąpienia obu tych zespołów przyczyn był znaczący wzrost sprzedaży detalicznej. W drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych następuje stabilizacja wskaźnika skłonności do konsumpcji, ale na wyższym poziomie niż w pierwszej połowie dekady i, co szczególnie ważne, przy wyższym poziomie popytu ...
-
Nastolatki to wytrawne konsumentki
... i zapisuje się na listy mailingowe informujące o podobnych wydarzeniach na całym rynku. Robiąc zakupy ze swoją siostrą lub najlepszą przyjaciółką, nastolatka wydaje średnio o 23% więcej ... nastoletnich dziewcząt przyznaje, że zachowanie osobistego, wyjątkowego stylu jest dla nich ważne – to około dwukrotnie większa grupa niż ta, która woli podążać za ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... u kierownika obsługujący mnie handlowiec raczył się skontaktować. RADA: Zanim zrobisz zakupy u wirtualnego sprzedawcy, sprawdź, czy na stronie internetowej e-sklepu znajdują się ... RADA: W przypadku stwierdzenia pomyłki, sklepy najczęściej wymieniają produkt na własny koszt. Ważne jednak, byś wiedział, że masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić rzecz ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... łamią prawa konsumentów, nie uznając zwrotów. — Tymczasem — podkreśla Natalie Palacz z IAI S.A. — ważne jest, by sprzedawcy z branży fashion zrozumieli, że zwroty nie są dla ... zaskoczeniem zawsze jest znalezienie w paczce (oprócz zamówionego towaru) bonu na kolejne zakupy lub małego gratisu. Jeśli go nie ma — zawiedziony klient z pewnością wytknie ...