-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... na decyzje konsumenckie, zwłaszcza w reakcji na poczynania dostawców, którzy nie spełnili obietnic lub znacząco naruszyli interesy swoich kontrahentów – zauważa Wojciech Popławski, Dyrektor Centrów Usług BPO Accenture w Polsce. Konsumenci coraz mniej cierpliwi W amerykańskich badaniach z czerwca 2013 r., przeprowadzonych przez Harris Interactive ...
-
Branża PR w mediach XII 2009
... lub instytucji. W opisywanym miesiącu ekspertem najczęściej proszonym o komentarz PR-owski był Eryk Mistewicz, którego cytowano 13 razy. Drugie miejsce zajął dr Wojciech Jabłoński (6), a trzecie - ex aeqo Wiesław Gałązka (5) i Kinga Kubiak (5). Osobą, która najczęściej wzmiankowano w kontekście PR-u był Jacek Prześluga, jego nazwisko wymieniono ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... umiejętności organizacyjne, zdolność szybkiego uczenia się czy dostosowania do zmieniającej się sytuacji, predyspozycje do pracy w zespole i podejmowanie działań proaktywnych – mówi Wojciech Mach, Dyrektor Zarządzający Luxoft Poland. Infosys SAP Hub to kolejny polski przykład dobrze rozwijającej się jednostki ITO. Po dwóch latach ...
-
Emerytura nie wystarczy na przeżycie
... nie będą mieć środków na życie, a 67%, że ich dochody tak spadną, że nie wystarczy im życie na minimalnym poziomie. Wojciech Martyński, ekspert kariery InterviewMe.pl i autor badania, w ten sposób podsumowuje te wyniki: Z badania jasno wynika, że Polacy nie mają za ...
-
Rosyjska dezinformacja obecna nawet w narzędziach AI
... podstawie ogromnych zbiorów danych z internetu, są zatem narażone na wpływ dezinformacji, co może prowadzić do poważnych zaburzeń w przekazywaniu rzetelnych informacji. Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software Technologies w Polsce, podkreśla, że dezinformacja rozprzestrzeniana przez sieć Pravda ma potencjał destabilizacji procesów ...