-
Rynek biurowy w Warszawie: ranking dzielnic
... z blisko 800 000 m kw. powierzchni biurowej realizowanej w Warszawie, powstaje w tej dzielnicy. Powstają w niej projekty, które efektywnie zmieniają nie tylko wizerunek Woli, ale i całego miasta, jak: Warsaw Spire, Generation Park, Proximo, Grzybowska 43, Prime Corporate Center, Atrium 2. A kolejne duże inwestycje są planowane, w tym ...
-
Przygotowania do Euro 2012 - podsumowanie 2010
... organizacją będzie miała kluczowy wpływ na powodzenie Turnieju oraz na wizerunek kraju. Inwestycje stadionowe Według PL.2012, jednym z najważniejszych wydarzeń ... to obecnie jedyna droga ekspresowa w obrębie miasta w Polsce. W Gdańsku przeprowadzano prace przy budowie trasy W-Z łączącej centrum miasta z Obwodnicą Zachodnią Trójmiasta. Przygotowania ...
-
Festiwale w Polsce: Podlasie
... dla miasta etykietkę "miasta festiwalowego". Nawet jeżeli impreza trwa tylko kilka dni, to w świadomości gości festiwalu szybko powstaje związek wydarzenia z miejscem. Festiwale to nie tylko kulturalny zysk dla miasta – to także biznes, turystyka i szansa na wielokierunkowy rozwój, co z kolei wpływa na pozytywny wizerunek lokalizacji ...
-
Polski rynek hotelowy 2014
... Podobnie jak w 2013 r. korzystny wpływ na wyniki hoteli miał pozytywny wizerunek Polski za granicą, który zawdzięczamy m.in. organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej ... hotelowych chcących zainwestować w Polsce. Pozytywny dla miasta okazał się również wynik wyborów. Urząd prezydenta miasta przez kolejną kadencję pełnić będzie Jacek Majchrowski ( ...
-
7 trendów w rozwoju inteligentnych miast
... informacji o mieszkańcach, np. stawiając na rozwiązania takie jak redakcja obrazu, która pozwala automatycznie maskować wizerunek osób przed kamerą. 3. Walka z cyberprzestępcami Wzmagająca się cyberprzestępczość zmusza miasta do bliższego przyjrzenia się sposobom ochrony miejskich systemów. Ataki cyberprzestępców na firmy i instytucje nieustannie ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna regionów w Polsce
... takie jak nastawienie i stopień zaangażowania osób kontaktujących się z inwestorami, networking, klimat negocjacyjny czy po prostu ogólna atmosfera miasta i jego wizerunek. Ważne jest również, aby miasta rozwijały spójne i długofalowe strategie biznesowe oraz otwarcie komunikowały swoje atuty – wymienia Kinga Piecuch, Członek Zarządu Xerox Polska ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... festiwalu odbiorcy komunikatu budują sobie – czasem nawet podświadomie – pozytywny wizerunek miejsca. Jest to na tyle ciekawe zjawisko, że ... 28-30 września br. w Krakowie. - Przestrzegamy jednak urzędy przed ślepym sponsorowaniem każdego festiwalu. Miasta wydatkują środki publiczne, dlatego koniecznym jest zdobycie poparcia społecznego ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... się w tym roku Wianki w Krakowie. Około 480 tekstów dotyczyło filmów promujących poszczególne miasta. Komentarze pod publikacjami informującymi np. o spotach dla Poznania kosztujących 4 mln zł, są raczej ... temat, często z dogłębną analizą szczegółów, np. tego, jak na wizerunek Polaków wpłynąć może fakt, iż postać w reklamie trzyma buty na balkonie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... dość dużą liczbę pustostanów w lokalizacjach satelitarnych. Uważam, że lokalizacje w centrum miasta i w pobliżu kluczowych linii komunikacyjnych będą szybko zyskiwały na wartości. Według raportu ... nowych najemców. Coraz bardziej będzie się liczyła trwałość marki i jej wizerunek, dobra jakość oraz relacje z najemcami – mówi Małgorzata Kosińska. Duża ...
-
O wolne biura w Warszawie trzeba walczyć
... mieście. Wśród biurowców w budowie, często spektakularnych obiektów, które wpłyną na nowy wizerunek warszawskiego centrum wymienić można Varso, SkySawa, Warsaw Unit, Warsaw Hub ... dużą popularnością cieszą się biura zlokalizowane w ścisłym centrum miasta i jego sąsiedztwie, gdzie w ostatnich miesiącach wynajęte zostało najwięcej powierzchni. Co ...
-
Atrakcyjne regiony turystyczne w Polsce
... , w rankingu atrakcyjności turystycznej miast zajął Gdańsk (29 proc. wskazań, wszystkie wymienione miasta, atrakcyjność wspomagana), a trzecie Zakopane (26 proc.). Zaskoczeniem jest fakt, ... jednak, że wizerunek nie jest dany raz na zawsze, może być i często jest zmienny w czasie, a jego zmiany zależą w dużej mierze od polityki miasta. Ilustracją tej ...
-
Rynek hotelarski w Polsce a EURO 2012
... przede wszystkim korzyści dla przedsiębiorstw uczestniczących w obsłudze ruchu turystycznego, poprawia wizerunek danego kraju, a także przyczynia się do znacznego rozwoju infrastruktury ... niezbędna do sprawnego przeprowadzenia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w Polsce. Miasta, w których będą odbywać się rozgrywki, nie są jeszcze obecnie przygotowane ...
-
Obcokrajowcy w Polsce: co o nas myślą?
... , kultura/rozrywka, ekologia. Jak wypadły polskie miasta? Ogólnie rzecz biorąc, obcokrajowcy w Polsce cenią wygodę, kompaktowość oraz bezpieczeństwo, które to czynniki tworzą dobre warunki do pracy, nauki, a nawet założenia rodziny. Tym z kolei, co skutecznie psuje nasz wizerunek, jest nastawienie mieszkańców. Niestety obcokrajowcy w Polsce ...
-
REACT - nowy biurowiec na mapie Łodzi
... Echo Investment. Łódzki pierwiastek w biurowej przestrzeni Inspiracją dla architektury budynku oraz zaproponowanych w nim rozwiązań był charakter Łodzi - miasta kontrastowego i wymykającego się szablonom. Jego wizerunek opiera się z jednej strony na sztuce i kreatywności, z drugiej tworzy go pofabryczna zabudowa. REACT najlepiej definiują takie ...
-
Hays: nowoczesne formy zatrudnienia, czyli praca tymczasowa odczarowana
... Invest in Pomerania, Centrum Wspierania Biznesu ARAW, Urząd Miasta Katowic, Urzad Miasta Krakowa oraz Urząd Miasta Poznania. Co jeszcze wynika z raportu? OTWARTOŚĆ FIRM ... , Principal Project Manager w Kincentric, osoby zatrudnione na określony czas budują wizerunek firmy w kontakcie z klientem zewnętrznym, a także wpływają na jej rozwój. W związku z ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... zauważa, iż obecnie postrzeganie marek własnych zmienia się, a ich pierwotny wizerunek – produktów z najniższej półki – stopniowo traci na aktualności. Kupowanie ... W każdym województwie wybrano dwa miasta, a następnie na podstawie tzw. próby random-route wybrano respondentów. Do próby włączono wszystkie miasta wojewódzkie oraz wybrane z każdego ...
-
"Deptak" w centrum Poznania
... Andersja, Multikino) oraz praktycznie brak dostępnych lokali handlowych o powierzchni powyżej 500 mkw. w centrum miasta. „Obiekt, jakim jest Deptak, doskonale wpisuje się w aktualne trendy związane z otwieraniem ... w centrach miast. Sprawdzają się one doskonale pod względem handlowym, a także wzmacniają wizerunek marki znacznie lepiej niż lokalizacja ...
-
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... dla zapytań lokalnych mają czynniki mocno utożsamiające firmę z danym miastem lub charakterem wykonywanej działalności: nazwa miasta lub usługi zawarta w fizycznym adresie strony internetowej, nazwa usługi w nazwie firmy itp. W przypadku lokalnych ... W sposób najtańszy i najszybszy zdobędziemy nie tylko klientów, ale także zbudujemy pożądany wizerunek ...
-
ETHOS: nowa inwestycja Kulczyk Silverstein Properties
... przecinają się najważniejsze szlaki biznesowe, handlowe i turystyczne. To prawdziwe serce miasta. Chcemy wykorzystać nadarzającą się okazję i wpisać ten budynek w mapę Warszawy ... parkingowe, gwarantujące szybki i wygodny dostęp do sklepów. – Zupełnie nowy projekt i wizerunek kompleksu ETHOS ma przyciągać najbardziej luksusowe marki. Także te, ...
-
Ciekawe miejsca: dokąd na spotkanie z przygodą i historią?
... Wiele lokalnych biur podróży w Kolumbii ma w swojej ofercie wyprawy śladami złotego miasta i, mimo że jak dotąd nikomu nie udało się go odnaleźć (zapewne z tego ... magii tego miejsca. Aby naprawdę poczuć iskrę tajemnicy, należy opuścić granice miasta i wędrować jednym ze szlaków prowadzących przez olśniewające tereny otaczające Glastonbury. Dzięki temu ...
-
ŁSSE - podsumowanie 2015
... połączenia z Łodzi do Chengdu oraz leżącego w południowo zachodniej części Chin, miasta Xiamen. W czerwcu ŁSSE była Partnerem Strategicznym odbywającego się w Łodzi ... klientami którzy korzystają z powierzchni konferencyjnych ŁSSE S.A. każdego dnia lub każdego tygodnia. Wizerunek spółki W tym roku ukazało się ponad 4000 publikacji o ŁSSE. Szacowany ...
-
Biura we Wrocławiu - jest popyt, jest podaż
... 15 lat Wrocław przeszedł spektakularną metamorfozę. Silna gospodarka miasta wspierana przez lokalny samorząd, dostęp do wykształconych kadr, inwestycje w infrastrukturę kształtują wizerunek Wrocławia jako jednej z najciekawszych lokalizacji dla biznesu w Polsce. Nowym centrum biurowym miasta staje się okolica dworca kolejowego Wrocław Główny, gdzie ...
-
Rynek biurowy w Krakowie wciąż bez zmian, czyli bardzo dobrze
... wizerunek w oczach na przykład obcokrajowców, bardzo dobre uczelnie wyższe i niezwykle zasobny rynek pracy. Z kolei duża dostępność specjalistów jest zasługą światowych marek, które w Krakowie inwestują. Sukces miasta ... Technologiczny aktywnie wspieramy budowanie gospodarczego wizerunku naszego miasta”, tłumaczy Justyna Czyszek, specjalista ds. ...
-
Co hamuje rozwój ulic handlowych?
... ma różnych właścicieli. Znajdują się tam zarówno nieruchomości prywatne, należące do miasta czy państwowe. W efekcie niemal niemożliwe jest stworzenie spójnej struktury najemców, ... z różnymi, często kolorowymi i niespójnymi logotypami czy reklamami, które psują wizerunek alei. W przypadku takich ulic w Berlinie każdy najemca musi przedstawić ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... , jeśli wcześniej ktoś nie sprawdził się na poziomie przedsiębiorstwa, banku, miasta, regionu, resortu... Odnoszę wrażenie, że karierę polityczną u nas najczęściej robią ... swój dotychczasowy sposób postępowania i przez to pozytywnie wpłynąć na własny, środowiskowy wizerunek, a robi to mądrze pracując nad sobą, to uznaj to pragnienie i konsekwentne w ...
-
Product placement w grach wideo
... danego produktu i jego marki, uczyć sposobu i formy wykorzystania, kreując jednocześnie jego wizerunek. Product placement w grach wideo może mieć również pozytywny wpływ na proces kreowania ... RS-100”. Każda z 250 par kosztuje sto dolarów i sprzedawana jest tylko na terenie miasta New York, wyłącznie w firmowych sklepach. Czy gra na PP też korzysta? ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... . Określenie grupy celowej przy doborze mediów jako „mężczyźni, średnie+, 25 – 55, miasta 50+” jest zbyt ogólne i nie daje odskoczni do zaplanowania kampanii, która ... kreatywnej w wybranym punkcie styku, jego wiarygodność, dostępność, zatłoczenie komunikatów, wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość przekazu, a także efektywność kosztowa. Świadomość ...
-
Numizmatyka: hobby czy sposób na zarabianie?
... kolekcjonerski przedstawiał wizerunek Jana Pawła II w 28. rocznicę wyboru na papieża, który został wprowadzony w obieg w 2006 roku i miał nominał 50 zł. Często ustalone są również serie monet, które ukazują daną rzecz, np. zwierzęta zagrożone wymarciem, polskich malarzy, czy historyczne miasta naszego kraju ...
-
Kraków atrakcyjny dla specjalistów IT
... wykwalifikowanej kadry IT z innych regionów trwa nadal,umacniając pozycję miasta stołecznego, jako najbardziej atrakcyjnego miejsca pracy dla specjalistów IT” - tłumaczy ... Rulka. „Szczególnie to ostatnie miasto coraz intensywniej dba o swój wizerunek przyjaznego inwestorom, a szerokie zaplecze akademickie oraz liczne przedsiębiorstwa działające ...
-
Co czeka polski handel detaliczny?
... z wieloletnią tradycją, prowadzone przez kilka pokoleń, które tworzą klimat miasta - mówi Tessa Capponi Borawska.Tymczasem atmosfera w takich sklepach jest niezwykła ... oraz innowacyjnych koncepcji sprzedażowych, które pomogą właścicielowi stworzyć niepowtarzalny wizerunek placówki. Tym, co niewątpliwie wpłynie na budowanie silnej pozycji sklepu, ...
-
Polacy a firmowe strony www
... podstawowych informacji na temat przedsiębiorstwa i jego oferty, strona internetowa powinna budować wizerunek przedsiębiorstwa jako wiarygodnego i doświadczonego partnera w biznesie.” – mówi Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej ... Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... unikalnym i niepowtarzalnym dziełem. Slogany reklamowe próbują ten unikalny wizerunek kształtować. "Twórcze myślenie, lepsze samochody" - Opel "Sztuka tworzenia samochodów "- ... z klasą” Skoda Octavian - „Najchętniej wybierane auto w Polsce” Skoda Yeti - „Do miasta i na bezdroża” Superb – „Wyjątkowa przestrzeń wewnątrz” Skoda Citigo - „Przestrzenny ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... zamiast walczyć z negatywnymi komentarzami, osłabiać ich siłę. – Firma, która dba o swój wizerunek, powinna patrzeć na sprawę całościowo. Postawić na odpowiednio zbudowaną stronę ... że tracą one sens. – To tak, jakby po przyjeździe do nowego miasta pytać pierwszego nieznajomego, jaka jest najlepsza restauracja w mieście. Jakie mamy podstawy ...
-
Firmy prawnicze aktywnie najmują powierzchnie biurowe
... wybierać najbardziej prestiżowe adresy na rynku, by poprzez siedzibę wzmacniać wizerunek firmy – zarówno w oczach klientów jak i pracowników. Szczególnie duże międzynarodowe korporacje ... duże lokalne firmy niejednokrotnie preferują obrzeża centrum lub nawet peryferie miasta. Lokalizacja poza Centralnym Obszarem Biznesu daje możliwość większego wyboru ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... matki, studenci czy osoby pracujące i niezależne finansowo, mieszkańcy miasta czy wsi? Narzędzia wykorzystywane w dzisiejszych czasach jeszcze nie pozwalają nam ... nas upominek w postaci książki. Zapraszamy po odbiór.” Takim działaniem zbudujesz pozytywny wizerunek firmy znającej potrzeby klientów i zdobędziesz ich lojalność. Narzędzie geolokalizacji ...